|
|
Auteur | Bericht |
---|
KC
PROFILEReal Name : Margelique Posts : 322
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond za dec 18 2010, 17:50 | |
| Ze liet na een tijdje los. Haar ogen gleden door de grot,terug naar de plaats waar de waterval stroomde. In de verte zag ze de lichtjes van de school branden. Ze ging makkelijker zitten en dacht na. Mochten ze hier s'avonds wel zijn? Ze begn zich een beetje zorgen te maken maar herstelde snel. Hier waren ze veilig,tenminste dat hoopte ze. Ze rekte haarzelf even uit en ging liggen. ''Wat zou Wolf nu aan het doen zijn?''vroeg ze hem. Ze had Wolf al een tijdje niet meer gezien. Yoza trouwens ook niet. Ze stond op en liep naar de waterval. Ze kon net door de waterval henkijken. In de verte zag ze een zwarte schim. De vorm van een paard,Yoza. Ze glimlachtte,Yoza was in iedergeval veilig. |
|
| |
Dizzy .
PROFILEPosts : 130 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/Fire - Light/NovaKlas: 5de klasPartner: Yeah, yeah, yeah... And then I let break my heart over and over again? No, I don't think so. Girls don't mean anything to me. Just me and my headphone, man...
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond za dec 18 2010, 18:00 | |
| Torak keek glimlachend richting Jadira, die een beetje bezorgd leek te kijken naar het gebouw. Hij wist wat ze dacht. Maar hij ging zich echt niet laten wegjagen door school. Dit was een prachtig moment en trouwens, alsof andere leerlingen dit niet deden. Ze waren heus niet de enigen. Voor zijn part bleef hij tot middernacht hier met Jadira. Alles was hem perfect. Hij luisterde naar haar vraag en glimlachte even. 'Die is zijn dagelijkse avondtocht door het duistere bos aan het maken, denk ik,' antwoordde hij simpel. Hij rekte zich ook uit en ging naast Jadira liggen, zijn arm om haar heen slagend en hij keek haar even van opzij aan, maar richtte zijn blik algauw weer richting de stenen. Hij trok Jadira dichter tegen zich aan, om haar een soort beschermend gevoel te geven. Want hij ging er altijd voor haar zijn. Ook als ze een probleem had. Hij wou Jadira beschermen tegen de wereld. Niemand zou ongewild aan haar komen. Hij keek haar glimlachend aan en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Je bent echt ontzettend sexy, terwijl je hier zo ligt, weet je dat?' vroeg hij lachend en hij gaf haar een knipoog. Ja, ook hij kon romantisch zijn. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond ma dec 20 2010, 00:04 | |
| Bij zijn woorden glimlachtte ze. Hij was zo lief... En ze hoopte kerst sowieso met hem en Kijito te vieren. Ze legde haar hand weer op zijn buik,zoals ze bij het meer had gedaan. Ze legde haar hoofd op zijn borstkas en sloot haar ogen. Nooit zou ze hem verlaten. "Liefde is het mooiste wat er bestaat''zei ze. Ze slaakte een zucht. Een verliefde..een die vertelde 'Ik houd van je...'. |
|
| |
Dizzy .
PROFILEPosts : 130 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/Fire - Light/NovaKlas: 5de klasPartner: Yeah, yeah, yeah... And then I let break my heart over and over again? No, I don't think so. Girls don't mean anything to me. Just me and my headphone, man...
