PortalIndexRemember me HpD5UwnRemember me 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Remember me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kailee
.
.
Kailee

Remember me UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Remember me   Remember me Icon_minitimedo jun 11 2015, 21:25

Hij keek naar zijn bed en omdat hij niet zeker was of Alyssa er nu sliep of niet besloot hij in ieder geval stil te doen. Hij was bang dat als hij ging kijken dat hij over zijn voeten zou vallen en op haar zou vallen. De kerel trok voorzichtig een shirt uit de kast en merkte dat het het shirt was waar hij een reep van af gescheurd had voor Alyssa's wonde. Met een halve glimlach gooide hij het achteloos zijn bureau op. Hij gooide het later wel weg. Of misschien kon Alyssa het gebruiken om er een slaapshirt voor zichzelf van te maken of zo. Hij haalde een ander T-shirt uit zijn kast. Het T-shirt dat hij aan hat toen hij Ryan ontmoette. Hij gooide het haast het andere achterna maar bedacht zich en legde het over zijn schouder. Een broek had hij al aan maar hij had echt een ander T-shirt nodig om aan te doen want het grijze shirt dat hij droeg, droeg hij al sinds hij terug van van Gren. Hij liep naar de badkamer en trok het shirt aan waarna hij gauw zijn tanden poetsten en water in zijn gezicht gooide. Hij liep naar het bureau en schreef een briefje voor Alyssa.

'Alyss, ik ben bij het grasveld, mocht je me zoeken. Kom je ook als je tijd (en zin) hebt?
Kai


Hij twijfelde even maar zette toen nog een 'x' voor de Kai. Stil legde hij de pen neer en plakte het briefje op de binnenkant van de deur. Zo zou ze het vast wel zijn. De blauwharige kerel deed de deur achter zijn rug dicht maar sloot die niet.

Zodra hij het grasveld opliep ging hij ontevreden in de schaduw zitten. De zon was niet leuk, hij zat er niet graag in. Het was een zeer raar zicht, maar de jongen deed een boek open en begon voor één van de eerste keren in zijn leven vrijwillig een boek te lezen. Ook al was het een informatief boek over hoe je kon omgaan met verlies en schuldgevoelens. Dat vond hij wel gepast en hij wou weten hoe hij er mee om kon gaan zodat Alyssa zich niet droevig hoefde te voelen in zijn plaats. Hij trok zijn benen op toen de zon op zijn voeten scheen. Hij wou geen zon, echt niet.

OOC: Alyssa x)


Laatst aangepast door Kailee op wo sep 16 2015, 19:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

Remember me UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimedo jun 11 2015, 21:38

Het was één van de eerste keren geweest dat ze had kunnen slapen zonder meer dan twee keer wakker te worden in de nacht. Ze was vannacht wakker geworden dankzij een nachtmerrie en de tweede keer omdat ze naar de wc moest. Dat ze zo vaak wakker werd had natuurlijk ook effect op haar gedrag van die dag, maar gelukkig niet op haar punten. Ze deed haar uiterste best om haar huiswerk bij te houden. Aan haar huiswerk werken was de enige keer dat ze niet bij Kailee was. Voor de rest probeerde ze zo veel mogelijk in zijn buurt te zijn. Ze sliep nu al een paar dagen bij hem, maar het leek er niet echt op vooruit te gaan. Oké, twee keer wakker worden vergeleken vijf keer was al een hele verbetering, maar ze zat nog steeds op die tijd te wachten dat ze niet meer wakker zou worden. Alyssa keek, in de spiegel, naar de grote wallen die zich onder haar ogen hadden verzameld. Ze zuchtte, liep naar de kast van Kailee toe en keek erop. Ze besloot om voor vandaag maar gewoon een shortje van fijne stof met een oversized trui aan te trekken. Die kwam over haar short heen en bedekte de bovenkant van haar benen ook een beetje, zodat het net leek alsof ze onder die oversized trui niks aan had. Ze kamde haar dikke, volle haren naar achteren en maakte er een knot van. Haar pony liet ze gewoon in haar gezicht hangen. Ze deed slechts lichtjes mascara op haar ogen en dat was het. Het enige van make-up wat ze wilde dragen was mascara om haar wimpers voller te laten lijken, want de rest zou gewoon veel te veel aandacht vragen en dat was iets wat ze niet wilde. Alyssa liep langzaam naar de deur toe, glimlachte toen ze het briefje zag en gaf denkbeeldig een antwoord. En of ze zin en tijd had. Als ze dat niet had, dan maakte ze dat toch gewoon voor hem? Ze deed een paar lage gympjes aan en liep vervolgens naar buiten. Haar blauwe ogen keken naar buiten en ze merkte dat de zon scheen. Het was niet moeilijk om Kailee te vinden, sinds hij tegen een boom aan zat. Ze liep naar hem toe, boog zich voor hem en drukte een kus op zijn wang. ‘Goedemorgen,’ sprak ze met heldere stem tegen hem terwijl ze naast hem ging zitten en in haar vermoeide ogen wreef. Ze keek even naar haar handen en dacht aan de dingen die ze hem eigenlijk nog moest vertellen. ‘Ik ben vannacht maar twee keer wakker geworden. Wat een record.’ Ze probeerde het lachend te zeggen, maar haar mondhoeken trokken naar beneden en een gaap verliet haar mond. Om hem niet te storen legde ze haar achterhoofd tegen de stam van de boom en keek hem van opzij aan. ‘Hoe heb jij geslapen?’ Hopelijk had ze stilletjes gelegen naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

