PortalIndexEerste keer les geven HpD5UwnEerste keer les geven 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Eerste keer les geven

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Haku

Haku

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 67
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: water magie / Cassia
Klas: -
Partner: I shall never show my Feelings...

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimedo jul 22 2010, 12:22

Toen Haku het lege klaslokaal binnen slenterde en haar papier werk op de tafel legde, dook ze zuchtend in haar stoel weg. Ze keek naar het plafond, Het licht was nog uit en de eerste zonnestralen staken door de gordijnen. Ze zette zich zelf recht om haar naam al op het bord te schrijven, Om erna wachtend weer te gaan zitten tot de eerste leerlingen zich door de deur zouden wagen. Eigenlijk had ze er tegenop gezien om naar hier te gaan en hoopte ze dat er niemand kwam en dat ze weer weg mocht gaan zonder iets te moeten zeggen. Ze had een beetje angst om vooraan in de klas te staan. Maar dat zal wel weer overgaan eens de eerste les achter de rug is. Althans, dat hoopte ze. Ze keek nog even haar handgeschreven handleidingen om te zien of er spellings fouten in zaten. 'Hoofdstuk I ligtbal' Haku schrapte de G vluchtig door en maakte er een CH van. In het hele hoofdstuk dat ze vandaag zouden doornemen en uitoefenen zaten overal fouten. Dus besloot ze maar snel, voor dat de les begon het opnieuw te schrijven en te kopiëren. Nu maar te hopen dat alle kinderen een beetje te laat waren. Maar op de een of ander manier, Had Haku er nu wel zin in... Ook al zouden de kinderen later komen hoopte ze dat ze wel zouden komen opdagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.searchalife.com
Shima
.
.
Shima

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 146
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: De mentorklas van Master Salvador
Partner:

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimeza aug 07 2010, 19:19

Shima liep de klas verlegen in en zag er een vrouw zitten 'hallo ik ben shima en ik ben hier nieuw wie ben jij?' Zei ze gespannen aan 1 stuk door 'ik ben heel krachtig en sterk maar ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan daarom ben ik hier en ik vind het heel spannend en....en..' Ze viel dicht. 'Sorry' zei ze toen ze met haar hoofd gebogen naar beneden keek. 'bent u de vaste juf?' Zei ze toen uiteindelijk om de stilte te doorbreken. Ze keek haar lief aan terwijl ze een paarse lange haarlok even uit haar gezicht haalde. Hij zat in haar gezicht te dansen, nu niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gigi.
.
.
avatar

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 50
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimeza aug 07 2010, 20:52

Omfg.


Laatst aangepast door Gigi op vr dec 23 2011, 09:13; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimeza aug 07 2010, 22:38

Silvana liep huppelend en neuriënd door de gangen en kwam bij het lokaal, ze deed de klink naar beneden en stak eerst haar hoofd door het kiertje en kwam daarna volledig binnen, ze zag Gigi, Shima en een lerares. ''Hallo! '' zei ze vrolijk, ze had er geen idee van dat dit iemand anders was dan de normale lerares omdat ze nog nooit les had gehad in Light magic. Ze liep naar de lerares en stak haar hand uit '' Ik ben Silvana, aangenaam. Dit is mijn eerste les. '' ze glimlachte en keek de vrouw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimevr mei 25 2012, 19:10

rustig liep natsume de klas binnen, naast hem zoals gewoonlijk nyanko-sensei een youkai, maar dan zou niemand hem kunnen zien behalve natsume dus hij was altijd een kat, die meer leek op een varken met de kop van een kat, tenmiste dat vonden veel mensen, alleen natsume dacht er anders over.
,,natsume, natsume, waneer gaan we eten'' riep nyanko-sensei, waardoor natsume gelijk spijt had dat hij nyanko-sensei had megenomen.
,,niet praten, nyanko-sensei de anderen kunnen je horen. en we hadden net al gegeten'' mompelde natsume geirriteerd, het hielp, beledigd hielt nyanko-sensei zich stil. rustig ging natsume op een stoel zitten.

