PortalIndexLeave me. HpD5UwnLeave me. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Leave me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Leave me. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Leave me. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Leave me. Empty
BerichtOnderwerp: Leave me.   Leave me. Icon_minitimezo sep 27 2009, 21:17

Madeline liep met stevige passen door de bekende gang naar haar kantoor. Ze opende de en liet hem best wel luid achter zich dichtvallen. Ze ging achter haar bureau zitten en streek even met een hand door haar haren. Ze was zelfs uitgevallen tegen Norwood vandaag. Ze voelde zich gewoon niet lekker, vreemd, anders. Ze wist zelf ook niet precies wat het was maar ze zou het zoveel mogelijk proberen te negeren. Ineens hoorde ze geklop op haar deur. ''Binnen'' zei ze wat gesmoord omdat ze haar hoofd in handen had maar hard genoeg voor degene buiten de deur om te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Kale

Master Kale

Leave me. UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Leave me. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Leave me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leave me.   Leave me. Icon_minitimedi sep 29 2009, 08:03

Kale was samen met Shong aan bij Madeline`s kantoor en klopte stevig op de deur. Hij hoorde een gesmoorde binnen afkomstig van Madeline. Kale drukte de klink omlaag en deed de deur open. Hij zag Madeline achter haar bureau zitten met haar hoofd in haar handen. Zijn oude gewoonte om iemand`s gedachte te lezen kwam weer boven en Kale wist dat Madeline over Norwood inzat. Die had na haar uitvaller inderdaad niet blij gekeken. Ergens voelde Kale medelijde voor Madeline. Hij zette een paar stappen naar binnen en wist niet goed hoe hij moest beginnen. Hulpzoekend keek Kale een naar Shong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Leave me. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Leave me. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Leave me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leave me.   Leave me. Icon_minitimedi sep 29 2009, 20:01

Shong keek terug naar Kale en begreep wat zijn taak was. Hij liep verder het kantoor in en schoof een stoel naast die van Madeline. Hij zuchte zacht terwijl hij erop ging zitten. Voorzichtig pakte hij Madeline's beide handen beet om haar gerust te stellen. 'Juffrouw, wilt u praten?' vroeg hij zacht. Shong wierp snel een blik op Kale. Misschien had ze er wel helemaal geen behoefte aan, maar het was beter om over problemen te praten dan er mee in te blijven zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Leave me. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Leave me. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Leave me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leave me.   Leave me. Icon_minitimewo sep 30 2009, 08:05

Madeline keek even op toen ze Kale en Shong binnen zag komen. Ergens was ze opgelucht dat het Norwood niet was maar aan de andere kant was ze ook wat teleurgestelt. Ze keek even verbaasd naar Shong toen hij haar handen beet pakte. ''Ik heb zo gemeengedaan tegen Norwood. Terwijl hij er niet eens wat aan kon doen. En toch moest ik zo sarcastisch uitvallen. Het is gewoon allemaal mijn eigen schuld. Na dat gedoe met Donovan ben ik gewoon mezelf niet meer'' zei ze zcht en wende haar blik even af. Ze keek naar haar bureau met een schuldbewuste blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Leave me. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Leave me. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Leave me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leave me.   Leave me. Icon_minitimevr okt 02 2009, 09:27

Norwood kwam net van het lanceringsplatform af. Hij heeft Esmeralda ontoemt, veel gekker kan het niet worden. Hij keek even op en zag dat hij al op de gang van Madeline's kantoor stond. Hij zuchtte even. Het was zijn stomme schuld dat ze was uitgevallen. Hij was immers te laat gekomen op de vergadering. Norwood zag dat de deur open stond en hoorde de woorden van Madeline. Zijn ogen werden groter en hij ging in de deuropening staan. "Het is niet jou schuld..." zei hij kalm. "Dat zie je verkeerd." zei hij. "Ik was te laat gekomen en daarom ben jij uit gevallen." zei hij kalm. Hij hield zijn verwondde hand achter zijn rug. Alleen Shong en Kale zouden weten dat hij dat had. Hij keek Madeline aan en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Leave me. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Leave me. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Leave me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leave me.   Leave me. Icon_minitimeza okt 03 2009, 14:07

Madeline keek op toen ze Norwood`s stem hoorde. Hoe lang stond hij daar al te luisteren? Waarschijnlijk lang genoeg om alles gehoord te hebben. Ze stond langzaam op en liep naar Norwood toe. ''Alsnog, ik had niet zo tegen je mogen uitvallen. Als schoolhoofd had ik rustig moeten blijven en zeker niet sarcastisch moeten doen tegen je'' zei ze zacht en keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Leave me. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Leave me. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Leave me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leave me.   Leave me. Icon_minitimezo okt 04 2009, 17:28

Norwood hoorde haar woorden en glimlachte licht. Hij keek haar met kalme blik in de ogen. "Het is ook mij schuld...en zelfs het beste schoolhoofd heeft wel eens zijn dag niet.." zei hij en keek haar glimlachend aan. "En ik kan me niet indenken dat er een beter schoolhoofd is dan jou.." zei hij en omhelsde haar. Hij legde zijn hoofd op haar schouder en hield er vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Leave me. UTL8oxA PROFILE
Leave me. UTL8oxA MAGICIAN

Leave me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leave me.   Leave me. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Leave me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» NO, leave me alone
» I have to leave
» What will I leave...
» Leave me alone
» I can't leave

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-