Remember me UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimevr jun 12 2015, 16:54

Hoofdschuddend richtte hij zijn ogen op van het boek naar het gras voor hem. Wat een stom boek. Hij begreep de moeilijke termen niet en hij had al spijt dat hij het meegenomen had naar het grasveld. Doordat de zon tegen Alyssa inscheen had hij haar niet zien aankomen, want hij werd niet gewaarschuwd door haar schaduw eerst. Hij was verder aan het lezen maar keek terug op toen ze een kus op zijn wang drukte. ‘Goedemorgen’, zei ze en hij glimlachte vriendelijk naar haar. Ze ging naast hem zitten en wreef door haar ogen. "Jij ook", reageerde Kai. ‘Ik ben vannacht maar twee keer wakker geworden. Wat een record.’ Hij glimlachte, zelfs al leek zij er niet zo vrolijk om. "He, dat is nog steeds te veel maar het is toch al beter dan een paar dagen geleden? Over een paar dagen kan je heus wel nachten door zonder wakker te worden." Hij sloeg het boek dicht en legde het naast zich neer, aan de andere kant van hem, die waar Alyssa niet zat. ‘Hoe heb jij geslapen?’ Hij dacht even na en bewoog zijn rug even om te kijken of hij rugpijn had. Nee, hij had geen rugpijn. "Redelijk goed, al ben ik zelf ook een paar keer wakker geworden, maar je weet nu ondertussen wel hoe dan komt", antwoorde hij en dacht even terug aan hun ruzie in de shuttle. Toen had hij er alles uit gegegooid dat hij te zeggen had en toen had hij ook de reden van zijn slechte slaap laten vallen. Zijn insomnia, al had hij het gevoel dat het de laatste weken toch wat beter ging. "Maar buiten dat je een paar keer wakker geworden bent, heb je wel goed geslapen? Geen nare dromen meer gehad?" Hij strekte zijn benen nu wel uit en krulde zijn tenen even toen de zon erop scheen. Hij moest niet zo'n vampier zijn. Vitamine D was belangrijk. Kailee liet zijn hoofd, net zoals Alyssa, tegen de stam van de boom leunen. "Ik hoop dat mijn aanwezigheid je toch al helpt met slapen." Hij had besloten om minder te gaan zuchten omdat dat alles zo negatief maakte, maar als hij dat besluit niet genomen had zou hij op dat moment even zuchten. "Is er al een brief aangekomen dat je weet?" vroeg hij en beet op zijn lip om te stoppen met zo veel vragen te stellen.

OOC: Oop, kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

Remember me UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimevr jun 12 2015, 22:38

Alyssa richtte haar blik opzij en glimlachte toen Kailee begon te praten waardoor er vrolijke kuiltjes in haar wangen verschenen. ‘Misschien,’ antwoordde ze. Ze hoopte het echt, want dat steeds opnieuw wakker worden zorgde ervoor dat ze lelijke wallen onder haar ogen kreeg. En ze haatte die dingen. Het zag er niet uit en liet haar ogen er niet bepaald mooi uitzien. Ze haalde haar schouders op op zijn vraag. ‘Ik heb één nachtmerrie gehad waarbij hij mij…’ Ze haalde nogmaals haar schouders op en keek gauw weg. ‘Je weet wel wat ik bedoel,’ mompelde ze vervolgens. De droom ging verder over wat er gebeurd zou zijn als Kailee niet binnen gekomen was. Als Andrew de kans had gehad om haar uit te kleden en om zijn zin met haar te doen. Ze haatte dat soort dromen en vond de dromen waarbij Kailee wél te hulp schoot veel beter, maar ook die eindigden steeds verschrikkelijk. Zo werd Kailee in één droom vermoord of in de andere zo erg toegetakeld dat zijn gezicht vol bloed zat. Dat waren de momenten dat ze zwetend wakker werd, maar gelukkig werden zij en Kailee nooit echt gelijktijdig wakker. Soms natuurlijk ook wel, maar dan gaf hij haar comfort en dan was het zo weer voorbij. Ze legde haar hand op zijn arm. ‘Ja, enorm erg. Hoewel ik het wel vreselijk voor je vind dat je soms wakker wordt dankzij mijn bewegingen.’ Ze beet op haar onderlip en keek naar de grond. ‘Je moet het gewoon eerlijk zeggen als je liever hebt dat ik op mijn kamer slaap. Je hebt al moeite met slapen en dan heb je mij ook nog naast je liggen.’ Ze knikte kort op zijn vraag. ‘Ze verwachten ons volgende week in de rechtszaal. Volgende week donderdag.’ Ze twijfelde even kort. ‘Dave zal er ook zijn. En Jack ook,’ voegde ze er haastig aan toe zodat ze Dave’s naam een beetje kon maskeren. Zo besteedde Kailee er niet al te veel aandacht aan en zouden ze niet wéér een discussie krijgen. Ze was erg vermoeid en dit warme weer maakte het niet veel beter. Kailee’s schoot zag er op dit moment uitnodigend uit, maar dat kon ze niet maken. Het was niet dat hij het erg zou vinden, maar ze wilde hem geen ongemakkelijk gevoel geven of het gevoel geven dat hij haar per se tegen hem aan moest laten rusten. Ze gaapte even, deed haar best om omwille van haar mascara niet in haar ogen te wrijven en keek hem aan. Dit was eigenlijk het perfecte moment om hem te vertellen wat er was gebeurd met Drake. Ze besloot echter om eerst naar hem te informeren, gewoon om wat tijd te winnen. ‘Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Ryan?’ vroeg ze aan hem en haar blauwe ogen keken hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

