PortalIndex< Open > Don't take it away from me! HpD5Uwn< Open > Don't take it away from me! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 < Open > Don't take it away from me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Romance
.
.
Romance

< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

< Open > Don't take it away from me! Empty
BerichtOnderwerp: < Open > Don't take it away from me!   < Open > Don't take it away from me! Icon_minitimezo jan 25 2015, 17:16

Wat te doen als je niet meer weet wat het juiste pad is? Wat als ze zeggen dat er nog maar een keuze is die je kan maken, een keuze die eigenlijk al niet eens meer een keuze is? Dat is de manier waarop ze naar me keken, vastberaden in de overtuiging dat ik zou doen wat zij net zo mooi hadden opgedacht. Vrienden noemde je dat. Hmpf.. Vrienden zouden je nooit zoiets vragen te doen. Maar had ik dan ook werkelijk een andere keuze? Ze wilden dat ik nu zou beslissen, beslissen tussen hen en ieder wilde me hebben. Wie zou jij kiezen?
Romance las de achterkant van het boek nogmaals voordat ze deze teruglegde op de stapel te lezen boeken die ze van plan was vandaag mee te nemen uit de bibliotheek. Een van de enkele fictieve boeken tussen al het informatieve spul dat achter Romance aanzweefde voordat het zich op een tafel zou plaatsen waar ze aan zou gaan zitten. Het was een van haar toegefelijkheden. Ze zou met de opdracht enkele dagen bezig zijn, maar dan in de avond zou ze lekker weg kunnen kruipen met een boek op de bank vlakbij de warmte van het haardvuur en een lekkere kop chocolademelk. Het was jammer dat je dit niet in de bibliotheek kon doen. Zou het niet heerlijk zijn? Een plekje in de bieb waar je lekker warm kon zitten, rustig je boek kon lezen en wat er bij kon drinken. Nu was de geweldig aardige biebmuf een draak als ze ook maar een hint van vloeistof zag. Het zou toch maar per ongeluk een van haar boeken kunnen schaden. Nu stond ze voor een van de kasten die in het uiterste zuiden van de bieb stond, zoekend naar het boek dat op haar lijst stond voor de opdracht en waarvan in het register stond dat het nog niet was uitgeleend. Ze wist dat ze het te pakken moest krijgen voordat de rest van haar klas deze kant op zou komen omdat iedereen het boek nodig zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam
.
.
Liam

< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlie
Posts : 253
Points : 15
< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador >w>
Partner: Love me till it hurts

< Open > Don't take it away from me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: < Open > Don't take it away from me!   < Open > Don't take it away from me! Icon_minitimezo feb 01 2015, 06:57

Liam zat al een tijdje in de bieb. Hij had een paar school boeken die hij moest lezen en leren. Helaas voor hem waren het niet de interessantste boeken voor hem om te leren of lezen.
Na een paar narcolepsy aanvallen had hij toch de boeken uit gekregen die hij moest lezen. Weliswaar weer wat lessen geskipt, maar ach. die boeken waren uit.

Het voordeel van achter in de bieb zitten was dat niet veel mensen je zagen of dat als hij in slaap viel, dat niemand hem kwam storen. Zeker omdat hij in zo'n aanval gewoon niet wakker te krijgen was.
Met een zachte kreun rekte hij zich wat uit op de stoel. Zijn armen strekte zicht naar achteren en zijn benen naar voren. Bijna gleed hij van de stoel af, maar hij hield zich nog net op tijd vast aan de tafel. Na nog een keer door zijn ogen gewreven te hebben pakte hij het stapeltje op en begon langs de kasten te lopen om ze terug te zetten.

