PortalIndexEen heerlijke avond - Pagina 3 HpD5UwnEen heerlijke avond - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Een heerlijke avond

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Dizzy
.
.
Dizzy

Een heerlijke avond - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 130
Een heerlijke avond - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/Fire - Light/Nova
Klas: 5de klas
Partner: Yeah, yeah, yeah... And then I let break my heart over and over again? No, I don't think so. Girls don't mean anything to me. Just me and my headphone, man...

Een heerlijke avond - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 26 2010, 16:41

Torak schoot in de lach. Waar was zijn stoere Jadira gebleven? Nou ja, hij vond deze versie van haar ook wel lachen. Hij keek haar aan. 'Jij ook schatje van me,' antwoordde hij er simpel op, terwijl hij haar kuste. Hij luisterde en voelde tegelijkertijd haar aanrakingen, genoot even en antwoordde toen: 'Maakt niet uit meid, ik vind het leuk.' Hij keek diep in haar ogen en streelde langs haar boezems. Ze had prachtige boezems. Torak keek Jadira blozend aan. 'Ze zijn mooi,' zei hij toen, terwijl hij blozend een hoofdknik richting Jadira's boezems gaf. Hij streelde er voorzichtig langs, alsof ze elk moment konden afvallen. Hij keek haar diep in haar ogen aan en zoende haar nogmaals. Hij liet zijn vingers langs haar lokken afglijden en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
KC

KC

Een heerlijke avond - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 26 2010, 17:54

Ze giechelde even toen ze zijn rode wangen zag. Ze trok haar wenkbrouwen even omhoog. Het was een raar maar lief compliment. Ze glimlachtte en beantwoordde zijn zoen. Toen zijn vingers door haar lokken gleden pakte zij ze vast en bracht ze naar haar lippen. Ze drukte er zacht een kusje op waarna ze naar hem glimlachtte. Ze streelde door zijn haar en bracht haar hoofd dichter bij zijn hoofd. Ze drukte een kusje op zijn neus en giechelde sluw. Ze liet even haar wenkbrouwen op en neer gaan. Ze omhelsde hem weer en begroef haar gezicht in zijn nek en haar eigen armen die ze om zijn nek had heengeslagen. Haar BH bandjes gleden van haar schouders. Snel en blozend hees ze ze omhoog.
Dizzy
.
.
Dizzy

✦ CHARACTER ✦
Partner: Yeah, yeah, yeah... And then I let break my heart over and over again? No, I don't think so. Girls don't mean anything to me. Just me and my headphone, man...

BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 26 2010, 18:04

Torak keek naar Jadira en omarmde haar terug. Hij keek met grote ogen naar de bandjes die terug opgetrokken werden. Was dit een soort spel voor Jadira of kon ze er echt niks aan doen? Niet dat hij het erg zou vinden... Maar toch... Hij keek naar Jadira, maar liet het er maar bij. Hij deed het bandje, dat door de snelle beweging van Jadira gedraaid zat, weer goed en keek haar diep in zijn ogen aan. Hij kon het niet voor zich houden en schoot in de lach. 'Dat deed je toch niet expres hè, ondeugend meisje van me?' vroeg hij lachend, doelend op het akkefietje met haar BH. Ze moest het zelf maar weten, maar Torak wou niet dat hij iets te zien kreeg wat hij niet mocht zien van Jadira zelf. Hij zou het niet erg vinden als ze het wel wou. Het was tenslotte haar eigen keuze om zich bloot te stellen aan hem. Maar als zij het deed, zou hij het ook doen.
KC

KC

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 26 2010, 19:07

Haar ogen sperde wijd open toen ze hoorde wat hij zei. Ze schudde heftig nee. Ze schrok van haar eigen reactie. Haar blik veranderde. Ze begon weer sluw te kijken. Ze deed de bandjes weer naar beneden en stak haar tong uit. Ze deed het deels om het te pesten deels omdat ze nogal strak zaten. Ze wreef even over de rode striemen die op haar schouders stonden. Ze keek er met een moeilijk gezicht naar maar haalde haar schouders op. Met één opgetrokken wenkbrouw keek ze hem aan. Ze stak haar tong weer uit. ''Wees maar blij dat jij zo'n ding niet aan hoeft...''zei ze sarcastisch.
Dizzy
.
.
Dizzy

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 26 2010, 19:21

Hij schoot in de lach en grijnsde, toen ze de bandjes deze keer expres naar beneden deed. 'Wij hebben weer andere dingen die jullie niet graag zouden hebben,' antwoordde hij simpel op Jadira's woorden. Om haar te plagen liet hij zijn handen naar achter gaan en liet die frunniken aan het bandje. Net genoeg om ze niet los te laten glijden. Dat zou hij nooit durven. Diep vanbinnen bleef hij de verlegen Torak. Hij zou het nooit doen ongewild. Hij zoende haar en keek haar aan. Hij beet haar speels in haar oorlel en glimlachte toen hij haar blik opgevangen kreeg. Ze was ook zo lief!