Remember me UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimeza jun 13 2015, 09:14

‘Ik heb één nachtmerrie gehad waarbij hij mij…’ Hij zag dat ze haar schouders ophaalden en dus knikte hij. ‘Je weet wel wat ik bedoel.’ Nogmaals knikte hij. Hij vond het erg dat ze er een nachtmerrie over gehad had, maar het was wel begrijpelijk. Ze moest het op een manier verwerken, maar dan nog was het niet erg leuk voor haar dat het op die manier moest. Hij zei dat hij hoopte dat zijn aanwezigheid hielp bij het slapen. Hij keek opzij naar haar toen ze een hand op zijn onderarm legde. ‘Ja, enorm erg. Hoewel ik het wel vreselijk voor je vind dat je soms wakker wordt dankzij mijn bewegingen.’ Met een glimlach schokschouderde hij kort. ‘Je moet het gewoon eerlijk zeggen als je liever hebt dat ik op mijn kamer slaap. Je hebt al moeite met slapen en dan heb je mij ook nog naast je liggen.’ Meteen schudde hij zijn hoofd. "Dat hoeft echt niet. Als het echt nodig is dan maak ik wel een soort bed op de grond of 'leen' ik een matras van iemand anders, maar je mag zeker blijven." Vervolgens had hij een vraag over de rechtzaak. ‘Ze verwachten ons volgende week in de rechtszaal. Volgende week donderdag.’ Zo snel al? Maar goed, dan waren ze sneller er vanaf. ‘Dave zal er ook zijn. En Jack ook.’ Zijn glimlach werd weer een strakke lijn. Urgh, Dave. Maar het was al een troost dat Jack kwam.
Alyssa geeuwde waardoor Kailee dat ook deed. Hij had gehoord dat als iemand geeuwt en je aangestoken wordt, dat je die persoon vriendelijk vindt. Dat klopte, dus daarom grinnikte hij even kort. ‘Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Ryan?’ Hmm? Kai keek haar aan en haalde zijn schouders op. "Gewoon zeker." Hij had er niet veel over te zeggen, omdat hij er zelfs geen flauw idee van had. De eerste keer dat hij Ryan ontmoet had, had hij zelf wel leuk gevonden maar sinds toen had Kai het wel moeilijk gevonden om te praten met hem. "Het is niet dat ik hem iedere dag spreek ofzo", zei hij met een glimlach. "En tussen jou en Drake?" Hij fronste even. Hij wist niet of het nu was geworden van tussen hen of dat de gevoelens maar van één kant kwamen. Hij ging nu in kleermakerszit zitten met zijn gezicht naar Alyssa toe. Ergens had hij een voorgevoel en hij makte zich klaar voor het ergste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

Remember me UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimeza jun 13 2015, 10:16

Alyssa voelde zich lichtelijk opgelucht over het feit dat Kailee had gezegd dat ze gewoon mocht blijven. Ze voelde zich bij hem veel veiliger en lette ’s avonds steeds minder op de schaduwen die over de muur dansten. Natuurlijk werd ze nog steeds wakker, maar twee keer vergeleken vijf keer was al echt een serieuze verbetering. Nog even en het zou nog beter worden, bedacht ze zich bemoedigend. Dan zou ze misschien één keer of niet meer wakker worden en zouden de dromen weg zijn. Ze wist echter dat ze voor de rechtszaak geen rust meer kreeg. Na de rechtszaak zou ze de eerste dagen misschien ook nog wat last hebben, maar daarna zou ze het waarschijnlijk een plaatsje kunnen geven. ‘Wat een prachtig, verduidelijkend antwoord,’ sprak ze en ze rolde met haar ogen, maar glimlachte er wel bij. Hij glimlachte, dus dat was al een goed teken. Als het negatief was geweest, had hij hier zo niet zitten te glimlachen. Daar kende ze hem dan ook wel weer goed genoeg voor, tenzij hij het probeerde te verbergen om haar goed te laten voelen. Ze hoopte echter dat het moment in de shuttle hun beiden had geleerd dat ze eerlijk tegen elkaar moesten zijn. Ze beet op haar onderlip toen hij naar Drake vroeg, wat eerlijk gezegd wel te verwachten was. ‘Eh…’ Ze schoot in de lach, maar het klonk vreselijk nep en dat zou Kailee ook wel horen. ‘Laten we zeggen dat ik erin geluisd ben.’ Ze haalde haar schouders naar hem op, voelde blosjes van schaamte op haar wangen komen en verborg haar hoofd heel even tussen haar knieën tot de blosjes weg waren. Ze tilde haar hoofd weer op en keek hem aan. Nee, ze zou niet gaan huilen deze keer. Niet om hem. Ze haalde diep adem. ‘Hij eh… heeft me gedumpt. Het was allemaal maar een spelletje voor hem. Thank God dat het alleen bij zoenen en wat aanraken is gebleven.’ Verder had ze ook gewoon niet willen gaan en nu was ze daar blij mee geweest. Het zou echt zwaar triest zijn geweest als… nee. Niet meer aan denken. ‘Het was gewoon een verspilde tijd en verspilde energie, laten we het daar op houden,’ probeerde ze het onderwerp af te sluiten, want ze had eerder van Kailee gehoord dat hij Drake een goede kerel vond en hij wilde nu niet stoken tussen hun omdat er wat gebeurd was tussen haar en Drake. Zij was gewoon stom geweest. Hij had vanaf het begin al zo lief gedaan en zij had moeten inzien dat dat gewoon té lief was geweest. Ze schudde haar hoofd kort, richtte haar blik op de blauwharige jongen en probeerde te glimlachen. ‘Maar hé, misschien kan het tussen jou en Ryan nog iets worden.’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

