PortalIndexHow could you leave us?!  HpD5UwnHow could you leave us?!  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 How could you leave us?!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimeza mei 02 2015, 20:01


Haar rode haren dansde op haar rug terwijl ze vrolijk rende door de geheime tuin. ze kon heus vrolijk zijn. Stukje bij beetje voelde ze zich steeds beter in haar vel en begon ze het verleden achter zich te laten. Haar lippen toonde de eerste tekenen van blijdschap toen een wel gemeende glimlach zich vormde. Ze was hier mooi uit de buurt van Zean. In haar gedachtes was Zean dood en verderf dus als hij zich toonde tussen al deze bloemen zouden ze in een keer afsterven. En zo zou zij weten dat hij in de buurt was. Het litteken in de vorm van een kruis op haar linker pols voelde nog steeds pijnlijk aan. Enkel of het werkelijk de pijn van de wonde was of de pijn die hij mentaal had aangebracht wist ze niet. Misschien deed het wel gewoon pijn omdat ze wist waartoe Zean in staat was. Misschien, ze zou het niet weten, ze wilde hier niet eens over na denken. Meteen richtte ze zich op de roodkleurige op de vergeet-mij-nietjes die bloeide tussen de rozenstruiken in. Ze liet zich op haar knieën vallen terwijl ze de minuscule bloemetjes plukte.

Ze zat op haar blote knieën op het gras terwijl ze een ketting reeg van het geliefde onkruid. Ze maakte er een rong van en legde die op haar rode lokken. Maar goed dat niemand haar zo zag, vrolijk en vrij. Ze pakte de 'kroon' weer van haar hoofd en legde deze op het gras. Tijd om weer volwassen te worden, tijd om te beseffen dat een jeugd hebben niet voor iedereen is weggelegd, maar soms, heel soms moet je je even kinderlijk gedragen. Ze glimlachte naar de 'kroon' van vergeet-mij-nietjes terwijl ze opstond en naar de uitgang van het verborgen parkje te lopen.

Meteen vielen haar ogen op een voor haar bekend gezicht. Ze wreef meteen in haar ogen, hoe durfde hij, van alle mensen HIJ zich hier te vertonen. Dan wist hij niet wat voor persoon zij was geworden. Ze was niet het hulpeloze vijf jarige meisje meer die hij twaalf jaar geleden had gedumpt zonder naar haar en haar zusje om te kijken. Haar glimlach gleed van haar lippen af en haar wenkbrauwen lieten haar blik ijskoud lijken. Maar hoe durfde hij zich hier te vertonen vroeg ze zich zelf nog een keer af. Meteen was haar hoofd een warboel van gevoelens, ze wist niet meer wat ze voelde het was te veel in een keer. Woede, verdriet, teleurstelling, pijn en nog meer wat ze niet eens meer wist te onderscheiden. Ze greep haar zwaard uit de schede en liet deze in rust toestand naast zich hangen. 'HOE durf jij je hier te vertonen?' Klonk haar stem hard en boos terwijl ze het zwaard naar hem uitreikte. 'Jordan, niemand wil jou hier.' Riep ze bijna gillend. Ze weigerde hem pappa of pap te noemen. Dat zijn woorden die je je ouders toekent. Zij, zij had geen ouders.

- Alleen Zack


♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Zack
.
.
Zack

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimeza mei 02 2015, 21:23

Zack had zijn oude kleding uitgespreid over bed en zijn ijsblauwe ogen staarden er naar. De oude kleding die hij bij haar had gedragen was nu te klein voor hem geworden, maar om de een of andere manier kreeg hij het niet over zijn hart ze weg te doen. Hij stroopte de mouw op van zijn trui en hij ademde diep in en uit voor hij de kleding één per één liet verdwijnen. Met een wrak gevoel in zijn hard tuurde hij naar zijn nu propere beddengoed dat verlost was van de hoop met kleding. Het was tijd om een nieuw hoofdstuk te openen. Zijn ogen richtte zich op zijn spiegelbeeld en hij fronste lichtelijk terwijl hij zijn lange jas aandeed een daaronder hing hij zijn zwaard, je wist maar nooit wat er kon gebeuren met de mensen van tegenwoordig. Zijn grote gedaante schrok mensen wel degelijk af, zeker omdat hij daarmee gepaard enorm gespierd was, maar dan had je er toch zo’n mensen tussenzitten die ongeacht zijn uiterlijk toch met hem vochten. Maar dit zou vast niet gebeuren vandaag, hij ging Rhine’s graf bezoeken.

