PortalIndexChanging seasons. HpD5UwnChanging seasons. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Changing seasons.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Estheb'an
.
.
Estheb'an

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 28
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud x Light
Klas:
Partner: Oh, none taken.

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimezo okt 09 2016, 14:10

Estheb'an had zijn bandana voor de verandering thuis gelaten. Zijn kleding bestonden vandaag uit een spijkerbroek zo zwart als het maar kon en aan zijn heup zat op de broek een bruine riem. Zijn torso had een strak wit shirtje er overheen met een gebruikelijke groene vest er over heen. Zijn haren waren naar achter gekamd, op het vervelende plukje dat steeds naar beneden viel na. Ze beweerde dat zijn vader dat ooit aan hem had nagelaten. Zijn ogen gleden over de tuinen. Ze waren zo vredig en liefdevol in de lente, als hij keek naar de soorten die er waren was het zo divers dat vlinders en andere insecten hier hoogtij konden vieren.

Hij ritste zijn jas dichter, het was immers een kouder aan het worden met de herfst die zijn intrede maakte. De kleine dampwolkjes die uit zijn mond kwamen waren een teken van de warmte die in hem omging. De bloemen waren een voor een langzaam uit aan het verwelken en de sfeer er omheen was akelig koud en killer aan het worden. Voortekenen dat de herfst al ruimte was maken voor de winterse tijden. Zo had toch ieder seizoen zijn prettige en minder prettige moment. Zijn ogen gleden over het landschap dat minder leek te worden voor de gebruikelijke kijker. Echter zag je de winterbloeiers al opkomen en dat deed Estheb'an deugt. De mooie kleuren die de winter werden gegeven door de winterbloeiers waren vaak fenomeen. Rustig haalde hij even diep adem en genoot van de rust in de tuinen van Kovomaka.


[ Gereserveerd voor Esther-Anne ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimezo okt 09 2016, 14:37

Esther-Anne vandaag een gewone blauwe spijkerbroek aan, en een shirt in een lila kleur aan. Er zat wel een jas overheen. Het was ook wat kouder aan het worden. Je zag ook veel leerlingen met een jas rondlopen.

Esther-Anne liep rustig naar de tuinen toe. Ze had wel haar dagboek meegenomen, onder haar jas verstopt. Veel leerlingen zouden dat raar vinden maar Esther-Anne liet haar niet door andere leerlingen misleiden. Eenmaal aangekomen bij de tuinen zag ze een jongen zitten op een bankje. Hij keek tervreden om zich heen. Esther-Anne kwam naast hem zitten. Het bankje was erg koud, maar dat maakte niet voor Esther-Anne. "Hoi," zei Esther-Anne tegen de jongen. Er kwamen wat wolkjes uit haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Estheb'an
.
.
Estheb'an

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 28
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud x Light
Klas:
Partner: Oh, none taken.

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimema okt 10 2016, 18:40



Estheb’an zat zo te dromen dat het meisje dat dichterbij kwam hem niet eens was opgevallen voor dat ze zat. Zijn mond vormde een klein glimlachje en hij keek verrast opzij. Zijn lippen perste zich samen toen hij enkel een hoi kreeg. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen toen ze ineens contact legde en hij kneep zijn ogen wat nauwer samen om haar in te schatten. Ze zag er kalm en vrolijk uit, naïef nog net niet mee te gooien. Ze leek immers het schattige standaard type dat je kende vanuit films. Het meisje dat altijd meeging hoe kwade bedoelingen je ook had.
Zonder een woord te zeggen vouwde hij nadenkend zijn handen en liet deze voor zijn mond rusten om de grimas te verbergen. Hij kwam hier immers niet zonder reden en zijn ogen scande de omgeving. Ze flitste naar de klok, nog geen uur zou deze man aanwezig komen. Dat zou mooi zijn, want dan kon hij in die tijd proberen deze jongedame te…..minstens om haar niet bewust te laten worden van zijn zaken, dat was zeker. Echter zou het overigens wel kunnen, bedacht hij zich. Een beetje toneelspel kennen zijn verkopers wel. Zijn ogen keken naar de jongedame. ‘Een zeer goede dag,’ gaf hij haar echter een paar minuten later pas antwoord. Het was immers niet meer dan normaal om te reageren. ‘Is het niet te koud voor een dame als jou om hier buiten rond te dwalen?’ vroeg hij toen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimedi okt 11 2016, 17:30

