PortalIndexA lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] HpD5UwnA lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] Empty
BerichtOnderwerp: A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier]   A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] Icon_minitimewo dec 24 2014, 18:50


It's the time of the year.. Iedereen blij, gezellig warm en het kasteel bloeit van liefde en genegenheid. Warme haardvuren, grote kerstbomen, warme chocomelk, gelach en samenzijn. Het ultime kerstmis beeld voor alle werelden. Ieder huis rijkelijk versierd met alle tierelantijn die je kunt verzinnen. Iedereen is zo ontzettend vrolijk en blij met kerstmis...toch? Stappen van afgetrapte Vans bewogen zich voort door de sneeuw in het kleine dorpje. Mensen die vrolijk hun nieuwtjes deelde, elkaar fijne kerst wenste en gelukkig nieuwjaar. Iedereen gehuld in lange mantels, hoeden en dikke bontjassen. De avond voor al het gebeuren, de zon begon al te zakken terwijl de koude sneeuw op de straten lag. Tussen al het gepeupel liep een jongen met gebogen hoofd wat sikkeneurig te mompelen. Zijn typisch herkenbare zwarte jas met witte bondkraag was van ver te zien, hij viel op voor enkel de gene die hem kende of geruchten over hem hadden gehoord. En was dat het geval, en jij kent hem ook? Dan weet je dat ze met een grote boog om hem heen liepen. Naast zijn jas met zwarte broek, had hij een zwarte tas met draken opdruk om. De tas bevatte de inhoud van een goeie fles kersenmede, wat andere wijn en 2 repen chocola. Hij kwam langs een koortje, zingen in de vallende sneeuw. Een van de vrouwen keek hem veelbetekenend aan, alsof ze meer van hem leek te weten en wat aan hem kon zien. Drake keek haar even aan, maar voordat hij iets tot goede intenties in zijn hoofd kreeg, wierp hij haar enkel een giftige blik. Drake liep door en hoopte maar snel in het kasteel te zijn met dit pokkeweer. Hopelijk was al dit weekhartige gedoe snel voorbij. Hij zette zijn capochon op en beende door.

Niet veel later kwam Drake het centrale punt van de leerlingenkamer binnen, waar wat stelletjes zaten. Hij zag een vriendengroepje bij de haard zitten kletsen, sommige keken op, maar negeerde hem of keken de jonge vuil aan. Drake haalde zijn schouders op. Sure, hij had er niet eens bij willen zitten als ze het hadden gevraagd.
Toch voelde hij de leegte, dit beeld maakte het alleenmaar erger. Ergens mist hij Gilbert, Hayden en zijn andere oude vrienden nu. Ze hadden samen de fles mede  en zoveel meer stuff geopend en genoten van een lange dronken nacht. Drake liep naar het raam en ging er zitten op de bank die er tegenaan was gemaakt. Toen hij zijn schoenen had uitgetrapt ging hij er gemakkelijk zitten. Daarna draaide hij de dop van de mede die hij had meegebracht. Hij keek ernaar. 'Merry Christmas, Drake.' waren zijn gedachtes. De jongen nam een heerlijke slok. Het zoete drankje streelde zijn keel, waarna hij een reep aanbrak. Kauwend op de chocola keek hij naar buiten, waar het nu echt donker was met maan hoog aan de hemel. Hij genoot van de warmte. Opeens voelde hij een tinteling langs zijn ruggengraat gaan, wat hem iets vertelde. Zijn ogen schoten gelijk hatelijk naar de andere kant van de leerlingenkamer, Hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier]   A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] Icon_minitimema dec 29 2014, 16:48

De feestdagen voor het nieuwe jaar waren de mooiste dagen.
Het waren de tijden waarin mensen gezellig samen waren, waarin de lichtjes in de bomen aangingen, de heerlijkste gerechten werden gemaakt en waarin iedereen zich geweldig kon vermaken. Cadeau's vlogen in het rond, net als de marshmallows, de warme chocolademelk, de gingerbread, de lichtjes, de vrolijkheid. Kerstmis bracht de mensen een tijd om van te genieten, een uitstekende build-up voor het opkomende jaar. Velen beschouwden kerstmis als de mooiste tijd van het jaar en dat was het ook.

