PortalIndex[wanted] Oh no.. I reproduced! HpD5Uwn[wanted] Oh no.. I reproduced! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [wanted] Oh no.. I reproduced!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tilorcian Florintia

Tilorcian Florintia

[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Leon
Posts : 101
Points : 35
[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Hybrid, Wood x Air.
Klas:
Partner:

[wanted] Oh no.. I reproduced! Empty
BerichtOnderwerp: [wanted] Oh no.. I reproduced!   [wanted] Oh no.. I reproduced! Icon_minitimema aug 24 2015, 10:51

Heya Piepols of the SSAfamily :3

Ik ben hier even aangederpt tot het volgende, ik zoek namelijk een Kind voor Tilorcian. Hij is best jong, iknow en hier komt een betere uitleg:

Citaat :
Tilorcian is altijd al een aparte jongeman geweest waar geen verklaringen voor waren. Zo was hij van jongs af aan altijd heel gevoelig. Veel wat zijn weg doorkruisde kreeg hij niet verwerkt. Zijn eerste echte liefde kreeg hij echter vroeg, rond zijn 12e. Hij was helemaal in de ban van haar en ze konden het extreem goed met elkaar vinden. Hun relatie had ondanks hun jonge leeftijden altijd al een sfeer waardoor het leek dat ze een echte, volwassen liefdesband hadden. Maar alles veranderde met Tilorcian toen zijn geliefde een geslaagde pogibg zelfmoord beoefende. Dit brak Tilo tot zo ver dat hij zijn lichaam te koop zetten als minderjarige gigolo. Het probleem was enkel dat hij toen hij ongeveer twee jaartjes ervaring ermee had een klant 'perongelijk' zwanger maakte. Tilorcian vond dit gewoon te zielig dat hij contact woy blijven houden met de moeder, en tot Tilorcians verbazing kreeg hij dat, maar niet zoals hij gehoopt had. Hij kreeg de namen van het toekomstige kindje en het feit dat hij als "hij oud genoeg is" om zijn vader te leren kennen, dat mag.

Tilorcian ging wat jaren og verder maar had op gegeven moment de pitom door zijn depressie hern te komen. Dit zorgde voor de meest aardige en rustige knul die je kan hebben.

Dat ene kind dat Tilo toen had gepaard, is nu Tilo 26 is, 11 jaar geworden. Het kind is enkel heel wat slimmer dan zijn leeftijdsgenootjes, en daarom mocht hij nu al naar een magische middelbare school. Verblind voor het strenge schoolhoofd, werd het kind door zichzelf geforceerd om naar een van de grotere en betere magische scholen te gaan van Kovomaka, Starshine Academy. Maar wat het niet wist is dat zijn of haar bloedverwante vader daar op school stagiar was.

Als je het verhaal hebt gelezen snap je hopelijk een beetje wat mijn ideëen zijn. Als je het leuk lijkt om het kind van Tilorcian de stagiair te spelen, treuzel dan austjeblieft niet en geef hieronder het even aan. Ik heb niet echt eisen, maar wel even ideeën om te laten zien

- Het mag van welk geslacht dan ook spelen

- Het liefst groen haar, maar dat hoeft niet persee. Het is immers wel leuk als Tilo's gene worden doorgegeven. Als het lastig is om een fc hiermee te vinden, wil ik er wel een paar aanbiedenn

- Tilo is nogal lief en zachtaardig, ookal heeft hij zoveel meegemaakt. Het zal leuk zijn als je een positief karakter hebt, en ook mentaal heel sterk. Enkel dit hoeft net zoals het gene ook weer niet. Maar het maakt het wel leuker. Het kan net zo goed zijn dat de moeder juist heel ruwetjes is.

- Het liefst woudmagie, maar weer: het hoeft niet!!

- Ik ben relatief weinig actief in pms / het magic paw topic, dus het zal fijn zijb als we op skype kunnen comminiceren.  En mocht je ook nog niet in de SSA FAMILY skype groep zitten voeg ik je ook wel toe Whatsapp is ook mogelijkk

Hopelijk lijkt jij het gaaf om tilos kind te spelen, ik wacht wel tot die tijd op een reactie/ reacties! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Roselle
.
.
Roselle

[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beamy
Posts : 136
Points : 19
[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Donker
Klas: Master Savador
Partner: Do you want to burn your hands?

[wanted] Oh no.. I reproduced! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] Oh no.. I reproduced!   [wanted] Oh no.. I reproduced! Icon_minitimezo sep 06 2015, 13:47

Ik heb je een pm gestuurd hierover!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tilorcian Florintia

Tilorcian Florintia

[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Leon
Posts : 101
Points : 35
[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Hybrid, Wood x Air.
Klas:
Partner:

[wanted] Oh no.. I reproduced! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] Oh no.. I reproduced!   [wanted] Oh no.. I reproduced! Icon_minitimezo sep 06 2015, 13:56

Oh sorry. Ik had het nog niet echt gemeld maar het kindje is al gevonden. Het kind wordt gespeeld door Jackie
Terug naar boven Ga naar beneden
Roselle
.
.
Roselle

[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beamy
Posts : 136
Points : 19
[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Donker
Klas: Master Savador
Partner: Do you want to burn your hands?

[wanted] Oh no.. I reproduced! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] Oh no.. I reproduced!   [wanted] Oh no.. I reproduced! Icon_minitimezo sep 06 2015, 17:47

Aha leuk profielfoto trouwens en heb je nog een pm gestuurd haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA PROFILE
[wanted] Oh no.. I reproduced! UTL8oxA MAGICIAN

[wanted] Oh no.. I reproduced! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] Oh no.. I reproduced!   [wanted] Oh no.. I reproduced! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[wanted] Oh no.. I reproduced!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Everyday life [WANTED]
» [wanted] current 'owner'
» [WANTED] Multiple things!
» You know I never wanted to hurt you ღ
» [Wanted] sistaah ♥

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-