Esther-Anne zag hoe de jongen haar probeerde in te schatten. Waarom doet iedereen dat, ik ben geen monster ofzo dacht ze. Nadat de jongen een tijdje naar Esther-Anne had gekeken, begon hij de praten. "Een zeer goede dag," zei Estheb'an. "Hoi," zei Esther-Anne. De jongen keek naar Esther-Anne. Ze legde haar hand op haar jas en voelde haar dagboek. "Is het niet te koud voor een dame als jou om hier buiten rond te dwalen?" zei de jongen. "Nee, ik dwaal ook niet rond. Ik wil gewoon gebieten van de natuur. Is dat dan erg?" vroeg Esther-Anne met een tikkeltje chagrijnige stem. "Sorry dat ik me zelf nog niet heb voorgesteld," zei Esther-Anne vriendelijk. "Mijn naam is Esther-Anne. En wie zit naast mij?" vroeg Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Estheb'an
.
.
Estheb'an

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 28
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud x Light
Klas:
Partner: Oh, none taken.

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimedi okt 11 2016, 19:11



Estheb'an keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan op het moment dat ze hem toebeet dat ze gewoon van de natuur aan het genieten was en of dat erg was. Niet zozeer de woordkeuze, maar eerder de manier en toon van hoe het gezegd deed hem ergens opkijken. Hij grinnikte enkel als reactie, maar vulde het snel aan voor dat hij de vurige wraak van deze tiener zou voelen. 'Het is niet erg, maar meeste dames verkiezen de kou nou niet zo snel boven een warme haard met een heerlijke natuurlijke kruidenthee' zei hij met een nadruk op natuurlijk. Hij bleef nu echter strak voor zich uitkijken. Hij rolde met zijn ogen gesloten toen ze doorhad dat ze zich nog niet had voorgesteld. Dit werdt toch langer vasthouden aan dit gesprek dan hij had gepland. 'Well, mijn naam is Estheb'an Vavyendor,' sprak hij met een kalme toon in zijn stem en keek haar kalmpjes aan. Hij merkte dat ze iets vast hield onder haar jas, maar wat was kon hij niet stellen. Zijn ogen richtte zich op een koppeltje in de verte die een romantische wandeling maakte en hij bleef er even naar kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimewo okt 12 2016, 12:40

"Het is niet erg, maar meeste dames verkiezen de kou nou niet zo snel boven een warme haard met een heerlijke kruidenthee," zei Estheb'an. Esther-Anne zag dat de jongen naar voren bleef kijken. Ik word weer vreemd gezien dacht ze. "Ik ben niet zo, ik hou van de natuur ookal bliksem het, of regent het. Soms kan de natuur er mooier uit zien als het regent of heel erg koud is," zei Esther-Anne. Ze hoopte dat de jongen naar haar ging kijken maar hij bleef naar voren staren.
"Well, mijn naam is Estheb'an Vevyendor," zei Estheb'an. Esther-Anne keek de verbaast aan maar al snel toverde er een glimlach op haar gezicht. Die jongens naam leek op haar naam! Dacht ze blij. "Aangenaam kennis te maken," zei Esther-Anne vriendelijk. Ze keek vooruit waar de jongen keek. Daar liep een verliefd stelletje, grappig dacht Esther-Anne. Je zou niet verwachten dat verliefde mensen nu zouden gaan rondlopen. Maar het kan altijd. Esther-Anne hoorde een harde plof. Haar dagboek was gevallen. Ze raapte het snel op en wilde het in haar jas stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Estheb'an
.
.
Estheb'an

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 28
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud x Light
Klas:
Partner: Oh, none taken.

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimema okt 17 2016, 16:21

Ze ging tegen zijn woorden in met de verklaring dat ze van de natuur hield en keek even naar de planten. 'Mij niet gezien met onweer,' sprak hij kalm. 'Ik blijf het liefst op een iets veiligere plaats dan buiten als het onweert,' sprak hij grnnikend. 'Al blijft het mooi, natuurlijk. 'Zijn ogen speurde de omgeving af, maar hij had nog geen teken van zijn opdrachtgever. 'Het genoegen is geheel wederzijds,' sprak hij kalmpjes op haar aangenaam. Een doffe plof klonk en hij zag haar naar voren buigen vanuit zijn ooghoeken. HIj zweeg en keek naar wat was gevallen. Een boekje met een pen er bij. Notitieboek? Schrijvertje? Dagboek? ging hij analyserend langs alle opties terwijl zijn ogen haar aankeken en besloot dat het geen gevaar zou wezen. 'Gek op schrijven?' vroeg hij toen timide aan haar zonder al te veel woorden er vuil aan te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimema okt 17 2016, 17:37

