PortalIndexGoodbye HpD5UwnGoodbye 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Goodbye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alyssa

Alyssa

Goodbye UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
Goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

Goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Goodbye   Goodbye Icon_minitimevr okt 09 2015, 16:56

Hallo iedereen (:

Het spijt me, maar dit gaat zo niet langer voor mij. Ik merk van mezelf dat ik steeds snel moe word en dat ik in het weekend echt geen zin heb om te posten voor SSA. Het ligt niet aan de mensen, het ligt niet aan hun chars, het ligt volledig aan mij. En ook vanwege het feit dat school lastiger wordt en ik eigenlijk maar tijd vrij houd voor enkele RPG's. Dit kunnen er helaas niet meer dan drie zijn. Ik heb mijn beslissing gemaakt omdat ik merk dat ik vaak met tegenzin op SSA begin met posten. Niet omdat ik geen zin heb om met jullie geweldige mensen interactief te zijn, maar de inspiratie is gewoon weg.

Uiteraard kan ik mijn chars niet zomaar achterlaten en dus ik wil ik dat ze een eigenaar krijgen. Hier een kort overzicht van ze.

Dice

Dice is één van mijn meest dierbare karakters. Hij is best wel sympathiek, onhandig en lichtelijk humoristisch. Soms kan hij ook erg sarcastisch en wantrouwig zijn, maar meestal is hij wel aardig. Hij heeft zijn vader op zeer jonge leeftijd aan kanker verloren en heeft zijn moeder nooit gekend. Hij heeft een vosje dat Blaze heet.

Je mag aan hem alles veranderen wat je wilt, behalve zijn karakter. Ik heb graag dat die een beetje hetzelfde blijft.

Alyssa

Alyssa is een lieftallig meisje, maar is zeer bang door de recente gebeurtenissen. Ze heeft twee broers: Jack en Andrew. Andrew zit recent geleden in de gevangenis omdat hij Alyssa heeft proberen te verkrachten. Alyssa wordt momenteel opgenomen door Jack, haar broer die bij haar vader in Cassia leeft. Haar beste vriend is Kailee en ze heeft een crush op Legend. Om die verhaallijn te bespreken, kun je bij de speelster Esmee terecht.

Je mag alles veranderen aan haar, behalve haar karakter. Ik heb graag dat het zo realistisch mogelijk gehouden wordt en dat ze niet van de één of andere moment zomaar met een jongen naar bed gaat. Dus dat ze haar trauma echt leert te verwerken.

Alice

Alice is een bitch. Ze is erg vol van zichzelf en gedraagt zich haatdragend en sarcastisch tegenover anderen. In tegenstelling tot Elliot, meent zij dit niet. Ze is erg onzeker over haarzelf en gedraagt zich daarom zo. Je kan haar wel een beetje een slet noemen, want ze houdt van flirten en gaat regelmatig met een jongen naar bed. Alice heeft een broer, twee zusjes, een stiefbroer, een stiefmoeder en een vader. Haar stiefbroer is Kailee. Haar oudste zus is een bitch en haar jongste zus, welke het meeste een rol speelt in Alice' leven, is Alice' kleine schat. Alice zou alles voor haar doen. Bij haar is Alice dan ook wél lief en toont ze haar échte karakter.

Je mag aan haar in principe alles veranderen.

Alvast bedankt voor de mensen die het zien zitten om hun op te nemen. Als ze binnen de maand echter nog geen eigenaar hebben, sluit deze advertentie en krijgt niemand ze.

9/10/2015 - 9/11/2015

Voor de karakters met de verhaallijnen houd ik graag rekening met wat de betreffende personen erover te zeggen hebben. Het is uiteindelijk mijn beslissing, maar de mening van Esmee & de speelster van Kaira zal er ook in mee beslissen of diegene die een aanvraag doet voor Alyssa of Elliot hem/haar ook daadwerkelijk in zijn bezit mag krijgen.

Dit gezegd hebbende, hoop ik dat jullie nog veel leuke jaren beleven op SSA. De mensen met wie ik close ben zien mijn uiteraard dagelijks verschijnen in de chat.

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Elliot
.
.
Elliot

Goodbye UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 62
Goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Fire
Klas: 5th class
Partner: Not even if you were the last girl on earth.

Goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye   Goodbye Icon_minitimevr okt 09 2015, 22:29

Na wikken en wegen, heb ik besloten om enkel Elliot te behouden. Dat wilt zeggen dat ik actief blijf op SSA, maar ook een post-regel instel voor mezelf zodat het niet te druk wordt.

Dit is zijn topic waarin overzichtelijk is ingesteld of hij nog bereikbaar is voor topics of niet. Op dit moment zitten alle slots vol. Het wordt regelmatig geüpdated, dus houd het in de gaten.

Klikje

Ik hoop dat ik jullie niet te veel verwarring geef. De andere drie mogen wél overgenomen worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Goodbye UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : i
Posts : 295
Goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye   Goodbye Icon_minitimeza okt 10 2015, 00:34

Jammer dat je stopt met de andere drie, had veel fun met zowel het topic van Alice als dat van Dice. c:

Maar fijn dat je in ieder geval niet helemaal stopt ;D
Dat was eigenlijk even wat ik wilde zeggen ghehe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Goodbye UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye   Goodbye Icon_minitimeza okt 10 2015, 02:31

Wat niet gaat, gaat niet en moet je ook niet aan jezelf opdwingen om te doen. C; Gelukkig blijf je en dat is fijn Freedje. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Goodbye UTL8oxA PROFILE
Goodbye UTL8oxA MAGICIAN

Goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye   Goodbye Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Goodbye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» As if we never said goodbye...
» It was never a goodbye
» "This is nog a goodbye..."
» Goodbye
» Goodbye my friends

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-