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond ma dec 20 2010, 10:35 | |
| Torak glimlachte toen hij haar voelde op zijn borstkas. Zijn ademhaling ging daardoor moeilijker en zijn hart bonsde heel erg hard. Hij glimlachte en keek naar Jadira's hoofd. Hij streelde haar lange zwarte haren en zijn glimlach werd bij elke aanraking die hij haar schonk of zij hem, breder. Hij streelde haar wang langzaam en ging toen vanaf haar wang naar haar hals. Hij stopte daar. Het zou typisch voor hem zijn om zo'n blooper te lopen, terwijl ze helemaal niet wilt dat hij haar daar aanraakt. Dus ging hij het ook niet doen. Hij wist niet hoever zij wou en wou al haar grenzen respecteren. Hij tilde haar hoofd een beetje zijn kant op en kuste haar innig. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond ma dec 20 2010, 23:20 | |
| Toen ze zijn hand voelde legde dehare op de zijne. Ze kneep even zachtjes in zijn hand. Ze voelde zijn kus en beantwoorde die. Ze luisterde naar de geluiden om haar heen. Naar zijn ademhaling,de waterval... Ze bleef stil en genoot ervan. Ze genoot van de stilte. Haar blik gleed weer door de grot,niet wetend wat ze moest zeggen. Al was die stilte ook wel fijn,het gaf je een rustgevend gevoel. |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond di dec 21 2010, 07:24 | |
| Hij legde zijn hoofd weer terug, toen hij had gemerkt dat Jadira die had beantwoord. Hij keek glimlachend in haar richting en drukte haar door middel van zijn arm om haar schouder te slaan, dichter tegen zich aan, alsof hij hiermee wou duidelijk maken dat hij haar echt nooit alleen voor iets zou laten staan. Hij glimlachte naar haar en keek vol liefde haar richting in. Wat was hij toch blij met haar! Hij genoot van de stilte en van Jadira en keek rustig tegen de grondelijkse plafond aan. Hij verplaatste zich toen een beetje, zodat hij een beetje omhoog kwam en boog zich over Jadira heen, waarna hij haar weer rustig zoende en er net voor zorgde dat hij niet op haar lag. Hij wou geen verkeerde gedachten bij haar opwekken. Hij ging pas als zij er klaar was was. Hij keek diep in haar blauwe ogen en verzoop daar bijna van. Hij zoende haar nogmaals. Zijn grijze ogen drongen diep in haar prachtige blauwe. Hij glimlachte. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond di dec 21 2010, 18:53 | |
| Toen hij glimlachtte deed zij dat ook. Hij glimlachtte zo leuk. En die kuiltjes in zijn wangen... Ze droomde weg in zijn blik en sloeg haar armen om hem heen. Ze liet hem los en ging rechtop zitten. ''Wist je dat...nou..eigenlijk weet ik niet of ik het mag zeggen tegen jouw..''zei ze. ''Kijito is ook verliefd..''zei ze met een serieuze blik. ''Alleen ontwijkt die jongen haar nu..maar ik wil Kijito zo graag helpen...wat moet ik tegen hem zeggen?..''zei ze met een wanhopige blik. ''Want ik heb Kijito belooft om met hem te praten...''zei ze en ze zuchtte eens diep. Het was een raar moment om er over te praten maar het moest eruit. Wanhopig keek ze hem aan.
