PortalIndexZon, Bah ... Les geven, Bah HpD5UwnZon, Bah ... Les geven, Bah 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Zon, Bah ... Les geven, Bah

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Haku

Haku

Zon, Bah ... Les geven, Bah UTL8oxA PROFILEPosts : 67
Zon, Bah ... Les geven, Bah UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: water magie / Cassia
Klas: -
Partner: I shall never show my Feelings...

Zon, Bah ... Les geven, Bah Empty
BerichtOnderwerp: Zon, Bah ... Les geven, Bah   Zon, Bah ... Les geven, Bah Icon_minitimewo jul 21 2010, 21:50

Haku streek over haar schoot terwijl naar boven keek. Een irritante zonnen straal scheen in haar gezicht. Haku haatte zon. Ze had veel liever de winter waar ze met grote passen door een dikke laag sneeuw kon slenteren. Daarom zat ze ook onder een boom, voor de schaduw. Als Stagiaire Licht had ze nog nooit les gegeven. Ze had er schrik in dat leerlingen met tomaten naar haar zouden gooien. Opeens moest ze luidop lachen. "Haha, wat een belachelijke gedachte" Ze stond op en liep verder. Langs het water zag ze haar weerspiegeling. Ze zou maar eens naar een klas lokaal moeten vertrekken, Om voor de eerste keer les te geven. Best wel spannend, Haku voelde adrenaline door haar maag draaien. "Ach wat, het zal vast wel oké zijn." Zei ze tegen haar zelf om tot rust te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.searchalife.com
Sevalin
.
.
Sevalin

Zon, Bah ... Les geven, Bah UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Zon, Bah ... Les geven, Bah UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Zon, Bah ... Les geven, Bah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zon, Bah ... Les geven, Bah   Zon, Bah ... Les geven, Bah Icon_minitimedo jul 22 2010, 22:04

''Het zal oké zijn.'' zei Sevalin die uit de schaduw stapte. ''Ik zal je wel helpen. Wat moet oké zijn, mevrouw?'' zei hij en hij sloeg zijn capuchon naar beneden en keek overeind naar het gezicht van de stagiaire. Zijn rode haren gingen mee met de wind, die best wel zacht ging achteraf. Hij liep naar haar toe met zijn bruine cape die om hem heen geslagen was. Hij keek der aan en richtte zijn gedachte daarna op wat er Oké zal moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haku

Haku

Zon, Bah ... Les geven, Bah UTL8oxA PROFILEPosts : 67
Zon, Bah ... Les geven, Bah UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: water magie / Cassia
Klas: -
Partner: I shall never show my Feelings...

Zon, Bah ... Les geven, Bah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zon, Bah ... Les geven, Bah   Zon, Bah ... Les geven, Bah Icon_minitimedo jul 22 2010, 22:12

Haku schrikte op en draaide met een ruk haar hoofd om. Een vreemde verschijning bood zijn hulp aan en liet zijn gezicht zien. Haku draaide zich om en zag dat hij dichter kwam. "Hoe weet ik dat ik jou kan vertrouwen?" Vroeg ze doen ze met een voet naar achteren schuifelde. Ze keek verbaasd. "Wel, Het stelt niet veel voor hoor." Zei ze terwijl ze bedenkelijk achter haar hoofd krabde. "het is enkel dat ik de moed ontbreek om vooraan in de klas te staan" Zei ze, toen ze knal rood werd en haar and weer liet zakken. "Eh, Wie bent jij trouwens?" Vroeg ze nadat haar hoofd een beetje scheef hing om hem beter te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.searchalife.com
Gesponsorde inhoud



Zon, Bah ... Les geven, Bah UTL8oxA PROFILE
Zon, Bah ... Les geven, Bah UTL8oxA MAGICIAN

Zon, Bah ... Les geven, Bah Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zon, Bah ... Les geven, Bah   Zon, Bah ... Les geven, Bah Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zon, Bah ... Les geven, Bah

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Eerste keer les geven
» Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-