PortalIndexIf you could see me now. >> OPEN HpD5UwnIf you could see me now. >> OPEN 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 If you could see me now. >> OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden.
.
.
Hayden.

If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 838
If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

If you could see me now. >> OPEN Empty
BerichtOnderwerp: If you could see me now. >> OPEN   If you could see me now. >> OPEN Icon_minitimema maa 18 2013, 14:28

Ze glimlachte nog een keer voordat ze haar vriendin in een omhelzing trok. “Ik kom vaak genoeg terug, en hé, nu zijn de jongens hier van jou.” Ze probeerde het grappig over te laten komen, maar haar stem was er te zacht voor. “Ja, want jij was ook altijd dé grootste concurrentie.” Een grapje met een sarcastische ondertoon van Jessy, er was alleen geen gelach. Met een zucht zette Ashley een stap achteruit, haar beste vriendin loslatend. Naast Damian, die ooit haar beste vriend was geweest, was Jessy haar beste vriendin. Ze was er altijd geweest voor haar en nu Ashley weg ging voelde het slecht voor ze allebei. “Ik zal maar alvast gaan, voordat ik iets gek doe zodat je niet weg kan.” Ashley knikte, zwaaide nog een keer en draaide zich om, ze zou zo meteen moeten gaan, anders vertrokken ze zonder haar. “Hee.” Nee, niet nu, dit kon ze nu echt niet hebben. Ze slikte, zette een ijzige blik op en draaide zich om. “Moet je gaan?” Vroeg Damian, die met zijn hand naar de hare zocht. Ze bracht de hand echter omhoog en duwde een verdwaalde lok uit haar gezicht. De elektriciteit die ze altijd voelde bij zijn aanraking zou nu niet goed zijn. “Ja.” Het was een simpel antwoord, kort maar krachtig en daar zou ze het bij laten. Voordat hij nog iets kon zeggen draaide ze zich om en liep ze weg. Een maand lang, ze hadden elkaar een maand lang ontweken, voor zover dat kon als je samen in één huis woonde, en nu kwam hij doodleuk naar haar toe om haar te overtuigen dat ze moest blijven? Ze zou er niet aan toe geven, ze zou hem vergeten, wat ze er ook voor zou moeten doen.

Met een zucht trok ze aan de twee uiteinden van de foto, waardoor deze in tweeën scheurde. Damians gezicht belande zonder pardon in de vuilnisbak, gevolg door dat van haar en uiteindelijk ook het briefje. ‘Remember me. <3.’ Ugh, ze kon wel wat anders gebruiken dan dat sentimentele gedoe van hem. Als hij iets had willen doen had hij dat meteen moeten doen, en niet als ze weg ging. Ze moest niks meer van hem hebben, daar zou een stomme foto en een briefje niks aan helpen. Heel eventjes bleef ze bewegingloos staan, ze gaf zichzelf een momentje om weg te zakken in haar gedachten. Na te denken, kwaad te zijn, verdrietig te zijn, van alles. Toch zette ze het zo snel mogelijk weer aan de kant en ging ze verder met uitpakken. Kleding, schoenen, prulletjes, foto’s van haar en haar vrienden (zolang hij er maar niet opstond). Alles wat ze nodig zou hebben om het hier draaglijk te maken had ze mee genomen. Het was niet haar favoriete bezigheid, uitpakken. Thuis had ze alles al een plaats gegeven, alles al netjes geordend. Nu moest dat nog gebeuren. Het zou redelijk snel gedaan kunnen zijn, maar haar kennende zou het nog wel even duren. Als ze iets deed wou ze het namelijk ook goed doen, alleen voor haar kleding nam ze al uitgebreid de tijd. Ze vond het gewoon veel makkelijker en netter als ze alles op kleur had hangen. Iets wat met de hoeveelheid van haar kleding lang zou duren. En daar had ze nu geen tijd voor, nou ja, het was eerder dat ze er nu geen zin in had. Ze deed een sjaal aan, haar zwarte leren jasje, wat ze open liet hangen aangezien ze er toch een trui onderaan had, schoof snel in haar zwarte sneakers en was weg, de buitenlucht in.
Het was rustig buiten, misschien omdat het zo koud was en de grond nog steeds bedekt was met een laagje sneeuw. Of omdat ze een meer afgelegen deel had bereikt, iets wat op ruïnes leek. Niet dat ze het erg vond, ze kwam hier toch voor haar rust, niet op jacht om vrienden te maken. Of knappe jongens te spotten, maar dat was ook iets wat ze alleen met Jessy deed. Uiteindelijk lagen ze allebei altijd op de grond terwijl ze de slappe lach hadden. Tja,d at was ook niet moeilijk als ze allebei steeds van die droge opmerkingen gaven. Ze duwde even met haar voet tegen een afgebrokkeld muurtje, om af te tasten hoe sterk het was, klom erop en klauterde voort. Uiteindelijk bereikte ze een half afgebrokkelde muur, met daaraan grenzend een nog wat hogere muur, perfect als steuntje in de rug. Met één hand hield ze zich vast zodat ze niet zou vallen, terwijl ze met de andere wat sneeuw wegveegde zodat ze droog zat. Ze duwde zich een stukje omhoog en ging zitten. Als het hier altijd zo rustig was had ze haar plekje wel gevonden. Ondanks dat ze een sociaal persoon was had ze af en toe wel een nood aan rust, net zoals nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linea
.
.
Linea

