PortalIndexEerste straf HpD5UwnEerste straf 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Eerste straf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jayro

avatar

Eerste straf UTL8oxA PROFILEPosts : 44
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 13:24

Jayro kwam zonder te kloppen binnen met een kleine grijns op zijn gezicht en zijn handen langs zijn zij. Om zijn handen vloog een pikzwarte vloeistof, iets wat Jayro vaak langs zijn handen had glijden. Hij voelde zich er prettig bij, zo kon hij veel sneller aankloppen bij zijn magie wanneer dit nodig was. Jayro's grijns verdween naar die emotieloze blik die hij al tijden op zijn gezicht had. ''Ik mocht hier naartoe van Kale. Althans, dit is het Kantoortje van Madeline toch?'' vroeg Jayro sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Eerste straf UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 13:33

Madeline zat achter haar bureau wat documenten te lezen. Ze keek op naar Jayro toen hij begon te spreken. ''Het verbaasd me niet je hier zo snel al te zien Jayro'' zei ze kalm. Ze liet de documenten voor wat het was en stond op. ''Wat heb je dit keer gedaan?'' vroeg ze en leunde tegen de voorkant van haar bureau. Het kantoor was vrij ruim met een aantal boekenkasten. Verder nog een paar stoelen om een kleine ronde tafel en natuurlijk in het midden Madeline`s bureau en drie stoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Jayro

avatar

Eerste straf UTL8oxA PROFILEPosts : 44
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 13:41

Jayro's emotieloze blik bleef en deed pas na een korte stilte zijn mond open. ''Ik heb... herhaald wat Kale vertelde. Ik dacht dat iemand het niet begreep.'' zei hij zachtjes en beet op de binnenkant van zijn lip. Niet omdat hij bang was, maar dit was nog zo'n gewoonte die Jayro droeg. Zijn pupillen schoten door de kamer van Madeline, zoals verwacht lag alles er precies zo als vorig jaar. Jayro vroeg zich af of hij deze kamer niet het vaakst van alle leerlingen en misschien ook wel leerkrachten heeft gezien. Een kleine glinstering in zijn ogen kon veraden dat hij dit niet zo'n probleem vond, maar daar heeft hij dan ook nooit een geheim van gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Eerste straf UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 13:52

Madeline knikte even. Ze liep weer om naar de lades van haar bureau en pakte er een brief uit met de naam van Jayro`s verder erop. Ze liep weer naar de andere kant van het bureau en keek Jayro aan. ''Ik heb niet veel nodig om je van school te sturen Jayro. Alles staat keurig in deze brief vermeld die ik zo naar je vader stuur. Ik doe dit alleen niet. En weet je waarom? Omdat ik weet dat jij een groot talent hebt voor magie en ik vind het zonde als dat verspilt wordt'' vertelde Miss Madeline. Ze legde de brief naast zich op het bureau. ''Dus probeer je dit jaar een beetje in te houden. Over twee ben je van me af. Dan ben je van iedereen af hier en dan kan je doen en laten wat je wilt. Maar zorg er alstjeblieft voor dat ik niet deze brief hoef te versturen'' zei ze. Ze keek Jayro recht aan met haar groene ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Jayro

avatar

Eerste straf UTL8oxA PROFILEPosts : 44
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 14:03

De glinstering in Jayro zijn ogen verdween, maar dat was het. De emotieloze blik bleef, ze hadden immers zo vaak gedregen met dat van school trap gedoe. Hij leerde op school ook minder van leerkrachten dan van boeken die hij wel eens uit de bibliotheek mee nam. Dat Blood Money wat Kale hem wilde leren kende hij al lang, sterker hij was het proefpersoontje zelf. Het werkte nauwelijks, hij kende leukere spreuken. Echter had hij nog nooit een boek over Razen of vuur mee genomen, terwijl juist dat hem nieuwschierig maakte. Misschien was hij te bang dat zijn geheim bekend werd. Wat zouden ze niet denken? Wat zal Madeline zeggen? Die wil me daar zeker bij de eerste jaartjes dumpen. Wat zal Keira vinden? Jayro snoof nors en zei ''Mag ik mijn straf?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Eerste straf UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 14:08