Remember me UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimeza jun 13 2015, 13:41

‘Wat een prachtig, verduidelijkend antwoord’, antwoorde ze, met haar ogen rollend. Hij grijnsde. Ja toch, hij was heel erg goed is duidelijk antwoorden. Niet dus. Maar hij had om eerlijk te zijn geen idee hoe het ging tussen hen. Hij dacht er niet echt over na omdat het hem moeilijker lag dan hij hoopte. Dus vroeg hij haar naar Drake om het voor zichzelf wat makkelijker te maken, maar ook uit interesse. ‘Eh…’ Ze begon te lachen maar hij had zo een idee dat zijn vermoeden klopte. ‘Laten we zeggen dat ik erin geluisd ben.’ Kai zuchtte en knikte. Zo iets had hij wel verwacht. "Het spijt me voor je", antwoorde hij. Ze leek zich te schamen want ze verstopte zichzelf heel even achter haar knieën. ‘Hij eh… heeft me gedumpt. Het was allemaal maar een spelletje voor hem. Thank God dat het alleen bij zoenen en wat aanraken is gebleven.’ Hij knikte en zei verder niet veel meer. Hij had natuurlijk gehoopt voor Alyssa dat het wat geworden was mt Drake, maar als ze het zo zei had hij het eigenlijk wel verwacht. ‘Het was gewoon een verspilde tijd en verspilde energie, laten we het daar op houden.’ De kerel knikte en glimlachte even zwak. Wat een geweldige samenhang van zaken toch. Hij hield een zucht in. Het leven was ook weer vriendelijk voor Alyssa. ‘Maar hé, misschien kan het tussen jou en Ryan nog iets worden.’ Kailee schoot ongemakkelijk in de lach en schudde zijn hoofd terwijl hij zichzelf achterover liet vallen in het gras en zijn armen achter zijn hoofd in vouwden. "Dat denk ik niet", lachte hij verder met een steek in zijn hart. Hij zweeg en staarde naar het bladerendak boven hem waar af en toe flikkeringen van de zon doorheen schenen. "Dat denk ik niet", herhaalde hij zichzelf nog een keer. Hij stak zijn tong tussen zijn tanden en beet erop, zichzelf verwijtend dat hij zo duidelijk was geweest. Hij duwde zichzelf op zijn ellebogen recht en keek Alyssa aan. "Als het wat zou worden zou me dat oprecht verbazen. Hij vind het vast ook gewoon leuk om mensen te gebruiken voor zijn eigen plezier." Licht gekwetst liet hij zich terug achterover vallen en staarde in stilte naar de bladeren. "Hij is echt een asshole", zei hij toen, proberend niet te glimlachen. "En hij is groot. Jezus, ik moest omhoog kijken om hem aan te kunnen kijken. Jij ben al helemaal een dwerg naast hem." Hij lachtte. Dat laatste bedoelde hij niet rot, maar het was wel waar. Ze zou echt klein zijn naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

Remember me UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimeza jun 13 2015, 21:39

