PortalIndexSnowflakes { Faye } HpD5UwnSnowflakes { Faye } 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Snowflakes { Faye }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimedi feb 17 2015, 12:00

Met een vermoeide uitdrukking op zijn gezicht kroop Kai over een rots heen die in de weg lag, en hij veegde met zijn mouw langs zijn neus. Een bloedvlek had zich gevormd op zijn mouw, en met een zucht besefte de jongeman dat hij weer een bloedneus had. De laatste tijd gebeurde dat meer en meer, en het was niet bepaald handig, want hij was te lui om zijn kleren te wassen. Hij waste ze wel, maar niet zo regelmatig. Kai kneep met zijn vingers aan de zijkant van zijn neusbrug, en hield zijn andere hand onder zijn neus, zodat zijn kleren niet meer verder ondergebloed konden worden. Hij leunde voorzichtig tegen de rots, waar hij net overeen gekropen was. Het rotsblok was niet erg groot, ongeveer tot net onder zijn schouders. Hij knipperde met zijn ogen, en keek afwachtend rond totdat zijn bloedneus gestopt was. Kailee liet zijn handen terug naast zijn lichaam vallen, en keek even scheel naar het puntje van zijn neus. Hij likte even langs zijn bovenlip, maar proefde geen vloeiend bloed meer. Hij glimlachte even bij zichzelf, en liep verder. Hij was uit de richting van de ruïnes gekomen, maar nu kwam de waterval in zicht. Kai liep verder, over het  gras, naar de waterval. Natuurlijk klaterde die nog altijd, want de winter was nog niet sterk genoeg om het water te doen bevriezen. Het water aan de oever was wel bevroren, maar waar het water van de waterval neerviel en zich mengde met het water eronder, was het niet bevroren. Kai stapte door de sneeuw, en kwam aan aan de oever. Hij keek rond zich, en vond nog een redelijk dikke stok. Hij klopte de sneeuw van de stok af, en daarna sloeg hij een wak in het ijs. Kailee legde de stok neer, en stak voorzichtig zijn handen in het koude, ijzige water. De jongen huiverde, en had plots spijt dat hij geen handschoenen had meegenomen. Hij waste snel het aangekoekte bloed van zijn handen, en wreef ook het bloed onder zijn neus weg. Kai schudde zijn handen af, en haalde er één van door zijn blauwe haar. Hij wreef kort over het opgeschoren gedeelte van zijn haar, maar stond daarna op en stak zijn handen onder zijn jas. Het was wel niet zo'n dikke jas, maar dik genoeg zodat zijn handen niet bevroren. Kai keek rond, en ging op een steen zitten, -waar hij de sneeuw vanaf had geduwd-, kort bij het water. Hij frunnikte aan de rits van zijn jaszak, en haalde er een pakje sigaretten uit. Door zijn trillende vingers lukte het hem niet meteen om een sigaret uit het pak gehaald te krijgen, maar uiteindelijk lukte het hem wel. Hij stak het pakje terug en nam een aansteker in de plaats. Hij stak de sigaret aan, en stak deze tussen zijn lippen. Nu had hij beide handen vrij en kon hij de aansteker wegsteken, plus zijn jaszak terug dichtdoen. Kailee zoog zijn wangen naar elkaar toe, nam de sigaret tussen zijn vingers en blies vervolgens de rook langzaam aan. Hij herrinerde nog altijd het gevoel van stikken, de eerste keer dat hij een sigaret rookte. Nu was hij verslaafd geraakt aan de dodelijke dingen die zijn longen verwoestten. Een kleine glimlach speelde om zijn lippen terwijl hij bleef genieten van de sigaret, die hem een gevoel van warmte gaf. Hij vergat zelfs even dat het winter was. Kailee sloot zijn ogen even en luisterde alleen naar het geluid van de neerslaande waterval, en het geluid van de stilte. Maar daarna besloot de blauwharige jongen toch echt wel op te staan, want de koude die in de steen zat, zorgde dat de spieren aan de onderkant van zijn bovenbenen verkrampten, en het zou hem pijn doen te wandelen als zijn spieren 'bevroren' waren. Kai stak de sigaret weer tussen zijn lippen, en hij liep een eindje van de waterval weg. Hij vroeg zich af of er nog mensen zich buiten de academie gewaagd hadden, of dat ze allemaal binnen waren gebleven, bang om sneeuw op hen huid te voelen, bang om het koud te krijgen. En terwijl hij daarover nadacht, begonnen er weer kleine, fijne sneeuwvlokjes uit de hemel te vallen.