natsume was vroeger gepest omdat hij youkai's kon zien en de rest niet, iedereen noemde hem daarom een leugenaar. daar heeft hij nog steeds moeite mee, daarom durfte hij niet echt nieuwe vrienden te maken, en helemaal niet meer te zeggen dat hij youkai's kan zien.
veel geluk heeft hij niet echt omdat hij youkaí's kan zien, de reden dat hij ze kan zien is omdat z'n oma geboren was met die speciale gave, zij had vroeger ook weinig vrienden en gebruikte haar tijd om met youkai's te dueleren als ze veloor werd ze opgegeten door de youkai maar als ze won moesten de youkai's hun naam op een papier zetten en moesten voor haar dienen. die papieren stopte ze in een boekje dat hete the book of friends
veel youkai's haate haar en omdat natsume op haar leek denken de youkai's dat natsume haar is en proberen hem te vermoorden, en sommige youkai's zitten achter the book of friends aan en daarom moet nyanko-sensei natsume beschermen, als natsume overlijd mag nyanko-sensei the book of friends hebben.

natsume zucht, hij wist niet dat hij zo vroeg was. maar dat blijkt omdat de klas bijna helemaal leeg is.
nyanko-sensei springt op de tafel voor natsume en gaat rustig liggen. het is stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 251
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimewo mei 30 2012, 13:01

Taiga kwam de klas binnen, het was nog rustig en de les was nog niet begonnen.
Er waren al wel een paar leerlingen, 1 iemand kende ze, het was Natsume.
Met een vrolijke lach zwaaide ze naar hem, alleen hij leek haar niet te zien.
Even keek Taiga humeurig, en liep richting Natsume.
Toen boog Taiga zich een beetje voorover om Natsume z'n gezicht te zien.
Ze glimlachte weer.
,,hallo, zag je me niet?'' mompelde Taiga en keek Natsume vragend aan.
Toen zag ze Natsume z'n kat Nyanko-sensei, het bleef een rare naam voor een kat, maar Natsume noemde hem zo dus Taiga kon er niet over klagen.
Even aaide Taiga Nyanko-sensei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimewo mei 30 2012, 13:40

Hannah ging voor het eerst een les volgen die alois neit zou volgen.verlegen ging ze de klas in en keek rond.ze zag taiga en natsume zitten.gelukkig de zijn nog bekende dacht hannah.hannnah liep naar taiga toe.m-m-ag ik hier zitten?Hannah kijk naar taiga die de kat van natsume aan het aaien was.waarom aait ze een youkai dacht hannah.hannah had eindelijk ondekt wat the book of friends was maar ze snapte niet waarom natsume die had.snel ging ze zitten op een plek achter in de hoek zodat ze niet opviel.ze keek wel wie der naast kwam zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 251
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimewo mei 30 2012, 13:48

Taiga was nog rustig Nyanko-sensei aan het aaien toen hannah kwam.
ze dacht even na, Hannah was de vrouw die altijd bij alois in de buurt was.
Toen wist ze het weer.
,,m-m-mag ik hier zitten?'' zei hannah verlegen, Taiga wist dat Hannah niet gewend was om alleen te zijn.
,,tuurlijk, kom zitten'' zei Taiga.
hannah ging achter Natsume zitten, daar was een lege stoel.
Taiga wist dat ze daar ging zitten om minder op te vallen, maar omdat Hannah langer was dan Natsume hielp het niet echt veel. Taiga is nog kleiner dan Natsume en kon hannah ook niet achter haar zitten.
,,hmm, je bent niet vaak alleen merk ik'' mompelde Taiga alsof ze het nog niet wist, ze was nogal slecht in acteren dus het kwam nogal sarcastisch over.
Snel glimlachte Taiga maar gewoon, ze wilde geen ruzie krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimewo mei 30 2012, 14:59

