PortalIndexStraf. HpD5UwnStraf. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Straf.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Straf. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Straf. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Straf. Empty
BerichtOnderwerp: Straf.   Straf. Icon_minitimevr aug 28 2009, 20:10

Diva was nadat ze van het meer kwam eerst doorgelopen naar de etage van Shadra om zich op te frissen en daarna naar Miss Madeline`s kantoor. De twee zwaarden, die van Celede en die van Diva zelf droeg ze bij zich. Ze klopte rustig driemaal op de deur van het kantoor. Ergens was Diva zeneuwachtig. Ze zou er alles aan doen om te voorkomen dat zij en Celede weggestuurt werden. Anders hadden ze helemaal geen plek meer waar ze heen konden. Hun ouderlijk huis was natuurlijk allang verkocht op Shadra en Diva was nog niet meerderjarig waardoor ze nog niet op zichzelf mocht wonen. Daarnaast was ze nog steeds leerplichtig en dus gedwongen om op de Starshine Academy of een andere school te verblijven. Diva merkte nu pas dat ze met al dat eeuwige gepieker haar handen strak om de schede`s van de zwaarden had geknepen zodat haar knokkels compleet wit waren. Diva ontspande haar handen wat en wachtte tot ze binnen mocht komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Straf. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Straf. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Straf. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf.   Straf. Icon_minitimevr aug 28 2009, 20:59

Madeline keek op toen ze geklop op haar deur hoorde. Ze knikte even in haar vingers de deur werd voor haar doorzichtig maar niet voor degene die aan de andere kant stond. Madeline had dit laatst toegepast zodat ze wist wie ze kon verwachten en niet meer voor verassingen zou komen te staan. Ze zag Diva. Madeline klapte eenmaal in haar handen om de deur weer normaal te maken. ''Kom binnen'' zei ze kalm terwijl ze rechtop ging zitten. Ze wachtte tot Diva binnen zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Straf. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Straf. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Straf. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf.   Straf. Icon_minitimevr aug 28 2009, 21:05

Diva zuchtte even en haalde diep adem. Ze deed de deur open en liep naar binnen. Ze liep door tot ze voor het bureau van Miss Madeline stond. ''Het spijt me dat ik U nu stoor Miss, maar ik zou graag willen weten wat er nu met Celede en mij gaat gebeuren'' begon Diva. ''Als eerst zou ik graag willen zeggen dat het niet alleen mij maar ook mijn zus enorm spijt. We hebben gelogen, ons misdragen maar bovenal Uw leven en dat van nog een stel andere ernstig in gevaar gebracht. Ik vraag U om ons alstublieft niet van school te sturen. Mijn zusje en ik kunnen nergens anders heen snapt U. Daarbij wil ik dolgraag hier meer leren over mijn familievloek en proberen het ongedaan te maken'' zei ze en richtte haar ogen daarna naar de grond klaar om haar straf te ontvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Straf. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Straf. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Straf. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf.   Straf. Icon_minitimeza aug 29 2009, 07:28

Madeline wachtte tot Diva helemaal was uitgesproken voordat ze begon te praten. ''Diva, jij hebt je fout ingezien en dat vind ik al heel goed. Toch wat je gedaan hebt kan ik niet negeren. Ik zal jullie niet van school sturen gezien jullie omstandigheden. Maar je kan echt een flinke straf verwacht. Als eerst wil ik jullie zwaarden hebben. Je mag ze enkel nog gebruiken onder het toezicht van een leraar en je mag er niemand meer mee verwonden. Verder mogen jullie geen magie buiten de lessen om voor een maand gebruiken behalve spreuken om je van plaats naar plaats te verplaatsen. Als laatst krijgen jullie een hoop strafwerk dat je allemaal met de hand moet maken, geen magie dus'' zei Miss Madeline. ''Jij gaat je straf bij Master Savador uitzitten. Jij was het immers die hem bijna doodde. Celde stuur ik naar Master Kale'' zei Madeline.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Gesponsorde inhoud



Straf. UTL8oxA PROFILE
Straf. UTL8oxA MAGICIAN

Straf. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf.   Straf. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Straf.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Straf?!!!
» Straf!
» Straf.
» Eerste straf
» Straf uitzitten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-