PortalIndexBe the normal stranger, or the strange normal [Tomari] HpD5UwnBe the normal stranger, or the strange normal [Tomari] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitimedo jan 15 2015, 21:54


Drake liep rustig over het pad tussen met sneeuw bedekte velden door. In dezomer stonden hier prachtige bloemen in alle kleuren en soorten, geurde het hier naar de zoetste aroma's. Hij liep hier omdat hij even naar de stad was geweest om nieuwe schriften en schrijfveren te halen. Aan een papiueren zak bungelde de producten heen en weer terwijl hij zijn stappen zette. Zijn capuchon op en zijn kin met mond warm ingestopt. Hij zag in de verte het grote kasteel afsteken tegen de horizon en het was best mooi om te zien zo, Drake keek er even naar en bedacht zich hoeveel plezier hij daar ook had gehad. Alles was zo slecht nog niet als dat hij, drama queen zichzelf had voorgehouden. Het was leuk om op de tijd terug te kijken en te denken aan de dingen die hij had meegemaakt. Misschien was het inderdaad wel het beste geweest dat hij van zijn oude school hier naartoe was gestuurd. Wie had ooit kunnen verwachten dat hij zich hier nog zo perfect op zijn plek zou kunnen voelen? Drake wilde hier blijven, het liefst gewoon ook zo lang mogelijk. Deze plek hier was nu zijn thuis. Dat Mereth hier nu ook was maakte alles ook alleenmaar mooier, want hij kreeg er zoals hij zich had voorgenomen als 'nieuwjaars voornemen' nieuwe vrienden bij. Bij Mereth was ze dan een oude vriendin, maar hij vond dat dat ook telde. Alleen het viel hem op dat het vooral ook meisjes waren, hij had meer behoefte aan jongens als zijn vrienden. Drake keek ven naar het spierwitte veld dat naast hem lag en kreeg toen een leuk idee. Hij haalde zijn handen uit zijn zakken en begon met een vuurstraal figuren te tekenen in de sneeuw, omdat de sneeuw onder de hitte smolt. Hij tekende het silhouet van een roofvogel, voor hem het teken van vrijheid.


Laatst aangepast door Drake op zo jan 18 2015, 12:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitimedo jan 15 2015, 22:26

Tomari liep over het pad tussen de sneeuw door, een lichte glimlach op zijn gezicht terwijl hij kalm liep en genoot van het gekrans van de verse sneeuw onder zijn voeten. Hij genoot van deze, voor hem nieuwe, vorm van natuur. Hij kwam ten slotte net van Gren af, en met zijn woudmagie had hij genoeg met de natuur.
Hij kwam zelfs net zo vers van Gren af dat zijn uniform de vouwranden er nog duidelijk in had en hij nog niet eens echt in de school was geweest. Hij kon nog niemand, en met zijn terughoudende stille persoonlijkheid zou het waarschijnlijk ook nog wel even duren voor hij hier echt vrienden zou maken. Maar toen die tijd had de school vast wel genoeg boeken om hem gezelschap te houden.
Toen hij op keek van de verse sneeuw zag hij echter al iemand die druk bezig leek te zijn. hij bleef staan en keek toe hoe de jongen een vuurstraal gebruikte in de sneeuw. Tomari dacht eerst dat hij gewoon zijn magie aan het oefenen was, maar daar leek het patroon te doelbewust voor. Hij stapte iets dichterbij en keek toe terwijl de jongen met zijn magie in de sneeuw tekende. Toen hij klaar was keek hij naar wat het was... het moest toch iets voor stellen. Hij keek toen naar de jongen "wat moet dat eigenlijk voor stellen?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitimezo jan 18 2015, 13:19