Natuurlijk was het dat. Dat was wat de meeste halve zolen dachten.
Kerstmis bracht de witharige jongen geen vrolijkheid, het bracht hem alleen maar irritatie. Iemand die zichzelf omringde in een donkere wolk van pessimisme en gruwel was niet iemand die zo snel van kerstmis zou gaan houden. Hij was een tegenpool van de sfeer die nu rond hing op school, het kapotte lichtje in de kerstboom en dat ene vreselijke cadeau wat je van de obese oude man kon krijgen. Zijn kerstmis was dan ook niet een tijd van genieten, het was een tijd van lijden. Al die vrolijke blikken en de zoetsappigheid konden hem de pot op. Al de lichtjes mochten van hem barsten en oh, moge de kerstman de vreselijkste cadeau's geven. Het kon hem werkelijk waar niks schelen, zolang hij maar niet steeds kerstmutsen op zijn hoofd gedrukt kreeg of een handvol zuurstokken van een eerstejaars ontving (hoewel hij de zuurstokken kon slijpen en ze in iemands arm kon drukken, maar dat was helaas out of the question, wilde hij nog hier verblijven). Hij kon alleen maar zuchten en slechts lampjes laten knappen of modder in de sokken van leerlingen stoppen. Pfft. Kerstmis. My ass.

Xavier kwam kalm de leerlingenkamer binnenlopen, zijn handen in zijn zakken en zijn kin half begraven in zijn zwarte sjaal. Hij had zijn dunnere kleding verruild voor grote truien en vesten, hij was immers gevoelig voor koud weer en één koutje kon hem al lekker ziek maken, wat kwam door zijn verrekt zwakke immuunsysteem. Toen hij voelde hoe warm de leerlingenkamer was, deed hij zijn sjaal af en wierp het over een fauteuil. Valarak kroop uit zijn mouw en nam plaats op diezelfde fauteuil, opgekruld als een soort springveer. Hij had niet eens door dat zijn arch nemesis zich in dezelfde kamer bevond tot hij twee paar ogen in zijn achterhoofd voelde prikken. Hij rolde even met zijn ogen en keerde zijn hoofd half naar de Raziaan aan de andere kant van de kamer. Zijn gezichtsuitdrukking was compleet neutraal, zo staarde hij hem dan ook voor een seconde aan. Daarna wierp hij hem een willekeurige knipoog en keerde zijn rug weer naar hem toe, waarna hij Valarak kort over zijn kop streelde. Pfft, wat een zielig aanzicht wat die dude ook weer. Zo in zijn eentje op een bank met een fles alcohol en chocolade - chocolade, als één of andere vrouw tijdens haar menstruatie (de stereotypering lol). Waarschijnlijk had hij helemaal niemand om kerst mee te vieren, dus vierde hij het maar zielig met zichzelf.
'Hey, klojo. Hoor je kerst niet met anderen te vieren of ben je gewoon zo vriendenloos dat je je maar klam gaat zuipen?' sprak hij kort, zijn rug nog steeds naar Drake toegekeerd. Tja, wat Xavier nog meer met kerst deed... Andermans plezier afnemen. Al was dat iets wat hij standaard al bij Drake deed, kerst of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier]   A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] Icon_minitimedi dec 30 2014, 13:35


De jongen zat in de bank voor het raam en keek naar buiten. Hij zag de witte deken die zich over het kasteel had uitgespreid en hoe die laag dikker werd door het vallen van de kleine sneeuwvlokjes. Kleine donsjes leken het wel op een afstand, met z'n allen vielen ze naar beneden, om de groengele kleur van het gras te verbergen. Ondertussen was het donker geworden, dus het witte vlak was nu donkerder dan overdag. Hij had er een verschrikkelijke hekel aan, sneeuw. Het was koud, nat en maakte je schoenen en broekspijpen doorweekt wanneer je er doorheen ploegde. Hij liet zich vallen in gedachten en voelde zich net lekker rozig, de alcohol hielp daar heerlijk bij. Net had hij tot zover deze dag best een prettig humeur, alleen dat was iets wat natuurlijk niet lang kon duren. Want met de herkenbare voetstappen trok er gelijk een schaduw over het gezicht van Drake, want ondertussen wisten ze elkaar te herkennen zonder veel moeite. Hoe kreeg hij het altijd, maar dan ook altijd voor elkaar, om op te komen dagen wanneer hij er het minst trek in had? Drake keek zuchtend naar de jongen die in het midden van de kamer stond, bij de bank. Hij was bezig met zijn tuinslangetje en Drake draaide met zijn ogen. Dat arme dier, dat Xaf zijn eigenaar was.. iets wat bij Drake's gedachten opkwam. Hij nam nog een slok en keek naar Xavier terwijl hij weer eens wat lullige woorden naar Drake toe gooide.