If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 390
If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: Love is foolish. Just like you

If you could see me now. >> OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now. >> OPEN   If you could see me now. >> OPEN Icon_minitimeza maa 23 2013, 15:06

Dwazen overal waar ze keek zag ze dwazen. Nutteloze mensen die alleen dienen als energiebron voor Linea. Ze kan ze even niet meer zien. Ze walgt ervan om al die mensen vrolijk door de gangen te zien lopen. Zelfs in de afdelingskamer van de Darkmagicans was het onrustig. Even een boek lezen zit er niet voor haar bij. Dus had Linea met een wapperrende zwarte mantel de etage verlaten en loopt ze nu over het schoolterrein. De kou die langs haar gezicht snijd deert haar niet. Hetgene waar zij op zoek naar is hoeft niet meer ver te zijn. De ruïnes, daar komt geen hond. Dus daar kan Linea nadenken over hetgene waar ze over inzit: het uitbreiden van haar krachten. Tot nu toe heeft ze nog niks in de boeken gevonden dat haar verder helpt. Maar Linea geeft niet snel op, en hoopt misschien een aanwijzing te vinden tussen de brokstukken van het gebouw. Linea's paarse ogen scannen de omgeving af, als ze een zwartharig meisje op een muur ziet zitten. Bloody, zelfs hier zijn er nog andere zielen. Maar misschien is dit meisje wel een buitenkansje om energie van af te tappen. Met een zekere blik loopt Linea naar het muurtje en spreekt het meisje aan. 'Well, het lijkt erop dat ik niet de enige ben die zoekt naar stilte.' ze kijkt even naar het meisje om haar in te schatten. 'Linea is de naam. Met wie heb ik het genoegen?'

(Hopelijk kan je er wat mee)


Laatst aangepast door Linea op zo maa 24 2013, 14:18; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Haarkleur is veranderd ;o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden.
.
.
Hayden.

If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 838
If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

If you could see me now. >> OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now. >> OPEN   If you could see me now. >> OPEN Icon_minitimeza maa 23 2013, 16:31

OOC >> Ze heft trouwens zwart haar, maar dat is ook niet echt te zien op haar setje.