+Deze post duurde veel te lang om te typen voor wat 'ie waard is Oh Noes! Hoop dat je er wat mee kan~
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimewo feb 18 2015, 21:25

Na wat te gezeken hebben dat niemand met haar naar buiten wou omdat ze het simpelweg te koud vonden, liep ze op haar gemak naar buiten. Ze had kleren aan die niet zo vaak aan had, een dichte "jas" met één mouw, op haar linkerarm zodat bij de andere haar Fairy Tail teken te zien zou zijn. Ze had nog wel de witte enkelbroek aan die erg poofy was. En, haar sandalen. Kou deerde haar niet, gezien ergens binnenin haar overal vuur was. Het was erg stil, het enige wat te horen was was soms wat geritsel van bomen en haar voeten die de sneeuw raakten. Het was raar, raar om niemand om haar heen te ho- Precies op het moment dat ze dat dacht hoorde ze andere voeten, wat haar even deed stilstaan. Ze probeerde te ruiken wie het was, maar de geur was onbekend, dus vertrouwde ze maar op haar ogen. Al gauw viel wat blauws op, en de geur van rook drong haar neusgaten binnen. Faye liep naar de jongen toe die inmiddels duidelijk in beeld was, en pakte de sigaret uit z'n mond. "Weet je, roken is nou niet echt bepaald goed voor je." Ze trok haar wenkbrauwen op en glimlachte, de sigaret nog in haar handen, ongedeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimedo feb 19 2015, 20:05

Hij zag iemand zijn richting uit kijken, en zodra hij zijn hoofd draaide, haalde iemand zijn sigaret tussen zijn lippen uit. Hij knipperde verbaasd met zijn ogen en keek naar een meisje met roze haar. "Weet je, roken is nou niet echt bepaald goed voor je." Hij staarde haar even met licht open mond aan, terwijl ze haar wenkbrauwen ophaalde en glimlachte. Hij nam haar hand vast, haalde de sigaret van tussen haar vingers uit, en liet haar hand weer los. Kai stak de sigaret terug tussen zijn lippen in, die tegenwoordig altijd wel sneetjes en wondes aan de binnenkant hadden, en ademde opnieuw in. "Wat maakt mij dat uit", zei hij, en haalde een schouder op, "Hoe slecht roken ook voor me is, het maakt mijn leven beter dan dat het is." Hij glimlachte naar haar, en haalde de sigaret tussen zijn lippen uit, waarna hij de rook langzaam uitblies. Hij tikte de as af, en keek daarna naar de sigaret. Maar hij kon dat niet lang, want het meisje dat plots naast hem verschenen was trok zijn aandacht. "En wat zou het u uitmaken hoe goed of hoe slecht iets voor mij is, mevrouw?" vroeg hij haar, gemaakt formeel. Als hij echt formeel geweest was, zou hij het niet op zo'n sarcastische toon gevraagd hebben. Toch klonk het nog vriendelijk en niet zo grof als hij normaal iets gevraagd zou hebben. Kai beet kort of zijn onderlip, maar stak daarna de sigaret weer tussen zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimedo feb 19 2015, 21:14

Ze zuchtte toen op zijn antwoord en keek toe hoe hij de sigaret terug tussen zijn lippen stak. Terwijl ze nadacht over hoe ze het nou goed in woorden zou brengen, begon de jongen alweer te praten. Het deed haar glimlachen, al wist ze niet echt waarom. Vervolgens hield ze haar hoofd even schuin, als een soort puppy. "Tuurlijk maakt mij dat uit! En je moet niet zo negatief zijn over het leven. Ik snap dat er moeilijke momenten zijn, echt! Maar je moet daar echt geen uitweg mee zoeken door te roken. Maar het komt echt goed." Ze keek hem met een frons aan en pakte voorzichtig de sigaret, nogmaals, uit zijn handen. "Alleen door dit gaan echt niet al je problemen weg." Ze glimlachte nogmaals, dit keer ietwat voorzichtiger, de sigaret nog in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimedo feb 19 2015, 21:28

