PortalIndex[GZ] Nieuwe speler voor Lina.... HpD5Uwn[GZ] Nieuwe speler voor Lina.... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GZ] Nieuwe speler voor Lina....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hunter
.
.
Hunter

[GZ] Nieuwe speler voor Lina.... UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Aylan
Posts : 164
Points : 32
[GZ] Nieuwe speler voor Lina.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: -
Partner: I could learn you the passion of the tango

[GZ] Nieuwe speler voor Lina.... Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Nieuwe speler voor Lina....   [GZ] Nieuwe speler voor Lina.... Icon_minitimevr apr 29 2016, 12:08

Zoals de titel al een beetje zegt ben ik dus op zoek naar iemand die Catalina wil overnemen. Catalina is Hunters zus en ik zou echt graag meer met die twee samen in de rpg willen doen, maar het schijnt erg lastig te zijn iemand te krijgen die haar actief kan houden.

Over Catalina:
Catalina, of Lina zoals Hunter zijn zus liefkozend noemt is de jongste in de familie. Ze is altijd opgegroeid in een beschermde omgeving en maatschappij en weet maar weinig over het leven buiten de Hutan stam waar zij en haar broer vandaan komen. Ze is een verlegen meisje met een grote nieuwsgierigheid naar deze nieuwe wereld. Maar door haar tekort aan ervaringen erg naïef en goedgelovig. Verder is Catalina erg leergierig. Zij ziet de studiebeurs waardoor zij en haar broer op SSA kunnen studeren als een kans om een groot magiër te worden.

Op het moment is Catalina's faceclaim Jasmine uit Aladdin. Maar als er voor een andere fc gekozen wordt is dat geen probleem. Er zijn wel een paar uiterlijke kenmerken zoals een donkere huid en zwart haar. Maar verder niets. Je mag ook een jaar jonger gemaakt worden als dat een wens is.

Waar het mij om gaat is dat Catalina en Hunter sinds hun jeugd de beste vrienden zijn en nu zij ouder zijn hij haar een beetje wil beschermen tegen mensen die misbruik van haar lieve karakter willen maken. Tegelijkertijd beschermt zij hem tegen grote problemen waar Hunter zichzelf altijd in weet te storten en is zij zijn stem van rede.

Ik weet niet of mensen haar over willen nemen. Maar ik zou het wel leuk vinden als iemand haar zou willen bespelen.

Thanks for reading xxx.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
.
.
Dani

[GZ] Nieuwe speler voor Lina.... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 149
Points : 5
[GZ] Nieuwe speler voor Lina.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

[GZ] Nieuwe speler voor Lina.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Nieuwe speler voor Lina....   [GZ] Nieuwe speler voor Lina.... Icon_minitimevr apr 29 2016, 23:52

Nooooooooooo :'U Ik vond mijn topic met Catalina en Lucius zo leuk ;-;

Ik zou wel willen lieverd XD Maar ik kan helaas niet ^^'
DUS MENSEN! Als je geïnteresseerd bent? Go for it! Woot!
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ] Nieuwe speler voor Lina....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes
» Een nieuwe les!
» Een nieuwe les.
» Een nieuwe les beginnen {1}.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-