Haar benen had ze opgetrokken, zodat ze haar armen erom heen kon slaan en haar kin op haar knieën kon laten steunen. Het enigste wat ze deed was nadenken. Haar bruine ogen in de verte gericht, maar ze keek niet specifiek naar iets. Er waren enkele lokken voor haar gezicht gevallen doordat haar hoofd een beetje was gebogen. 'Well, het lijkt erop dat ik niet de enige ben die zoekt naar stilte.' Meteen werd ze uit haar gedachten getrokken en keek ze op. Met haar hand duwde ze haar zwarte lokken uit haar gezicht, aangezien deze haar zicht belemmerden en ze liet haar benen over de rand van het muurtje zakken. “Hmm.” Was het enigste wat ze zei, als korte bevestiging van het meisje haar woorden. Even gleed haar blik langs het meisje. Het paarse haar viel haar als eerste op, gevolgd door de paarse ogen, waar een zekere blik in te zien was. Voor de rest was ze vrij normaal. Mooi te noemen, maar geen perfecte schoonheid. Want perfectie bestond niet en dat wist Ashley maar al te goed. 'Linea is de naam. Met wie heb ik het genoegen?' Even aarzelde ze, als ze zichzelf voorstelde zou het tot ene gesprek leiden, en het liefst wou ze nu gewoon nadenken. Het zou echter wel onbeleefd zijn om niks te zeggen of weg te lopen. Niet dat ze dat laatste ging doen, ze had namelijk een goed plekje gevonden, één van de weinige rustige, en dat zou ze niet opgeven omdat ze geen zin had om met iemand te praten.

“Ashley, Ashley Hanson.” Zei ze na enkele seconden. Ze klopte zachtjes met haar hand op de vrije plek op het muurtje, als ze zou willen mocht ze er gaan zitten. Het was toch ook geen gezicht om te praten als zij hier hoger zat en Linea daar stond. Nu werd ze eigenlijk toch wel nieuwsgierig, waarom kwam het meisje hier. Voor stilte, ja dat wist ze al. Maar kwam ze misschien nog voor iets anders? En als ze hier voor de stilte kwam, waarom was ze dan niet gewoon een stukje verderop gaan zitten en has ze Ashley genegeerd? Even bleef ze zo nadenken, waarbij er een moment van stilte was. Uiteindelijk richtte ze zich op het meisje. “Dus, waarom heb je besloten om naar hier te komen? Buiten het feit dat het hier zowat de enigste stille plek is natuurlijk.” Zei ze. Een korte vriendelijke glimlach sierde haar lippen, waarna ze een antwoord afwachtte. Een ijzige wind blies haar haren naar voren, waardoor enkele lokken in haar gezicht kwamen. Met haar hand duwde ze de lokken achter haar oren, zodat ze op hun plaats zouden blijven.

OOC >> Mehh, it’s derpish..
Terug naar boven Ga naar beneden
Linea
.
.
Linea

If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 390
If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: Love is foolish. Just like you

If you could see me now. >> OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now. >> OPEN   If you could see me now. >> OPEN Icon_minitimedo maa 28 2013, 11:20

Het antwoord op de vraag wie dit meisje is laat enkele seconden op zich wachten. “Ashley, Ashley Hanson.” word er bekendgemaakt. Linea ziet hoe Ashley gebaart dat ze naast haar kan komen zitten. Op die manier word het wel erg makkelijk om haar aan te raken. Natuurlijk zal Linea niet bij iedere aanraking energie gaan zuigen, als ze dat doet raakt ze snel uitgeput. Nee, eerst wil Linea wat informatie hebben. Voordat Linea echter een vraag kan stellen is Ashley haar voor. “Dus, waarom heb je besloten om naar hier te komen? Buiten het feit dat het hier zowat de enigste stille plek is natuurlijk.” Linea beantwoord even Ashleys glimlach door er zelf ook een te geven. Enigste, denkt Linea. Het is nog altijd enige. Aan taalveranderingen als deze kan ze zich nogal iriteren. Ze laat er echter niets van merken. Linea kijkt even zelf in het niets, waarom is ze hier gekomen? Simpel, om haar krachten te kunnen vergroten. Maar met een kudde onrustige dwazen kan ze zich slecht concentreren. Dus daarom ging ze naar buiten, richting de ruïnes. 'Ik preffereer rust en stilte boven het lawaai van kleine onwetende dwaasjes' is uiteindelijk Linea's antwoord. 'Van die zuigelingen die denken dat het leven een feetje is.' verduidelijkt ze. Vervolgens kijkt ze Ashley aan. 'En Ashley, wat is jouw reden van jouw aanwezigheid hier?' Er steekt een snijdend koude windvlaag op, maar het deert Linea helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden.
.
.
Hayden.