Het meisje leek niet blij met zijn antwoord, want ze zuchtte. Kai zag dat ze glimlachte en haar hoofd schuin hield. "Tuurlijk maakt mij dat uit! En je moet niet zo negatief zijn over het leven. Ik snap dat er moeilijke momenten zijn, echt! Maar je moet daar echt geen uitweg mee zoeken door te roken. Maar het komt echt goed." Hij vond het grappig wat ze zei, dus glimlachte hij kleintje, en liet haar zelfs zonder probleem de sigaret weer van tussen zijn vingers uit halen. Hij vond het grappig dat ze hem behandelde alsof hij zwaar depressief was. Verrevan, hij voelde zich echt wel een blij persoon, enkel zijn verleden bleef hem achtervolgen, zeker de dood van zijn broertje, wat in principe zijn fout was. "Alleen door dit gaan echt niet al je problemen weg." Hij keek op naar haar, en zag dat ze glimlachte. "Ik weet niet wat je denkt, maar ik heb geen depressie of enige problemen in mijn hoofd, hoor. Ik heb problemen, maar dat zijn enkel echte problemen, die ik by the way niet wegdrinkt of wegrook, als je het zo kan noemen." Kailee keek kort naar zijn sigaret, maar wist dat het zinloos was de sigaret weer terug te nemen, het meisje zou h'm zeker weer afnemen. Maar hij besloot de sigaret toch terug te nemen van tussen haar vingers uit. Hij hield de sigaret tussen zijn vingers, en stak h'm niet terug tussen zijn lippen in. "Ik zou het appreciëren mocht je mijn sigaret niet continu afnemen", glimlachte hij. "En mag ik om je naam vragen? Want ik ben Kailee." Hij keek kort weg, terwijl hij erachteraan mompelde: "Ook al klinkt dat zo vrouwelijk dat ik me liever Kai noem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimeza feb 21 2015, 18:02

Ze schudde gelijk nee op zijn antwoord, zo dacht ze er nou niet echt over na. "Dat denk ik niet. Maar problemen zijn problemen, right? Groot of klein, een gek ding dat slecht is voor je longen helpt niemand." Ze grinnikte toch toen hij de sigaret terug pakte, ze leken wel een stel kleuters. Faye trok haar schouders op, wat hij ook zou zeggen, ze zou nog steeds proberen het af te pakken. "Mijn naam is Faye. En ik vind Kailee juist een mooie naam!" Ze glimlachte, nogmaals, naar hem, zo net besloten dat ze hem gewoon Kailee zou noemen. Vervolgens pakte ze nogmaals de sigaret, om deze nu wat steviger tussen haar vingers te doen. "Je luistert niet naar mij, dus ik ook niet naar jou." Ze trok haar wenkbrauwen wat eigenwijs op, waarna ze de sigaret als het ware vermosselde in haar hand. Ze voelde niks van het vuur, en het liet ook geen brandwond achter. Integendeel, er kwam zacht as tussen haar vingers rollen. "Oeps."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimezo feb 22 2015, 10:43

Ze begon meteen met 'nee' schudden toen hij antwoord gaf. "Dat denk ik niet. Maar problemen zijn problemen, right? Groot of klein, een gek ding dat slecht is voor je longen helpt niemand." Hij kon haar enkel maar gelijk geven, maar hij hield van dat gek ding, zoals zij het noemde. Hij had de sigaret weer terug genomen van haar, en hij keek het meisje kort aan, waarna hij hoofdschuddend wegkeek. "Als roken niemand helpt, dan ben ik vast niemand", zei Kai, "Maar je hebt natuurlijk wel gelijk wat betreft dat het slecht is voor je longen. Het maakt mij gewoon niet uit." Hij dacht terug aan de tijd dat zijn moeder hem vertelde dat iedere sigaret je leven met elf minuten verkort. Maar daar wou hij niet aan denken, omdat hij dan ook de teleurstelling op haar gezicht kon zien. Kai vroeg het meisje om haar naam, en stelde zichzelf ook voor. "Mijn naam is Faye. En ik vind Kailee juist een mooie naam!" Faye glimlachte, maar zelf trok Kai een schouder op. Hij had het kunnen raden dat ze opnieuw zijn sigaret ging afnemen. "Je luistert niet naar mij, dus ik ook niet naar jou." Ze vermorzelde de sigaret in haar hand, en alles wat er van overblees wat was as. "Oeps." Hij staarde een paar seconden naar het as, en keek daarna op naar Faye. "Sigaretten kosten nou ook niet goedkoop, maar oké", zei hij, met een kuchje. "En waarom zou ik überhaput naar je moeten luisteren? Je bent mijn moeder niet, toch?" Hij wist dat hij gewoon een nieuwe sigaret uit zijn jaszak zou halen, maar Kai besefte dat Faye h'm ook zou afpakken en eventueel vermorzelen. Dus deed hij niets, en stak enkel zijn handen in zijn jaszakken. "Problemen gaan lossen zich inderdaad niet zo op zoals rook, maar roken is een gewoonte, al van voor mijn problemen." Hij richtte zijn ogen terug op Faye.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimezo feb 22 2015, 17:48