Alyssa had kort haar schouders opgehaald toen Kailee had gezegd dat het hem voor haar speet. Ze vond het aardig van hem dat hij dat zei, maar het hielp niet echt veel aan haar gevoelens. Ze wenste dat ze nooit verliefd was geworden op Drake, maar achteraf gezien was dat natuurlijk makkelijker praten dan gedaan. Achteraf gezien was alles makkelijker praten dan gedaan. Ze beet op haar lip toen Kailee een negatief antwoord gaf op wat zij zei. ‘Je weet ooit nooit,’ zei ze schouderophalend. Hij was altijd zo negatief. Hij kon beter zijn kansen beter inzien. Die Ryan zou behoorlijk wat missen als hij Kailee geen kans gaf. Kailee was een humeurige, maar lieve jongen. Ze keek opzij toen Kailee verder toelichtte over Ryan. ‘Klinkt als Drake,’ zei ze en ze grinnikte er even bij, maar wel als een boer met kiespijn. Ook Drake was een asshole. Ach ja. Er zouden nog kansen genoeg zijn. Bovendien wilde ze voor het moment even geen vriendje. Die wilden toch alleen maar meer dan zoenen en daar zat ze op dit moment echt niet op te wachten. Ze moest eerst heel het gedoe met Andrew even een plaatsje geven en dan zou ze wel verder zien. ‘Leuk om te weten,’ zei ze. Ze grijnsde even naar hem. ‘Je vindt hem een asshole zeg je, maar je vindt het wel leuk om over hem te praten.’ Ze haalde haar wenkbrauwen een paar keer achter elkaar op naar hem en liet zich meer tegen de boom zakken. Haar blik gleed naar haar onderarm. Over enkele dagen mochten haar hechtingen er eindelijk uit. Ze had gisteravond het verbandje goed om haar onderarm gewikkeld en was gisteravond de verpleegster nog tegengekomen die haar die bewuste dag geholpen had. Zij had goedkeurend geknikt en haar duim opgestoken naar Alyssa. Alyssa glunderde. Misschien moest ze zelf maar verpleegster worden of zo. Haar blauwe kijkers gleden naar Kailee. ‘Hé, ik heb dat van Drake trouwens niet verteld om tussen jullie te stoken. Het is niet dat dit nu gebeurd is dat je een hekel aan hem moet hebben, hoor,’ sprak ze en ze legde even kort haar hand op zijn arm. Haar ogen gleden weer terug naar het grasveld. Ze zag twee meisjes verderop onbezorgd lachen en blozen toen ze naar een groep jongens keken. Jeetje. Waarom kon zij niet zo onbezorgd zijn? Ze haatte het feit dat ze nu elke keer dat ze ergens liep over haar schouder moest kijken om te zien of Andrew haar niet volgde, hoewel dat onmogelijk was omdat hij momenteel in het politiebureau verbleef. Of nou ja. Waarschijnlijk hadden ze hem vrijgelaten. Dat gaf haar een angstig gevoel. Ze legde zichzelf wat meer achteruit zodat haar nek tegen het harde schors steunde. Niet echt de lekkerste lighouding, maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

Remember me UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimezo jun 14 2015, 09:31

‘Je weet ooit nooit’, hoorde hij van Alyssa komen maar hij reageerde er met een gebrom op. Hij wou gewoon niet gaan hopen dat er wat van kwam want dan zou hij veel te verdrietig zijn als het effectief niets werd. Hij zei nog wat over Ryan waarom Alyssa met een grinnik reageerde dat het als Drake klonk. Ze had wel gelijk, maar ze waren ook niet voor niets familie. ‘Je vindt hem een asshole zeg je, maar je vindt het wel leuk om over hem te praten.’ Kailee lachte even en haalde een schouder op toen hij weer rechtop was gaan zitten. "Het spijt me, hoor. Je weet toch hoe dat werkt", lachte hij verder. Zo ging het wel vaker. De hele tijd zeggen dat iemand stom is maar stiekem wou je je mond niet over hem of haar houden. Hij keek haar aan toen ze haar onderarm bekeek maar liet zijn ogen al snel afdwalen over het grasveld heen. Het goede weer had duidelijk meer mensen naar buiten gelokt. Her en der stonden groepen studenten verspreid en er zaten ook een aantal leerlingen onder bomen te schuilen voor de zon. ‘Hé, ik heb dat van Drake trouwens niet verteld om tussen jullie te stoken. Het is niet dat dit nu gebeurd is dat je een hekel aan hem moet hebben, hoor.’ Hij had haar maar half gehoord en keek dus wat verward opzij toen ze haar hand op zijn arm legde. "Wat zei j-", begon hij, maar besefte toen wat ze gezegd had. "Oh, ja, maakt niet uit hoor. Ik vind het vreselijk voor je maar ik had al zo wat verwacht, en ik kan geen hekel hebben aan hem want hij was best vriendelijk voor me." Hij bleef voor kort stil. "Jij zou hem ook niet moeten haten", besloot hij toen. Kailee keek terug naar het grasveld. "Ik weet dat dat makkelijk klinkt want hij heeft mijn hart niet gebroken maar je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij zo in elkaar zit. Ook al is het natuurlijk best gemeen om je te doen geloven dat het wat was." De blauwharige jongen keek mee in de richting waarin Alyssa keek. Ze keek naar een groep jongens die aangeken werd twee meisjes. Hij hield een zucht in terwijl hij Alyssa weer aankeek. "Geloof me, ik snap helemaal dat je je nu bang voelt en dat je denkt dat Andrew overal is," zei Kai zacht, "Maar over een tijdje kan je eraan wennen. Je zal af en toe nog wel eens een angstig gevoel krijgen maar hoe je je nu voelt blijft niet voor altijd." Hij glimlachte zwak. "En ik kan het weten. Je kan je schuldig voelen, je afvragen waarom je niemand wat vertelde, dat helpt je niet verder. Je moet er positief naar kijken. Hij heeft zijn doel niet bereikt." Hij keek nu in stilte naar het gras en krulde wat sprietjes rond zijn vingers. Kai die positief ergens op keek, dat was ook weer wat nieuw, maar hij wou dat Alyssa wist dat ze niet bang hoefde te zijn. "En nogmaals zeg ik het: Ik ben altijd hier als je iemand nodig hebt. Mocht Andrew terugkomen, wat niet het geval gaat zijn, dan raakt hij je niet nog eens aan. Dan zorg ik dat ik helemaal op tijd ben om hem weg te houden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