If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 838
If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

If you could see me now. >> OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now. >> OPEN   If you could see me now. >> OPEN Icon_minitimevr maa 29 2013, 22:21

Bij het antwoord dat Linea gaf, schoot één van haar wenkbrauwen omhoog. Om de simpele reden dat haar woorden net zo goed recht uit de mond van een volwassenen konden komen. Haar woordenschat was namelijk goed gekozen en klonk ietwat formeel, daarbij leek ze nogal minderwaardig over haar leeftijdgenoten te spreken. Ach ja, ze kon er natuurlijk ook niet over oordelen zonder dat ze haar echt kende. 'En Ashley, wat is jouw reden van jouw aanwezigheid hier?' Ze haalde haar schouders even nonchalant op en verzette zichzelf waarbij ze op haar handen ging zitten. “Gewoon, ik moest even rustig kunnen nadenken en dat moest buiten gebeuren, op een rustige plek als deze. Alleen zijn.” Zei ze. Dat laatste stukje had opgevat kunnen worden alsof Ashley wou dat Linea weg ging, maar zo had ze het niet gebracht en zou het waarschijnlijk ook niet overkomen. Natuurlijk wou ze nu het liefst even alleen zijn, maar ze ging niet allerlei hints geven en stuff zodat ze weg ging. Een rilling kroop over haar rug door een ijzig koud wind die in haar gezicht sneed. Ze hield meer van de warmte, maar ze was nu al zo lang buiten dat de koude haar gezicht een soort van verlamd had. Linea leek er echter niet veel last van te hebben, iets wat Ashley eigenlijk maar raar vond. Tja, Ashley was ook hoge temperaturen gewend, als het hier zomer was zou ze misschien nog wel het liefst aan de haard zitten. Ze was het gewoon gewend doordat ze haar hele leven in Razen had geleefd. Een andere planeet, met een ander klimaat was wel even wennen. Om het toch nog wat warmer te krijgen, kromp ze ietsje in elkaar. Zo was ze kleiner en kon ze beter tegen de kou. In het vervolg zou ze zich warmer moeten aankleden als ze weg ging.

Er was een moment van stilte, waarin Ashley weggenomen werd door haar gedachten. Ze zag er altijd vrij zorgeloos uit, gedroeg zich vrolijk, met een bepaalde attitude. En het was nu echt niet zo dat ze een slecht leven had en helemaal depressief was, maar als ze nadacht dan zag je de kleine frons op haar voorhoofd en haar wenkbrauwen die zo gingen staan dat je kon zien dat ze ook haar zorgen had. Ze was simpel, zoals iedereen was. Iedereen had namelijk zorgen, de één misschien meer dan de ander en soms kwamen ze pas op latere leeftijd, maar uiteindelijk zou er toch altijd iets gebeuren wat je zorgeloze leventje iets minder zorgeloos maakte. Soms kan je er iets aan doen, maar vaak kan je de oorzaak van die zorgen niet beïnvloeden. En dat was het stomme eraan, er was bijna gene controle over te verkrijgen. Vaak kwam het door ander, iemand die dicht bij je stond had problemen of veroorzaakte problemen bij jou. En andere mensen waren niet te controleren. De enigste persoon die je onder controle kon hebben was jezelf, en zelfs dat was soms al erg moeilijk. Ze zuchtte, bracht haar handen op haar schoot samen en kuchte een keer. “En, hoe lang zit je hier al op de academie?” vroeg ze. Wetend van zichzelf hoe ze eruit zag als ze nadacht. Ze wou het gesprek een beetje luchtig houden, ondanks dat ze niet verwachtte dat Linea vragen zou stellen, wou ze toch niet dat mensen haar zagen als ze nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linea
.
.
Linea

If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 390
If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: Love is foolish. Just like you

If you could see me now. >> OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now. >> OPEN   If you could see me now. >> OPEN Icon_minitimedi apr 09 2013, 09:08

