PortalIndexSnowflakes { Faye } - Pagina 2 HpD5UwnSnowflakes { Faye } - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Snowflakes { Faye }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 27 2015, 22:08

Ze keek vol interesse naar wat hij deed, hoewel ze het al vaker had gezien, het bleef leuk om naar een ander element te kijken. Een vliegende vos... Ze dacht even na wat voor beest het ook alweer was, maar echt een duidelijk plaatje kreeg ze niet. "Dat is echt awesome! Vleermuis ken ik wel, vliegende vos niet." Ze glimlachte toen hij vragen begon te stellen, ergens leken ze wel op elkaar. "Ik ben een draak... Had je zeker niet verwacht?" Grapte ze, waarna ze even moest nadenken over wat ook alweer de vragen waren. "Ik heb een huisdier ja, een kat genaamd Happy. En ik zit in ook Master Savadors klas! Maar ik zit nog niet zo lang op deze school... Ik snap er geen zak van."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 28 2015, 12:19

"Dat is echt awesome! Vleermuis ken ik wel, vliegende vos niet." Kai glimlachte even. "Het is gewoon een grote vleermuis, hen vleugels hebben een spanwijdte van 1,2 tot 1,5 meter, dus ze zijn wel een stukje groter dan een gewone vleermuis", lachte hij. Nu stelde hij haar de vragen terug. "Ik ben een draak... Had je zeker niet verwacht?" Hij grijnsde. Een draak had hij moeten raden, het paste perfect in het plaatje. "Ik heb een huisdier ja, een kat genaamd Happy. En ik zit in ook Master Savadors klas! Maar ik zit nog niet zo lang op deze school... Ik snap er geen zak van." Hij knikte even. "Ik zit hier nu al even, maar ik snap ook niet veel van de lessen. Dat kan ook wel komen omdat ik soms perongeluk een lesje oversla." Hij legde een sarcastische toon op het woord 'perongeluk'. "Waar snap je geen zak van, van alles in totaal? Nu hij eenmaal vragen was beginnen stellen kwamen er veel vragen op in zijn hoofd. "Ben je ook een zesdejaar? Of ben je jonger als mij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 04 2015, 20:20

Ze luisterde ietwat ongeïnteresseerd naar zijn diersoort, luisteren zou leren betekenen en dat was nou niet bepaald haar sterkste punt. Hoewel, toen hij over school begin luisterde ze wat beter, ze moest en zal hier een beter start maken. "Dat kun je eigenlijk wel zeggen ja. Nou ben ik ook niet echt de beste in opletten..." Ze trok een onschuldig gezicht en grinnikte daarna. "Ik denk dat we wel ongeveer even oud zijn, maar ik moest een jaar over doen." Ze glimlachte naar hem, zo breed als ze kon om het onschuldig te laten lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 06 2015, 17:35

Ze leek niet erg geïnteresseerd in zijn verhaal over vleermuizne dus probeerde hij het ook snel af te ronden. Hij begon over school, waardoor ze meer geïnteresseerd leek. "Dat kun je eigenlijk wel zeggen ja. Nou ben ik ook niet echt de beste in opletten..." zei Faye, en trok een onschuldig gezicht. Kai grinnikte even, want hij herkende zichzelf daar helemaal in. Hij kon ook niet goed opletten, maar als hij dacht, was het wel op een rare manier. Hij had kasten in zijn hoofd, zo beelde hij het zich toch in. Met naam op, met herrineringen in, met het stemgeluid van iemand, ... Hij hield alles bij in de kasten in zijn hoofd. Voor een ander kon het wel raar klinken, maar voor Kailee was het helemaal normaal. "Ik denk dat we wel ongeveer even oud zijn, maar ik moest een jaar over doen." Ze glimlachte, en Kailee lachte hoofdschuddend. "Tss", grijnsde hij. "Tot nu ben ik ieder jaar nipt door, ik ben niet van plan om een jaar over te doen, veel te saai." Hij grijnsde opnieuw, en hield zijn sigaret toen op. Ook zijn vrije hand hield hij op, en blies met zijn magie de sigaret uit. Daarna stak hij de sigaret terug in het pakje en borg dat op. Voordeel van zijn magie, dacht hij zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 08 2015, 11:35

Ze grinnikte om zijn woorden, ze herkende zichzelf er duidelijk in. "Gaat moeilijk als je van je vorige school afgestuurd bent..." Nogmaals trok ze een onschuldig gezicht, hopend dat hij niet zou vragen waarom. Ze bekeek hem even goed, om zijn gezicht bij zijn naam te onthouden. Waarschijnlijk was het niet zo moeilijk, blauw haar met geschoren zijkanten zag je nou ook weer niet zo vaak op deze school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 10 2015, 17:06

