PortalIndexWarm Welcome [&Nia] HpD5UwnWarm Welcome [&Nia] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Warm Welcome [&Nia]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fealwen

Fealwen

Warm Welcome [&Nia] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Jussels
Posts : 287
Warm Welcome [&Nia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: xI've Done My Homework
Partner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ

Warm Welcome [&Nia] Empty
BerichtOnderwerp: Warm Welcome [&Nia]   Warm Welcome [&Nia] Icon_minitimezo dec 07 2014, 20:49

Lilith, de vrouw die ze voor zo ongeveer een half uur gekend had, was vertrokken. Samen met haar Aphra had ze de boel de boel gelaten en was ze weggegaan. Fealwen had niet precies meegekregen hoe en wat, maar ze nam aan dat het om persoonlijke zaken ging. Zelf wist ze maar al te goed hoe zo'n situatie in elkaar zou steken en hoe weinig mensen ervan mochten weten. Ze had Victoire aangesteld en was zelf teruggegaan naar Cassia, om zichzelf uit de knoop te halen. Ze had echter niet gewild dat de Cassianen dit wisten; ze moest terugkomen als een goede leider, iemand die te vertrouwen was. Voor hen mocht ze niet menselijk zijn. Dat was niet de bedoeling van een leider, in haar ogen. Je was een object. Een object dat mensen als symbool van hun staat en hun magie zagen, een object waarover te klagen viel of dat je kon prijzen. Je kende er enigszins menselijke emoties aan toe, maar van wat je hoorde had je al een beeld van die persoon klaar. Je 'wist' hoe ze werkten, ook al had je de leider nog nooit echt ontmoet. Het volk had naar Fealwens idee geen menselijke leider nodig, maar meer een machine die deed wat hij moest doen. Zijn werk. Af en toe voor het publiek verschijnen en lachen; de teugels in handen nemen als er lastige tijden waren. De schuld op je nemen en af en toe mensen op hun plek zetten. Maar nooit had iemand behoefte aan iemand die een medemens was; nee, leiders waren daarvoor niet bedoeld. Niemand hoefde te weten dat zij ook maar een mens met een gebroken hart was.

Fealwen was nu echter op weg naar Eldur, samen met Bela. Lilith was vertrokken en de nieuwe Vrouwe van het Vuur was gearriveerd: Niamh Oleastro. Ze had geen idee wie deze vrouw was: ze verdiepte zich nooit zo in de opvolgers van andere LM's. Dat was een privézaak. Het ging andere mensen ook niet aan wie haar Opvolgers waren. Ze wist alleen dat ze Francis gekend had, dat had ze zo via via gehoord. Francis was nog uit de tijd dat zij hier was; het leek zo lang geleden. Alle gezichten waren al vervangen, sommige meerdere malen. Het was lastig om te bevatten, dus dacht ze er maar niet teveel over na. Over niet relevante dingen hoefde je je hoofd niet te breken.
In haar handen hield ze een bakje met koekjes, waarvan de ze vrouw er een paar aan hoopte te bieden. Ze zou vast wel thee hebben en Fealwen gaf haar gasten altijd thee en koekjes. Koffie had ze niet nodig, ze was al helder en wakker genoeg. En anders zorgde Bela daar wel voor. Ze had de witte pluizebol ook maar meegenomen, zodat Niamh gelijk zou weten dat hij bij haar hoorde. Sommigen dachten dat hij haar adviseur was, maar Bela mocht dan wel oud zijn; hij was geen adviseur. De hond kon niet eens praten, laat staan dat hij de politieke ontwikkelingen en dergelijke op Cassia kon bevatten. Ze hield van hem, maar hij was niet naar gelijke in zo'n opzicht.

