PortalIndexEveryday life [WANTED] HpD5UwnEveryday life [WANTED] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Everyday life [WANTED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alysia

Alysia

Everyday life [WANTED] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anonymouse v2
Posts : 103
Everyday life [WANTED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde ~
Klas:
Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.

Everyday life [WANTED] Empty
BerichtOnderwerp: Everyday life [WANTED]   Everyday life [WANTED] Icon_minitimezo okt 13 2013, 14:03

Ik weet dat ik heb gezegd dat ik voor Alysia niks wil gaan plannen, maar ik weet diep van binnen ook dat ik dat nooit helemaal waar kan gaan maken. Ik moet altijd wel íets plannen, you know Stare
Maar dit topic is dus niet bedoeld voor het verzinnen van ingewikkelde verhaallijnen enzovoorts, ik wil nog een beetje vrijheid hebben met haar, maar gewoon om ervoor te zorgen dat ik een paar mogelijke personen in haar leven krijg - personen die haar zo'n typisch American Highschool leven zullen geven, het is typisch maar wel fun ~

Dus wat zoek ik nou precies voor Alysia?
-> An enemy: vijand is ook weer zo'n groot woord, maar gewoon iemand waar ze altijd ruzie mee kan hebben. Of dit komt door jaloezie, botsende karakters of heel iets anders maakt mij niet zoveel uit - zoals ik al zei: geen ingewikkeld goed. Het liefste heb ik dat dit een meisje is, want dan kun je bitch fights hebben. Maar een jongen is ook goed hoor ^^

-> A friend: omdat Alysia nogal fel kan zijn tegen alles en iedereen wil ik me er wel van garanderen dat ze tenminste één vriend of vriendin krijgt waarbij ze een beetje uit haar schulpje kan kruipen en waarbij ze dus haar ware zelf kan zijn. Geslacht boeit me niet, zolang het maar een BFF relatie wordt en zo Stare

-> Fitness buddy: hier had ik gewoon geen goed woord voor, sorry ^^' Maar omdat Alysia bang is om weer veel aan te komen sport ze erg veel en het leek me wel gezellig als ze dan een trainingspartner had of iets dergelijks. Opnieuw maakt het geslacht me weer eens niks uit en soort magie is ook niet echt belangrijk, want het zijn meer fysieke trainingen dan echt goochelen en simsalabim.

_____
Dat was het wel, stel er zijn nog mensen die haar sowieso willen ontmoeten of nog iets van haar willen: dan mag je dat ook zeggen in dit topic. Maar ingewikkelde, te lange verhaallijnen waar je personage aan vast komt te kleven waardoor je niks anders meer met ze kan... Die worden meteen afgekeurd ^^'

Groetjes,
Anonymouse ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
.
.
Nathan

Everyday life [WANTED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
Everyday life [WANTED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

Everyday life [WANTED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday life [WANTED]   Everyday life [WANTED] Icon_minitimezo okt 13 2013, 14:23

Ohoho, ik kan Nathan prima aanbieden als fitness buddy, zeker omdat hij zowat elke dag sport om sexy in shape te blijven~
Terug naar boven Ga naar beneden
Razina

Razina

Everyday life [WANTED] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Lizzy
Posts : 275
Everyday life [WANTED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

Everyday life [WANTED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday life [WANTED]   Everyday life [WANTED] Icon_minitimezo okt 13 2013, 14:31

Ik wil Valentinia wel aanbieden als Enemy,
Sinds ze ontzettend gemeen is en andere minder vind als haar,
ze niks om een ander geeft en alleen aan wat ze zelf belangrijk vindt
denkt. Is ze best een irritant typetje.


Laatst aangepast door Razina op zo okt 13 2013, 17:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Everyday life [WANTED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Everyday life [WANTED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Everyday life [WANTED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday life [WANTED]   Everyday life [WANTED] Icon_minitimezo okt 13 2013, 14:34

Hmm... ik meld Earia wel erg vaak aan voor dit soort stuff... buuuut, meh.
Als je der geschikt vind wil ik haar wel aanmelden als friendly. Ze is het type wat goed naar anderen kan luisteren en mensen graag raad geeft. Voor wat meer info over der persoonlijkheid kan je natuurlijk bij der karakterkaart kijken but... yeah, that's a thing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
.
.
Jinx

Everyday life [WANTED] UTL8oxA PROFILEReal Name : J.
Posts : 15
Everyday life [WANTED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air.
Klas:
Partner: Wanna join me, come and play, but I might shoot you, in your face.

Everyday life [WANTED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday life [WANTED]   Everyday life [WANTED] Icon_minitimezo okt 13 2013, 14:47

Ik meld Jinx aan ans Friend of Enemy.
Ze is een beetje gek in d'r hoofd, hyper en blij en is het liefst met van alles bezig, sadistisch, en misschien een beetje vandalistisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Everyday life [WANTED] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Everyday life [WANTED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Everyday life [WANTED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday life [WANTED]   Everyday life [WANTED] Icon_minitimezo okt 13 2013, 17:41

Ik bied Zack aan als een vriend, als je meer van hem wil weten, vraag maar.
Hij is lief, betrouwbaar, luisterend oor, etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alysia

Alysia

Everyday life [WANTED] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anonymouse v2
Posts : 103
Everyday life [WANTED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde ~
Klas:
Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.

Everyday life [WANTED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday life [WANTED]   Everyday life [WANTED] Icon_minitimezo okt 13 2013, 20:25

Oh oh, meer aanmeldingen dan ik had verwacht XD
Ik maak even een overzichtje, dat ik ook hier plaats - zodat ik zeker weet dat ik dingen goed heb geordend. Ik trek wel nog geen beslissing overigens, omdat ik daar wel even tijd voor nodig heb Stare
=>> En stel er zijn nog mensen die interesse hebben dan mogen die zich nog aanmelden hoor ~
Het is overigens ook niet de bedoeling dat jullie allemaal ROGER gaan roepen als ik het lijstje goed heb ingedeeld, gelieve mij gewoon een berichtje te sturen als iets NIET klopt.

Enemy:
Valentinia
* Jinx

Friend:
Earia
* Jinx
Zack

Sports buddy:
Nathan

* betekent dat deze persoon zich voor meerdere dingen heeft aangemeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alysia

Alysia

Everyday life [WANTED] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anonymouse v2
Posts : 103
Everyday life [WANTED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde ~
Klas:
Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.

Everyday life [WANTED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday life [WANTED]   Everyday life [WANTED] Icon_minitimedi okt 22 2013, 20:16

* Sorry voor de dp!

Zoals jullie wellicht hebben gemerkt ben ik erg inactief, dit komt voornamelijk door één grote factor: school. En omdat ik niet plannen wil gaan maken en dan vervolgens geen kans heb om te posten waardoor alles vast loopt heb ik besloten om alles even on hold te zetten, om het zo maar te zeggen, totdat alle drukte voorbij is gewaaid. Ik vrees echter wel dat dit de hele periode zo zal blijven, dus ja... Ik kan niks beloven.
Mijn oprechte excuses ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Everyday life [WANTED] UTL8oxA PROFILE
Everyday life [WANTED] UTL8oxA MAGICIAN

Everyday life [WANTED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everyday life [WANTED]   Everyday life [WANTED] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Everyday life [WANTED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Everything, everyday, everywhere.
» [Wanted] sistaah ♥
» Life is pain, life's not fair
» Life - Fuck My Life
» [wanted] Oh no.. I reproduced!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-