''Vertel mij maar niet hoe ik kerst moet vieren Ballerina. Daarbij, wie zegt dat ik op dit moment bij mijn vrienden zou willen zijn? Ik heb ze tenminste nog.'' Drake lachte smalend en krabde even op zijn hoofd. ''Kan ik van jou niet zeggen, omdat jij namelijk alles en iedereen haat wat hier levend nog dood rondloopt. net als dat iedereen jou haat. Ik kan ze geen ongelijk geven trouwens.'' hij grinnikte en nam nog een slok. Hij keek even naar het slangetje, hoe het in een prachtig ronde vorm op de bank was gaan liggen. ''Kijk je trouwens uit dat je niet op je wurm gaat zitten?'' grijnsde hij vals, Drake had weer eens lol met zichzelf op zijn eigen irritante manier.Hij dacht aan het afgelopen jaar, over hoe alles was gelopen en dat het verdomde snel was gegaan ook. Hij keek even naar het witte haar van de jongen die hij het meest haatte van de school, zijn groene ogen en het keurige uiterlijk. Vorig jaar was hier aangekomen, kende niemand en voelde zich hulpeloos alleen. Geen Gilbert of Hayden, niemand die hij kon vertrouwen. Alleen met Mushu de shuttle uitgelopen, zijn draakje die hij nog af en toe zag en misschien ook binnenkort wel uit zou vliegen. Dat was het risico van deze soort draak, ze waren ontembare mythische wezens die niet lang bij je bleven, alleen voor een tijdje. Drake vond het niet erg want hij had het voorzien en wist dat het zou komen, hij wilde het zijn vriend ook niet moeilijk maken dus hij zou hem laten gaan. Alleen het voordeel was wel dat wanneer hij Mushu in de toekomst als volwassen, volgroeide draak tegen zou komen dan zou hij Drake herkennen. Dan zou Mushu meer zijn dan een huisdraakje, maar gewoon zo'n giga schattenbewaarder uit brute films. Zo een als die van een of andere vreemde ring.

Ondertussen had Drake wel een vrienden en vijanden groepje bij elkaar gescharreld; Xavier, Savador andere mensen en meisjes die hij had beledigd. Hij was blij met de vrienden die hij had, maar had nu gewoon geen zin in hun gepraat en gewauwel, Drake was als de wolf. Erg gezellig in bepaald groepsverband, maar ook fine als lonely wolf. Hij keek even naar Xaf en dacht aan de battle die ze hadden gestreden, eentje waar Drake van had genoten omdat de whitehair een geduchte tegenstander was geweest met lef. De lessen die ze hadden waren niet bepaald gezellig. Xavier was een jongen met een behoorlijk eigen wil en haat, het zou hem vooral niet boeien wanneer je ergens in de goot lag te leiden. Sterker nog, het zou Drake dan niks verbazen dat hij dan een trap nageeft. Geen medelijden en geslepen woorden die iedereen irriteerde... Drake in ieder geval wel. Het verbaasde Drake niks dat de jongen nu alleen door de gangen liep, opzoek naar wat eigenlijk? Waarscheinlijk mensen om te pesten voor zijn eigen vermaak. Het grappige was dat precies dat iets was wat de jongens met elkaar gemeen was. Het genieten van iemands missery. Het gevecht had geen vriendschap gecreëerd, nee dat absoluut niet, maar wel iets waar meerder mensen het over hadden. Je zag ook meerdere mensen in de kamer keken nu ook gespannen, omdat iedereen de geruchten kende. Drake en Xavier in een kamer? Shit is about to go down.
Derp post, ik hoop dat je er wat mee kan >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] UTL8oxA PROFILE
A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] UTL8oxA MAGICIAN

A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier]   A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A lonely christmas for me, ofcourse [Xavier]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» coming again ofcourse
» Lonely samurai
» Dancing lonely in an empty room / Open.
» Feeling so damn lonely.
» Alone and lonely are two different words [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-