''Nog heel even wachten'' zei Madeline. Ze had in de aula niet de kans gekregen Jayro hierover te spreken maar nu hij toch hier was kon ze er net zo goed over beginnen. Ze liep naar een van de boekenkasten en trok een groot zwart boek eruit. Het zag eruit als zo`n boek dat voor leerlingen verboden was. Madeline legde het met een klap op tafel. ''Weet jij wat dit voor boek is?'' vroeg ze maar wachtte niet op antwoord. ''Dit boek heet The book of Darned. Jayro, jij vind de meeste stof die je van de leraren krijgt hier onzin. Dingen die jij allang aan jezelf geleert hebt niet?'' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Jayro

avatar

Eerste straf UTL8oxA PROFILEPosts : 44
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 14:16

Jayro zweeg even, maar behield zijn kille blik. Hij kon erop wachten dat ze het zouden ontdekken en wist eigenlijk al lang dat ze dit zouden doen, mocht het nog niet zo zijn. Na misschien wel een halve minuut zei hij kill ''Alle 657 bladzijden.'' Hij zal niet van school gekickt worden, wist hij, anders had ze dat zojuist wel gedaan. Waarschijnlijk kreeg hij een bibliotheek verbod, maar hij had nog een boek onder zijn kussen liggen, dus voorlopig geen probleem. Tegen die tijd kon hij wel een nieuw boek hebben geregeld via vrienden of iets dergelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Eerste straf UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 14:21

(Euuhh. Dir boek kan je niet kennen want het is verboden voor leerlingen om te lezen en het enigste exemplaar in de school staat in Madeline`s kantoor maar oke)

Madeline knikte. Ze had wel verwacht dat hij zoiets zou antworden. ''The book of Darned dat jij kent is een simpele replica. Het bezit enkel de ontschuldigste spreuken van het orgineel. Wat hier bij mij op tafel ligt is echter een van de orginele uitgaves vol spreuken die vrij dodelijk zijn. Dit boek is gefikseerd op Dark magic. Dus ik dacht we maken een ruildeal. Je belooft je een beetje te gedragen, dan mag je de spreuken uit dit boek leren. Zolang je ze enkel leert en niet in praktijk stelt'' zei Madeline. Ze wist dat The book of Darned gevaarlijk was. Als je een spreuk eruit verkeerd deed dan verdoemde je jezelf tot de dood. Maar ze dacht wel dat Jayro het aan zou kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Jayro

avatar

Eerste straf UTL8oxA PROFILEPosts : 44
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 14:29

Jayro hoefde over dit aanbod niet na te denken, zijn blik bleef er koeltjes onder. ''Geef me mijn straf maar.'' sprak hij en zonder dat hij het door had ging de mist om zijn handen naar zijn polsen en maakten tempo. Jayro vond niets leuker dan spreuken in de praktijk ge- of misbruiken en dan het liefst op of tegen medeleerlingen. Daarbij, in de bibliotheek lag veel meer. Achter een kast, had Jayro ontdekt, lag een klein gat. achter dit gat lagen vijf boeken, stuk voor stuk stoffig, groot en een saai uiterlijk. De jongen heeft geen van de boeken aangeraakt maar hield in het achterhoofd dat ze er lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Eerste straf UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 14:38

''Je krijgt corvee dienst. Meld je morgen in de aula'' zei Madeline kortaf tegen Jayro. Ze liet het boek op haar bureau liggen zodat hij het zo kon pakken. Ze ging weer achter haar bureau zitten en pakte de documenten waar ze mee bezig was voodat ze ruw door Jayro werd onderbroken. ''Oprotten uit m`n kantoor Jayro'' zei ze enkel nog tegen hem voordat ze weer begon te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Jayro

avatar

Eerste straf UTL8oxA PROFILEPosts : 44
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitimema aug 17 2009, 14:44

Jayro pulkte nog even aan zijn haarband en toen Madeline haar stem begon te verheffen liep hij nog even iets dichter bij het bureau. Met sierlijke goudkleurende letters stond er 'Darned' op. Hij draaide zich om, zonder boek, liep het kantoor uit en deed de deur voorzichtig dicht. Als je de deur met een klap dicht gooit is dat een teken van zwakte, een teken dat je het niet aan kan. En daarbij hield Jayro niet van een hoog decibel-gehalte. Langzaam liep de in rood gekleede jongen naar buiten, kijken of er nog wat te klooien viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Eerste straf UTL8oxA PROFILE
Eerste straf UTL8oxA MAGICIAN

Eerste straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste straf   Eerste straf Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Eerste straf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Straf...en dat al op mijn eerste dag ...
» Straf!
» Straf.
» Straf?!!!
» Straf.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-