Natsume merkte opeens dat er iemand naast hem stond, het was Taiga.
ze keek hem aan. ,,hallo, zag je me niet?'' zei Taiga en beetje beledigd.
,,Nee, sorry'' mompelde Natsume terug.
Taiga ging naast hem zitten en begon Nyanko-sensei te aaien en Nyanko-sensei deed alsof hij een gewone kat was.
Natsume zuchte. die Nyanko-sensei toch, waneer doet hij eens gewoon normaal.
Hannah iemand die voor Alois werkte -alois is een goede vriend van Natsume- kwam de klas binnen.
Eigenlijk leek ze al volwassen,dus het was best raar dat ze een leerling was, dacht Natsume.
Hij besloot er geen aandacht aan te besteden.
Hannah was niet gewend om alleen te zijn dus was ze nogal verlegen.
,,m-mag ik hier zitten?''' zei ze tegen Taiga, die zoals gewoonlijk wel postief reageerde en ja zei.
Natsume merkte dat Hannah achter hem ging zitten.
,,hmm, je bent niet vaak alleen merk ik'' ze Taiga sarcastisch.
Toen glimlachte Taiga snel.
Natsume zuchte, toen hij dacht dat Nyanko-sensei eindelijk rustig werd kwamen er andere mensen, waar is de rust en stilte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 251
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimevr jun 22 2012, 16:08

Taiga keek met een beledigde blik naar Natsume die zuchte.
,,Nou sorry hoor'' mompelde Taiga :,,ik wil ook wel naast Hannah zitten hoor''.
Toen stak Taiga boos haar tong uit naar Natsume en stond op.
Met snelle passen liep ze naar Hannah en glimlachte even.
,,ik mag hier toch wel zitten?'' mompelde Taiga terwijl ze nog naar Natsume keek in de hoop dat hij haar terug riep.
Hij reageerde niet waardoor Taiga arrogant de andere kant op keek en gewoon ging zitten.
,,Sorry dat ik hier ga zitten, maar ik heb ruzie met Natsume'' Zei Taiga en glimlachte lief naar Hannah.
Taiga wist dat Hannah het vast wel begreep.
Toen keek Taiga weer naar Natsume en stak haar tong uit naar z'n rug.
,,Het boeit me ook niet meer of hij sorry zegt ik blijf hier gewoon zitten!'' Zei Taiga tegen Hannah.
Taiga schrok even.
,,Dat mag toch wel, o sorry dat ik gewoon ging zitten zonder dat ik wist of je dat wel wilde!'' Zei Taiga en keek Hannah met puppy ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimezo jun 24 2012, 11:18

,,Nou sorry hoor'' mompelde Taiga opeens :,,ik wil ook wel naast Hannah zitten hoor''.
Natsume keek verbaast toen Taiga haar tong uit stak en op stond.
Met snelle passen liep ze naar Hannah en glimlachte even naar haar.
,,ik mag hier toch wel zitten?'' Zei Taiga tegen Hannah.
Natsume draaide zich weg van haar, nu had hij wel z'n rust en stilte.
,,Sorry dat ik hier ga zitten, maar ik heb ruzie met Natsume'' mompelde Taiga er achteraan.
,,..ruzie...?'' dacht Natsume verbaast.
,,Het boeit me ook niet meer of hij sorry zegt ik blijf hier gewoon zitten!'' Zei Taiga boos tegen Hannah maar leek even te schrikken.
,,Dat mag toch wel, o sorry dat ik gewoon ging zitten zonder dat ik wist of je dat wel wilde!'' Zei Taiga er snel achteraan.
Natsume lachte even hij was toch niet van plan om sorry te zeggen, dan zou de rust en stilte weer weg zijn.
Natsume zuchte, Taiga deed weer eens raar.
Natsume besloot er maar niet op te reageren en pakte z'n boeken die hij voor z'n les nodig had.
Maar nu het eindelijk rustig was begon Nyanko-sensei weer vervelend te doen.
,,Is de les bijna afgelopen?'' Mompelde Nyanko-senei.
Natsume keek geirriteerd en sloeg met z'n hand op z'n gezicht, zo bleef hij zitten.
,,tss, dan zeg je niks, dat kan ik ook!'' Mompelde Nyanko-sensei boos en hielt z'n mond.
Even was het stil, Natsume glimlachte even dit was wat hij wilde, rust en stilte.
,,oke, ik kan dit niet..'' mompelde Nyanko-sensei en begon weer vrolijk te dansen.
Natsume zuchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimezo jun 24 2012, 12:19

Hannah keek om zich heen.
ze kon er niet tegen als mensen ruzie maakte.
Maak alsjeblieft geen ruzie zei hannah met ene piep stem.
Hannah keek een beetje anstig en rilde.
Als alois boos was werd ze altijd geslagen en ze ws bang dat het weer gebeurde.
Hannah dook in elkaar en keek heel anstig.
sla me niet alsjeblieft...
Hannha bleef anstig kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 251
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimezo jun 24 2012, 13:01