"Gaat moeilijk als je van je vorige school afgestuurd bent..." Hij keek haar even aan, rolde met zijn ogen en grijnsde. Haar onschuldige gezicht maakte het alleen maar erger. "Wauw, je ziet er niet uit als een meisje dat van haar school getrapt zou worden", grinnikte hij. Hij vroeg niet verder vermits hij niet wist of ze dat wel zo leuk zou vinden. Hij prutste kort aan zijn oor en stak perongeluk zijn vingertop even door de tunnel in zijn oor. Dat gebeurde hem de laatste tijd zo vaak, sinds hij vergat dat zijn plugs ergens kwijt geraakt waren. Waarschijnlijk had Ty ze vastgenomen en ergens buiten neergegooid. Hij ritste zijn tas open en haalde een Twix eruit. Van dat praten kreeg hij honger. Hij keek naar het rozeharige meisje. "Moet je de helft?" vroeg hij haar, met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 22 2015, 18:29

Ze grinnikte op zijn opmerking, iets wat ze al vaker gehoord had. "Achja..." Zuchtte ze, en glimlachte eigenwijs naar hem. Vervolgens haalde hij een twix uit zijn tas, eigenlijk had zij ook behoorlijke honger... Hoewel Faye elke minuut van de dag wel honger had. "Nou, ik moet niet, maar ik zou hem graag willen ja." Ze ontblootte haar tanden tijdens de glimlach die ze hem schonk, en ging even anders zitten gezien ze wat stijver was geworden van het stilzitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 05 2015, 20:24

"Achja..." zuchtte Faye. Kailee grinnikte even maar oordeelde niet. Hij zag zichzelf ook nog in staat om van school gestuurd te worden. Kai haalde een twix uit zijn tas en bood haar de tweede reep aan. "Nou, ik moet niet, maar ik zou hem graag willen ja." Ze glimlachte haar tanden bloot. Hij had zelf niet enorm veel honger maar wel genoeg. Ze ging wat anders zitten en Kai strekte zijn armen even uit. Hij voelde zijn elleboog kraken en vervolgens zorgde de blauwharige jongen dat zijn nek ook even kraakte. "Dus", zei hij, proberend een gesprek te herbeginnen. Hij begon het wat koud te krijgen maar hij deed niets buiten kijken naar zijn adem die in een wolkje de lucht in ging. "There you go." Vervolgens gaf hij haar de tweede reep twix en keek haar aan. Hij glimlachte even voor hij weer wefkeek.

+Flut en laat, sorry :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 11 2015, 16:48

Ze glimlachte toen ze de reep kreeg, en knikte. "Thank you." Zei ze, met een lange ondertoon op de thank. Ze nam gelijk een hap, en wou eigenlijk met de chocola in haar mond al wat te zeggen maar besloot dat niet te doen. "Hmm." Zei ze kort voor ze slikte, om aan te geven dat er wel wat aan zat te komen. "Heb je het niet koud? Ik bedoel, ik denk dat Air je niet warm houd, right?" Ze trok haar schouders op, niet zeker wetend of wat ze zei juist was maar toch het willen weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18 2015, 19:20

"Thank you." Ze had geglimlacht en geknikt toen hij haar de reep gaf. Hij glimlachte terug en hij nam een hap van zijn Twix. "Hmm," hoorde hij naast haar en Kailee keek opzij naar het meisje dat duidelijk wat wou zeggen maar eerst moest slikken. "Heb je het niet koud? Ik bedoel, ik denk dat Air je niet warm houd, right?" Ze haalde haar schouders op en knikte. "Ik heb misschien wel een beetje koud ja want zoals je zegt Air houdt niet warm. Het is alleen handig om af te koelen", zei hij en lachte wat bij het laatste terwijl hij het laatste stukje Twix in zijn mond propte.