- lkkre flutpost xd Ik was nog al inspiratie loos... - |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond di dec 21 2010, 19:12 | |
| Torak glimlachte. Hij keek naar Jadira. Het verwonderde hem niet dat Kijito verliefd was. Die leek in zijn ogen soms nogal afwezig tegenover hun. Maar Torak had nooit gedacht dat het liefde was, alleen verbaasde het hem gewoon niet. Hij keek Jadira aan, die iets begon uit te leggen. Hij knikte begrijpend. Hij keek haar aan en dacht razendsnel na. 'Het klinkt misschien wat bot, maar ik denk dat je beter Kijito kunt stimuleren om verder te praten met die jongen. Volgens mij kan alleen zij een verandering in de situatie brengen, alhoewel jij natuurlijk wel een goed woordje kan doen, door bijvoorbeeld te zeggen dat Kijito die jongen ontzettend mist of zo,' zei Torak, terwijl hij even nadacht. Hij glimlachte en keek Jadira aan. 'En dat is zowat het enige wat mijn hoofdje kan bedenken,' lachte hij en hij gaf haar een helikopterkus. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond do dec 23 2010, 23:59 | |
| Ze knikte instemmend bij zijn woorden. Ze ging weer langs hem liggen en drukte een kusje op zijn schouder. ''Je hebt gelijk....''fluisterde ze. Ze ging wat verder omhoog liggen zodat hun hoofden gelijk lagen. Ze streelde zijn wang en keek hem verliefd aan. Ze kon niet zonder hem. En hij was niet alleen haar vriendje...ook haar beste vriend. ze drukte een kus op zijn mond en speelde een spel met zijn tong. Ze sloeg haar armen om hem heen en sloot haar ogen. Voor haar mocht het altijd zo zijn... |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond vr dec 24 2010, 07:19 | |
| Torak speelde het spelletje met alle plezier mee en hield zijn handen gesloten achter haar rug. Hij ondersteunde haar met zijn been, zodat ze geen evenwicht zou verliezen en kuste haar toen liefdevol. Daarna veegde hij enkele lokken uit haar gezicht en glimlachte. Hij streelde langzaam haar wang en keek haar glimlachend aan. Zijn vingers gingen over haar oren. Hij zoende haar nogmaals. Hij streelde haar rug en toen haar zij. Hij keek verliefd in haar ogen. 'Je bent lief,' zei hij toen, terwijl hij diep in haar ogen keek en diep hoopte dat zij hetzelfde voelde voor hem. Ze had zijn hart weten te pakken. Niet dat Torak dat erg vond. Jadira was gewoon alles voor hem. Hij zou haar nooit kwijt willen. Voor niks. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond vr dec 24 2010, 10:23 | |
| ''Je bent een schat..''zei ze liefdevol. Ze zoende hem weer. Ze streelde zijn schouder en langzaam gleden haar vingers tot aan zijn bovenbeen. Ze kneep er even zachtjes in. Ze liet los en keek hem verliefd aan. Ze liet hem nooit meer gaan. Maar wie zou zo'n lieve jongen nou wel wegsturen? Haar hand ging weer naar zijn wang die ze langzaam begon te strelen. "Hartendief...''fluisterde ze zachtjes. Ze sloeg haar armen om hem heen en trok hem naar haar toe. |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond vr dec 24 2010, 13:55 | |
| Torak genoot van de strelingen en zoende haar terug. Hij keek diep in haar ogen en glimlachte. Hij liet zich meevoeren en kuste haar innig. Daarna liet hij zijn handen richting haar boezems glijden. Als ze zou schrikken of hem zou wegduwen of hem zou tegenhouden, wist hij in elk geval haar grens. Het vragen klonk een beetje gênant. Jadira mocht van zijn part alles doen. Maar soms lag dat bij meiden moeilijker dan bij mannen. Dat was gewoon een feit. Niet dat hij dat erg vond. Hij zou wachten tot ze er klaar voor was. Hij bracht zijn lippen naar haar oor. 'Als ik iets doe wat je niet fijn vindt, dan zeg je dat,' zei hij, waarna hij een likje aan haar oorlel gaf, grinnikte en haar een kus op haar wang gaf. Jadira was o zo lief. E n hoe ze daarstraks voor hem opkwam! Geweldig. Ze was gewoon een meid met pit. Iets wat veel mannen wouden hebben. En hij had haar! |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond vr dec 24 2010, 15:46 | |
