PortalIndexNina Chloë Maiy HpD5UwnNina Chloë Maiy 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Nina Chloë Maiy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nina
.
.
Nina

Nina Chloë Maiy UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Nina Chloë Maiy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Nina Chloë Maiy Empty
BerichtOnderwerp: Nina Chloë Maiy   Nina Chloë Maiy Icon_minitimezo feb 13 2011, 15:01

Ik heb Nina een beetje veranderd... Niet qua karakter ofzo.. Maar iets aan haar geschiedenis en ik heb haar nu wat specifieker beschreven enzo.. Nougoed...

Naam: Nina Chloë Maiy
Roepnaam: Nina, Nien
Leeftijd: 17 jaar
Lengte: 1,79 m
Gewicht: 71 kg
Partner: No one is good enough for me!( tenzij je haar hart voor jezelf weet te krijgen)
Planeet/Magie: Razen/Vuur
Klas: 5e
Zussen: Nina is er een van een drieling.
Familie: Moeder Hayley, Vader Sem, Zus Nora en Zus Nicole
Huisdieren: geen, heeft een allergie voor harige dieren

Karakter: Nina is een meisje dat graag van een flirt houd. Niks is te ver voor haar. Al gaat ze alleen verder dan zoenen als ze er zelf wel achterstaat. Ze doet het niet zomaar. Maar door dat gedrag heeft ze natuurlijk ook gevolgen moeten overzien. Nina is in eerste instantie niet altijd even vriendelijk naar je. Ze moet echt iets in je zien wil ze vriendelijker zijn. Het liefst gaat ze om met andere die een beetje het zelfde karakter hebben als zij zelf heeft. Zij weten namelijk wat ze doen. Sommige andere snappen dat vaak niet.

Geschiedenis: Nina is geboren in een liefdevol, echt Raziaanse familie. Ze is van een drieling, de oudste en de langste. Iets waar ze heel trots op is geweest. Van jongs af aan is ze altijd al de charmeur geweest. Als haar ouders met haar zussen op straat liepen dan was zij altijd haantje de voorste en liep ze met een schattige lach op haar gezicht, goed kijkend naar oudere meisjes en hun nadoen. Het is haar in de wieg gelegd. Zij was de eerste die geboren werd, en zo ook de oudste, dominantste en geliefdste bij haar ouders. Ze was altijd zo dominant dat haar zussen wat verder op de achtergrond kwamen te liggen. Maar ondanks dat zijn de drie behoorlijk close. Nora is de tweede die gekomen was en Nicole de derde. Ze zijn eeneiig. Hoewel ze nog behoorlijk verschillen. Qua uiterlijk valt het wel mee. Haar twee zussen hebben lang haar en zijzelf kort. Zwart haar en grijs paarse ogen. Tijdens de middelbare school Razen heeft Nina zich behoorlijk misdragen. Flirten met de leerkrachten, zoenen op de toiletten, en dronken op alle feesten. Niet het stereotype dat ze op school hadden. Een van de avontuurtjes in een van de schoonmaak hokken had een groot gevolg voor het leven van Nina. Ze raakte zwanger en besloot het kind te houden om het op te voeden. Het was een gevolg van haar eigen daad. En daar zou ze zelf voor zorgen. Alleen liep het heel anders. Na negen maanden werd haar kind, Alice-Falicity, bruut van haar af gepakt door haar ouders en ter adoptie afgestaan. Nina was er kapot van, nog steeds, maar haar ouders hadden haar er van overtuigd dat dit het beste was voor Nina. En tevens voor de familie. Hoewel ze vaak aan Alice-Falicity denkt, laat ze het niet snel los. Het is verleden tijd en dat blijft het. Als gevolg van haar gedrag en dus het gevolg ervan is ze naar Starshine gestuurd door haar ouders. Volgens hen was een goede en strenge opvoeding het best voor haar. Al denkt Nina er nog steeds anders over. Ze zal er alles aan doen om hier weg te komen. Maar misschien wordt haar leven toch nog een beetje veranderd.. Wie weet..

Uiterlijk: Nina heeft, in tegenstelling tot haar zussen, kort haar. Het is net boven haar schouders afgesneden. Iets wat ze zelf had gedaan bij het horen dat ze van huis weg moest en dat haar kind was afgepakt. Ze had net zulk haar als haar zussen. Ze heeft ellenlange benen ie ze vaak goed laat uitkomen door korte jurkjes, rokjes en hakken(waardoor ze nog langer wordt.) Ze is erg mager, ondanks dat ze dus zwanger was.

Nina en haar zusjes:

Wil je RPG'en met Nina(daar ben ik wel voor in Razz )? PB me of reageer gewoon hier onder ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nina Chloë Maiy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I'm sorry Nina, but I'll have to.
» The campingtrip with you [Nina only]
» Training. [&NINA]
» With love from me to you ~ [Nina]
» Déjà-Vu || NINA & SAVADOR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Fire Magicians-