OOC: Ik had niet gezien dat je gereageerd had, sorry dat 'ie wat laat is~
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18 2015, 20:33

Ze grinnikte en propte snel de twix in haar mond, om vervolgens op te springen en kort weg te lopen. Ze raapte een paar goede takken bij elkaar en gooide die voor de jongen neer. Ze glimlachte sluw en ademde diep in, waarna ze een kommetje om haar mond vouwde. Ze spuwde vuur naar de takken die vrijwel meteen in brand stonden, waarop ze grinnikte. Ze wuifde met haar hand en maakte een buiging, lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18 2015, 22:39

Hij keek toe hoe ze opstond en een eind van hem wegliep. Ze verzamelde takken, zag hij, en ze gooide die voor hem neer. Kai had nu door dat ze een vuur wou maken en met een geamuseerde blik in zijn ogen zag hij toe hoe Faye vuur spuwde. Ze wuifde en maakte een buiging. Kailee lachte en boog zijn hoofd licht. "U wordt bedankt, mevrouw!" zei hij en glimlachte even. De warmte van het vuur zorgde er meteen voor dat hij het minder koud had. "Nu sta ik wel bij je in het krijt. Ik zal ooit wat moeten doen om terug gelijk te komen", zei hij terwijl hij in het vuur tuurde. Zo was hij wel opgevoed. Iets goed terugdoen voor de mensen die je hielpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29 2015, 21:45

Ze grinnikte om zijn woorden, hij was een leuk gezelschap. Daarna hield ze haar kop wat schuin als een puppy. "Gelijk? Dat hoeft niet hoor! Ik ben al blij genoeg dat je zo'n leuk gezelschap bent! Je hoeft niks meer te doen!" Ze glimlachte zo breed dat haar ogen sloten, waarbij ze haar duim omhoog deed.


FLut ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30 2015, 17:42

Ze grinnikte om zijn woorden en er verscheen een kleine glimlach op het gezicht van de jongeman terwijl hij toekeek hoe ze haar hoofd schuin hield. "Gelijk? Dat hoeft niet hoor! Ik ben al blij genoeg dat je zo'n leuk gezelschap bent! Je hoeft niks meer te doen!" Haar brede glimlach zorgde ervoor dat Kailee zich wat beter voelde dan dat hij zich normaal zou voelen op zo'n rotte, koude dag als deze. Faye had haar duimen ook op gestoken en de kerel lachte even. "Ahaw, dank je wel, Faye", zei hij, oprecht dankbaar. Hij keek weer naar het vuurtje en voelde hoe de warmte zich an zich vast klampte. Perfect, nu had hij het niet meer koud. "Ik ben blij dat ik toch buiten ben gekomen en je op deze droevige dag hier tegen gekomen ben", zei hij met een grijns. Zijn neus en wangen waren waarschijnlijk al rood geworden door de temperatuursverschillen maar ook deels doordat ze hem leuk gezelschap genoemd had. Meestal kreeg hij minder vriendelijke dingen naar zijn hoofd geslingerd. "Wat ik me afvroeg," begon hij en keek het meisje aan, "Kunnen jullie Fire Magicians ook werkelijk tegen vuur, of kunnen zelfs jullie brandwondes krijgen?" vroeg hij. Hij wreef over zijn nek omdat hij zich ongemakkelijk voelde door zijn onwetendheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 02 2015, 00:06

Ze ontspande haar lichaam weer, en keek de jongen aan als hij sprak. "Aw yay! Maak van elke dag het beste, toch?" Zei ze vrolijk en keek hem nieuwsgierig aan toen hij weer begon te spreken, een mooie tinkeling in haar ogen. "Dat ligt er echt aan. Voor mij is zo'n vuurtje wel een lekker lunch." Ze grinnikte en trok haar schouders op, hopelijk vond hij haar nu niet freaky ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 02 2015, 13:24

"Aw yay! Maak van elke dag het beste, toch?" Hij knikte, maar wel een stuk minder vrolijk dan zij was. Mooi gezegd van haar, maar hij leefde niet via zo'n ingesteldheid. Hij keek naar haar en vroeg of Fire Magicians ook brandwondes konden krijgen. Faye had een twinkeling in haar ogen terwijl ze sprak. "Dat ligt er echt aan. Voor mij is zo'n vuurtje wel een lekker lunch." Ze grinnikte en trok haar schouders op. Hij lachte even. "Ooh, wel, ieder z'n ding", grijnsde hij terug. Hij lachte nog een keertje en staarde weer in het vuur. Hij mocht Faye wel, ook al verschilden ze wel van elkaar. "En van elke dag het beste maken is ook niet het slimste om te doen", zei hij met een kleine glimlach. "Dan zijn er nooit nog speciale dagen waarop je je een keer slecht gan voelen. Een slechte dag wordt altijd opgevolgt door een extra goede dag~"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Snowflakes { Faye } - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Snowflakes { Faye }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Snowflakes on Christmas 'eve
» Snowflakes on Christmas Eve ║ Adrian
» Faye
» Snowflakes, shops and cake ║ Adrian
» °Faye Mendoza°

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-