Ah, daar moest Eldur zijn. Fealwen klopte op de deur en wachtte tot er open gedaan werd. Toen besloot ze zich maar gelijk voor te stellen. Ze gebaarde naar Bela, net toen de deur openging, dat hij moest blijven zitten. Het was een kort en snel handgebaar, maar Bela en zij hadden over de jaren een sterke band ontwikkeld. Een handgebaar was soms al niet meer nodig; een knikje kon genoeg zijn. 'Hallo,' groette Fealwen, die met moeite een lichte glimlach op haar gezicht toverde. Het was niet nodig om blij te zijn, maar ze wist niet precies wie ze tegenover zich had. Ze wilde de vrouw ook niet gelijk afschrikken door haar pokerface op te houden. 'Aangenaam kennis te maken, Vrouwe Niamh Oleastro,' zei ze, formeel als altijd. 'Ik ben Fealwen Eira Downsia Awyr Fel'dan, de Vrouwe van het Water.' Ze positioneerde de koekjes in één hand en stak haar andere hand uit. Hopelijk had degene tegenover haar wel door dat Fealwen genoeg zou zijn, maar ze stelde zich graag volledig voor. 'Ik wilde je graag welkom heten op de Academy, ook namens mijn collega's, en ik hoopte dat ik even binnen mocht komen om kennis met je te maken.' Ze keek even naar de koekjes die ze bij had. 'En als je toevallig thee hebt, heb ik koekjes voor erbij,' voegde ze eraantoe. Die zin kwam heel vreemd uit de mond van een vrouw die erbij stond alsof ze een deurwaarder was. Heel formeel, ze wilde een professionele uitstraling hebben. Ze keek de ander verwachtingsvol aan, hopend dat haar voorstel geaccepteerd zou worden. Je wist nooit met wat voor persoon je te maken had.

[&Nia graag~ Get her over here : D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Niamh

Niamh

Warm Welcome [&Nia] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : 50 Shades of Earl Grey
Posts : 11
Warm Welcome [&Nia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Light
Klas:
Partner:

Warm Welcome [&Nia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm Welcome [&Nia]   Warm Welcome [&Nia] Icon_minitimedo dec 11 2014, 16:41

Een nieuw begin was nooit makkelijk, dat had Niamh op de harde manier geleerd. En meerdere malen nog wel. Het bracht altijd meerdere problemen met zich mee dan je in eerste instantie in zou schatten, want veranderingen konden verraderlijk, maar vooral ook angstaanjagend uit de hoek komen. En ze konden je recht in het gezicht raken als een harde klap. Het was genadeloos.
En toch had Niamh geleerd om van veranderingen te gaan houden en om positieve dingen eruit te halen. Het kon soms dan misschien wat angstaanjagend zijn, maar verandering was nodig van tijd tot tijd. Het bracht nieuwe dingen, gaf je ideeën en beelden waar je voorheen nooit aan gedacht zou kunnen hebben. En met verandering kwam ontwikkeling. Je kon niet vooruit gaan als je maar steeds op dezelfde plek bleef staan om de veranderingen uit de weg te gaan. En het hing er natuurlijk ook vanaf hoe je er zelf mee omging en hoe je je ernaar opstelde. Maar als je open stond voor de dingen ging het allemaal veel makkelijker en ging je al een groot deel van de problemen uit de weg.
En daarbij kon het soms ook verrassend leuk zijn! Zoals met het inrichten van een nieuwe kamer en het helemaal je eigen plekkie maken. Het was natuurlijk wel even hardwerken en flink aanpoten als je het allemaal een beetje bijtijds af wilde krijgen, maar alles voelde dan meteen zo fijn en fris. Ze werd er altijd helemaal vrolijk van! De geur van een nieuwe woonruimte die dan opgevuld werd met je eigen spullen waardoor je kon merken dat het steeds meer en meer je eigen plekkie werd. Het beeld van dozen die per uur steeds minder werden en de ruimte die daarbij gecreëerd werd, ze vond het heerlijk! Maar bij dat punt was Niamh nog niet. Voor nu stond ze nog volop tussen de dozen en kwam ze er maar niet goed uit welke ze als eerste leeg wilde halen. Er stond zoveel, waar moest ze nou beginnen? Misschien eerst alle breekbare spullen uit de eerste paar dozen halen en ergens neerzetten? Maar wat nou als dat misging en ze alsnog dingen zou breken. Misschien dan eerst de fotolijstjes uit die doos daar achterin halen en die meteen ophangen, zodat ze in elk geval veilig hingen. Maar waar moesten die dan opgehangen worden? Met al die dozen die overal opgestapeld en in de weg stonden was haar overzicht een beetje verdwenen, dus echt een mooi plekje uitzoeken daarvoor was nog niet mogelijk. Ugh, zoveel keuzes en ze kwam er maar niet uit!