Het was alweer eventjes geleden dat hij haar was gaan bezoeken en met een stevige tred ging hij door de gangen, mensen liepen letterlijk om hem heen om niet omver gelopen te worden door deze gigantisch grote kerel met zijn lange zwarte jas. Zijn serieuze expressie op zijn gelaat en het bosje witte bloemen in zijn hand verraadde al voor veel mensen wat hij ging doen en hij kon de medelevende blikken op hem voelen branden. Hij haatte het dat mensen medelijden met hem hadden, ze had er zelf voor gekozen om zichzelf door te snijden met het mes. Maar toch was dit toch een maandelijkse routine voor hem geworden, om haar een eerbetuig te doen elke maand, om te laten weten dat ze niet werd vergeten.

De meid aan de geheime tuinen had hij niet opgemerkt, hij hurkte meteen voor het graf van Rhine Lafee om daar de witte prachtige bloemen neer te leggen. Zijn ijsblauwe ogen waren op de grafsteen gericht tot hij een stem hoorde, die duidelijk naar hem was gericht sinds hij wist dat hier bijna nooit iemand kwam. 'HOE durf jij je hier te vertonen?' Zack stond langzaamaan op, met zijn 1m95 op dit eigenste moment torende hij boven het roodharige meisje uit. “Pardon?” waren zijn woorden terwijl hij haar een verwarde blik toewierp. Wat was er met haar? Hij kende haar niet eens en meteen werd het duidelijk met haar tweede uitspraak wat er aan de hand was:  'Jordan, niemand wil jou hier.'
“Ik denk dat je me... verward met iemand anders meid...” zei hij fronsend toen hij zag hoe haar zwaard uit de schede was getrokken, zelf zipte hij zijn jas los om snel in actie te komen moest het nodig zijn, maar hij liet zijn katana niet zien. Dit was echt te vreemd voor woorden, hij had al veel meegemaakt om een gevecht te initiëren, maar dit? Nog nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimeza mei 02 2015, 22:38


Ze staarde hem ongelovig aan, hoe, wat, waarom. Waarom loog hij tegen haar, wat had hij nou te verliezen. Wat had ze hem nou aangedaan. Alsof zij het moeder figuur in haar leven niet miste zoals hij zijn vrouw miste. De tranen welde op in haar ogen, ze had zichzelf zo vaak beloofd dar zwaard recht in zijn hart te steken. Maar hij herkende haar niet eens meer. “Ik denk dat je me... verward met iemand anders meid...” Vroeg hij fronsend, hij werd al licht wazig door de tranen die opwelde. Nee Hayden stay strong. Ze knipperde meteen de tranen weg en versterkte haar grip rondom het zwaard. Hoe durfde hij dit te doen en hier haar leven te vergallen nu ze net vrede met alles begon te krijgen. 'Hou je niet van de domme eikel!' Gilde ze licht hysterisch. 'Hoe kon je mij en Sarah achterlaten bij hem. Van iedereen die je kon kiezen bij hem?' Haar stem brak en ze keek hem fel aan. 'Waardeloos figuur!' meldde haar brekende stem hem opnieuw terwijl haar handen trilde.

Ze vocht tegen de flashbacks die in haar hoofd voorbij schoten, ze wilde niet tonen hoe onzeker en bang ze van achter haar masker was. In het bijzijn van de dubbelganger van haar vader moest het masker opblijven. Ze mocht niet breken ze moet sterk zijn. Ze probeerde de hand waarin ze het zwaard naar hem uitstak te laten stoppen met trillen.


♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Zack
.
.
Zack

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimeza mei 02 2015, 22:56

Het meisje staarde hem ongelovig aan toen hij verkondigde dat ze de verkeerde persoon voor zich had. Wie was Jordan zelfs? Hij kende de persoon alleszins toch niet dus hij kon haar geen aanwijzingen geven waar die persoon was. Hij fronste bij het zien van haar zwaard, dit was het meest lameste excuus dat hij ooit al had gehoord om een gevecht metiemand te starten. Zijn ijsblauwe ogen gaven zichzelf een moment om over haar figuur heen te gaan, klein en mager, zo omschreef hij de meid die het zwaard in haar handen geklemd had. Zack snapte niet hoe ze het in haar hoofd haalde hem zo aan te spreken, zeker niet omdat hij net zijn eerbetoon aan zijn ex aan het doen was en zij hem er middenin stoorde. Maar om de een of anderde manier wilde hij zijn zwaard niet trekken, want hier klopte iets niet.