Remember me UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimezo jun 14 2015, 13:05

Alyssa rolde kort haar ogen op wat Kailee over Drake zei, maar toch gleed er een glimlach om haar lippen. Misschien had hij gelijk. Misschien kon ze het Drake wel vergeven en zouden ze ooit vrienden worden, hoewel ze dat nu nog niet zag zitten. De jongen had haar echt pijn gedaan. Alyssa was benieuwd hoe Kailee zou reageren als ze dat tegen hem zou zeggen wanneer Ryan zijn hart had gebroken, maar besloot om zo’n giftige opmerking voor zich te houden. De laatste tijd was ze veel te snel geïrriteerd door de goede raad van andere mensen en daar moest ze maar eens mee stoppen, want hij bedoelde het enkel goed. Toch vond ze het nog altijd makkelijker gepraat dan gedaan. Ach ja. Er zou vast wel een tijd komen dat ze weer normaal overweg kon gaan met Drake. Ze schrok toen Kailee opeens over Andrew begon. Hoe kon hij weten dat ze daaraan dacht? Nou ja. Zo moeilijk was het waarschijnlijk ook niet. Plus hij had haar waarschijnlijk zien kijken naar het groepje meisjes. Ze luisterde aandachtig naar wat hij zei en gaf een kort knikje. ‘Dat is inderdaad al heel wat,’ zei ze en ze deed haar uiterste best om niet al te sarcastisch te klinken. Hij had bijna zijn kans gehad, maar dankzij Kailee was het niet gelukt. Als het zijn doel was geweest om haar te traumatiseren voor het leven, dan was dat hem in elk geval wel gelukt. Ze beet op de binnenkant van haar wangen. Juist. Ze moest er positief naar kijken. Ze was bijna het slachtoffer geweest van de zieke geest van haar broer, maar ze moest er nog steeds positief naar kijken. Oké, ze kon het natuurlijk altijd proberen, toch? Jeetje, Kailee zou boos op haar worden als hij haar gedachten nu kon horen. ‘Dat weet ik,’ mompelde ze. ‘En daar ben ik je ook dankbaar voor.’ Deze keer verscheen er een oprechte glimlach om haar lippen en ze raakte zijn arm weer kort aan met haar hand. Haar blauwe ogen richtten zich op de omgeving. De zon scheen en ze hoorde verderop wat vogeltjes fluiten. Het was een hele mooie dag, maar waarom voelde ze zich dan niet opgewekt zoals al de anderen? Misschien was hier blijven zitten ook helemaal niks. ‘Eigenlijk zouden we iets moeten gaan doen,’ mompelde ze een tikkeltje loom zijnde van de zon die op haar benen scheen. Ze had haar benen voor zich uitgestrekt zodat haar melkwitte huid weer wat bruiner kon worden. Haar benen waren nog net niet wit genoeg om het lelijk uit te laten komen wanneer ze een rokje, een shortje of een jurkje droeg, maar het mocht wel wat bruiner van haar. Een korte glimlach gleed om haar lippen toen ze een idee kreeg. ‘We zouden vanavond naar dat landhuis kunnen gaan.’ En voor het eerst sinds tijden voelde ze zichzelf weer opgewonden om iets te gaan doen. Ze wist zeker dat als ze naar dat landhuis zouden gaan, haar gedachten weer afgeleid zouden worden. En die van Kailee ook. Waarschijnlijk zou ze het doodeng vinden en constant bij hem in de buurt willen blijven, maar zo deden ze tenminste nog iets. ‘En we zouden nu een ijsje kunnen gaan eten? Hier zitten mokken heeft ook geen zin. Het positief bekijken, right?’ Haar stem klonk plagend en een voorzichtige glimlach kwam om haar lippen terecht. Ze ging weer wat rechter tegen de boom zitten en legde haar hoofd op Kailee’s schouder, wachtend op wat hij ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

Remember me UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimeza jun 20 2015, 12:49

‘Dat is inderdaad al heel wat.’ Hij keek opzij en probeerde te doorgronden of ze het nu meende of gewoon wat zei. Zijn blauwe ogen bleven bij haar gezicht hangen en hij zuchtte in zijn hoofd, om het niet luidop te doen. Waarom moest het haar toch net weer overkomen? "En nogmaals zeg ik het: Ik ben altijd hier als je iemand nodig hebt. Mocht Andrew terugkomen, wat niet het geval gaat zijn, dan raakt hij je niet nog eens aan. Dan zorg ik dat ik helemaal op tijd ben om hem weg te houden", zei de jongen. ‘Dat weet ik’, hoorde hij Alyssa mompelen. ‘En daar ben ik je ook dankbaar voor.’ Ze glimlachte naar hem en hij knikte met een kleine glimlach terug, al was die niet helemaal van harte.