Opzoek naar wat de juiste aanpak hiervoor was snuffelde Niamh wat door één van de verhuisdozen heen, spittend door haar eigen spullen. Het merendeel ervan waren documenten, waardoor ze op het idee kwam om die dan te gaan ordenen en weg te leggen in één van de lades van haar bureau. “Dat kan wel een mooi begin zijn. En daarna de boeken wegzetten in de kast…” mompelde ze tegen zichzelf. Verontwaardigd keek ze naar de deur toen er een zacht geklop tegen galmde. Deurgeklop? “Uh-oh…” Meteen borrelde er stress in haar lichaam omhoog, wat maakte dat ze haar stappen richting de deur onhandig en te gehaast neerzette. Door de plotse paniek lette de Raziaanse niet goed op waar ze haar stappen zette waardoor ze het slachtoffer werd van haar eigen onhandigheid –voor al de zoveelste keer. Eén van de vele dozen die door de kamer verspreid lagen werd Niamh haar ondergang, letterlijk. Met een harde klap en wat gerinkel wat daarna nog volgde maakte de vrouw van het vuur haar zeer galante landing op de grond, met haar onderbenen nog half op de open doos geparkeerd. Enkele spullen waren er uitgeknikkerd tijdens haar val, maar gelukkig was er niks gebroken. Op het kleine beetje dat nog van Niamh haar eergevoel over was misschien, maar dat had ze al een tijdje geleden achter zich gelaten.
Met een sprong liet ze zichzelf weer overeind komen en snelde de vrouw zich naar de deur toe, om die met een gehaaste zwaai open te trekken. “Kan ik u ergens mee hel-“ Haar zin werd niet afgemaakt. In plaats daarvan werden Niamh haar ogen enkel groot opgezet van de schrik toen ze de persoon aan haar deur herkende. Een gezicht dat ze voorheen enkel op foto’s en tekeningen had gezien, maar wat ze nooit in het echte exemplaar voor zich had mogen aanschouwen. “Mevrouw Fel’dan…” Ze had geen begroeting van één van haar collega’s verwacht. Of althans, niet zo vroeg. Niet voordat ze de kamer een beetje naar haar eigen doen in had kunnen richten, zodat ze de wat meer ervaren gezichten in een wat degelijkere kamer uit kon nodigen. Dit was niet helemaal het plan geweest. Ze kon de vrouw nu ook niet zo wegsturen enkel omdat het een beetje een rommeltje was in Eldur. Dus eh, ze zou het er maar mee doen. Het was in elk geval vriendelijk van de vrouw van het water om haar te komen begroeten op deze manier, dus zou ze die vriendelijkheid ook terug moeten geven! “Maar natuurlijk, aangenaam! Kom binnen, kom binnen! En hartstikke aardig van u, ik waardeer het gebaar enorm!” De hand van de vrouw werd met vlugge bewegingen geschud. Oh jeetje, hoe ging de formele routine ook alweer? Thee, ze wilde thee. Ja, ze moest thee gaan zetten! Gelukkig had ze wat van het servies al wel uitgepakt. Zie je, ze kon soms wel handig zijn. Gehaast stoof Niamh door de kamer richting de zithoek, waar ook al wat troep zich had verzameld. “Mijn excuses voor de bende, maar het is nogal hectisch met de nieuwe inrichting en het verhuizen. Maar ik hoop zeker morgenavond klaar te zijn met de nodige dingen, zodat ik me dan volledig kan focussen op de echte zaken! Ik heb nogal wat inhaalwerk liggen, maar werken in een rommelige kamer helpt ook niet. Dat zorgt er alleen maar voor dat je hoofd een nog grotere chaos wordt, vind u ook niet? Ah, ik zal dit even wat meer aan de kant schuiven en dan kan u vast plaats nemen! De koekjes kunnen op de tafel gezet worden, als het niet past door de rommel mag u gerust wat spullen op de grond zetten. Hoeveel suiker heeft u in uw thee? Ach laat maar, ik zet het potje wel gewoon op tafel erbij. Als ik hem kan vinden…” Het hield maar niet op. Tijdens haar acties ratelde ze maar aan één stuk door op een hoog tempo, waar maar geen einde aan leek te komen. Alles gebeurde ook tegelijkertijd en door elkaar heen, niks leek richtlijnen of structuur te hebben. Alles liep maar als een chaotisch vuur door elkaar heen. En toch had ze alles klaar gekregen, waarna ze in een vlot dribbeltje naar haar bezoek liep, kop dampend water in haar ene hand, doosje met zakjes thee in haar andere. Heel veel keus was er niet, er waren wat fruitsmaakjes, rooibos en dan normale Earl Grey, maar het was beter dan niks. Na nog een keer hen en weer te lopen bracht Niamh daarna ook haar ogen kop, met het potje suiker mee, waarna het warhoofd kon gaan zitten. “Nogmaals excuses voor de chaos, maar ik vind het heel erg fijn dat u langs bent gekomen! Ik was eigenlijk van plan om na het inrichten zelf langs de collega’s te gaan, maar dit werkt natuurlijk ook. Dus eh, hoe verlopen de zaken op Cassia, als ik het vragen mag?” Ze deed maar meteen een poging om de praat tussen collega’s gaande te houden. Ze wilde hier immers van leren, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fealwen