'Hou je niet van de domme eikel!' Gilde ze en Zack trok een wenkbrauw op bij haar woorden, waar in vredesnaam was ze over bezig? 'Hoe kon je mij en Sarah achterlaten bij hem. Van iedereen die je kon kiezen bij hem?' En nu was hij helemaal weg. Hij schudde zijn hoofd en zelfs hij was nu lichtelijk geïrriteerd door haar woorden. “Waar heb je het in vredesnaam over? Wie is die Sarah?” hij keek haar helemaal van de kaart aan en hij besloot gewoon naar haar toe te wandelen en het zwaard uit haar handen te nemen. Een simpele en met een pijnloze duw tussen haar duim en wijsvinger, pakte hij het zwaard af en legde het waar alleen hij aankon en dan richtte hij zich weer op haar. De herkenning was nog niet echt tot hem doorgedrongen, hij had haar eerder gezien, maar dat was nog niet echt doorgedrongen. Zijn ijsblauwe ogen die af en toe lichtelijk geel oplichtte keken haar vol nijd aan. “Wie is Jordan eigenlijk? Wie is Sarah? Ik wil graag antwoord...” zei hij met een geïrriteerde ondertoon terwijl hij zijn handen voor zijn borst kruiste, wachtend op haar verklaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimezo mei 03 2015, 00:58


Ze slaakte een harde en hysterische gil toen hij bekende haar en Sarah niet te kennen. 'Onverbeterlijke egocentrische beschimmelde paardenlul!' Riep ze kwaad terwijl ze met grote ogen toekeek hoe haar zwaard werd af gepakt. Ze balde haar vuisten en sloeg daarmee tegen zijn borst. Hij vroeg wie Jordan was en ze staarde hem gepijnigd aan. 'Jij kan niet eens toegeven dat je een waardeloos stuk vreten ben' gilde ze opnieuw hysterisch terwijl ze de tranen onder haar ogen wegveegde. Ze had gefaald, ze had emotie getoond en nog wel terwijl ze voor hem stond. en harder op zijn borst begon te slaan in de hoop hem echt pijn te doen. 'sterf sterf sterf..' Ze bleef het herhalen terwijl de tranen over haar wangen begonnen te rollen. Ze haatte hem zo intens en ze had niet eens de ballen een zwaard door zijn hart te steken, erger nog hij kon zo uit haar handen worden getrokken. 'Misschien frist mijn naam je geheugen wel op. Aangenaam Hayden Jordan de Payens.' Zei ze boos tegen de man van wie ze dacht dat het haar vader was. Haar verstoorde hersenen hadden niet nagedacht dat haar vader ouder moest zijn geworden. Ze had hem voor het laatst gezien dat ze vijf was en de jongen was het evenbeeld van hoe haar vader er toe uitzag.


♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Zack
.
.
Zack

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimema mei 04 2015, 14:38

Het gillen werd nog harder en hij kneep zijn ogen dicht voor het oorverdovende geluid. Wat in hemelsnaam was hier aan de hand? Waarom deed ze dit? Wat had hij verkeerd gedaan? Hij kende haar en die ene Sarah gewoon niet, wie in godsnaam was die Sarah? 'Onverbeterlijke egocentrische beschimmelde paardenlul!' zijn mond viel open en hij moest bekennen dat ze een mooie woordenschat van scheldwoorden in haar arsenaal had. Ze balde haar vuisten en sloeg daarmee tegen zijn borst, niet dat het echt veel effect had maar het deed hem wel iets, sinds hij hier gewoon uitgescholden werd voor het rot van de straat, voor geen rede. Toen hij vroeg wie Jordan was, kreeg hij zelfs geneens antwoord en weer werd hij uitgescholden. 'Jij kan niet eens toegeven dat je een waardeloos stuk vreten ben' gilde ze opnieuw hysterisch terwijl ze de tranen onder haar ogen wegveegde en hij fronste, terwijl ze nog steeds op zijn bovenlichaam aan het bonzen was alsof hij een of andere boksbal was.

Zack kon helemaal niet volgen waarom deze meid wat tegen hem had, want voor zover hij wist had hij geen enkel iets verkeerd gedaan bij haar en was ze gewoon drama aan het maken voor niets. 'sterf sterf sterf..' deze woorden braken zijn hart. Waarom moest hij sterven? Wat had hij haar of haar vrienden ooit verkeerd gedaan? 'Misschien frist mijn naam je geheugen wel op. Aangenaam Hayden Jordan de Payens,’ zei ze en hij schudde zijn hoofd, en dan vielen alle stukken in elkaar, als een of andere puzzel die opgelost moest worden. “Ik ben Zack, Zack Fair. Hayden, ik ben niet je vader, die zou vast veel ouder moeten zijn dan ik. Ik ben maar achttien jaar...” zei hij zachtjes terwijl hij haar gewoon omhelsde. “Het spijt me dat ik deze emoties bij je heb opgeroepen.”
Zack zei de laatste tijd veel te veel sorry, maar hij vond ook dat het nodig was sinds zij zich had verward van persoon en dus hij deze emoties bij haar had opgeroepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimedo mei 07 2015, 13:50