Op een of andere manier was ze wel blij dat hij niet erg boos op haar werd, ze wou nou niet bepaald als ''slecht'' gezien worden. Aandachtig luisterde ze naar wat hij te zeggen had. Zijn woorden deden haar fronzen, waarom maakte het hem niet uit? "Maar mij maakt het wel uit. En het is nou niet bepaald on-egoïstisch als je ermee doorgaat." Ze deed haar handen over elkaar, ermee bedoelend dat hij ongelijk had. Ze lachte om de woorden van de jongen, hij leek nog best geïrriteerd. "Dan moet je ze ook niet kopen. Geen moeder, maar we zijn nu wel vrienden." Ze sprak alsof hij het er gewoon mee eens was, alsof het automatisch ging. "Een slechte gewoonte, ja."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimezo feb 22 2015, 22:50

Hij deed haar fronzen, maar hij was te lui om te vragen waar ze precies om fronste. "Maar mij maakt het wel uit. En het is nou niet bepaald on-egoïstisch als je ermee doorgaat." Kai staarde Faye even aan, maar deed niet eens de moeite om te schokschouderen. Ze plaatste haar handen over elkaar heen, en lachte om wat hij daarna zei, waardoor hij enkel nog meer geërgerd op zijn onderlip beet. Als hij zich nog íéts feller zou gaan ergeren, zou de kans op een nieuwe bloedneus aanzienlijk groter worden. "Dan moet je ze ook niet kopen. Geen moeder, maar we zijn nu wel vrienden." Hij haalde een wenkbrauw op en draaide het ringetje in zijn neusvleugel een kwart rond. "Een slechte gewoonte, ja." Kai begon zacht te lachen. "Het spijt me, moppie, paar vrienden zijn mensen die je door dik en dun steunen en die je alles kan toevertrouwen zonder dat ze het doorvertellen. Ik denk niet dat we zo ver in een vriendschap zitten. En slechte gewoonte, slechte gewoonte. Mensen vermoorden is ook en slechte gewoonte en we doen het nog steeds!" Hij besefte zodra hij dat laatste deel erbij zei, dat hij plots heel erg wees op zijn vermoorde broertje. Wat Kai's fout was. Zelfverdedinging, sprak hij zichzelf nogmaals toe. "Maar anyway, zo'n vrienden zijn wij nog niet, toch?" Hij had een uitdagende, vragende toon in zijn stem gecreëerd ondertussen, en keek het meisje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimezo feb 22 2015, 23:06

Ze haalde haar schouders op en glimlachte op zijn woorden, hij kende haar toch niet? Dus hoe wist hij dat hij dat wel deed? En zijzelf had nou niet echt problemen of geheimen, dus zij zou het niet eens nodig hebben. Toen hij begon te schreeuwen deukte ze in, was hij nu boos? Waarom? Wat had ze nu weer fout gedaan? Toen hij verderging alsof er niks gebeurd was trok ze haar wenkbrauwen op en liet haar handen langs haar zijden vallen. "Blijkbaar niet. Als je er nou echt niet tegen kan dat ik je leven probeer te verlengen dan rot ik toch lekker op uit het jouwe. Jezus man." Het was misschien een beetje dramatisch, maar het was wel zo. Ze keerde om, en maakte een stel vuisten waar al gauw vlammen van af kwamen. Ze was er nu wel een beetje klaar mee...