Linea knikte bij Ashleys antwoord. Nadenken op een rustige plek als deze. Dat kan ze goed begrijpen. Maar nadenken doet men meestal als er problemen zijn. Problemen met het verleden, het heden of de toekomst. Mensen kunnen af en toe zo zorgelijk zijn. Linea kijkt recht voor haar uit. Heeft zij dingen waar ze mee zit? Eigenlijk niet. Ze is van haar zeurende ouders af en er lopen genoeg mensen rond om energie van af te nemen. En als het niet lukt om dat bij een mens te doen kan ze nog altijd een boom leegzuigen. Hoewel ze dat laatste liever niet doet. Ze lijkt dan net een Grenaanse bomenknuffelaar. Maar als laatste redmiddel zijn bomen zeer handig. Op dit moment is Linea's energiepeil perfect. De komende tijd lopen haar schoolgenoten geen gevaar, tenzij ze erom vragen. Dan kan ze nog altijd iemand voor enkele uren flauw laten vallen. Maar op dit moment heeft ze daar geen behoefte aan. Nu Ashley ook niks meer zegt geniet Linea een beetje van de rust. Dat is het enige dat ze een beetje mist van thuis. Alleen haar ouders waagde het om haar overdenkingen te verstoren. Als dat gebeurde liet Linea ze hun bewustzijn verliezen, zodat ze weer een tijdje stil waren. En dat was ook de reden dat haar ouders haar wegstuurden naar Starshine. Ze vinden haar gevaarlijk en noemen haar een monster. Niet dat Linea dat boeit. Ze is een Leech met de krachten van The Leech. Dus ze zal die gebruiken ook. Ze moet alleen ooit voor nageslacht zorgen om de kracht door te geven. Anders zou die misschien naar de familie van haar oma's zus gaan. Een zus die de bloedlijn bevuilt heeft met Grenaans bloed. Maar die zus is allang dood. Voorzover Linea weet leeft alleen haar zoon nog. Maar een man met de krachten van The Leech is wel lastig. Het is eigenlijk een kracht die beter bij vrouwen past.

Linea's gedachtengang word echter onderbroken door Ashley. Hoelang ze hier al op de accedemie zit? Niet zo heel lang eigenlijk. Enkele maanden geleden woonde ze nog thuis op Shadra. 'Ik ben hier ongeveer twee maanden op deze plek.' antwoorde Linea. Dit zei ze terwijl ze nog steeds voor haar uitstaarde. Haar blik gericht op het niets.

(Derp, sorry als het een beetje flut is. Ik kon gewoon niks bedenken. En sorry voor het wachten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden.
.
.
Hayden.

If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 838
If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

If you could see me now. >> OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now. >> OPEN   If you could see me now. >> OPEN Icon_minitimezo apr 14 2013, 19:23

“Ashley.” Zijn adem kietelt in mijn nek als hij praat. “Hmm.” Een zacht gemompel van mijn kant. Ik wil het moment niet verstoren, het is geweldig, zoals vele andere momenten ook waren. Gewoon rustig bij elkaar zitten en niks doen, genieten van het feit dat we samen zijn. “Ik hou van je.” Ik glimlach bij het kusje dat op mijn kaaklijn wordt geplant Het enigste wat ik doe is knikken en mijn lippen tegen de zijne drukken. Hij trekt echter snel terug, wat een verbaasde blik van mij verdiend. “Wat is er?” vraag ik terwijl ik recht kom en een beetje naar boven kijk. Het enigste wat ik te zien krijg is zijn achterhoofd. Hij wilt me niet aankijken. “Weet je dat nu onderhand zelf nog niet?” Ik denk even na en slik als ik me realiseer waardoor hij kwaad is. Ik heb het niet terug gezegd. Hij zei dat hij van me hield en ik zei niks terug. Ik bijt zachtjes op mijn lip en sta op. “Is het nu zo moeilijk om het terug te zeggen?” Is het nu zo moeilijk voor jou om te accepterend at dat moeilijk voor mij is? Ik slik de woorden nog net op tijd in. “Ja.” Zeg ik rustig. Het is niet slim om nu bitchy te gaan doen, want dan is er voor dat ik het weet weer een break-up. En het gaat nu net goed. Hij slaat zijn armen enkel over mekaar en klemt zijn kaken op mekaar. Hij is gekwetst, echt gekwetst. Ik kan perfect zien dat het hem pijn doend at ik niet zei dat ik van hem hield. “Nou, als het zo moeilijk voor je is,’ zegt hij uiteindelijk, verassend kalm. “dan hou je misschien ook niet van me.” Ik wil protesteren, zeggen dat het wel zo is, want het is echt zo, maar hij loopt al richting de deur. “Ik wist dat dit niet ging werken, doei Ashley.”

