PortalIndexIk heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee HpD5UwnIk heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roakes
.
.
Roakes

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 14:40

Well... Zoals jullie al kunnen zien in de titel heb ik een idee :3
Het is dus iets, ik kan het geen naam geven, maar ik kan het uitleggen. c:
Je moet je dus aanmelden en nadat er wat tijd is voorbijgegaan en er enkele aanmeldingen zijn, wordt iedereen op een willekeurige manier aan iemand anders 'gelinkt'.
Voor de persoon die jij krijgt, moet je iets maken: een tekening, een bewerkte foto, whatever... Maar je moet het zelf maken. En je mag NIKS zeggen over de persoon die je hebt, tot de dag waarop iedereen zijn gemaakte tekening of wat dan ook in een bepaald topic zet en dan zie je wie jou had en wat die voor jou gemaakt heeft ~
Wat denken jullie ervan?
Xoxo Talita ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 15:34

klinkt best leuk ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 15:38

Klinkt leuk. Ik kan alleen niet goed tekenen en/of bewerken. Is een gedicht maken ook goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 15:39

Ja hoor, je mag maken wat je wil, dat waren gewoon de eerste ideetjes die in m'n hoofd plopten :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 15:41

Dank je. Het doet me een beetje denken aan het maken van suprises. Maar wie regelt dan wie er aan wie gekoppeld word.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 15:43

Ik hoop dat ik het goed begrijp xO
Gwn een soort kunst 'ruil', waarbij iedere deelnemer iets maakt en iets krijgt dus :O?
En dat is dan echt van alles: tekening, gedicht, verhaal, foto, herpderp kan niets anders verzinnen?
Klinkt leuk om te proberen, als er genoeg mensen mee willen doen.

Laat je dan via bv een website gerandomiseerd mensen koppelen? :3
Klinkt als Sinterklaas >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 15:47

Klinkt leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 15:48

Emma: Jep je begrijpt het goed, en het gaat dan idd zijn met een website ^^
Lol, het Sinterklaas-event xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Eodan

Eodan

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 810
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: That's a long time ago..
Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 15:59

Klinkt heel leuk Talita, ik ben voor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden.
.
.
Hayden.

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 838
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 16:17

Ik ben ook voor. Dus, alles mag eigenlijk, one shots, gedichten, bewerkingen, ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 16:21

Jeps ^^
Zolang het zelfgemaakt is is het goed c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Uriah
.
.
Uriah

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Renée
Posts : 36
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and air
Klas:
Partner: Be a lover, not a fighter. But always fight for what you love.

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 16:47

Ik ben ook voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimevr maa 29 2013, 21:28

Ik heb dit in de vorm van een soort Event al eens op meerdere fora voorbij zien komen, maar het is zeker geen slecht idee.
Deelnemers kunnen ook genummerd worden. Randomizers voor getallen zijn er immers genoeg.
Is het hierbij de bedoeling dat jij de organisatie graag op je wil nemen, Talita, of was het enkel het delen van het idee zelf? Want in dat laatste geval kan ik wel met de rest van het team verder kijken hoe en wat :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Roakes
.
.
Roakes

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimeza maa 30 2013, 09:04

Met die nummer is inderdaad een goed idee ~
En ik zou het wel willen organiseren hoowr (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimewo apr 03 2013, 09:21

leuk ideeeee!
was tijdelijk ziek srry voor late reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy Jackson
.
.
Percy Jackson

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rebecca
Posts : 178
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water || Dark
Klas: Master Kana
Partner: Love is like a bittersweet migraine honey.

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimewo apr 03 2013, 11:52

Goed & leuk idee Smile
Ik ben voor ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimewo apr 03 2013, 19:23

me too :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Faline
.
.
Faline

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitimedo apr 04 2013, 13:07

me gusta "\(°o°)/"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA PROFILE
Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee UTL8oxA MAGICIAN

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee   Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zon, Bah ... Les geven, Bah
» Eerste keer les geven
» Naam
» Naam raten
» Hoe kom je aan jou account naam?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-