PortalIndexHello there! (OPEN) HpD5UwnHello there! (OPEN) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Hello there! (OPEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yui chan
.
.
Yui chan

Hello there! (OPEN) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
Hello there! (OPEN) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

Hello there! (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Hello there! (OPEN)   Hello there! (OPEN) Icon_minitimevr apr 03 2015, 12:17

Even een korte mededeling: Mijn vriendin heeft me dit account gegeven dus ik ben net nieuw hier. Ze had het te druk met der examens


Daar zat ik dan met me ogen gesloten en genietend van de zon. Het was een warme lente dag vandaag en natuurlijk genoot ik van de warmte. Ik strekte mijn armen uit en opende me mijn ogen. Er was nog maar een uur voorbij sinds ik hier op deze school ben aangekomen. Langzaam aan begon ik me af te vragen of het ook opviel of ik nieuw was. Mijn blauwe ogen gleden het grasveld af en ik zag een paar mensen zitten. Ik was niet het type dat direct op mensen afstormde maar liever in de achtergrond bleef. Dus daarom zat ik hier stilletjes op het grasveld zonder geluid te maken. Dit was nou eenmaal mijn gewoonte. Stil en niet te openbaar maar op sommige tijden wanneer iets me meetrekt ben ik heel onvoorspelbaar. Daarom vindt ik het leven nou ook zou raar. We trekken ons te veel aan van de mensen in deze wereld en laten ons beinvloeden en dat is juist niet de bedoeling, want kijk naar is naar de natuur. Hun maken de cirkel van het leven precies rond en wij moeten de weer tussen komen.

De vogels fluiten een leuke toontje en spontaan kwam er een tekst in mijn gedachte. Terwijl de vogels door floten begon ik zachtjes te zingen. "See how the sun is shining in my face. See how the birds are singing there way. There is nothing more beautyfull than the nature. It is a perfect way to come in peace and let my heart be here." Toen ik klaar was glimlachte ik en keek naar de blauwe lucht. Wat de natuur met mij deed wist ik niet. Ik was een vuursoort geen woudsoort. Ik had geen enkele verbinding met de natuur maar toch was er iets mee. Iets wat me tot rust maakte en de wereld anders liet inzien.

Wat had dit een rust in me gecreëerd maar dat duurde maar voor korte tijd. Ik voelde dat iets of iemand me aan het bekijken was. Tenminste dat vermoede had ik. Stilletjes bleef ik zitten zonder ook maar een geluid te maken en wachtte op de volgende stap van deze persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Hello there! (OPEN) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Hello there! (OPEN) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Hello there! (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello there! (OPEN)   Hello there! (OPEN) Icon_minitimema mei 11 2015, 20:00

Alliana liep verder naar het meisje toen en stond opeens voor dr en zei''Hoi ik ben alliana leuk je te ontmoeten''Ze keek naar het meisje met het Zwarte haren.Ze dacht in zichzelf Ze kan echt goed zingn.Hey ehmm ik vroeg me af.Ze was nog niet klaar met dr zin toen er een appel op me hoofd''auw!!!''Riep ze hard.Ze keek naar het meisje dat lachten en zei ''het is wel grappig heh.Toen ze dat zei lachte ze zelf een beetje.Ze ging naast het meisje zitten en pakte een chocolade reep uit dr tas en die brak ze in 2e,Ze gaf het stukje aan het meisje naast dr en zei.''hier heb je ook wat lekkers.Toen ze dat zei gaf ze een knip oog en brak ze een stukje chocolade af en at het op.Ze vroeg aan het meisje naast dr.Hoe heet jij eigenlijk??Toen ze klaar was met dr zin at ze nog een stukje. Ze keek op en zag een koe naar hun toe lopen.Ze giegelde en zei tegen dr''heeft u misschien een koe bestelt?Toen ze die zin zei moest ze lachen en keek even opzei of ze ook moest lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hello there! (OPEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» If you could see me now. >> OPEN
» All alone (OPEN)
» Why don't you do Right [ Open ~ ]
» here comes the sun [open]
» Let it all out [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-