PortalIndex[wanted] current 'owner' HpD5Uwn[wanted] current 'owner' 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [wanted] current 'owner'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dallas
.
.
Dallas

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Puck
Posts : 93
Points : 13
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood x Air
Klas:
Partner:

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimevr aug 21 2015, 20:14

Ok, die titel kan er best raar uitzien als je niet weet waar het juist over gaat, excuses daarvoor. Er is een reden waarom Dallas op staracedemy is belandt, though en niet omdat zijn ouders het wilde of omdat hij zelf wilde gaan. Voordat hij hier arriveerde hadden hij noch zijn ouders iets van de school gehoord, hoe kwam hij dan toch achter het bestaan? Ja ja, ik weet wel dat mensen zich dat afvragen. Wel, laat ik het jullie even uitleggen:

Dallas hier was in zijn vorig leven een zakenman, eentje die het zo ver geschopt had dat hij op den duur te maken kreeg met een legendarische magician. Hij was een geniepige man die in eerste instantie altijd liet merken dat hij mee werkte, maar eigenlijk een eigen agenda had. Hij is nooit echt loyaal geweest aan iemand en toen de huidige legendarische magician erachter kwam, moest hij de gevolgen daarvan ook dragen. De man zelf werd niet vervloekt. Nee nee, in zijn volgend leven zou die vervloeking pas in werking treden en zou hij leren hoe het is om echt loyaal aan iemand te zijn. Rara wie die vloek op zijn dak krijgt vijftig jaar later? Dallas. Of course it’s Dallas.

Wat houdt de vloek in? Dallas’ dierlijke vorm in een neon blauwe vlinder (natuurlijk een kleur die lekker hard opvalt). Eender wie hem te pakken krijgt in zijn dierlijke vorm en hem ook minstens tien seconden vast kan houden krijgt zijn loyaliteit in de plaats. Die loyaliteit gaat zo ver als het beschermen van iemand, gezelschap houden of iets doen voor die persoon. Hij heeft de optie om te weigeren, maar moet de gevolgen daarvan dragen. Als hij weigert komt er een soort brandmerk in zijn huid te staan, eentje die net zoveel pijn doet als 'ie verschijnt als dat 'ie echt in zijn huid gebrand zou worden met een pook. Je moet wel zien dat je hetgeen dat je wilt goed verwoord, want als Dallas een manier vindt om eraan te ontsnappen, zal hij dat ook doen. Om het echt leuk te maken is hij gedwongen om elke dag minstens een uur in dat kleine lichaampje dat zo makkelijk te vangen is door te brengen. Als hij dat niet doet zal zijn lichaam hem zelf in het gedaante van een vlinder dwingen en kan hij een hele nacht rond gaan vliegen.

Nu ben ik opzoek naar iemand die hem meegenomen heeft naar starshine academy. Of het nu met opzet was omdat die persoon gezelschap nodig had of niet alleen durfde te gaan of omdat die persoon gewoon tegen het kleine vlindertje in de glazen bokaal gezegd had dat ‘ie wilt dat het beestje met hem meegaat als huisdier. Just throw with ideas. Ik heb gewoon iemand nodig die hem meegenomen heeft en waardoor hij momenteel niet terug naar Gren kan zonder dat die persoon meegaat.

Wanneer het juist gebeurd is maakt opzich niet zoveel uit. Wat mij betreft zit Dallas al een jaar op de school en probeert hij nog altijd uit te vinden hoe hij weg moet raken en hoe hij de grijpgrage handjes moet ontwijken. Eender welke magier is ook goed. Het kan goed zijn dat het iemand was die in Gren op vakantie was of bij een schooltripje. Ik sta open voor ideeën ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimeza aug 22 2015, 09:11

Klinkt als iets waar Saf vuil gebruik van maakt om huichelachtige voorvalletjes op te laten knappen. Maar eigenlijk vermijdt hij Gren zoveel mogelijk en lijkt het me sterk dat hij plotseling terug op de school komt met een Grenaanse jongen, dus ik denk niet dat hij de juiste persoon is voor Dallas' eerste 'keeper', als het ware. Waarom ik hier dan toch reageer? Het kan ooit wel goed van pas voor hem komen, RPG-wise. Dus als me ooit een idee te binnenschiet, of Saf achter Dallas' vloek komt en er shamelessly wel goed gebruik van kan maken, en ik die stuff goed en wel en logisch heb uitgedacht dan laat ik het je weten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimeza aug 22 2015, 10:18

Oeh, dit klinkt eigenlijk ook wel als iets voor Ro. Iemand om met mensen weg te sturen als hij er geen zin in heeft xD Of om persoonlijke afwijzingen door te brengen zonder dat hij zelf op pad hoeft xD Er zijn genoeg dingen die hij als LM moet doen en niet belangrijk genoeg vind om zelf naartoe te gaan. En als hij het zat is, dan laat hij Dallas gaan voor de volgende om ervan te profiteren *kuch kuch Safke of zo* Ik ga hier even over nadenken en stuur je later vandaag een pb als je het goed vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dallas
.
.
Dallas