-DRAMAQUEEN IN ACTION YESH
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimezo feb 22 2015, 23:17

"Blijkbaar niet. Als je er nou echt niet tegen kan dat ik je leven probeer te verlengen dan rot ik toch lekker op uit het jouwe. Jezus man." Hij begon opnieuw te lachen maar hield zich al gauw in waarna hij verontschuldigend zijn nagelriemen controleerde. Ze draaide zich om, en maakte vuisten. De plotse hitte naast hem en de vlammen naast hem vertelde hem ook meteen welke magie Faye bezat. Kai stond op, en ging voor haar staan, waarna hij zijn handen op haar schouders legde om haar te kalmeren. "Rustig, Faye. Ik zou eigelijk moeten appreciëren wat je doet. Dankje. Het is gewoon niet echt normaal dat iemand doodleuk voorbij komt en ook werkelijk een iets geeft om wat ik doe."
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimema feb 23 2015, 00:11

Ze schrok licht van de handen op haar schouders, gezien ze deze niet verwacht had. "Ik vind het anders best normaal." De vlammen doofde en ze kalmeerde wat, hoewel ze zich nog wel raar voelde. "We zitten toch op dezelfde school?" Ze glimlachte en sloot haar ogen alsof er niks gebeurd was, alsof ze nooit boos geweest was.


Sorry ik kon niet echt meer x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimema feb 23 2015, 17:27

Hij hield zijn handen nog even op haar schouders, tot ze wat gekalmeerd leek, voor hij ze terugtrok en in zijn broekzakken stopte. Het was een idee geweest om haar via lichamelijk contact te kalmeren, maar het verbaasde hem nog steeds dat hij het inderdaad las in een reflex ook uitgevoerd had. "Ik vind het anders best normaal", gaf ze als antwoord. Haar vlammen doofden. "We zitten toch op dezelfde school?" Faye glimlachte en sloot haar ogen. Kailee haalde een schouder op. "Dat wilt daarom nog niet zeggen dat wat ik doe jou iets zou moeten uitmaken." De jongen sloeg zijn handen voor zijn mond en begon te hoesten. Vervolgens haalde hij zijn zakdoek uit zijn zak en snoot zijn neus. Hij stak ze weer weg, en nam terug plaats op de rots waar hij voorheen op gezeten had. "Heb jij dan nog nooit wat, tussen aanhalingstekens, slecht gedaan, zoals roken, drinken, of wat dan ook?" vroeg Kailee haar. Hij wist niet precies hoe oud ze was, maar zelf was hij meerderjarig, dus trok hij het zich niet echt aan wat mensen over hem zeiden. Zowieso zeiden ze al minder omdat hij wettelijk gezien 'volwassen' was. Als mensen alles slecht zouden noemen, had hij al veel slechte dingen gedaan. Zijn moeder zag piercings en tattoos ook al slecht. Ook al had ze zijn verhalen erover leren te aanvaarden, ze had altijd gezegd dat ze de 'dare' op zijn linkersleutelbeen en de banden op zijn rechteronderarm niet mooi vond. Maar zolang hij het mooi vond, was het goed, toch. "Want iedereen begaat toch wel eens een fout", vulde hij uiteindelijk zijn zin aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimewo feb 25 2015, 21:54

Haar ogen gingen gekalmeerd open toen hij weer begon te praten, waarna ze geïnteresseerd luisterde. "Niet?" Vroeg ze verward, alsof hij een vreemde taal sprak. Ze wou er nog op in gaan, maar hij begon weer over een ander onderwerp. "Ligt eraan wat bij jou onder slecht valt. Want weet je, roken zou voor mij niet echt kwaad kunnen." Faye haalde haar schouders op waarna ze een vinger voor zijn gezicht stak, waar op haar vingertopje vuur vanaf kwam. Na twee seconden doofde ze deze echter, om weer haar hand langs haar zij te leggen. "Drinken? Nope... Heeft mij nooit echt aangesproken. Maar als iemand, of nouja, als je criminelen nog 'iemanden' kan noemen, in elkaar slaan zodat ze misschien wat botten hebben gebroken?" Ze trok een onschuldig gezicht, als je haar zo zag zou je nooit denken dat ze überhaupt iemand dat aan kon doen, maar toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimewo feb 25 2015, 22:08

