PortalIndexVragen van Lyon HpD5UwnVragen van Lyon 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Vragen van Lyon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lyon Dasos
.
.
Lyon Dasos

Vragen van Lyon UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lyon
Posts : 49
Vragen van Lyon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht & woud
Klas: Miss Abigail
Partner:

Vragen van Lyon Empty
BerichtOnderwerp: Vragen van Lyon   Vragen van Lyon Icon_minitimewo maa 30 2016, 20:41

Hallo,
ik kon zo snel niet mijn vraag vinden op het topic, dus bij deze.

Kan iemand mij wat uitleggen over de lessen?
Wanneer een les wordt aangekondigd, wie wanneer post, wat daarna, ongeschreven regels, overpowered, spreukenboek enz. Ik heb er namelijk nog niet een heel goed beeld van.

Wellicht heeft iemand een link met de informatie die ik zoek, want ik ben nog wat zoekende op de site.

Alvast bedankt
Rainbow Jump
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyon Dasos
.
.
Lyon Dasos

Vragen van Lyon UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lyon
Posts : 49
Vragen van Lyon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht & woud
Klas: Miss Abigail
Partner:

Vragen van Lyon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen van Lyon   Vragen van Lyon Icon_minitimewo maa 30 2016, 20:47

En dan nog een vraagje.

Hoeveel huisdieren mag je? Blijven die op je kamer (beetje moeilijk met een dier van 4 meter lang) of hebben die een eigen plekje? Ik heb begrepen dat geen huisdieren in de klas mogen, maar waar nog meer niet? In de gehele school?

Sorry voor de 'vele' vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Vragen van Lyon UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Vragen van Lyon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Vragen van Lyon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen van Lyon   Vragen van Lyon Icon_minitimewo maa 30 2016, 21:16

Over lessen: Wat is het precies dat je nu wilt weten. Want ik begrijp je vraag niet helemaal.
In principe, wanneer iemand met een leraren account een les opent kun je je als student aanmelden. Zodra hier een topic van gemaakt is kun je erop reageren. Maar volgens mij bedoelde je iets anders dan dat?

Over huisdieren: Er is geen regel over hoeveel dieren je mag, maar om het realistisch te houden zou ik er echt niet meer dan twee nemen. Het is een beetje raar als je een hele dierentuin achter je aan hebt. Dieren die groter zijn dan je gemiddelde hond kunnen in de stallen verblijven die zich op het buitenterrein van de school bevind. Jij als eigenaar bent natuurlijk verantwoordelijk voor hun verzorging. Het hangt van de docent af of een huisdier toegestaan is in de klas. Er zijn leraren die het geen probleem vinden maar het is niet aan te raden om te doen. In principe kun je met je huisdier door de hele school komen. Maar stel je hebt een paard dan is het logisch dat je die niet zomaar mee de school in neemt.

En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Vragen stellen mag natuurlijk altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Lyon Dasos
.
.
Lyon Dasos

Vragen van Lyon UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lyon
Posts : 49
Vragen van Lyon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht & woud
Klas: Miss Abigail
Partner:

Vragen van Lyon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen van Lyon   Vragen van Lyon Icon_minitimewo maa 30 2016, 21:22

Over de huisdieren is mij nu duidelijk. Dankje.

Ik schrijf eigenlijk nooit rpg, dus ik heb ook geen goed beeld hoe het in les topics er aan toe gaat. Ik begrijp dat je na een les een spreuk hebt geleerd, maar wat doe je daarna met die spreuken? Ik zal nog wat topics doorlezen om een beter beeld te krijgen, maar ik wil niet graag iets verkeerd doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Vragen van Lyon UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Vragen van Lyon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Vragen van Lyon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen van Lyon   Vragen van Lyon Icon_minitimewo maa 30 2016, 21:30

Tja, het onderwerp is natuurlijk een magische school. Je leert die spreuken voor later wanneer je volwassen bent en zo. Ik bedoel, waarom leer je op school Engels? Zodat je later Engels kunt spreken. Bijvoorbeeld voor je werk.

Maar in rpg kan je die spreuken gebruiken in bijvoorbeeld missies of arena gevechten. In de Games of Magic gevechten bijvoorbeeld mag je alleen maar spreuken gebruiken die je in de lessen geleerd hebt. Sommige spreuken kan je doen voor Awards wat eigenlijk een soort achievements zijn van de rpg. En het is gewoon leuk om te doen. Sommige leraren kunnen ook punten geven voor het voltooien van spreuken en met die punten kan je karakter weer rangen omhoog gaan. Daar wordt hij sterker door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Gesponsorde inhoud



Vragen van Lyon UTL8oxA PROFILE
Vragen van Lyon UTL8oxA MAGICIAN

Vragen van Lyon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen van Lyon   Vragen van Lyon Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Vragen van Lyon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» 1001 vragen van Oase
» ⊰ Francis Jourdain Lyon Bonnefoy ⊱
» Vragen
» Een paar vragen!
» Vragen en ideetjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Vragen-