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Puck
Posts : 93
Points : 13
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood x Air
Klas:
Partner:

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimeza aug 22 2015, 12:04

@Noah: Officieel hoort Dallas niet eens in de school rond te lopen aangezien hij niet is ingeschreven en dus geen lessenrooster en boeken etc. heeft. Hij volgt lessen om niet op te vallen bij de leerlingen en hoopt gewoon dat leraren het niet al te snel gaan doorhebben. Een headmaster gaat zoiets na een paar dagen natuurlijk wel doorhebben als hij zijn studenten gaat bewonderen en er ineens eentje zit zitten/staan/lopen waarvan hij niets weet en geen dossier van heeft etc. Op dat moment kan het verhoor beginnen, Dallas breekt (hij is makkelijk te breken, veel te gemakkelijk) en verteld hem waarom hij niet op Gren zit en dan komt Savador te weten van de vloek en misbruik van zijn loyaliteit kan beginnen. -throws with ideas-

@Aylan: Ik vind het helemaal goed als je later vandaag een pb stuurt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Rilana
Posts : 406
Points : 0
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth, Aarde
Klas: /
Partner: If you can take it, dont break it

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimezo aug 23 2015, 09:38

Dat zou in beide gevallen zielig voor Dallas zijn. Beide heren zo schaamteloos met het leven van een jongen om te kunnen gaan. Schaam jullie!!! Stare Maar misschien dat Luna iets voor Dallas betekenen kan? Ze reisde best wel veel eigenlijk voordat ze LM werd. Dus misschien dat ze door toedoen van haar hagedis die insecten eet en zo de blauw vlinder probeerde te redden omdat die kleur nauwelijks veel voorkomend is of zo? Ze schermt de vlinder af en krijgt zo per ongeluk de loyaliteit van Dallas in handen, maar ze vergeet het om de jongen in te schrijven waardoor Savador erachter komt? Just a idea. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimema aug 24 2015, 12:09

En daar verder op door gebreid; Savador en Ronodan kunnen daarna misschien een pact sluiten om hem samen te vangen/van Luna af te nemen (ik zie ze de vlinder al bruut vastpinnen), zodat Dallas onder hun hoede staat?
You can't get out of here without us, we're your devils-principe. Dallas gaat daar waarschijnlijk helemaal aan onder door als hij makkelijk te breken is, Will Graham-style, heb je ook je portie drama extra large :']
Maar again, als dat in de smaak valt, zou dat eerst allemaal goed en wel uitgedacht moeten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Savador
 
 
Master Savador

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimewo aug 26 2015, 20:01

I guess not? :/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Dallas
.
.
Dallas

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Puck
Posts : 93
Points : 13
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood x Air
Klas:
Partner:

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimewo aug 26 2015, 20:21

God damn, ik dacht dat ik het hier al ingezet had...niet dus. Ik ben met mijn domme kop gewoon met dertig dingen tegelijk bezig, excuseer mij.

Luna is een vorige 'eigenaar' geweest, maar heeft hem al vrij snel laten gaan waardoor hij terug gewoon rustig in Gren kon rondfladderen waar Ronodan hem dus een tijd daarna gevonden heeft. Dallas komt erachter dat Luna zich ook op starshine academy bevind en gaat waarschijnlijk bij haar uithuilen als hij het op een gegeven moment echt niet meer ziet zitten.
Nu zou het wel kunnen dat ze hem terug 'steelt' van Ronodan en dat Ronodan en Savador daarna wel samen zouden kunnen werken om hem terug te krijgen en dat hij dan getraumatiseerd is voor het leven. Portie drama extra large mag er altijd zijn x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Rilana
Posts : 406
Points : 0
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth, Aarde
Klas: /
Partner: If you can take it, dont break it

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimewo aug 26 2015, 21:22

Oh sweet little boy don't worry. I will help you. XD Hier door kan Ro dan erg pist worden en een plannetje bedenken om het Luna betaald te zetten? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitimevr aug 28 2015, 17:44

Alrighty! Foutje, moet kunnen. En wat misverstanden waardoor het hier en daar even mis ging/ik dingen verkeerd begreep, maar dat is verder besproken en goed en wel. Sorry for the inconvenience. Ik heb verder ook wat dingen besproken met Ayelinn, dat ik haar inlicht als ik een goed uitgestippeld idee voor mezelf heb hoe ik Saf in kan laten springen en hoe hij gebruik zal maken van Dallas - intussen mag deze verhaallijn natuurlijk gewoon verder lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



[wanted] current 'owner' UTL8oxA PROFILE
[wanted] current 'owner' UTL8oxA MAGICIAN

[wanted] current 'owner' Empty
BerichtOnderwerp: Re: [wanted] current 'owner'   [wanted] current 'owner' Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[wanted] current 'owner'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [+] Current students
» [Wanted] sistaah ♥
» Everyday life [WANTED]
» [wanted] Oh no.. I reproduced!
» WANTED~ Topics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-