Faye leek verward, of verbaasd, en ze antwoorde dan ook met: "Niet?" Maar Kai begon over 'slechte dingen' doen, wardoor het onderwerp wisselde. "Ligt eraan wat bij jou onder slecht valt. Want weet je, roken zou voor mij niet echt kwaad kunnen." Ze hield een vinger voor zijn gezicht en liet er een vlammetje om dansen. "Drinken? Nope... Heeft mij nooit echt aangesproken. Maar als iemand, of nouja, als je criminelen nog 'iemanden' kan noemen, in elkaar slaan zodat ze misschien wat botten hebben gebroken?" Haar gezichtsuidrukking vertelde hem meteen wat ze niet pet woorden zei. Nee, dus. Hij kuchte even ongemakkelijk. "Natuurlijk kan je criminelen 'iemanden' noemen, moet je mensen aankijken op hen fouten? Dan zou je niemand 'iemand' kunnen noemen." Hij keek van het meisje naar de waterval. "Drank en drugs trekken mij ook niet erg aan, nee. En mensen pijn doen, dat doe ik enkel nog met woorden. Vroeger was dat anders, maar door ... Laten we zeggen 'omstandigheden', heb ik mijn gedrag veranderd." Kai vlocht eijn vingers door elkaar en strekte zijn armen uit, waardoor zijn vingers kraakten. Slechte gewoonten vielen niet zo snel af te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimewo feb 25 2015, 22:52

Ze lachte, of nouja, lachte. Het was meer door haar neus blazen en haar mondhoeken omhoog trekken, maar ze deed het in ieder geval om zijn woorden. Volgens haar snapte hij niet wat ze met criminelen bedoelde. Ze was op een of andere manier nieuwsgierig wat hij bedoelde met omstandigheden, maar liet dit gaan. Als hij het zo omschreef betekende dat waarschijnlijk dat hij er niet over door wou gaan. "Fouten? How about mensen die de mensen het dierbaarst voor jou pijn willen doen? Van mij mogen ze mij hebben, maar ze moeten mijn vrienden niet aanraken." Ze glimlachte, voor de zoveelste keer in dit gesprek, hopend dat hij haar nu niet als een of andere psychopaat zou opvatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimewo feb 25 2015, 23:27

Ze glimlachte kort, op de manier waarom Kai meestal ook glimlachte, als hij moest doen alsof hij iets grappig of leuk vond.  "Fouten? How about mensen die de mensen het dierbaarst voor jou pijn willen doen? Van mij mogen ze mij hebben, maar ze moeten mijn vrienden niet aanraken." Ze glimlachte nogmaals. "How about heb je hen kant van het verhaal al gehoord? Misschien dat je vrienden iets gedaan hebben dat ze niemand vertelde, en dat daarom iemand ze wat wilt doen." Hij wreef over zijn gesloten ogen, en keek haar daarna weer aan. "Mensen doen nou eenmaal rare dingen." Kai zette zijn benen wat breder uit elkaar en leunde met zijn ellebogen op zijn knieën, en met zijn kin in zijn handen. "Je snapt me vast beter, met alles, als je weet waarom, toch? In ieder geval, ik snap het als je je zodadelijk omdraait en wegrent van me. Wie gaat er nu ook om met psychopaten." Hij lachte kil. "Nee, ik ben geen psychopaat. Maar mijn broertje is wel dood, door mijn fout. Maar vooral door zijn eigen fout. Als iemand je aanvalt en je in zelfverdediging perongeluk die persoon van z'n leven berooft, ben je dan een crimineel? Een niemand? Want als jij vindt van wel, ben ik een crimineel." Kai zuchtte, en pakte tenslotte toch een nieuwe sigaret uit zijn jaszak, die hij aanstak en in zijn mondhoek duwde. "Surprise", mompelde hij, niet noodzakelijk over de sigaret, maar over alles.

+Kai lijkt echt een psychopaat in deze post xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimedo feb 26 2015, 00:29