Fealwen

Warm Welcome [&Nia] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Jussels
Posts : 287
Warm Welcome [&Nia] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: xI've Done My Homework
Partner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ

Warm Welcome [&Nia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm Welcome [&Nia]   Warm Welcome [&Nia] Icon_minitimevr dec 12 2014, 23:27

'Kan ik u ergens mee helpen?' werd er - bijna, de zin kwam niet geheel uit de mond van de vrouw - gevraagd toen de deur openvloog. Fealwen bekeek de ander even: dit zou Vrouwe Oleastro wel zijn; ze voldeed aan de beschrijvingen die Fealwen gehoord had en er straalde meer dan voldoende energie van haar af om Fealwen over te halen. Haar houding leek niet op die van Fealwen zelf, maar dat was dan weer een heel ander punt: bijna niemand hier gedroeg zich zoals zij, dus daar moest ze zich verder maar bij neerleggen. Haar collega herkende haar ook direct; een eer. Was al dat uitgebreide voorstellen toch niet nodig geweest. Fealwen glimlachte naar de vrouw tegenover haar. Ze wist niet precies wat haar leeftijd was, maar deze was in ieder geval op een vrij vroeg punt stopgezet. Het kon vreemd aanvoelen zo tegen een veel jonger iemand te praten, maar Fealwen had zelf allang wel geleerd dat uiterlijk bij LM's niets zei over de persoon erachter.

De vrouw tegenover haar begon nu vrij druk te zeggen dat ze zeker wel binnen kon komen. Fealwen zelf knikte dankbaar en stapte voorzichtig naar binnen, terwijl Bela helemaal aangevuurd raakte door het enthousiasme van de ander en de kamer al insprintte. Fealwen stopte direct met lopen en richtte haar blik rustig op de hond. 'Bela.' Het was geen vraag, geen verzoek; het was een bevel. De hond kwam enigszins schuivend tot stilstand, net voor een stapel dozen, waarna hij zich omdraaide. Wat zou zijn bazin willen? Zodra hij de bestraffende blik in haar ogen zag, liet hij zich onmiddellijk tot op zijn buik zakken en bleef haar aankijken. Er straalde geen angst uit zijn houding, maar hij had wel door dat zij dit gedrag hier niet zag zitten. Zodra hij in die houding zakte, verzachtte Fealwens uitdrukking weer en liep ze rustig naar het dier toe, hurkte om hem een geruststellende aai over zijn kop te geven. Woorden werden er verder niet meer aan vuil gemaakt. Een dier had geen woorden nodig om je te begrijpen.
'Mijn excuses, Vrouwe Oleastro,' zei Fealwen, boog haar hoofd even om aan te geven dat ze het meende. 'Ik had niet verwacht dat Bela zou zou reageren.' Ze sprak Oleastro maar aan bij haar achternaam, omdat dat de veilige en professionele keuze was. Als de ander het anders wilde zien, kon ze het gerust vragen. Fealwen deed alleen liever niet aan afkortingen en dergelijke. Dat deed zo'n afbreuk aan je persoonlijke relatie! Dat was een punt waarop ze het niet met heer Eodan kon vinden. Zelfs al gebruikte ze zijn voornaam nu, dat was nog steeds zakelijker dan dat ze hem met 'Eo' zou gaan bekogelen. Nee, nee, dat was verschrikkelijk en onvoorstelbaar.