‘Eigenlijk zouden we iets moeten gaan doen.’ Hij opende zijn ogen, die hij even gesloten had, weer en keek vragend het meisje aan. ‘We zouden vanavond naar dat landhuis kunnen gaan.’ Een rilling kroop omlaag via zijn ruggengraat bij het idee aan het landhuis, maar hij knikte licht. ‘En we zouden nu een ijsje kunnen gaan eten? Hier zitten mokken heeft ook geen zin. Het positief bekijken, right?’ Hij glimlachte breed deze keer en knikte vol overtuiging. "Inderdaad, zo is het maar net." Alyssa legde haar hoofd op zijn schouder en hij wreef plagend een lok haar haar gezicht in. "We zouden inderdaad een ijsje kunnen gaan eten, dat is een goed idee. Lekker dik worden enzo." Hij grinnikte en ging voorzichtig rechtstaan -niet te abrupt want dan zou Alyssa vast naar onder vallen met d'r hoofd- en ging voor het meisje staan. Hij reikte haar met een glimlach een hand aan. "Let's go", zei hij. Nu ze het had voorgesteld was het goedgekeurd door Kai en hij moest en zou nu ook een ijsje gaan eten.

Hij keek rond en wierp een blik op Alyssa. "Ik denk niet dat we hier ijs gaan vinden. Misschien kunnen we best naar Oak's Field gaan. Is het er geen markt? Dan staat er vast wel ergens iemand die ijs verkoopt." Hij voelde zich weer zo'n vijfjarige die samen met een vriendje de stad in mocht om een ijsje te gaan kopen. Al was hij dan zorgelozer.

OOC: Volgende wordt beter xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

Remember me UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimewo jun 24 2015, 17:00

‘Kailee,’ gromde ze toen hij een lok haar in haar gezicht wreef, maar er klonk toch een lach door in haar stem. Ze was blij dat ze haar beste vriend hier had ontmoet. Ze was blij dat ze opgevrolijkt kon worden door hem en was blij dat hij haar beste vriend was. Voor hetzelfde geld had ze iemand gehad die niets voor haar over had. Kailee had alles voor haar over, maar dat was dan ook wederzijds. Zij zou ook alles voor hem doen als ze hem daarmee kon helpen. Ze hield van haar beste vriend en wilde daarom niet dat hij ook maar iets van pijn leed. Ze nam aan dat hij zich daar hetzelfde over voelde wat haar betrof. ‘Goed idee,’ beaamde ze lachend. Ze nam zijn hand aan toen hij opgestaan was en liet zich overeind trekken. Ze drukte plagerig een kusje op zijn wang nadat ze zowat tegen hem aangebotst was omdat ze te vlug overeind was willen komen. Ze grinnikte en gaf hem vervolgens een droog klopje op zijn schouder. Het leek nu meer op de goede oude tijden die ze vroeger hadden. Ze miste die zorgeloze tijden wel, maar zou haar tijd met hem van nu voor geen geld willen inwisselen. Ze wilde echter wel dat heel dat gedoe met Andrew er uit geknipt was. Oké, misschien waren zij en Kailee hechter geworden, maar ze wilde dat ze dat waren geworden op een andere manier. Ze wisten nu veel meer over elkaar en begrepen elkaar ook veel beter, maar had dat echt niet met een normaal gesprek gekund in plaats van al deze drama? Schijnbaar niet, want zo was het leven gewoon. Een bitch. ‘Ja ja, er is in Oak’s Field een plek waar je ijsjes kunt gaan halen. Geen zorgen,’ zei ze lachend en ze stak haar tong plagerig naar hem uit. Ze legde haar vinger vervolgens nadenkend tegen haar onderlip. ‘Ik denk dat er ijsjes zijn in de winkelstraat of vlakbij Kovomaka’s Gardens,’ zei ze tegen hem. Ze deed net alsof ze erg trots was dat ze dat weer had onthouden en keek Kailee zogenaamd arrogant aan. Vervolgens greep ze zijn hand vast en begon hem half mee te sleuren naar Oak’s Field. ‘Welke smaak wil jij? Pak jij één of twee bollen?’ Ze moest lachen omdat ze het hem op een kinderlijke manier vroeg. Ze leken net wel twee jonge kindjes die een ijsje mochten gaan halen van hun moeder, zeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

Remember me UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimedo jun 25 2015, 15:34

‘Kailee’, gromde Alyssa toen hij een lok in haar gezicht duwde, maar hij kon hetn iet laten om te grinniken, zeker toen hij de lach hoorde in haar stem. "We zouden inderdaad een ijsje kunnen gaan eten, dat is een goed idee. Lekker dik worden enzo." Hij stond op en stak zijn hand naar haar uit om haar recht te helpen. ‘Goed idee.’ Hij hielp haar overeind en kreeg een kus op zijn wang toen ze zo ongeveer tegen hem op gebotst was bij het rechtkomen. "Pff", lachte hij na het schouderklopje.

"Ik denk niet dat we hier ijs gaan vinden. Misschien kunnen we best naar Oak's Field gaan. Is het er geen markt? Dan staat er vast wel ergens iemand die ijs verkoopt", zei Kailee en keek naar Alyssa. ‘Ja ja, er is in Oak’s Field een plek waar je ijsjes kunt gaan halen. Geen zorgen’, zei ze met een lach en stak haar tong uit. Hij stak net zo kinderachtig zijn tong terug uit naar haar. ‘Ik denk dat er ijsjes zijn in de winkelstraat of vlakbij Kovomaka’s Gardens.’ Hij knikte en trok een wenkbrauw op bij haar aroogante blik. Voor hij er wat op kon zeggen nam ze zijn hand vast en nam hem mee naar Oak's Field.