De kou, de wind die om zijn oren raasde. De sneeuw die hij nu smolt, hij die er een figuur van probeerde te maken. Het was eerst best mooi en je kon zien wat het was. Maar omdat de warmte bleef, smolten ook gedeeltes die het beeld ervan vervormde. Drake keek ernaar en kon er wel om lachen hoe de sneeuw nu weg trok. Het verdorde en gele zand was er nu onder te zien, hier en daar nog wat rotte resten van bloemen die er ooit gestaan hadden. Hij dacht aan de zomerse dagen dat hij op een heuvel op de velden had gelegen, warm in de hete zon. De dagen dat hij zich geen zorgen hoefde te maken over temperaturen. Tenminste, in de zomer hoefde hij geen dubbele kleding aan en zijn jas kon blijven hangen. Hij was absoluut een zomer mens en had een hekel aan kou, nat vies en donker. Opeens hoorde hij voetstappen, Drake keek om en zag een jongen aan komen lopen. "wat moet dat eigenlijk voor stellen?" vroeg de vreemdeling aan Drake. Drake keek even naar hem, zwart haar, groene ogen en mager lichaam. Echter leek hij wel wat ouder te zijn, maar Drake wist niet precies hoeveel ouder. ''Nou,.. het was een soort vogel. Alleen doordat de hitte van het vuur zich te snel had verspreid lijkt het nu meer op..'' Drake keek er nog eens naar en fronste even. ''Meer een soort walrus ofzo.'' sprak Drake grinnikend. Hij stopte zijn handen in zijn zakken en zag de damp uit zijn mond komen, de plastic tas bungelde nog steeds aan zijn hand. ''Onderweg terug naar de school? Ik moet namelijk dezelfde kant op. Ik kan me niet herinneren dat ik je eerder heb gezien.'' zei Drake rustig. Ergens voelde hij wel zijn instinct om een rot opmerking te maken. Alleen hij duwde het weg, omdat hij dit jaar meer vrienden wilde maken, meer contacten zodat hij ook wat meer lol kreeg in de dagen op school. Daarom keek Drake de onbekende vriendelijk aan. ''Ik ben trouwens Drake.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitimezo jan 18 2015, 17:36

Tomari zag er waarschijnlijk uit op het moment alsof hij gestoord was; wie liep er nou alleen in een schooluniform rond in deze kou zonder vest of ook maar een jas? Hij stond duidelijk te rillen van de kou. Nou had Tomari geen enkele kleding warmer dan wat hij an had, maar dat wist deze jongen natuurlijk niet. Hij had nooit een nut gehad voor meer dan een t-shirt. Winkels op Gren verkochten niet eens iets als truien gezien dat met het klimaat daar nooit verkocht zou worden.
Hoe mooi hij het landschap ook vond, hhij was er duidelijk niet op gekleed, en hield zijn handen diep in zijn zakken. De keek naar de plek waar de sneeuw nu van was en zag de rotte resten van dode bloemen. Hij was er vrij zeker van dat deze velden in de lente en zomer en prachtig kleurig uit zouden zien, maar nu was daar nog weinig van over. Enkel een dorre plek onder de sneeuw die zich enkel toonde omdat de jongen zich had voorgenomen met vuur te tekenen in de sneeuw, iets wat duidelijk niet gelukt was "Waarom probeerde je dan een vogel te tekenen?" vroeg hij, ietwat nieuwsgierig wat de jongen had gedreven naar zo'n eigenaardig idee.
"Tenzij je me de weg kan wijzen naar een kledingwinkel hier lijkt het me wel verstandig om naar het schoolgebouw te gaan ja." antwoorde hij. Hij zou graag iets warmers aan willen hebben in deze kou, maar hij had geen zin om zich dood te laten vriezen in de zoektocht naar een winkel die het verkocht, wat mischien hier niet eens zou zijn.
Hij glimlachte vriendelijk naar de jongen toen hij zich voor stelde als Drake. Hij leek best aardig, al leek hij in eerste instantie een beetje vreemd. Maar hij was er vrij zeker van dat hij op het moment nou ook niet compleet normaal leek. "Ik ben Tomari, en ik ben letterlijk net pas aan gekomen op Starshine"
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitimewo jan 21 2015, 21:17