Ze begon nee te schudden, al voordat hij uitgepraat was. Snapte hij het nou echt niet? "Lieve, lieve schat. Ik ken mijn vrienden, dus ik zou wel weten wat ze wel of niet zouden doen. En het klinkt misschien raar, gezien ik jou ook tot vriend heb beoordeeld en jou nog helemaal niet ken, maar kijk," Ze pauzeerde even om haar arm aan te wijzen, de ene die bloot was. "Dit teken is niet zomaar." Haar hoofd ging schuin hangen toen hij weer sprak, om een of andere manier was ze erg geïnteresseerd. Ze fronste echter, hoewel hij lachte, het klonk alsnog best triest. "Nee." Antwoordde ze droog. "Nee, ik vind je geen crimineel nee. En dat is in het verleden gebeurt, right? Luister, iedereen kan veranderen. Ja, ik heb mensen in elkaar geramd. Maar ik heb ze laten leven zodat ze konden veranderen. Een les leren? En perrongelijk iemands leven ontnemen... Dat zijt dan zo. Ik ben blij dat jij er nog bent! Ik mag je wel." Ze grinnikte, waarna ze besloot te gaan zitten, gewoon precies waar ze stond in kleermakers zit. "Hoewel, die sigaret begint me al te irriteren. Maar, ik denk dat het niet veel zou helpen... Probeer gewoon... Voorzichtig te blijven, alright? Don't kill yourself too soon."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimedo feb 26 2015, 07:23

Ze begon al nee te schudden terwijl hij sprak, maar alnog maakte Kai zijn zin af. "Lieve, lieve schat. Ik ken mijn vrienden, dus ik zou wel weten wat ze wel of niet zouden doen. En het klinkt misschien raar, gezien ik jou ook tot vriend heb beoordeeld en jou nog helemaal niet ken, maar kijk," Faye stopte even, en wees op haar arm. "Dit teken is niet zomaar." Hij keek naar het teken, maar kon er niets uit maken. Toen hij weer begon te praten, hield ze haar hoofd wat schuin, en fronste. "Nee." Hij keek op. "Nee, ik vind je geen crimineel nee. En dat is in het verleden gebeurt, right? Luister, iedereen kan veranderen. Ja, ik heb mensen in elkaar geramd. Maar ik heb ze laten leven zodat ze konden veranderen. Een les leren? En perrongelijk iemands leven ontnemen... Dat zijt dan zo. Ik ben blij dat jij er nog bent! Ik mag je wel." Ze grinnikte, en ging in kleermakers zit zitten. Hij glimlachte kort, en keek weer voor zich uit. Dat ze hem geen crimineel vond deed hem al plezier, dat tenminste één persoon vond dat hij nog normaal was. "Hoewel, die sigaret begint me al te irriteren. Maar, ik denk dat het niet veel zou helpen... Probeer gewoon... Voorzichtig te blijven, alright? Don't kill yourself too soon." Opnieuw glimlachte hij kort, en knikte. "I won't, I promise. Ik ben niet van plan om nu al te sterven, ook al zijn die sigaretten slecht voor me, ik ga nog niet meteen dood hoor." Kai haalde de sigaret tussen zijn wijs en middekvinger uit zijn mond, en liet ze naast zijn been hangen. "Dankje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimedo feb 26 2015, 22:07

Ze haalde haar schouders op toen hij sprak, ergens had hij gelijk, maar zulke dingen waren zo onvoorspelbaar. "Maar hoe meer je rookt hoe eerder je er een einde aan maakt." Ze haalde haar wenkbrauwen kort op bij deze zin, om daarna weer hetzelfde verwarde gezicht te trekken dat ze vaker had getrokken in dit gesprek."Waarvoor?" Ja, de intelligentie kwam sóms in haar naar boven. Maar dat was echter onbewust, want om het moment had ze totaal geen idee waarom hij haar zou moeten bedanken. Faye legde even haar ellebogen op haar dijen, om met haar handen haar hoofd te ondersteunen.


-Sorz, ik zou niet weten hoe ik m langer zou moeten maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimedo feb 26 2015, 22:29

Ze haalde haar schouders op. "Maar hoe meer je rookt hoe eerder je er een einde aan maakt." Nu haalde ze ook haar wenkbrauwen kort op, maar al snel veranderde haar gezichtsuidrukking weer, ze leek weer verward. "Waarvoor?" Hij zuchtte, en grimaste even. Moest hij nu werkelijk herhalen wat hij bedoelde? Wel, het zij zo. "Om één, hier te praten met me, om twee, me niet als een crimineel aan te zien en weg te lopen, en om drie, me te laten zien dat er verschillende soort mensen zijn. Buiten 'goede', en 'slechte' mensen." Hij keek even naar Faye, die haar hoofd aan het ondersteunen was. "Dus ... Gaan we van onderwerp veranderen of wil je d'r nog wat over kwijt?"

