PortalIndex1001 vragen van Oase HpD5Uwn1001 vragen van Oase 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 1001 vragen van Oase

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Oase
.
.
Oase

1001 vragen van Oase UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Idelle
Posts : 93
1001 vragen van Oase UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Abigail
Partner: Arcyr

1001 vragen van Oase Empty
BerichtOnderwerp: 1001 vragen van Oase   1001 vragen van Oase Icon_minitimeza maa 26 2016, 23:28

Dit had ik eerder moeten bedenken...Mijn topic over vragen betreffende de wereld van Starshine Academy bij elkaar.

Deze vragen (in dit en mogelijke volgende berichten) zijn misschien niet altijd even gemakkelijk te beantwoorden, maar ondanks het feit dat iedereen er een eigen draai aan geeft, ben ik benieuwd hoe de staf (en andere leden) de wereld van Starshine Academy voor zich zien.

Een linkje volstaat natuurlijk ook wanneer mijn vraag op een pagina terug te vinden is Smile

Ik vond de plattegronden in de bieb.
Wat is die entreetoren? Op de etages erna zijn dit de kamers van element... Is dit een tweede trappenhuis?

En hoe zit het met de accomodatie?Jongens en meisjes liggen gescheiden van elkaar (per element).
Slapen de studenten in slaapzalen, aparte kamers, gedeeld (met hoeveel)?

Hoe zijn die kamers ingericht? De leraren schijnen het een stuk luxer te hebben dan de leerlingen, maar hoe groot is dat verschil? Studenten hebben een kamertje van 7 m2 en docenten een 70 m2 appartement voor zichzelf?

Hoeveel studenten moet ik ongeveer rekenen? Een stuk of 126 voor luchtmagie (aantal topics van Air Magicians)? Dat zijn er een ruime 900 in heel de school met duistermagie als grootste groep.

Natuurlijk komen er leerlingen bij en vallen er leerlingen af. Tevens heeft de school een magische 50/50 aantal jongens en meisjes heeft zodat de slaapruimtes niet een groot probleem worden.

Misschien denk ik te veel door, maar schrijven begint bij mij met het verzamelen van informatie. Dit voeg ik bij mijn inspiratie en daar komt dan wat tekst uit.

Sorry voor de spam. Het zal niet de laatste keer zijn Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

1001 vragen van Oase UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
1001 vragen van Oase UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

1001 vragen van Oase Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1001 vragen van Oase   1001 vragen van Oase Icon_minitimezo maa 27 2016, 01:49

Hoi!

Ik ga proberen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden Very Happy

Als eerste zal ik er meteen bij zeggen dat iedereen op ssa een beetje z'n eigen ideeën heeft hoe alles zit. Dus het algemene antwoord op je vragen luid als volgt: Dat mag je helemaaal zelf invullen naar hoe jij dat wilt Very Happy mits het natuurlijk in het concept van SSA past Wink maar vragen kan nooit kwaad :3

Als tweede wil ik erbij zeggen dat de plattegrond die je hebt gevonden, in de bibliotheek, pas later gemaakt is. Dit kan dus wellicht hier en daar niet helemaal overeen komen met hoe het forum is ingedeeld. Of hoe leden sommige details beschrijven in hun topics.

Wat is de entree toren?
Ik neem aan dat je al het een en ander gelezen hebt over de legendarische magiërs? Dat zijn de bescherm heren en vrouwen en de machtigste magiërs van elke planeet. Voor elke planeet is er 1 Legendarische Magiër. Al deze Magiërs wonen op SSA in de toren van het kasteel. Entree toren is in principe gewoon de entree van deze toren :3 elke etage erna zijn de persoonlijke vertrekken van deze Legendarische Magiërs.
Dorchadas - The Room of Darkness voor de LM van Shadra
Cruinne - The Room of Earth voor de LM van Erd  
Ilma - The Room of Water voor de LM van Cassia
enzovoort enzovoort.
Deze toren vind je in het RPG gedeelte onder "Headmaster's office"
Je kunt het dus inderdaad als een soort tweede trappenhuis zien. Alleen leid dit trappenhuis enkel naar de persoonlijke vertrekken van de Legendarische Magiërs met op de laatste verdieping hun vergader zaal.
Deze toren is ook verboden gebied voor leerlingen zonder toestemming. Wat het natuurlijk extra aantrekkelijk maakt om er eens rond te neuzen Wink