Drake keek de vreemde jongen even aan, waarna hij werd afgeleid door een kraai die voorbij vloog. Hij keek er naar hoe het met zijn vleugels sloeg, het was zo mooi om te zien hoe het zo vrij door het luchtruim scheerde. Sommige leerlingen op school konden in een vliegend wezen veranderen. Drake was daar best jaloers op want wat had hij dat graag gewild. Vliegen was voor hem vrijheid, als hij dat kon, het leek hem prachtig. Hij kon ook jaloers kijken naar de mensen die van Puffoon kwamen, hoe ze soms zo moeiteloos konden spelen met de zwaartekracht. Drake had ooit wel een keer een spreuk gezien waarbij je je vuurmagie als soort jackpack kon gebruiken, alleen was de spreuk moeilijk en moest je er lang op oefenen. Misschien zou hij het wel een keer proberen. Nadat hij even had staan dromen hoorde hij de vraag van de jongen. "Waarom probeerde je dan een vogel te tekenen?" Drake haalde zijn schouders op. ''Vogels geven mij het gevoel van vrijheid, het kwam als eerste in mij op. Daarbij ik hou niet zo van sneeuw en ijs, kou en dat soort dingen.'' sprak Drake rustig. Drake vroeg of hij onderweg was naar de school, waarop de jongen een antwoord gaf wat Drake niet had verwacht. "Tenzij je me de weg kan wijzen naar een kledingwinkel hier lijkt het me wel verstandig om naar het schoolgebouw te gaan ja." Drake grinnikte even en sloeg zijn armen over elkaar. ''Oh, ja daar weet ik wel wat winkels voor. Ik kan je best even wegwijs maken.'' zei Drake. Hij zag dat de kleding van de jongen inderdaad nogal koud was voor dit weer. Iedereen liep in dikke winterjassen zoals Drake en mutsen, sjalen. Mensen wisten in deze tijden de meest vreemde dingen uit de kasten te trekken betreft het weer. "Ik ben Tomari, en ik ben letterlijk net pas aan gekomen op Starshine" Drake ging hem voor richting het kleine stadje en knikte ondertussen. ''Tomari dus. Ik heb je inderdaad nooit eerder hier zien rondlopen of over je gehoord, welkom hier. Er zijn vele dingen op Starshine te ontdekken.'' Drake liep voor hem uit waardoor Tomari zijn gezicht niet kon zien. Op het gezicht van Drake stond een geniepig glimlachje. Het was dus indd wat hij had gedacht, deze jongen was nieuw. Hij wist nog niks van deze school. Dan was dat iets anders dan Drake, want Drake leek tot eng bijna altijd alles te weten over iedereen. Niet als een stalker, hij was gewoon geïnteresseerd in de mensheid. Soms lol makend met zijn vrienden, maar vaak alleen zittend in de kantine net dichtbij genoeg bij de roddeltantes van de school. Nocte was een demon die bij hem langs kwam voor een drankje en zo haalde Drake op zijn manier heel vaak overal informatie vandaan. Het grappige van deze jongen was ook dat áls er weer eens wat uitzonderlijks gebeurd was, dat Drake er altijd wel iets mee te maken had. Ze liepen de bloementuin uit en zagen al snel de eerste winkelstraat verschijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitimevr jan 23 2015, 20:17