+It's ok :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimevr feb 27 2015, 00:37

Ze wou antwoorden, maar de zin daarop liet haar haar mond houden. Waarschijnlijk was hij degene die er niet over door wou gaan, dus zou ze dat niet doen ook. "Hmm, nee." Zei ze, al was duidelijk aan haar te zien dat ze blij was met de woorden die hij gesproken had. "Een ander onderwerp..." Vervolgde ze, haar ogen waren gericht op de grond, nadenkend. "Een ander onderwerp..." Herhaalde ze, dit keer zachter. "Oeh! Ik wil wel weten wat voor element jij over beschikt?" Haar stem klonk nu vol nieuwsgierigheid, en het was ook aan haar gezicht te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimevr feb 27 2015, 14:43

Hij vroeg of ze nog verder nog iets te zeggen had over het onderwerp, en ook al leek het alsof ze nog wou antwoorden, zei ze toch van niet.  "Hmm, nee." Nu leek het alsof ze blij was het onderwerp weggeschoven te hebben. "Een ander onderwerp..." Ze keek naar de grond, en terwijl makte Kai daar gebruik van om de sigaret tussen zijn lippen te plaatsen en inademde. Het werd een soort van vast patroon, dat hij iedere vijf minuten wel één of twee keer de rook inademde. "Een ander onderwerp..." herhaalde ze wat stiller als net.  "Oeh! Ik wil wel weten wat voor element jij over beschikt?"  Ze klonk nieuwsgierig, en Kai glimlachte even, waarna hij de rook uitblies en zich naar haar toe richtte. "Ik vertegenwoordig Puffoon, dus ik ben bezit het luchtelement." Hij dacht terug aan Puffoon, aan de verschillen tussen het noorden en het zuiden van Puffoon. "Ik kom van het zuiden van Puffoon. En jij komt van Razen, toch?" Hoogstwaarschijnlijk wel, maar hij kon altijd mis zijn.

+Ik ben zo slecht met elementen en planeten benoemen :'D
Ik heb minstens vijf minuten gezocht naar hoe ik Puffoon weer schreef
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye
.
.
Faye

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimevr feb 27 2015, 17:31

Haar ogen lichtte op toen hij begon te spreken, ze vond het op een of andere manier erg leuk om een nieuw iemand te leren kennen. Puffoon dus. "Yep! Raven ja. Kan je wat laten zien? En je dierlijke vorm? In welke klas zit je eigenlijk?" Ze klonk als een klein kind als ze zo sprak, maar ze kon het niet echt helpen. Ze was al veel te weten gekomen over hem, maar positieve dingen had ze nog niet zo veel gehoord, en dat was wat ze nou juist wou horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitimevr feb 27 2015, 18:51

"Yep! Raven ja. Kan je wat laten zien? En je dierlijke vorm? In welke klas zit je eigenlijk?" Hij wreef even over zijn voorhoofd, en knikte toen. Hij stond op, en keek even rond. Kai concentreerde zich, en liet een hoop sneeuwvlokjes opwaaien. Ze vlogen cirkeltjes in de rond, in een sliert, en uiteindelijk liet Kai ze in de lucht terug los, zodat ze neerdwarrelden. Hij opende zijn ogen weer, die hij gesloten gehad had om zich te concentreren, en keek naar Faye. "Zo? En dierlijke vorm, ik ben een vliegende vos, dat is een soort vleermuis. Mijn huisdier is ook een vleermuisje, hij heet Ty, ik vond hem een tijd geleden, en nu woont hij bij me." Hij glimlachte even terwijl hij aan Ty dacht. Hij hield veel van Ty. Het was zijn vriend. "Ik zit in de zesde graad bij Master Savador. Van jou heb ik al gezien wat je kan", lachte hij, duidend op het vuur wat ze al aan haar vuisten had gehad, en het vlammetje dat op haar vinger danste. Maar wat ik jou dierlijke vorm? En heb je een huisdier? En in welke klas zit jij?" Nu was het zijn beurt geweest om een vragenvuur op haar af te vuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Snowflakes { Faye } UTL8oxA PROFILE
Snowflakes { Faye } UTL8oxA MAGICIAN

Snowflakes { Faye } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowflakes { Faye }   Snowflakes { Faye } Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Snowflakes { Faye }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Snowflakes on Christmas 'eve
» Snowflakes on Christmas Eve ║ Adrian
» Faye
» Snowflakes, shops and cake ║ Adrian
» Fight me! [+Faye]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-