Hoe zit het met de accomodatie?
Dit is een beetje een puntje waarbij iedereen zijn eigen plan trekt. De een vind het leuk om hun personage op kamers met meerdere te laten slapen, Harry Potter style. De ander geeft zijn personage een eigen kamer (persoonlijk vind ik dat leuker ;D).
Daar laat het forum je geheel vrij in. Mits het natuurlijk weer in het concept van SSA valt.
Dus of jouw personage nu een eigen kamer heeft, of deze deelt met één of meerdere studenten? Dat mag je helemaal zelf bepalen Woot!

Ook de inrichting van de kamers mag je dus een beetje zelf beslissen. Ik hou me persoonlijk niet echt aan die plattegrond wat kamer indeling betreft ^^' wat mede komt omdat deze plattegrond er nog maar sinds kort is. (ik heb al in een aantal topics beschreven dat mijn personages een eigen badkamer aangrenzend aan hun eigen kamer hebben zitten ;P)

Leraren hebben hun eigen woonvertrekken wat je kun vergelijken met die van de Legendarische Magiërs. Alleen wonen zij allemaal op één verdieping samen, naast elkaar. Je kunt het zien als een soort appartementen inderdaad :3 (zo stel ik het mezelf ook altijd voor)

Hoeveel studenten moet ik ongeveer rekenen?
Dit vind ik zelf een beetje een moeilijke vraag omdat ik er eigenlijk nooit echt bij stil heb gestaan hoeveel leerlingen er rond zouden kunnen lopen ^^'
De meeste voorstel topics die je bij de elementen vind zijn van personages die niet meer actief zijn. Dus of je ze nog echt mee kunt tellen weet ik niet. Dark magic is altijd al een populaire magie soort geweest :3 maar ik denk persoonlijk dat er van elke planeet/element een ongeveer even groot aantal leerlingen rondloopt.
Ik stel het mezelf altijd voor, qua student body, dat er genoeg rondloopt om het aardig druk op de gangen te laten zijn. Maar ook weer niet te vol. Gewoon precies goed. Misschien een beetje te vergelijken met Harry Potter, wat het studenten aantal betrefd :3
Welk aantal dat is mag je zelf invullen Smile

Er tellen inderdaad meerdere factoren mee in hoe de roelatie van de leerlingen loopt. Maar als ik er teveel of te ingewikkeld over na ga denken heb ik altijd één gedachte achter de hand Smile
Het blijft een Magische school ;D ze hebben vast wel een magische oplossing voor zulke problemen.

Ik hoop dat ik je zo voldoende heb kunnen beantwoorden ^^'
Als ik ergens fout zit laat ik me graag verbeteren door één van de admins!
En mocht je meer vragen hebben, stel ze dan vooral Woot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oase
.
.
Oase

1001 vragen van Oase UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Idelle
Posts : 93
1001 vragen van Oase UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Abigail
Partner: Arcyr

1001 vragen van Oase Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1001 vragen van Oase   1001 vragen van Oase Icon_minitimezo maa 27 2016, 23:05

Bedankt voor het uitgebreide antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



1001 vragen van Oase UTL8oxA PROFILE
1001 vragen van Oase UTL8oxA MAGICIAN

1001 vragen van Oase Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1001 vragen van Oase   1001 vragen van Oase Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

1001 vragen van Oase

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Oase van de Niemandslanden
» Een paar vragen!
» Going for a stroll // [Oase]
» Vragen van Lyon
» [LES] Wind Cutter || Kailee, Oase, Drake

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Vragen-