Na de eerste paar weg gezet te hebben merkte hij dat bij het een a laatste boek dat hij weg moest zetten iemand er voor stond en naar iets aan het zoeken was. Daarom zetten hij maar eerst het andere boek weg, maar toen hij terug kwam stond ze er nog steeds.
Met een kalme pas liep hij naar naar toe en keek haar rustig aan. "Krijg je niet gevonden wat je zoekt?" vroeg hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://liamegao.tumblr.com
Romance
.
.
Romance

< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

< Open > Don't take it away from me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: < Open > Don't take it away from me!   < Open > Don't take it away from me! Icon_minitimedo feb 19 2015, 23:35

Romances handen gleden over de verschillende boeken die uitgespreid stonden op de planken voor haar. De muffe lucht die ze associeerde met de bibliotheek was hier meer dan overweldigend aanwezig, wat waarschijnlijk kwam doordat ze in het deel van de ruimte stond die het minst werd bezocht door de altijd ijverige studenten. Als ze hier al kwamen dan was het voor andere redenen. Romance grinnikte even om haar gedachten. Ze had hier al wel eens iemand betrapt, maar die personen waren nu al lang van de school af. In haar gedachten opgesloten duurde het even voordat Romance doorhad dat er iemand haar richting opwandelde. Haar blik gleed even snel over de persoon heen, hopend dat het niet iemand uit haar klas was die nu ook het boek kwam zoeken. Wie weet hoelang het dan uit haar greep zou blijven. De opdracht moest volgende week al worden ingeleverd en had je het niet op tijd af dan kreeg je er nog een boekopdracht bij. Met een zucht kwam ze overeind. Nee, helaas kan ik het niet vinden.’ Even wierp ze een blik op het boek dat hij nog vasthield. ‘Het zou toch niet zijn dat heel misschien, heeeeel toevallig jij The Ancient Dragon Lore hebt? Dat voor een keer karma wel aan mijn zijde staat? Met een lichte glimlach stak ze vervolgens haar hand naar hem uit. Ro Collocan. Nice to meet you. Haar ogen liet ze voor een moment over hem heenglijden. Ze kon hem zich nergens van herinneren. Al was dat natuurlijk niet al te raar. Ze spendeerde maar weinig uren in het kasteel in vergelijking met hoeveel uren ze buiten in de lucht bezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam
.
.
Liam

< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlie
Posts : 253
Points : 15
< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador >w>
Partner: Love me till it hurts

< Open > Don't take it away from me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: < Open > Don't take it away from me!   < Open > Don't take it away from me! Icon_minitimezo maa 01 2015, 13:04

Liam was bezig met de boeken die hij eindelijk klaar had weg te zetten. Bij een kast waar hij er een weg moest zetten stond een meisje te zoeken naar iets. Rustig vroeg hij of ze het gevonden kreeg. Ze gaf aan van niet en merkte het boek in zijn handen op. Liam zelf keek ook naar beneden en keek naar de titel. Een vriendelijke glimlach kwam op zijn gezicht. "Ik ben bang van wel. Zei hij rustig.

Liam leende vrij weinig boeken van de bieb. Hij pakte er meestal een van de plank en ging die dan in de bieb lezen. Daardoor stonden boeken vaak wel dat ze er zijn maar niet op hun plaats, mits Liam er was. Hij kon soms best een boeken draak zijn en dan een hele stapel mee nemen en die in een dag uit lezen voor hij ze weer terug zetten. Verschillende had hij er al om horen vloeken en doen, maar dan grinnikte hij in zijn afgelegen hoekje en las vrolijk verder.

"Aangenaam Ro. Mijn naam is Liam." Met een vriendelijke glimlach bleef hij haar aan kijken. "Als je wil kun je het boek overnemen. Ik heb het al uit en alle informatie die ik nodig heb." Hij reikte het boek uit naar haar zodat ze het aan kon nemen. "Ik moet je wel waarschuwen, het is een behoorlijk saai boek." zei hij eerlijk zijn mening. "But school books are always boring." zei hij er met een zucht achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://liamegao.tumblr.com
Gesponsorde inhoud



< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA PROFILE
< Open > Don't take it away from me! UTL8oxA MAGICIAN

< Open > Don't take it away from me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: < Open > Don't take it away from me!   < Open > Don't take it away from me! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

< Open > Don't take it away from me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» still dont know how
» Snow... Please dont let it snow!
» It would be fun, they said || Open
» The one and the only... ||open||
» so, who are you? || open.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall :: The Library-