,,Maak alsjeblieft geen ruzie'' Zei Hannah met een piep stem.
Taiga keek even verbaast en zuchte.
Hannah keek een beetje angstig en en rilde.
,,sla me niet alsjeblieft...'' fluisterde hannah.
Er verscheen een glimlach op Taiga haar gezicht, maar toch leek ze een beetje beledigd.
,,Hoezo slaan, denk je dat ik zó gemeen ben, ja, ik maak soms ruzie maar dat maakt me nog geen gemeen persoon! iedereen maakt wel een keer ruzie.. En het doet pijn om te zien dat iemand bang voor me is'' Schreeuwde Taiga door de klas en beet toen op haar lip.
Het is oneerlijk dat ze gelijk zo over haar dacht, het is gemeen.
Toen onspande Taiga zich en ademde een paar keer in terwijl ze tot 10 telde.
,,Zoow..., doe nooit meer zo alsjeblieft'' Mompelde Taiga met een weer vriendlijke glimlach.
Toen realiseerde Taiga zich dat Hannah nog nooit een 'ruzie' tussen Natsume en Taiga had gezien.
Taiga en Natsume waren nooit echt boos, maar ze moesten gewoon even op elkaar schelden.
Taiga was nooit echt boos op mensen.
Dat zelfde was vooral bij Gilbert, Taiga kon nooit echt boos op hem zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimezo jun 24 2012, 16:13

Hannah dook in elkaar.
Het spijt me maar als alois boos is word ik geslagen.
Hannah keek anstig naar taiga die zo boos deed.
Het spijt me heel erg.
Er ging een traan over hannah's wang.
Hannah zat zachtjes te huilen.
snel deed ze haar boek voor haar neus zodat niemand het zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 251
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimezo jun 24 2012, 16:32

,,Het spijt me maar als alois boos is word ik geslagen.'' zei Hannah nog steeds angstig.
Taiga keek naar het plafond en maakte een vuist van haar hand.
,,Grr..Die Alois, door hem is Hannah bang voor me'' Mompelde Taiga grommend.
,,Het spijt me heel erg.'' Fluisterde Hannah er achter aan.
Dat deed Taiga pijn, ze had haar toch al vergeven?
Taiga besloot te doen alsof het haar geen verdriet deed.
Toen keek Taiga naar Hannah, er kwam een vriendelijke glimlach op haar gezicht.
Al kon ze haar niet zien omdat Hannah een boek voor haar gezicht had gedaan, ze kon zien dat haar schouders schokte en hoorde het zachte gesnif van een huilend persoon.
Lief klopte Taiga op Hannah haar schouder.
,,Kom nou, lach eens even. Ik zou je nooit om zo'n reden slaan hoor, lach en we doen alsof dit niet is gebeurt'' zei Taiga.
,,Ik krijg je nog wel, alois! Als ik je zie dan sla ik je!... Grapje♥'' dacht Taiga, maar eigenlijk had ze wel de neiging om hem te slaan.
Hoe durft hij zomaar een meisje te slaan.
Taiga sloeg hem toch niet omdat hij haar ergens mee hielp en ze goede vrienden waren.
En omdat Taiga nooit echt boos kon zijn.
,,Nou, Hannah, kom op, lachen'' Momeplde Taiga met een lieve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimema jun 25 2012, 10:41

hannah keek naar taiga.
Wou ze alois echt slaan?
Dat mog niet gebeuren dacht hannah.
Hannah keek naar taiga.
Ga je alois echt slaan?
Hannah keek taiga me een ongelovige blik aan.
Hannah wou niet dat alois geslagen wordt.
Je moet alois niet slaan ik kies er zelf voor om geslagen te worden.
Hannah keek weer naar taiga.
Luisterde ze wel naar mij dacht hannah.
Hannah keek naar natsume die alleen zat.
Eigelijk vond ze natsume best wel zielig.
Hoi natsume hoe gaat het met je?
hannah keek naar natsume die er stilletjes bij zat
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 251
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimema jun 25 2012, 18:46