Het drukke gepraat, gebaar en geren was iets heel nieuws voor Fealwen. Natuurlijk was ze nieuw hier, maar het voelde niet alsof vrouwe Oleastro alleen door zenuwen zo was. Waarschijnlijk was dit haar gewone gedrag. Goed, iedereen zijn eigen ding. Ze schudde haar netjes de hand en bedankte haar, dus Fealwen had niets te klagen. Er werd wat geschoven en geduwd, zodat ze plaats kon nemen. 'Dank,' antwoordde Fealwen rustig, waarna ze plaatsnam in de stoel. Comfortabel, ze had het idee dat deze rommelige kamer een heel mooi Eldur kon worden. Zover was het nog niet, maar goed; ze kon zich nog wel herinneren hoe het was geweest hier aan te komen en te beginnen aan de inrichting. Het drukke gepraat maakte Fealwen wel een beetje van slag, maar ze probeerde rustiger adem te halen om haar eigen rust te bewaren. 'Geen probleem,' zei ze naar haar collega, probeerde een glimlach uit die misschien geruststellend kon werken. 'Het spijt me dat ik te vroeg bij je aan kom kloppen,' zei ze, de 'je' gebruikend voor ze erover nadacht. Ze sprak ze al haar collega's aan, dus waarom de nieuwe niet? Ze zette de koekjes op verzoek van Oleastro op tafel neer en leunde wat achteruit. Bela kwam bij haar liggen, zo rustig mogelijk; hij wilde niet opnieuw zo'n blik riskeren. Nog meer excuses volgden. Fealwen voelde zich bijna alsof er een machinegeweer met woorden in plaats van kogels op haar gericht werd; het was nog even wennen.

'Natuurlijk moet je eerst even alles inrichten,' meldde ze haar collega, probeerde nog een beetje te glimlachen. Het was niet dat ze het niet kon, maar ze wilde dit bezoek gewoon netjes en formeel houden. Ze was hier immers niet om BFF's te worden met de Vrouwe van het Vuur. Natuurlijk; ze wilde op goede voet met haar staan, aangezien hun twee elementen niet goed met elkaar om konden gaan. Maar dat was nog geen reden om aan te pappen. In haar ervaring waren de karakters van Razianen zelden compatibel met haar eigen karakter. Ze probeerde er dus ook niet teveel van uit te gaan. 'Ik heb daarbij geen last van de dozen,' voegde ze er nog aan toe. 'Ah, bedankt,' zei Fealwen, blij dat er thee was. Dat was echt sap van het leven, ze wist niet hoe mensen zonder deden. Hmm, van kruidensmaakjes anders dan Cassiaanse kruiden was ze niet zo'n fan, dus dan maar Earl Grey. Heerlijk rustige thee op een moment als dit, dat ze veel ineens te verwerken kreeg. Dit was toch wel de meest flamboyante collega die ze had gehad.