Ze wist niet meer wat ze deed en waarom ze het deed. Zijn uiterlijk was precies haar vader zoals ze het kende en herinnerde, haar zwaard afgepakt, hoe kon ze hem nu nog doden. “Ik ben Zack, Zack Fair. Hayden, ik ben niet je vader, die zou vast veel ouder moeten zijn dan ik. Ik ben maar achttien jaar...” zei hij zachtjes terwijl hij haar gewoon omhelsde. “Het spijt me dat ik deze emoties bij je heb opgeroepen.” Ze schudde haar hoofd en duwde hem van zich af  terwijl ze hem opnieuw begon te stompen op zijn borst. 'JUST DIE' gilde ze opnieuw hysterisch, 'I DID NOT KILL MOM YOU DID' Zei ze weer hysterisch terwijl de beelden voor haar ogen wazig werden door de tranen die zich rijkelijk de weg over haar wang eigende. Ze liet zich op haar knieën vallen terwijl ze haar handen voor haar ogen sloeg terwijl ze voorover boog tot haar ellebogen haar benen raakte. Enkel haar linker oog liet de tranen over haar wang lopen.


♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Zack
.
.
Zack

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimevr mei 08 2015, 11:43

Wat in hemelsnaam was ze aan het doen? Hij kende haar niet, kende die zogenaamde Jordan niet waarover ze altijd sprak. Het begon best eng te worden eigenlijk en Zack voelde zich helemaal niet op zijn gemak door haar woorden. Zijn eerder nog vrolijke humeur maakte plaats voor een neerslachtige jongeman die dacht dat hij ongewenst was in deze wereld. “Ik ben Zack, Zack Fair. Hayden, ik ben niet je vader, die zou vast veel ouder moeten zijn dan ik. Ik ben maar achttien jaar...” zei hij zachtjes terwijl hij haar gewoon omhelsde. “Het spijt me dat ik deze emoties bij je heb opgeroepen.” ze schudde haar hoofd alsof ze het niet begreep. Daarbij duwde ze hem van haar weg, waarom deed ze dit? Was hij dan zo'n monster in haar ogen? Haar gebeuk op zijn bovenlichaam maakte het er niet beter op en hij begon te fronsen.

'JUST DIE' gilde ze opnieuw hysterisch, 'I DID NOT KILL MOM YOU DID' hij begon er langzaamaan genoeg van te krijgen en hij greep haar schouders beet om op haar ooghoogte to komen vervolgens en gewoon in haar gezicht te schreeuwen: “ IK BEN JE VADER NIET. IK BEN EEN GEWONE STUDENT OP SSA. LEER LUISTEREN VERDOMME"
Hij moest toegeven, zijn lont was korter geworden over het jaar waarbij hij zijn vriendin had verloren en dat was duidelijk op te merken "het spijt me, " voegde hij er zachtjes aan toe beschaamd om zijn uithaal naar haar toe. Het was immers niet haar schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimevr mei 08 2015, 12:20


Ze voelde de handen op haar magere schoudertjes die haar om hoog trokken. Ze had het opgegeven ze was op haar knieën gevallen en nu stond hij als een blaffende hond naar haar te schreeuwen. “ IK BEN JE VADER NIET. IK BEN EEN GEWONE STUDENT OP SSA. LEER LUISTEREN VERDOMME" Ze keek hem met grote en angstig kijkende ogen aan. Haar ademhaling stokte en ze keek hem nerveus aan. Haar spillebeentjes zette een stap naar achteren, weg van hem. De zachte woorden die er achteraan kwamen hoorde ze niet omdat haar hele lichaam stijf stond van de adrenaline. Opgeroepen door de angst, verstijft stond ze daar voor hem met een versnelde ademhaling. 'Leave me alone!' Piepte ze angstig toen ze een plan in haar gedachtes had gemaakt om weg te komen.


♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Zack
.
.
Zack

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimevr mei 08 2015, 12:44

Zack had er eventjes genoeg van en zijn ogen waren geel geworden, als de dooier van een omelet. Natuurlijk had hij zijn medicatie voor de zoveelste keer weer eens niet ingenomen en Hayden droeg daar de gevolgen van in natuurlijk, want zij was diegene die hem aanzag als haar vader. Natuurlijk nam de andere kant het heft in handen en ging de vrije loop als een losgeslagen dolle hond: “ IK BEN JE VADER NIET. IK BEN EEN GEWONE STUDENT OP SSA. LEER LUISTEREN VERDOMME"
Zijn stem was verhoffen, maar nog steeds op een lage diepe toon met het typische duitse accentje dat hij had. Ondertussen had hij zijn handen ook op haar schouders geklemd, een gevaarlijke gloed omgaf hem maar die verdween voor een korte periode, de moment dat hij zijn excuses aanbood aan het meisje dat nu de botten uit haar lijf aan het trillen was.

Maar zijn ogen veranderden weer van kleur toen ze angstig begon te piepen dat hij haar moest alleen laten. "Kind, je kan zo weg weet je dat? IK heb je niet eens in een vaste greep vast ofzo," zei hij op een geïrriteerde toon terwijl zijn gele ogen indringend naar haar keken. De wind waaide zachtjes door zijn zwarte haren die het hele tafereel nog een stukje enger maakte dan dat het al was. "Wat is het probleem met je vader dat je me per sé zo moest behandelen?" vroeg hij op een botte toon terwijl hij gewoon losliet, dat ze kon gaan wanneer ze wilde. Ze had hem al genoeg beledigingen toegeworpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimevr mei 08 2015, 13:17


Haar lichaam trilde als de malle, ze staarde hem enkel aan proberend er woorden uit te krijgen. Haar woorden waren verdwenen als sneeuw voor de zon. Ze haalde snel adem met haar mond open waardoor de adem zuchten overduidelijk te zien waren. De amberkleurige ogen staarde hem nog steeds aan als een hert dat ieder moment aangereden kon worden. "Kind, je kan zo weg weet je dat? IK heb je niet eens in een vaste greep vast ofzo," Ze stak haar hand uit naar hem, trillend bleef deze voor hem hangen terwijl ze haar ogen niet van hem af haalde. Ze moest naar zwaard terug krijgen voor ze weg kon gaan. Meteen wendde ze haar hoofd af bij zijn volgende vraag en ze schudde haar hoofd zachtjes. "Wat is het probleem met je vader dat je me persé zo moest behandelen?" Ze bleef haar hoofd schudde terwijl ze op haar lip beet. 'Mag ik mijn zwaard terug alsjeblieft?' Klonk haar angstige stem.


♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Zack
.
.
Zack

How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitimevr mei 08 2015, 13:30

Hayden bleek enorm bang voor hem te zijn, want ze trilde als een gek, alsof ze elk moment beschoten kon worden en ze er niets aan kon doen om het te verhelpen. Dat kwam omdat hij net tegen haar had geschreeuwd, de irritatie die hij uitte was duidelijk op te merken in de stem die hij had opgezet wanneer hij de niet zo voorzichtig uitgekozen woorden had uitgesproken. Ze had hem geagiteerd en zijn houding was scherp en zijn geelgekleurde ogen waren indringerig naar haar gericht. Het zwaard van haar had hij op een muur gelegd en eigenlijk was hij niet van plan het terug te geven. Ze had een poging gewaagd hem te doden en dit wilde hij niet nog eens meemaken. Met een diepe geïrriteerde frons keek hij haar aan. "Kind, je kan zo weg weet je dat? IK heb je niet eens in een vaste greep vast ofzo," Ze stak haar hand uit naar hem, trillend bleef deze voor hem hangen terwijl ze haar ogen niet van hem af haalde en hij wist meteen wat ze wilde. Het zwaard.

"Wat is het probleem met je vader dat je me persé zo moest behandelen?" Ze bleef haar hoofd schudde terwijl ze op haar lip beet. 'Mag ik mijn zwaard terug alsjeblieft?' Met een nijdige blik greep hij het ding en hij stak het vast in de stenen ondergrond vlak voor haar voeten. "Hier heb je je ding," zei hij nukkig terwijl hij zichzelf weer naar het graf keerde, maar nog steeds had hij haar in de gaten terwijl hij de bloemen mooi rangschikte op het graf van zijn overledene geliefde. "Je moet niets gaan proberen, het gaat je niet lukken." Hij had de neiging om ergens op te slaan, maar zijn andere kant vocht terug, zijn ene oog geel, het andere ijsblauw, ze waren beiden op Hayden gericht, haar in de gaten houdende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



How could you leave us?!  UTL8oxA PROFILE
How could you leave us?!  UTL8oxA MAGICIAN

How could you leave us?!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: How could you leave us?!    How could you leave us?!  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

How could you leave us?!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» What will I leave...
» Leave me.
» Leave me alone
» I can't leave
» Leave me alone

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Greenhouses :: Secret Garden-