‘Welke smaak wil jij? Pak jij één of twee bollen?’ Hij lachte en haalde licht een schouder op. "Ik ga moeilijk doen en ik neem de smaak die ze niet hebben, of ik zeg dat ik blauw ijs wil om te matchen met m'n haar", zei hij met een grijns, maar dacht toen na. "Nee, ik neem gewoon vanille. Eén bol." Ze liepen verder en Kai begon met hun handen te zwaaien van voor naar achteren. "Lekker saai doen qua keuze", lachte Kai zacht. "Ik voel me echt een kleutertje nu, weet je?" Nogmaals lachte hij, deels doordat hij vrolijk was en deels omdat hij Alyssa's gedachten af wou leiden van Andrew.

Hij keek de winkelstraat in en trok een vies gezicht. Veel te veel mensen. "Laten we bij de Kovomaka’s Gardens gaan kijken, daar zijn hopelijk niet zo veel mensen."
Toen ze bij de Kovomaka’s Gardens aankwamen zag hij ook inderdaad ijs te krijgen was. "Zo, na u, mevrouw", zei hij en wees op de kerel die ijs verkocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

Remember me UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
Remember me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitimezo sep 13 2015, 14:11

Voor het eerst sinds tijden merkte Alyssa dat er een glimlach om haar lippen was gespeeld, een échte glimlach. Na al die nachtmerries en na al dat gedoe met Andrew was dat ook wel iets waar ze naar smachtte. Ze haatte het feit dat ze zo in een dipje kon zitten door iets wat nog maar recent gebeurd was. En waarschijnlijk zou het ook haar hele leven blijven achtervolgen. Ze durfde er niet aan te denken als Kailee er niet geweest was op dat moment. Ze durfde er ook niet aan te denken dat ze ooit wel van school moesten gaan en dat ze dan nauwelijks contact zouden hebben, tenzij ze elkaar op de één of andere magische manier weer tegenkwamen en ze contact konden houden. Zij verbleef echter in Cassia en hij zou wel terug naar Puffoon gaan. Ze kon hem natuurlijk altijd bezoeken, maar dat zou anders zijn. Toch was Alyssa vastberaden om contact te onderhouden met haar beste vriend. Gewoon omdat het kon. Ze voelde zichzelf goed. Ze liep hier met Kailee, hand in hand, gek te doen. Niks was beter dan dat. ‘Ja, want jij moet altijd moeilijk doen,’ zei ze plagend tegen hem. Die woorden kon ze ook net zo goed op zichzelf toepassen, want zij moest ook altijd moeilijk doen. Ze had altijd wel weer iets waardoor de anderen waarschijnlijk een zucht zouden slaken als ze zich in haar buurt bevonden. Niet dat dat Alyssa ook maar iets kon schelen en al zeker niet als ze bij haar beste vriend in de buurt was. Ze fronste haar wenkbrauwen toen hij zijn smaak koos en dacht diep na. Ze was blij dat Kailee voorstelde om toch naar de Kovomaka’s Gardens te gaan, want ze had echt nog geen idee wat ze wilde pakken. Zonder dat Kailee het in de gaten had graaide ze gauw haar kleine portemonnee uit haar achterzak. Ze hadden het nog niet echt besproken, maar zij had bij deze besloten dat zij hun ging trakteren. En daar zou Kailee niet veel tegen kunnen inbrengen als hij haar eerst liet gaan. Ze liet Kailee’s hand voorzichtig los en liep vervolgens naar het kraampje toe waar een jongeman haar verveeld aankeek. ‘Een hoorntje chocolade-ijs en eentje met vanille alstublieft,’ zei ze vriendelijk en ze haalde het gepaste geld tevoorschijn terwijl ze haar tong uitstak naar Kailee. Ze legde het geld neer, stak haar portemonnee weg en nam de twee ijsjes aan. ‘Bedankt,’ zei ze nog. Een rilling kroop over haar rug toen de jongen zijn verveelde uitdrukking verdween en hij haar een plagerig knipoogje gaf. Dit was echt nog veel te vroeg. Zonder iets terug te doen draaide ze hem gauw de rug toe en liep naar Kailee toe. Toen ze haar beste vriend aankeek, voelde ze dat ze zich weer ontspande en gaf hem zijn ijsje. ‘Was er maar ergens een plek waar we het op konden eten zonder al te veel mensen,’ zei ze zuchtend. Ze hoopte dat Kailee het knipoogje van de jongeman niet had gezien, anders zou hij vast beschermend reageren hem kennende. Ze pakte hem vast bij zijn hand en trok hem mee naar één van de bankjes verderop. Voorzichtig begon ze aan haar ijsje te likken en zodra ze bij de bankjes aangekomen waren, ging ze zitten. ‘En nee, je gaat me geen geld teruggeven,’ zei ze gauw op een strenge toon tegen Kailee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Gesponsorde inhoud



Remember me UTL8oxA PROFILE
Remember me UTL8oxA MAGICIAN

Remember me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me   Remember me Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Remember me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» A Night to Remember...
» A new face to remember.
» Remember how we Forgot?
» Do you even remember me? || Savador
» [Timothy] Story: Remember Everything.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-