Hannah keek naar Taiga. ,,Ga je Alois echt slaan? Je moet alois niet slaan ik kies er zelf voor om geslagen te worden.'' Zei Hannah, tegen Taiga.
Taiga leek een beetje beledigd, Hannah begreep haar altijd verkeerd.
,,Tuurlijk niet gekkerd, ik sla Alois echt niet. Hij helpt me ergens mee wat heel belangrijk is, en hij komt altijd voor me op! We zijn goede vrienden, ik zou hem nooit slaan'' Zei Taiga maar lachte er snel achter, ze was bang dat Hannah haar weer verkeerd begreep.
,,Hoi natsume hoe gaat het met je?'' Mompelde Hannah.
Taiga keek beledigd, ze had niet verwacht dat Hannah haar speech negeerde.
,,Natsume heeft wel iemand waar mee hij kan praten..z'n kat...'' Taiga merkte hoe ongeloof waardig het klonk, ook al wist ze zelf dat het waar was.
,,Laat me maar weer alleen'' zei Taiga plagend.
,,Maar kijk Hannah we hebben al geen ruzie meer'' snel liep Taiga naar Natsume en gaf hem een vriendschappelijke knuffel.
,,zie je? Je hoeft je geen zorgen te maken'' zei Taiga en lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimedi jun 26 2012, 20:39

,,Hoi natsume hoe gaat het met je?'' zei Hannah.
Natsume draaide zich om en glimlachte lief, het was aardig van haar om het te vragen.
,,Natsume heeft wel iemand waar mee hij kan praten..z'n kat...'' zei Taiga, waardoor Natsume en Nyanko-sensei beledigd keken.
,,Nyanko-sensei heeft alleen maar Commetaar, dat kun je geen 'met elkaar praten' noemen!'' mompelde Natsume.
,,Laat me maar weer alleen'' zei Taiga, toen Hannah rustig op een andwoord van Natsume wachte.,,Maar kijk Hannah we hebben al geen ruzie meer'' Zei Taiga, en liep naar Natsume en gaf hem een knuffel. Natsume had dat niet zien aan komen, en werd knalrood. ,,zie je? Je hoeft je geen zorgen te maken'' zei Taiga en lachte, ze merkte blijkbaar niet dat Natsume knalrood was.
,,Taiga, ik denk dat ze het al snapt..Ehhmm wil je me wel los laten?'' zei Natsume die een beetje ongemakkelijk lachte.
Nyanko-sensei kreeg ook de slappe lach. ,,als jullie zo staan zijn jullie net een stelletje'' mompelde Nyanko-sensei tussen het lachen door.
Natsume greep Nyanko-sensei bij z'n beide wangen en kneep er in, waardoor Nyanko-sensei begon te jammeren van de pijn. ,,zeg..dat..nooit..MEER!'' zei Natsume die nu vuurrood was, niet dat hij Taiga leuk vond maar hij was bang dat anderen dat gingen denken.
Natsume ontspande zich en kleurde weer normaal. ,,Er is niks tussen Taiga en mij, vergeet wat Nyanko-sensei had gezegd'' Mompelde Natsume serieus tegen Hannah, en glimlachte toen even.
Toen begon Natsume weer aan Nyanko-sensei z'n wangen te trekken, want eigenlijk schaamde Natsume zich nu een beetje, hij had de heletijd gezegd dat hij niet op Taiga was waardoor het waarschijnlijk juist leek dat het zo was.
Natsume begon wat harden in Nyanko-sensei z'n wangen te knijpen en bloosde weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimewo jun 27 2012, 08:47

Hannah lachte.
Ik weet dat er niks is tussen jou en taiga…..
Hannah pakte nyanko-sensei op en knuffelde hem.
Het blijft een lieve kat.
Hannah keek naar taiga en natsume.
Taiga is ook niet op jou maar op iemand anders….minstens dat zei alois.
Maar alois moet je niet altijd vertrouwen voor al niet op het liefdesgebied.