Ashley’s ogen gingen even wijd open waarna ze stevig dichtgeknepen werden. Met de rug van haar hand veegde ze een traan weg en ze deed haar best om de rest van de tranen tegen te houden. Een snik werd onderdrukt. En ze herpakte zichzelf gelukkig snel weer. Moest ze hier nu alleen geweest zijn zou ze het eruit gelaten hebben. Ze was zwak, daar was ze zich wel van bewust, maar de laatste tijd wou ze ook alleen maar zwak zijn. Een glimlachje verscheen op haar gezicht en ze schoof een pluk haar uit haar gezicht achter haar oor. Bij haar antwoord knikte ze even. “Ik ben vandaag aangekomen.” Zei ze, het was nog een beetje in haar stem te horen dat ze een moment van zwakte had gehad net. Vanbuiten zag ze er weer redelijk kalm uit, hoewel er in haar hoofd een wirwar van gedachtes was. Ze probeerde er vooral voor te zorgen dat haar emoties weer op orde kwamen. Ze had het vaak genoeg gehad dat ze dacht dat ze weer rustig was, maar dat ze uiteindelijk een minuut of twee later non-stop aan het janken was, dat wou ze nu voorkomen. Ze slikte nogmaals, haar keel voelde aan alsof er een steen in vast zat en ze zweerde dat ze elk moment in huilen uit kon barsten. "Kun je weggaan?" vroeg ze. Ze wou niet dat er iemand bijw as als ze oncontroleerbaar zat te huilen. "Klootzak." mompelde ze zachtjes over Damian.


(Ok, derp, echt derp. Deze is echt flut )
Terug naar boven Ga naar beneden
Linea
.
.
Linea

If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 390
If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: Love is foolish. Just like you

If you could see me now. >> OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now. >> OPEN   If you could see me now. >> OPEN Icon_minitimedo apr 18 2013, 20:10

Nog steeds staart Linea wat in de verte. De aanhoudende windvlagen zorgde ervoor dat een boek lezen niet makkelijk zou gaan. De bladzijden wapperen alle kanten op. Linea kijkt dus nog steeds in het niets terwijl ze wat dingen probeert te overdenken. Ze hoort Ashley zeggen dat ze vandaag aangekomen was. Haar stem klinkt anders dan eerst. Linea kijkt lichtelijk nieuwsgierig haar kant op. Heeft dat kind een moment van... zwakte? Het zal toch niet waar zijn. Denkt Linea hier rustig te kunnen zitten, gaat er een kind een beetje snotteren. Het werkelijke snottermoment is natuurlijk nog niet aangekomen, waar het niet dat Linea vermoed dat het niet lang op zich laat wachten. De vraag of Linea weg kan gaan klinkt dan ook voor haar als een bevrijding. 'Goed ik ga' antwoord Linea. 'en ik laat je wel met rust.' Met een ruizende mantel loopt ze vervolgens weg, Ashley achterlatend.

(Bleeerg, mijn slechtste tot nu toe ooit. Oh Noes! Derpdiederp. Hopelijk vind je het prima zo. Anders probeer ik het nog wel aan te passen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA PROFILE
If you could see me now. >> OPEN UTL8oxA MAGICIAN

If you could see me now. >> OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you could see me now. >> OPEN   If you could see me now. >> OPEN Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

If you could see me now. >> OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Alone or not? [Open]
» Hello there! (OPEN)
» It would be fun, they said || Open
» The one and the only... ||open||
» < Open > Don't take it away from me!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Old Ruins-