Fealwen sloeg de suiker over en pakte in plaats daarvan een koekje, dat ze aan Oleastro aanbood. 'Ik hoop dat ze bevallen,' zei ze, uit beleefdheid. Daarna pakte ze er zelf ook eentje en leunde wat achterover. 'Ah, dat is een goed initiatief,' vond ze, van het idee om langs de anderen te gaan. 'Dat heb ik inderdaad ook gedaan toen ik hier was. Je zult wel merken dat we niet compleet zijn: de Vrouwe van het Duister en de Heer van het Woud zijn afgetreden, maar de zaken rond hun opvolgers zijn nog niet rond. Zeer jammer, maar niets aan te doen,' vertelde Fealwen. 'Daarbij is het me een plezier je hier te verwelkomen.' Tja, ze had alle formele taken - zoals het regelen van vergaderingen - naar zichzelf toe proberen te trekken. Daar hoorde ook bij, dat je bij de nieuwere LM's langsging. Kijken hoe ze waren, of ze goed aangekomen waren. 'Mocht je nog vragen hebben, informatie willen: mijn kamer is op de vierde verdieping van de Toren. Je bent altijd welkom om bij Ilma aan te kloppen,' zei ze nog, nam een slok van haar thee. Ha, even zitten.

Hoe de zaken op Cassia gingen? Fealwen dacht even na; niet omdat ze het niet wist, maar omdat ze per definitie graag nadacht over haar antwoorden voordat ze haar mond verlieten. 'Ja, ik kan zeggen dat het goed gaat,' besloot ze uiteindelijk. 'Ik heb nog niet zolang geleden mijn Opvolger Victoire hier weer van haar taken ontheven en daar heb ik nog wat inhaalwerk van over, maar dat loopt allemaal prima.' Hmm, het klonk misschien wel erg vreemd dat ze haar opvolger had overgenomen, dat zij geen opvolger was van Victoire. Fealwen besloot het kort toe te lichten. 'Ik weet niet of je hiervan op de hoogte bent, maar om misverstanden te voorkomen: ik ben vier jaar geleden ook LM geweest op de Academy, maar ik moest wegens persoonlijke omstandigheden terug naar Cassia. Zodra ik dat had opgelost, ben ik zo snel mogelijk terug gekomen om hier orde op zaken te stellen en Victoire verder te laten trainen,' was de korte toelichting. Een nieuwe situatie schoot haar te binnen. 'Er is op Cassia wel een rottige plaag,' zei ze. Het was niets ernstigs en gemakkelijk te verhelpen, dat kon ze wel delen met haar collega. 'Iemand heeft een stel giftige oceaandieren losgelaten in de gewone ecosystemen van de meren en delta's van Noord-Cassia. Ik heb er wat delegaties op afgestuurd om de zeepaardjes te vangen en weer uit te zetten, maar het is toch ongelofelijk wat mensen zich allemaal in het hoofd halen.' De vrouw nam opnieuw een slok van haar thee. Daarna keek ze op, naar de vrouw tegenover zich. Een tegenvraag was wel zo netjes nu. 'Hoe is het om hier te zijn? Is het al een beetje naar je verwachtingen?' besloot ze te vragen. Het voelde als haar taak de gids van de vrouw te zijn, haar lichtelijk gerust te stellen - als dat al nodig was. 'Ik hoop ook dat het goed gaat op Razen, verder.' Misschien kon ze nog wat zeggen over vorige Vuur LM's.. Natuurlijk! 'Daarnaast; gaat het ook goed met Francis?' Fealwen keek Oleastro vragend aan, terwijl ze een poging deed haar koelere blik te vervangen met een geïnteresseerde. Ze wist niet hoe Oleastro functioneerde, maar sommige mensen hadden gewoon een bloedhekel aan mensen zoals zij, die hun emoties het liefst voor hen hielden. Maar goed, over Francis zou ze nog wel kunnen vragen, toch? Ze had immers nog met hem samengewerkt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Warm Welcome [&Nia] UTL8oxA PROFILE
Warm Welcome [&Nia] UTL8oxA MAGICIAN

Warm Welcome [&Nia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warm Welcome [&Nia]   Warm Welcome [&Nia] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Warm Welcome [&Nia]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» A warm welcome~
» Warm bodies. [OPEN]
» Cold winter, warm heart.
» Warm nights..Cold thoughts [Ike]
» A warm… cold… Xmas with Yang

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Eldur - The Room of Fire-