PortalIndexGoodbye my friends HpD5UwnGoodbye my friends 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Goodbye my friends

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Hale

Master Hale

Goodbye my friends UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ji {JiYong}
Posts : 478
Goodbye my friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water Magic
Klas: --
Partner:

Goodbye my friends Empty
BerichtOnderwerp: Goodbye my friends   Goodbye my friends Icon_minitimeza mei 09 2015, 20:19

Lieve, lieve mensen,

jullie hebben het al wel gezien dat Master Hale niet erg actief meer is. Ik wilde heel graag weer actief worden met Hale, maar door thuissituaties en door mijn studie, heb ik te weinig tijd meer om enigszins met rpg's bezig te zijn.
Daarnaast is mijn interesse voor de RPG's grotendeels verdwenen en de passie voor het schrijven van songteksten en het produceren van muziek weer enorm toe genomen.

Ik wil me dan nu ook weer veel meer richten op mijn toekomst als Information Technology student en mij veel meer gaan richten op de landen waar ik graag heen zou willen over 1,5 jaar voor stage/minoren volgen/afstudeerproject. Ik wil me dan ook erg gaan richten op het Engels en op het Koreaans, omdat ik heel graag daar naar toe wil.

Ik ben echt uit de RPG gegroeid en dat is, weet dat wel, NIET door jullie, maar door mijn eigen kant. Ik voel me niet meer aangetrokken en ondanks dat ik heel graag jullie blij wilde maken met watermagie lessen, kan ik dit niet meer aan jullie aanbieden/geven.
Zelf had ik dit ook in het begin van het jaar niet bedacht en dit is een keuze die ik sinds vorige week, nadat ik het team van het ondersteuningsforum verlaten had ook voor de twee andere fora's waar ik zat, te maken.

Het licht dus echt niet aan jullie, maar aan mijn interesses en tijd.
Mocht je contact willen houden, stuur dan even een pb.

Edit:
Wat betreft Hale: Hij is uit het niets verdwenen. Niemand weet wat er is gebeurd, waar hij heen is en of hij nog terug komt. Het is niet helemaal een dood eind, dus ik laat 'm open, mocht ik ooit nog een keer langs komen.

Hierdoor komt de rang van watermagie leraar weer vrij voor iemand anders.

*Einde edit*


I had a lot of fun here with a lof of you, so thank you very much for the wonderful time I had here.
Gamsahapnida!


Jiyong as Master Hale
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Goodbye my friends UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Goodbye my friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Goodbye my friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye my friends   Goodbye my friends Icon_minitimeza mei 09 2015, 20:27

but but but we need you
*stars sobbing*
we gaan je missseh Oh Noes! Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Alyssa

Alyssa

Goodbye my friends UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
Goodbye my friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

Goodbye my friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye my friends   Goodbye my friends Icon_minitimeza mei 09 2015, 20:32

Ik ken je niet echt en heb volgens mij ook niet met je geRPG'd voor zover ik weet, maar toch vind ik het best jammer om te lezen dat je gaat vertrekken, aangezien ik nog best graag watermagie-lessen had gevolgd met Alyssa! Toch begrijp ik je keuze en heb ik respect voor je dat je de knoop voor jezelf hebt doorgehakt en prioriteiten hebt gesteld. Je toekomst en wat jij wilt is tien keer belangrijker dan een acc hier actief houden om ons blij te maken. Als jij er zelf niet gelukkig van wordt, is het inderdaad veel beter als je die keuze maakt en doet wat je het liefste wilt! Ik wens je veel succes met je toekomst en hoop dat je je dromen waar kan maken. En als je wilt terugkomen, ben je natuurlijk altijd welkom! (:

<3 Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Master Savador
 
 
Master Savador

Goodbye my friends UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Goodbye my friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Goodbye my friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye my friends   Goodbye my friends Icon_minitimeza mei 09 2015, 20:39

Het was merkbaar en ik wist het al, maar ik blijf het toch jammer vinden :c
Je bent een supernice persoon - en naast dat vond ik het altijd heel prettig om iemand te hebben waar ik bij terecht kon met coderingzooi.
Toch is het ook helemaal zo dat je je real life duties niet moet wegcijferen, en gezien hoe goed je werk is ga jij het echt wel ver schoppen, daar heb ik vertrouwen in :3
Kom gerust nog eens langs! En tot die tijd, much luck en funs in Korea when the time comes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Aloiysius
..
..
Aloiysius

Goodbye my friends UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Aylan
Posts : 273
Points : 0
Goodbye my friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en woud
Klas: geen
Partner: We are all broken. That's how the light gets in

Goodbye my friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye my friends   Goodbye my friends Icon_minitimeza mei 09 2015, 21:23

We zullen je echt onwijs gaan missen.
En het was leuk om jou en al je chars te mogen leren kennen.
Heel veel succes met je muziek en natuurlijk je school.
En hopelijk zien we je ooit nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Goodbye my friends UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Goodbye my friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Goodbye my friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye my friends   Goodbye my friends Icon_minitimezo mei 10 2015, 19:31

Heel erg jammer dat je weg gaat lieverd.
Terwijl we het wel hadden afgesproken, hebben we nooit echt een topic gehad. Ik vind het niet erg, wie weet ooit nog eens in de toekomst want je bent nog altijd van harte welkom! Ik hoop dat het je goed vergaat in de toekomst. Ik heb je op Skype en je bent altijd gezellig om mee te kletsen Very Happy
We are gone miss you!

*hugs* Moon
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

Goodbye my friends UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Goodbye my friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Goodbye my friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye my friends   Goodbye my friends Icon_minitimema mei 11 2015, 01:00

Super veel respect voor je keuze! Maar zoals al gezegd is, je kunt altijd terug komen Smile
Jammer dat je weg gaat! :c Maar ik wens je heel veel geluk en blijdschap toe voor je toekomst plannen want ze klinken echt vet cool!
Hopelijk tot weerziens hier op SSA! :3

Respect Maardbeitje

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Goodbye my friends UTL8oxA PROFILE
Goodbye my friends UTL8oxA MAGICIAN

Goodbye my friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye my friends   Goodbye my friends Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Goodbye my friends

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» My time has come to say goodbye
» "Goodbye my lover,
» It was never a goodbye
» "This is nog a goodbye..."
» Goodbye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-