Estheb'an gaf aan dat als het onweert hij toch liever op een veilig plekje zat. Maar dat het altijd nog mooi bleef. Hij keek toen een beetje rond. Esther-Anne liet haar dagboek vallen. Ze pakte het op en wilde het in haar jas stoppen. Maar Estheb'an vroeg: "Gek op schrijven?" Het bleef toen een tijdje stil. Esther-Anne maakte een grote zucht en begon met vertellen. "Ik ben niet persoonlijk fan van schrijven maar ik schrijf altijd in dit dagboek," zei Esther-Anne, ze begon een beetje te blozen. Ik hoop maar dat hij mij niet uitlacht want dan loop ik weg dacht Esther-Anne. Maar meid je moet toch nooit weg lopen sprak een stemmetje in haar hoofd. Je wel doe dat! Dan kwest je hem zei weer een ander stemmetje. "Hou op!!!" schreeuwde Esther-Anne. Ze heigde nog een beetje na. Ze had steeds weer die stemmetjes, ook in haa r dromen. Waarom heb ik dit dacht Esther-Anne. "Sorry ik had het tegen jouw. Het spijt me dat ik je zo liet schrikken," zei ze tegen Estheb'an. Die zal vast geschrokken zijn dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Estheb'an
.
.
Estheb'an

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 28
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud x Light
Klas:
Partner: Oh, none taken.

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimedi okt 25 2016, 18:59

Estheb’an keek haar aan met een kalme blik en vroeg zich af wat er in dat boek stond. De grote zucht kwam er uit alsof hij iets had gevraagd wat hij nooit had mogen vragen. Alsof hij haar zwaar beledigd had. Ze legde hem uit dat het haar dagboek was en even grinnikte Estheb’an. ‘Het is een manier om….’ Abrupt hield hij zich in toen ze ineens schreeuwde. Vanuit zijn ooghoeken zag hij het verliefde koppel ineens opkijken en hem aankijken. Terwijl Estheb’an zijn schouders ophaalde en op afstand bleef liepen ze sceptisch door. ‘Waarmee moet ik,’ wederom viel ze met haar uitleg hem in de reden. ‘Niet….tegen mij,’ sprak hij kalm en keek even rond om te zien tegen wie dan. ‘Euhm? Stemmen?’ sprak hij toen vragend en keek haar met een verklaring vragende stel ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimewo okt 26 2016, 09:13

Toen Esther-Anne had geschreeuwt keek het verliefde stelletje hen aan. Estheb'an wilde iets zeggen maar Esther-Anne was hem voor. Ze vertelde dat ze het niet tegen hem had. "Niet... Tegen mij," zei Estheb'an. Hij keek om zich heen. Esther-Anne hijgde na. Ze probeerde adem te halen maar het ging lastig om dat ze zo aanhet hijgen was. "Euhm? Stemmen?" vroeg Estheb'an. "Het zijn stemmen," zei Esther-Anne. Ze haalde haar dagboek uit haar jas en hield het stevig vast. Alsof ze het wilde fijn knijpen. Ze dee hem snel weer onder haar jas. En keek vooruit. Het leven is zwaar dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Estheb'an
.
.
Estheb'an

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 28
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud x Light
Klas:
Partner: Oh, none taken.