Hannah schoot in de lach.
Alois en de liefde natuurlijk.
Hannah schudde haar hoofd en zette nyanko-sensei neer.
hannah keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 251
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimewo jun 27 2012, 20:32

Hannah lachte. ,,Ik weet dat er niks is tussen jou en taiga…..'' zei ze tegen Natsume.
Taiga pakt haar tas en haalt er wat te drinken uit en begint ook te lachen, die nyanko-sensei begint met de dag raarder te worden.
Hannah pakte nyanko-sensei op en knuffelde hem.
,,Het blijft een lieve kat.'' zei Hannah. Taiga knikt. ,,en hij blijft raar'' zei Taiga lachend.
Taiga neemt een slokje van haar drinken en ziet dat Hannah naar Natsume en haar keek.
,,Taiga is ook niet op jou maar op iemand anders…. Minstens dat zei alois. Maar alois moet je niet altijd vertrouwen voor al niet op het liefdesgebied.'' zei Hannah schoot in de lach. Taiga schrok van wat Hannah zei waardoor ze haar drinken uit spuugde en knalrood werd, maar Hannah leek het niet te merken.
Alois en de liefde natuurlijk. zei Hannah en schudde haar hoofd dan zette ze Nyanko-snsei neer. hannah keek naar de grond.
,,H-Hannah...Waneer heeft hij dat gezegd..'' zei taiga en trilde van schaamte. Even keek ze naar Natsume, nu wist hij het ook..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimedo jun 28 2012, 13:37

pas geleden hoezo?
hannah glimlachte.
ik ken alois erg goed weet je kan zijn gedachten lezen en ik weet op wie je ben maar ik zeg niks.
Hannah snapte wel dat taiga bang was dat ze het zou veraden maar dat doet ze niet.
Je hoeft je niet te schamen ik ben op de butler van ciel,Sebastian.
Hannah blooste.
ze was erg verliefd op sebastian maar de kans om hem te vragen was er niet want hij was altijd bij ciel.
Hannah werd helemaal rood als ze aan sebastian dacht.
Wat moeten we eigelijk leren?
Hannah glimlachte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEPosts : 251
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimema jul 02 2012, 22:36

,,pas geleden hoezo?'' zei Hannah en glimlachte.
Taiga keek naar Hannah zodat ze wist dat Taiga het nog niet begreep.
,,ik ken alois erg goed weet je kan zijn gedachten lezen en ik weet op wie je ben maar ik zeg niks.'' zei Hannah.
Toen knikte Taiga, dat maakte het wat duidelijker.
,,Je hoeft je niet te schamen ik ben op de butler van ciel, Sebastian.'' zei Hannah en blooste.
Taiga glimlachte, zoiets had ze al wel door.
Taiga keek naar Hannah en zag dat Hannah rood werd.
,,Wat moeten we eigelijk leren?'' zei Hannah en glimlachte weer.
Taiga lachte, het leek wel alsof Hannah snel naar een ander onderwerp wilde.
,,Het spijt me maar dat weet ik niet precies, maar een ding wil ik weten'' zei Taiga en keek serieus. ,,Hoe kun je gedachten lezen?''.
Toen dacht Taiga diep na, en bedacht zich ineens dat Hannah nu ook haar gedachten kon lezen.
,,Niet m'n gedachten lezen zonder enige reden oke?'' zei Taiga en lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitimewo jul 04 2012, 19:00

Hannah lachte.
Ik weet niet hoe ik dat kan...Maar ik lees geen gedachtes als het neit nodig is.
Hannah glimlachte.
Eigelijk moet ik je iets vertellen....alois vind het neit zo leuk om je te helpen met jeweetzelfwelwie want hij is zelf verliefd op je.
Hannah kreeg een brede glimlach.
Hij praat alleen nog maar over je tegen mij en bloost er dan bij...
Ze keek even in haar boek.
Ik moest vragen of je verkering met hem wilt...
Hannah glimlachte.
Alois en verkering nooit gedacht dta dat ooit zou geberuen dacht ze.
Ze pakte een pakje drinken en dronk het op.
Ze gooide het pakje in de prullen bak en keek naar taiga.
Ze wachte op het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Eerste keer les geven UTL8oxA PROFILE
Eerste keer les geven UTL8oxA MAGICIAN

Eerste keer les geven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer les geven   Eerste keer les geven Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Eerste keer les geven

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De eerste keer.
» Zon, Bah ... Les geven, Bah
» Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee
» Eerste Les
» De eerste dag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Light Magic-