| Ze kreunde even zacht toen ze zijn handen voelde. Ze bleef stil liggen en genoot ervan. Ze was niet zo snel geirriteerd door zulke dingen. Ze bracht haar lippen naar zijn nek en gaf kleine kusjes. Haar lippen gleden over zijn nek naar zijn oor. ''Ik laat je nooit meer gaan....'''zei ze zwoel. Ze kuste hem weer in zijn nek en sloot haar ogen. Haar lippen zochten haar weg naar zijn mond en kuste hem innig. Ze speelde weer met zijn tong. Langzaam liet ze los en liet haar voorhoofd tegen de zijne rusten. |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond vr dec 24 2010, 21:34 | |
| Een huivering schoot door Torak heen toen hij de zwoele stem hoorde. Hij vond het erg aangenaam om dat zo te horen. Hij grinnikte en voelde haar aanrakingen. Hij zag haar ogen toen ze zijn voorhoofd tegen de zijne liet rusten. Hij aaide haar wang. Hij maakte met zijn vuur een soort warm schild rond hun heen. Ruim genoeg voor hun tweeën. Als Jadira het schild zou raken, zou ze alleen maar een warm puntje voelen. Zo had Torak het gemaakt. Hij vond het kreunen wel schattig. Zijn handen gleden vanaf haar oksels naar haar boezems toe. Hij ging er zacht langs heen, goed lettend op Jadira's lichaamstaal. Het leek wel alsof Jadira's lichaam reageerde op zijn aanrakingen. Hij legde zijn gehele hand op haar boezem en zoende haar. Hij ging een stukje achteruit liggen en gleed met zijn handen vanaf haar boezems naar haar rug, waar hij even onder haar shirt doorging en haar zachtjes zoende. Hij keek een beetje ongerust. Hij wou niet te ver gaan. 'Ik meen het! Ik wil jouw geen pijn doen of een onveilig gevoel geven. Gewoon waarschuwen als ik moet stoppen,' zei hij nogmaals en je kon horen dat hij het meende en haar echtn ie kwijt wou aan zoiets stoms. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond za dec 25 2010, 00:44 | |
| ''Doe nou niet zo ongerust...als ik het niet fijn vindt laat ik het wel merken..''zei ze overtuigend. Ze voelde haarzelf juist wel veilig bij hem. Het gaf haar een liefdevol gevoel. Toen ze zijn handen onder haar shirt voelde huiverde ze licht. Een fijne rilling ging door haar lichaam heen. Ze zoende hem weer. Even liet ze los en zocht zijn grijze ogen op. Ze glimlachtte lief en in haar ogen verschenen pretlichtjes. Ze had zich nog nooit zo prettig en vol liefde gevoelt. Eindelijk... |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond za dec 25 2010, 10:40 | |
| Torak keek oplettend naar Jadira's seinen en schoot in de lach toen Jadira praatte. Hij was ook wel een beetje overdreven. Misschien omdat hij nog nooit een vriendin had gehad. Toch voelde hij haar lichtelijk huiveren bij zijn aanraking en hij wou al stoppen, toen hij opeens pretlichtjes ontdekte. Hij glimlachte en zoende haar. De koepel rond hun heen zorgde voor warmte. Hij dacht even aan Jadira, waarmee hij laatst was gaan zwemmen. Het zorgde voor verliefde gevoelens en Torak bloosde. Hij liet zijn hand nogmaals onder haar shirt gaan, maar deze keer aan de kant van haar buik. Hij gleed zo verder tot aan haar boezems en streelde die. Daarna liet hij zijn handen zakken en trok hij Jadira op zich. Hij zoende haar en liet zijn armen om haar heen slaan. Hij liefkoosde haar en streelde even oor haar zwarte, prachtige lokken. Bij het ontmoeten van haar gezicht gaf hij een knipoog en zoende haar nogmaals. Zijn handen streelden nu overal. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond za dec 25 2010, 11:42 | |