Tomari keek naar de jongen, zijn adem een spierwitte damp terwijl hij rilde van de kou. Hij voelde de kou in zijn longen met elke ademhaling. Hij had nooit eerder zulke lage temperature meegemaakt, en ondanks dat de sneeuw best iets moois had dacht hij niet dat hij er ooit echt van zou houden. Nou ja, om te zien en te bewonderen wel, en misschien was het zo slecht nog niet als hij warme kleding droeg, maar hij zou zich meer thuis voelen als de temperatuur weer wat naar boven zou gaan. Als dat zou gebeuren. Hij wist in alle eerlijkheid verdomd weinig over dit gedeelte van kovomaka. Hij hoopte in elk geval wel dat dit niet een groot gedeelte van het jaar zo koud was. Hij nam zich echter voor om nog wel eens een vlucht te maken over het witte landschap in zijn dierlijke vorm. Al was het alleen om de ervaring te hebben en te zien of alles echt hetzelfde wit leek van boven als hij op het moment vermoedde. "Vogels geven mij het gevoel van vrijheid, het kwam als eerste in mij op. Daarbij ik hou niet zo van sneeuw en ijs, kou en dat soort dingen." reageerde Drake waarbij Tomari zijn schouders op haalde, of in hoeverre dat kon met zijn hand diep in zijn zakken in elk geval. "Ik vind het tot nog toe ook niet heel prettig, deze kou. Maar al dit wit lijkt best mooi zo" zei hij. Hij vroeg zich af of hij moest vertellen over hoe zijn eigen dierlijke vorm een vogel was, maar het leek hem interessanter om Drake te vragen wat zijn dierlijke vorm was. "wat is je eigen dierlijke vorm dan?" Zelf had hij nog nooit geluk gehad met het raden wat iemands dierlijke vorm was. Hij wist dan ook niet waar dit op gebasserd was. Het was iets waar hij plande ooit nog onderzoek naar te doen gezien dat best nuttig en interessant zou kunnen blijken te zijn. Bij het aanbod om hem wegwijs te maken keek hij naar Drake en glimlachte, dankbaar voor de hulp. "Dat zou zeker helpen, bedankt."
"Tomari dus. Ik heb je inderdaad nooit eerder hier zien rondlopen of over je gehoord, welkom hier. Er zijn vele dingen op Starshine te ontdekken." Dat zei Drake terwijl hij begon te lopen, zijn rug naar Tomari gekeerd. "Bedankt, ik kijk er naar uit." Tomari volgde hem terwijl hij na dacht. Wat Drake zei was eigenlijk nog best interessant, het suggereerde dat er verborgen gebieden waren om te ontdekken die niet iedereen kon. Of in elk geval dat er veel te verkennen was wat niet verplicht was voor de studie. Hij besefde zich nu echt hoe weinig hij eigenlijk echt over de school wist ondanks dat hij wel nog wat informatie had opgezocht.
Tegen de tijd dat hij met zijn gedachtes weer terug was in de realiteit zag hij wat Tomari vemoedde dat een winkelstraat was. Hopelijk kon hij snel een winkel vinden waar ze een beetje fasoenlijke kleding hadden. Op het moment kon hij niet eens meer stoppen met rillen zo koud als hij het had. "Zitten hier eigenlijk veel winkels?" Vroeg Tomari, hopend dat een gesprek zijn gedachtes een beetje van de kou af te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitimeza jan 24 2015, 13:31


Drake liep rustig over het pad met zijn handen in zijn zakken, hij keek rustig voor zich uit terwijl Tomari rustig achter hem aanliep. De jongen had wat gezegd over de kou, maar Drake trok er enkel een verachtend gezicht bij. Brr, hij had een hekel aan de winter. Daarbij had Tom gevraagd naar zijn dierlijke vorm, wat Drake een interessanter onderwerp vond. Hij keek even om naar Tomari en knikte om te laten zien dat hij de vraag had gehoord. ''Well, mijn dierlijke vorm. Iets wat ik een vreemd iets, maar toch erg leuk soort magie vind. Je zou mij kunnen zien als, een wolf. Een zwarte met rode ogen om precies te zijn.'' sprak Drake rustig. Hij keek voor zich uit in de richting van de winkelstraat. ''Ik heb je dierlijke vorm altijd als een reflexie van jezelf gezien. Een wolf is een gezelschap's dier, hecht veel waarde aan vrienden of familie, houd van games en is altijd nieuwsgierig.'' Drake versmalde zijn ogen en snoof even door de kou. ''Maar je moet een wolf nooit de rug toe keren, want anders bijt hij je strot af.'' zei Drake met een sluw glimlachje. Hij liet aan Tomari de keuze hoe hij dit zou opvatten. Drake verwelkomde Tomari en hij hoorde een vriendelijk bedankje, Drake knikte even en grinnikte. Even later liepen ze in de winkelstraat en zag je ook wat meer mensen lopen. De winkels waren drukker dan normaal omdat mensen de warmte opzochten, meer dan logisch. Hij keek even rond om te zien waar de kleding winkels zaten. Hij zag in de verte al een bord hangen van een van zijn favoriete zaken. "Zitten hier eigenlijk veel winkels?" Drake haalde zijn schouders even op. ''Op zich best wel, maar niet overmate veel hoor. Je moet ook gewoon weten welke winkel je wel en niet naartoe moet gaan.'' Drake hield stand voor een winkel met grote etelage, paspoppen met jongeren kleding was er in te zien. Drake dacht dat dit wel een goeie zou zijn, ze verkochten ook meerdere soorten winterjassen. ''Hierin.'' Hij liep door de deur en er rinkelde een belletje. Drake knikte even de kassier toe en nam een pepermuntje van de schaal op de balie. Daarna liet hij zich op een soort poof vallen en keek naar Tomari even aan. ''Shoppen en snuffelen is niet echt mijn ding, maar ga jij gerust je gang.'' zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitimedo jan 29 2015, 00:37