- Sorry. Zoveel posts moeten maken dat ik nu een beetje inspiloos ben )
KC

KC

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 26 2010, 19:32

Bij zijn woorden werden haar ogen weer groot. Ze kuchtte even.''Whoops...vergeten..''zei ze op een vervelende toon. Ze voelde zijn handen aan het bandje. Ze klikte hem zelf los maar hield hem nog vast. Ze stak haar tong weer uit. Ze hield ervan om mensen te vervelen, maar zou het nooit te erg doordrijven bij Torak. Ze waren immers ook beste vrienden. Ze bloosde even omdat ze de BH bijna losliet. Ze wist niet of ze het wel zou durven. Niet dat ze hem niet vertrouwde.. Maar ze was pas 14.. Ze twijfelde even maar liet hem los glijden. Ze keek blozend naar de grond.

~Ik ben altijd inspi loos man xD... Dus boeit niet.. nu trouwens weer xD... Razz~
Dizzy
.
.
Dizzy

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 26 2010, 19:49

Hij keek haar geduldig aan. Hij zoende haar zachtjes en probeerde zijn aandacht niet al te veel op haar BH te laten schieten. Het werd bijna onweerstaanbaar toen ze hem losliet en Torak kon het niet laten een blik te werpen op haar boezems. Hij vond ze ontzettend mooi en werd hierdoor ook niet van weerhouden om ze aan te raken. Hij liet zijn handen er zachtjes langs strelen. Hij trok haar zacht naar achteren. Beide hadden ze niks meer om hun bovenlijf. Maar Torak wist niet of hij zover wou gaan dat ook alles van zijn onderlijf was. Hij wou alleen als Jadira wou, maar het leek om ontzettend gênant om zoiets te vragen. Dat moest spontaan gebeuren. Hij sloeg zijn armen rond haar heen en begon haar innig te zoenen. Hij liet zijn handen langs haar boezems afglijden. De koepel van vuur verwarmde hun en hij glimlachte naar haar. Hij legde een hand op haar boezem, terwijl hij haar rug met de andere ondersteunde en met zijn lippen kuste hij haar.
KC

KC

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitimema dec 27 2010, 14:21

Ze beantwoordde zijn zoen en liet haar tong naar binnen rollen. Ze streelde door zijn haren. Ze genoot gewoon en dacht nergens meer aan. Ze legde haar hand op zijn wang. Ze zuchtte even, ze was nogal moe. En ze had haar nachtrust nodig. Haar hand gleed weer naar haar BH en trui en ze trok ze in een sneltreinvaart aan. ''Ík hoop niet dat je het erg vindt...maar ik ben nogal moe en....morgen naar Shadra...''zei ze gapend. Ze ging weer liggen en legde haar hand op zijn buik. Ze sloot haar ogen en langzaam viel ze in slaap. Ze droomde over vanalles en nog wat. Over haar vader, Shadra en haar moeder. Ze kreunde even in haar slaap. Ze zuchtte even diep en legde haar hoofd op zijn borstkas.

~`Nogal inspi loooooooooooooooooos xD ..... Razz~
Dizzy
.
.
Dizzy

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitimema dec 27 2010, 15:27

Torak begon zich zo'n beetje ongemakkelijk te voelen. Hij voelde zich een boeman zoals hij naar haar zat te staren. Hij zuchtte een beetje opgelucht toen Jadira alles weer aandeed en haar uitleg deed. Hij knikte, toch wel blij. Hij legde zich neer en maakte het Jadira zich gemakkelijk. Dat was ook zo. Ze moest naar Shadra toe. Waarvoor ook alweer? Torak groef diep in zijn gedachten, maar wist het dus echt niet meer. Nou.. Dit was een lekker begin ervan. Hij keek naar Jadira. Ach... Hij zou het morgen wel te weten komen. Hij keek haar aan en streelde haar haren, terwijl ook hij langzaam in slaap begon te vallen. Was het niet iets met haar vader? Of iets anders? In ieder geval ging hij mee. Hij wou niet dat ze alleen ging naar Shadra. Als haar iets overkwam, dan zou hij het zichzelf nooit vergeven. Hij wierp nog een blik op haar prachtige hoofd, die vredig op zijn borstkas lag en sloot toen zijn ogen, zijn arm om Jadira heen.

- Maak jij een topic bij Shadra aan dan? -
Gesponsorde inhoud

Een heerlijke avond - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Een heerlijke avond   Een heerlijke avond - Pagina 3 Icon_minitime

Een heerlijke avond

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Soortgelijke onderwerpen

-
» Gezellige avond.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-