| Ze maakt even een genietend geluidje bij het voelen van zijn handen. Toen ze op hem lag ging ze zo liggen dat ze hem ook geen pijn deed. ''Ik wist niet dat jij zo'n romanticus was...'' zei ze plagend. Ze sloeg haar armen om hem heen. Hoe laat was het wel niet? Maar voor haar gevoel lagen ze hier pas 5 minuten. Ze zuchtte even diep en kuste hem. Voor haar gevoel mocht deze avond nooit voorbij gaan. En dit gevoel ging waarschijnlijk nooit meer weg. |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond za dec 25 2010, 11:48 | |
| Torak schoot in de lach. 'Hé, oppassen jij! Ik ben een superheld,' zei hij toen nogal overdreven, maar Jadira kende hem en zijn grapjes gelukkig, dus zou ze waarschijnlijk niet boos worden. Hij keek diep in haar prachtige ogen en glimlachte. Hij wreef over haar wang. Hij had haar genietende geluiden gehoord. Hij vond het fijn dat ze van zijn aanrakingen genoot. Voor hetzelfde geld werd ze boos op hem. Maar zo zat Jadira niet in elkaar. Jadira zou alles rustig bekijken en antwoorden. Iets wat Torak totaal fantastisch aan haar vond. Hij keek diep in haar ogen en zoende haar. Hij voelde het langzaam warmer worden. Hij kwam een beetje overeind, ondersteunde Jadira's rug met zijn knieën, wat veel kracht koste en trok met zijn handen zijn shirt uit. 'Ik heb het zo warm,' zei hij plagend. Hij trok haar weer bij zich en zoende haar speels in haar nek. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond za dec 25 2010, 20:35 | |
| Ze trok haar wenkbrouwen omhoog toen hij zijn shirt uit trok. Ze probeerde zo nonchalant mogelijk te doen. Als hij een grap maakte moest zij doorgaan. ''Nou sixpack-loze SuperHero...waar is je cape?...''zei ze plagend. Ze liet haarzelf meevoeren en kustte hem even later terug. Ze streelde zijn borstkas, waarna ze omhoog kwam. Ze 'zat' als het ware boven op hem. Maar wilde geen verkeerde gedachten opwekken. ''Wees niet bang...zei ze snel,hopend dat hij niet ging doordenken. Ze prikte hem in zijn buik en giechelde even. Ze streelde hem weer en trok hem omhoog waarna ze hem weer innig zoende.
- Mijn inspiratie vat is leeggelopen ...bij dat andere topic is alles eruit gekomen xD - |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond zo dec 26 2010, 09:32 | |
| Torak schoot in de lach. Dit kreeg hij er nu van! 'Sixpackloos? Hé, oppassen op je woorden jij!' zei hij lachend en hij kietelde haar terug. Het strelen over zijn borstkas voelde heerlijk. Hij schoot in de lach. Jadira zat wel erg gemakkelijk. Hij schoot in de lach. 'Ik, bang zijn? Ik ben eerder bang dat ik jou pijn doe met mijn idiote acties,' zei hij, lachend omdat Jadira hem prikte in zijn buik. Hij liet zich meevoeren in de zoen. Gelukkig was zijn borstkas haarloos. Als je zag wat sommige mannen voor een tapijt op hun borstkas hadden... Torak keek diep in Jadira's ogen en zoende haar. Eigenlijk had hij helemaal geen haar op zijn buik. Ook niet onder zijn navel. Dat moest waarschijnlijk nog komen. Hij had inderdaad geen sixpack. Jammer. 'Ik ben inderdaad geen macho,' zei Torak lachend en hij streelde haar. 'Maar ik ben wel goed in romantisch zijn,' fluisterde hij in haar oor en beet daar vervolgens zacht plagend in. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond zo dec 26 2010, 09:48 | |