Drake leek op het moment emotioneel gezien een open doek, zijn gezicht toonde openlijk precies hoe hij zich voelde. Hij was echter op het moment veel meer geïnteresseerd naar zijn woorden. "Well, mijn dierlijke vorm. Iets wat ik een vreemd iets, maar toch erg leuk soort magie vind. Je zou mij kunnen zien als, een wolf. Een zwarte met rode ogen om precies te zijn. Ik heb je dierlijke vorm altijd als een reflexie van jezelf gezien. Een wolf is een gezelschap's dier, hecht veel waarde aan vrienden of familie, houd van games en is altijd nieuwsgierig. Maar je moet een wolf nooit de rug toe keren, want anders bijt hij je strot af." vertelde Drake, duidelijk een interesse tonend in het onderwerp, iets wat hij kennelijk met Tomari in gemeen had. De woorden hielden Tomari echter ook wel een tijdje stil terwijl hij na dacht. Het laatste deel van Drake's woorden lag hem niet helemaal lekker. Hij kon nou niet beslissen of dat een dreigement of een waarschuwing was of iets heel anders, en dat maakte hem een beetje ongemakkelijk. De rest was echter wel interessant. Het was eigenlijk best wel een goede theorie en daarbij eentje waar Tomari nog nooit over na had gedacht. "dat zou eigenlijk best interessant zijn als dat zo werkt. Ik vraag me af wat mijn dierlijke vorm dan over mij zegt." Hij besloot maar niet in te gaan over de beschrijving van Drake's innerlijke dier. Niet terwijl die woorden over je strot af bijten nog in de ijskoude lucht hingen.
Tomari was best blij toen ze in de winkelstraten liepen. ondanks dat hij het normaal echt niet prettig vond tussen groepen mensen was de warmte die hem er te wachten stond het meer dan waard. Gelukkig waren er volgens Drake zo te horen wel genoeg winkels, in elk geval voor wat hij nodig zou hebben. Misschien zou hij het hier eens moeten verkennen, maar dat zou wel komen wanneer hij niet bezig was langzaam in de grootste ijslolly op Starshine te veranderen. Een evenement wat hij toch liever wel voorkwam. Hij was dan ook erg blij en een beetje opgelucht toen Drake stopte en hem een winkel in leidde. Hij keek even rond en liet een zucht van blijdschap ontsnappen toen hij de warmte van de winkel om hem heen wikkelde en langzaam begon te ontdooien. Hij keek hoe Drake een pepermuntje pakte en zich op de poef liet vallen. "Shoppen en snuffelen is niet echt mijn ding, maar ga jij gerust je gang." zei hij. iets wat Tomari maar al te graag deed, hij had de kleding ten slotte echt nodig. Niet dat hij zelf echt een grote shopper was, maar soms was het nou eenmaal nodig. meestal kocht hij gewoon een tiental shirts en een aantal broeken tegelijk, dat bespaarde moeite en dan hoefde hij maar een of twee dingen te passen. "Okay" zei hij rustig "ik ben waarschijnlijk toch niet lang bezig" vertelde hij Drake terwijl hij wat rond keek. En dat maakte hij dan ook wel waar, want nog geen tien minuten laten had Tomari al drie truien, een hoody en een winterjas gekocht. Hij trok een van de truien, een groene, en zijn winterjas, donkergroen met een capuchon en bontrand, aan en keek naar Drake. "Bedankt dat je me deze winkel hebt laten zien. in ben wel geslaagd zo denk ik" bedankte hij Drake. "Als je het niet erg vindt, zou je me de weg naar de school kunnen laten zien?" vroeg hij. Hij voelde zich niet helemaal op zijn gemak om zo veel te vragen van iemand wie hij letterlijk pas net had ontmoet. maar erg veel keus had hij eigenlijk niet. anders zou hij doelloos de weg proberen te vinden, en hij kon moeilijk vliegen met al de spullen die hij nu bij zich had. Bovendien voelde hij zich toch niet helemaal comfortabel om zo in het open te vliegen, en al helemaal niet met deze kou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitimezo feb 08 2015, 13:02


