PortalIndexStraf?!!! HpD5UwnStraf?!!! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Straf?!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mitsu
.
.
Mitsu

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:56

Mitsu liep naar de deur. Hij keek door de gang. Madeline was nog nergens te bekenen. Fijn is dat. Je komt op voor een medeleerling en gelijk al straf. "Hmmpf..." bracht hij uit. Hij was pissig. Hij wachtte buiten op Medaline. Het kon hem niet schelen aangezien hij straf had omdat hij iets goeds had gedaan. Het was nieuw voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:02

Madeline kwam al gauw aanlopen. Ze maakte de deur naar haar kantoor open. ''Ga maar naar binnen'' zei ze kalm. Ze wachtte tot Mitsu binnen was voor ze zelf naar binnen ging en de deur achter hen sloot. Ze gebaarde naar de stoel dat Mitsu moest gaan zitten en Madeline ging tegenover hem zitten met een bureau tussen hen in. Ze vouwde haar handen ineen en liet haar kin daarop steunen. ''Voordat ik begin met oordelen te trekken wil ik van jou graag horen wat er zoal precies gebeurdt is in de les'' zei ze kalm. Iets te kalm en bij Madeline betekende dat weinig goeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Mitsu
.
.
Mitsu

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:07

Mitsu keek haar aan en kwam binnen. Hij ging op de stoel zitten en begon uit te leggen. "Nou ik kwam dus binnen en stelde me heel netjes voor.. Ik werd gelijk beveelt om te gaan zitten...Daarna zei hij dat hij mensen die prutste er uit zette en ik reageerde daar op omdat ik het niet volledig begreep. Hij legde het mij uit in een vorm van een preek...en ik begreep het toen. Daarna kwam er een nieuw meisje aan en die was wat laat. Ze kreeg meteen gesnauw. Ze zei dat ze de weg niet gevonden kreeg. De leraar zei snauwend dat ze dat maar eerder had uit moeten zoeken. En ik kwam voor haar op. Ik stond op en gaf haar ook een kopie van de plategrond die u me had gegeven..." zei hij. "En toen schreeuwde hij en niet veel later kwam u binnen." legde hij uit en keek naar het raam. Als hij hier straf voor kreeg was hij er goed kwaad om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:12

''Ik ga je geen straf geven omdat je opkwam voor iemand anders Mitsu. Maar straf ga je wel krijgen, en waarom? Je sprak een leraar tegen. Want het maakt niet uit hoe Master Savador doet, hij blijft een leraar. Maar wat voor hem geldt, geldt ook voor jou. Hij kan jullie eruit sturen. Maar jij kan ook naar mij toe komen om mij uit te leggen waarom je het niet met hem eens bent. Dan kan ik Master Savador erop aanspreken. Ik ben het niet helemaal eens met de methoden van Savador maar voor alsnog hij blijft een leraar. Maar jij bent heus niet de enigste die ik hierop ga aanspreken. Ik heb ook nog een gesprek staan met Master Savador en geloof me die gaat ook de wind van voren krijgen'' zei ze. ''Snap je mijn punt een beetje Mitsu?'' vroeg Madeline daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Mitsu
.
.
Mitsu

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:39

Mitsu luisterde aandacht naar de woorden van Madeline. Hij knikte. Hij had inderdaad de leraar tegen gesproken. Dus een straf was terecht. Hij hoorde haar verdere woorden en knikte. "U bent volkomen duidelijk." zei hij. "Maar leraren die geen respect voor de leerlingen toont, kan dat ook niet van mij terug verwachten." Legde hij nog uit. "Wat wordt dan eigenlijk mijn straf..?" vroeg hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:42

''Ik heb besloten dat je boeken mag afstoffen. Rustig maar je hoeft niet alle kasten af. Enkel die twee kasten'' zei Miss Madeline en wees naar twee boekenkasten die tegen de muur stonden. ''Ik verwacht je morgenochtend in mijn kantoor te zien. Je mag gaan nu'' zei Madeline tegen Mitsu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Kori

Kori

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:44

Buiten het kantoor van Miss Madeline wachtte Kori. Ze was na de les direct hierheen gelopen om te horen hoe het met Mitsu ging. Ze hoopte dat zijn straf niet al te erg zou zijn. Even had ze eraan gedacht om bij de deur af te luisteren maar had besloten dit toch maar niet te doen. Dat was niet echt netjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 22:57

Mitsu keek naar de boekenkasten. "Dat is goed mevrouw.." zei hij en liep naar de deur. Hij zag Kori staan. Hij glimlachte. Hij deed de deur van het kantoor dicht en keek haar aan. "Kun je me dadelijk vertellen wat er tijdens de les geleerd is, dan kan ik in mijn vrije tijd de les inhalen." zei hij. Hij was blij om een goede vriendin te hebben en keek haar aan. "Morgenvroeg een paar boeken afstoffen." legde hij uit. Hij liep al wat aan en keek even om naar Kori.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 23:15

''Dat valt nog wel mee'' zei Kori met een kleine glimlach. ''We hebben niet veel gedaan. We kregen van Master Savador een houtblok voor ons en moesten daar een klein vlammtje op zien te produceren. Ik wil je anders wel helpen met oefenen als je wilt'' zei ze tegen hem. Ze zweeg over het feit dat in de les zelf Master Savador wel nors was maar niet echt een hele slechte leraar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Straf?!!! UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitimedi aug 18 2009, 23:24

"Uhuh...Graag zelfs.." zei hij opgelucht. Hij liep samen met haar de gang uit. Hij glimlachte. Hij zou proberen dat kluzige karakter proberen te verbeteren en zo meer tijd te hebben om ook Kori te helpen. Hij legde zijn arm om haar schouder en liep zo verder.
De volgende ochtend kwam Mitsu opnieuw bij het kantoor van Madeline en zag dat de deur op een kiertje stond en hij klopte op de deur. Hij keek naar binnen. "Mevrouw ik kom uw boeken afstoffen." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Straf?!!! UTL8oxA PROFILE
Straf?!!! UTL8oxA MAGICIAN

Straf?!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf?!!!   Straf?!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Straf?!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Straf.
» Straf!
» Straf.
» Eerste straf
» Straf uitzitten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-