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimeza nov 05 2016, 19:44

Estheb’an keek met een vragende blik naar haar en normaal zouden mensen je vreemd aankijken als je zou zeggen dat je stemmen hoorde. Estheb’an zag haar echter als een jong type en we horen allemaal stemmen in feite. Hij beeldde zijn gedachten in als een van zijn eigen stemmen. Zonder een woord te zeggen keek hij toe. Ze haalde haar dagboek weer uit haar jas, vervolgens kneep ze het samen en stopte het weer weg. Hij wachtte stilzwijgend weer voordat ze haar dagboek pakte, echter duurde dit vele verschillende minuten van stilzwijgend zitten. ‘Ben je ner….’ Esthe! riep een bekende stem ineens voor Estheb’an en hij keek op terwijl al zijn zintuigen op alert stonden. ‘Ricardo!’ sprak hij enthausiast terug. Estheb’an stond ineens op en liep er naar toe en schudde de man de hand en terwijl hij dat deed voelde hij dat de man iets in zijn hand had. Als een soort schok door zich lichaam werd zijn lichaam gewoon wat hij moest doen en hij trok de man dichterbij en omarmde zijn nek met een hand om te kloppen op zijn rug als ware kameraad. Hij liet tussen de twee buiken, daarmee uit het zicht van Esther-Anne het geld in zijn hand over gaan en deed weer afstand opbouwen terwijl hij, voor ze kon zien dat hij een grote som geld had gehad, zijn hand weer in zijn binnenzak en haalde en klein envelopje er uit. ‘Ik had dit nog voor je bewaard, vriend,’ sprak hij grinnikend en Ricardo knikte. ‘Heel fijn, Esthe,’ sprak hij grinnikend. ‘En is dat je vriendinnetje?’ sprak hij met een grijns naar de jongedame. ‘Eh,’ sprak Estheb’an uit zijn stuk gebracht. ‘Well, wat zal ik zeggen,’ sprak hij wrijvend over zijn achterhoofd. ‘Ja, kan toch geen kwaad?’ sprak Ricardo grijnzend. ‘Nee, ik heb haar net ontmoet,’ sprak Estheb’an met een glimlach. ‘En je weet hoe ik ben, druk in de weer,’ voegde hij er aan toe terwijl hij zijn schouders ophaalde. Esthe’ban duwde Ricardo plagend tegen zijn schouder en deze man lachte even grijnzend. ‘Oh, toen ik ons Esmee leerde kennen,’ sprak hij lachend bijna proestend en hoestend. ‘Tsja,’ sprak Estheb’an en keek even om en maakte een draaiende beweging om zijn oren kijkend naar Esther-Anne als zeggende dat het een of andere gekke oom zou moeten zijn van hem. Estheb’an keek toen weer naar Ricardo. ‘Moest jij dit niet doorgeven aan je Esmee,’ zei hij tegen Ricardo en gaf een knipoog. ’Dat is waar ook!’ zei de man nog en keek naar de klok. ‘Hup opschieten dan, Ricardo!,’ zei Estheb’an en grinnikte. Hij zwaaide naar hem toen de man wegrende en rustig liep hij terug naar de bank waar Esther-Anne zat. ‘Sorry dat je dat moest zien, hij is soms niet helemaal honderd procent,’ legde hij uit en grinnikte. Het was dan wel allemaal een groot acteerwerk wat er plaats had gevonden, maar dit pakketjes was zo belangrijk dat meerdere runners het overdragen om traceerbaarheid te voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Changing seasons. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitimewo nov 09 2016, 14:17

"Ben je ner… Esthe!" Riep opeens een stem. Esther-Anne keek om zich heen. Er kwam een man aangelopen. Estheb'an liep vrolijk naar de man toe. Die kennen elkaar dacht Esther-Anne, grappig. Esther-Anne vond het wel grappig hoe mensen heel blij kunnen zijn als ze andere mensen elkaar kende. Esther-Anne dacht weer aan vroeger. Hoe mensen van haar weg stapte. En haar uitlachte. Hoe ze zelf verdrietig op haar kamer uit aan het huilen was. Esther-Anne zag nog maar wazig ze voelde druppels water over haar gezicht druipte. De fouten die ze had gemaakt. Hoe weinig mensen kende. Het liefst liep Esther-Anne weg maar haar benen werkte niet mee. Ze was zo verdrietig dat heel haar benen schokte. De beelden raasde door haar hoofd heen. Ze wilde er van af. Maar ze bleven in haar hoofd. Het liefst rende weg, weg van alles. Maar het ging niet. Het werd steeds erger. Ze zag niks meer. Haar hoofd tolde. Ze hoorde wazig een stem. "Sorry dat je dat moest zien, hij ..." Hoorde Esther-Anne wazig. Ze keek opzij naar Estheb'an...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Changing seasons. UTL8oxA PROFILE
Changing seasons. UTL8oxA MAGICIAN

Changing seasons. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing seasons.   Changing seasons. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Changing seasons.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Seasons die one after another『季節は次々死んでいく』
» Changing minds | Auru
» Getting older is another meaning for changing (Shou)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Kovomaka's Gardens-