"dat zou eigenlijk best interessant zijn als dat zo werkt. Ik vraag me af wat mijn dierlijke vorm dan over mij zegt." Drake knikte even haalde zijn schouders op. ''Ik heb geen idee, weet niet wat je dierlijke vorm is.'' ze liepen door de winkelstraat heen en Drake liet zijn ogen langs de winkels glijden waar ze voorbij liepen. Terwijl zijn handen in zijn broekzakken rustte en hij half in gedachte door liep. Sommige winkels waren wel leuk, andere niet. Hij zag de drukte bij de snoepwinkel waar kinderen in en uit liepen. Het was een van de meest populaire winkels in de straat en iedereen kende de heerlijke lekkernijen die er te koop waren. Drake was er wel eens geweest, hij hield vooral van dingen met caramel, chocola en andere zoetigheid. Kleding winkels waren een ander verhaal, hij kwam er niet erg vaak en wanneer hij dat wel deed dan kocht hij gelijk een heleboel dingen zodat hij de eerst komende tijd niet meer heen hoefde te gaan. Het was namelijk niet echt een van zijn favoriete bezigheden. Hier en daar zag je verschillende winkels zitten, de een een beetje alternatief, andere heet truttig speciaal voor vrouwen, andere weer met gewone kleding. Hij stapte er binnen, waarna hij een pepermuntje van de balie pakte en ergens ging zitten zodat Tomari zijn gang kon gaan. "Okay" zei hij rustig "ik ben waarschijnlijk toch niet lang bezig" Drake knikte en liet Tom kleding uitzoeken. Hij gaf af en toe commentaar op bepaalde shirts of vesten, want dat vond Drake leuk. Uiteindelijk had de jongen genoeg kleding bij elkaar verzamelt. Toen Tomari klaar was keek Drake ook eventjes snel rond, omdat hij nou eenmaal ook wel erg nieuwsgierig was naar dingen. Hij vond een mooi zwart leren jack, die hij even goed bekeek. Zijn oude was wel erg versleten en hij had een nieuwe nodig als jas voor komende zomer. Daarbij kon hij dit ook als binnen jack gebruiken. Drake besloot het uiteindelijk te kopen na het even aangehad te hebben. Hij rekende samen met Tomari af, nu waren ze beide tevreden. "Bedankt dat je me deze winkel hebt laten zien. in ben wel geslaagd zo denk ik" Drake glimlachte even. ''No probleme, ik kon je niet zomaar zo laten verkleumen right?'' grinnikte Drake even. Hij zag dat Tomari nog een andere vraag had, dus luisterde hij. "Als je het niet erg vindt, zou je me de weg naar de school kunnen laten zien?" hij voelde zich zo te zien niet echt op zijn gemak door zoveel vragen te stellen, maar Drake was op t moment best makkenlijk. ''Sure, ik moet toch die kant op. Je kunt gerust met me mee lopen.'' Drake en Tomari stapte de winkel uit het gure winterweer tegemoet. Hij keek naar Tom die het nu vast veel behaaglijker had dan net. Daarna keek hij de straat door om te zien welke kant e nu uit moesten, Drake herkende het al snel en liep een straat in terwijl hij er op lette of Tomari hem volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA PROFILE
Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] UTL8oxA MAGICIAN

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]   Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Be the normal stranger, or the strange normal [Tomari]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I'm not a stranger - Ronodan
» Don't be a stranger {Kanashimi}
» The words of a stranger [Autumn]
» Stranger, show yourself! -open-
» Tomari Reaper

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Kovomaka's Gardens-