| ''Je hoeft ook geen macho te zijn hoor...als je maar zo lief blijft als nu''zei ze lief. Ze streelde zijn borstkas weer waarna ze er zacht een kusje op drukte. Ze ging weer naast hem liggen en legde haar hand weer op zijn borstkas. ''Je hoeft echt niet meer te gaan trainen hoor..''zei ze om haar eerste woorden te bevestigen. ''Zo ben je ook al knap...sexy sixpackloze SuperHero..''zei ze giecheld. Ze draaide om en ging op haar buik liggen. |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond zo dec 26 2010, 10:35 | |
| Torak glimlachte. 'Als dat is wat je wenst,' antwoordde hij. Hij moest lachen toen ze haar woorden zei. Ze giechelde ook zo lief! Hij keek naar hoe ze draaide. Hij draaide zich ook op zijn buik, voelde de koude stenen en huiverde even. 'Oeh... Dit is een hele verandering van liggen,' zei hij toen lachend. Hij streelde Jadira's rug, terwijl hij haar diep in haar ogen aankeek. 'En jij bent mijn prachtige, lekkere babe,' zei hij toen lachend, terwijl hij haar verliefd aankeek. Hij schoot in de lach. Oké... Dat had nog al stom geklonken. Hij keek diep in haar ogen en sloeg zijn arm vervolgens om haar heen. Een erg pijnlijke en moeilijke ligging, maar toch was hij te koppig en probeerde het. Hij keek glimlachend haar richting in en drukte moeizaam een kus op haar wang. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond zo dec 26 2010, 10:53 | |
| Ze keek hem bezorgt aan. ''Je moet niet zo gaan liggen als het pijn doet...''zei ze liefdevol. Ze wilde niet dat hij pijn moest lijden. Ze streelde zacht zijn rug,steeds van boven naar beneden. Ze glimlachtte en legde haar hand in zijn nek. Ze streelde die ook. Ze hoopte dat hij het fijn vond. Ze ging dichterbij hem liggen en draaide hem zacht om waarna ze hem innig zoende. ''Ik begin het ook aardig warm te krijgen''zei ze sluw waarna ze haar shirt ook uittrok. |
|
| |
Dizzy .
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond zo dec 26 2010, 11:09 | |
| Torak keek Jadira aan. Zijn antwoord schoot onmiddellijk te binnen. 'Voor jou schatje, wil ik alle pijn beleven die ik maar kan krijgen,' antwoordde hij er charmant op. Hij voelde de streling en huiverde. Het was ontzettend fijn. Dat liet hij zien door zijn ogen te sluiten. Ook toen zijn nek gestreeld werd sloten zijn ogen zich. Hij keek haar verwonderd aan toen ze haar shirt uittrok. Hij wierp een snelle blik op haar lichaam. Hij kon zich niet weerhouden en begon het te liefkozen. Zijn handen gleden soepel langs haar buik en haar rug. 'Jadira... Je hebt echt een prachtig lichaam,' zei hij toen en hij keek haar diep in haar ogen aan. Hij trok haar naar zich toe en zoende haar. Hij streelde langs haar boezems af, waar een ding rondzat, hoe heette het ook alweer, oh ja, een BH. Torak had daar weinig verstand van, maar hij vond het er mooi uitzien. Ook vond hij Jadira's boezems mooi. 'Alles is mooi aan jou,' zei hij. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond zo dec 26 2010, 12:56 | |
| Ze glimlachtte lief toen ze zag dat hij zijn ogen sloot. Ze streelde zijn rug weer. Bij zijn woorden bloosde ze even. Ze omhelsde hem. Hij was zo lief tegen haar...ze sloot haar ogen en neuride wat. Een kerstliedje...want ja..het was immers kerst. Ze keek hem aan. ''Nog een fijne kerst...''zei ze met een klein stemmetje. Ze voelde haarzelf opeens heel verlegen. Ze was niet de Jadira die iedereen kende nu.. Het meisje dat uitviel tegen de kantine juf, maar een heel lief, klein en breekbaar meisje. Ze glimlachtte weer en drukte hem dichter tegen haar aan. Ze sloot haar ogen. Ze liet hem los. ''Ik...normaal ben ik nooit zo..''zei ze weer met een klein stemmetje. Ze giechelde weer even. Ze vond het wel leuk. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Een heerlijke avond | |
| |
|
| |
|