PortalIndexYeah...whatever. HpD5UwnYeah...whatever. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Yeah...whatever.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Servatius
.
.
Servatius

Yeah...whatever. UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 189
Yeah...whatever. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere en vuur magie.
Klas: 6e klasser
Partner: I can't let anyone too close

Yeah...whatever. Empty
BerichtOnderwerp: Yeah...whatever.   Yeah...whatever. Icon_minitimeza jun 19 2010, 22:51

Het was vrij stil op het lancering platform. Het was ook midden op de dag. De meeste leerlingen hadden waarschijnlijk les. Er waren ook amper shuttle's op het platform aanwezig. Maar plots werd die stilte verbroken door het lawaai van een landende shuttle. Toen de deur open ging vloog als eerste een keizersarend eruit. Hij werd gevolgd door een jongen met rood haar dat haast tot zijn middel reikte. In zijn linkeroor had hij een gouden ringetje. Zijn gif groene ogen keken even nijdig naar de piloot die hen geevlogen had. Hij droeg een lange donkerrode leren jas en droeg om zijn nek een gouden ketting met een symbool dat op Shadra als heilig werd beschouwd. Het goud stak fel af tegen het zwart van zijn trui. ''Hou die rotvogel bij je'' snauwde de piloot naar Servatius. ''Daag hem dan ook niet uit'' was zijn uiterst kalme weerwoord. De man gromde nog iets maar gooide toen de deur van de shuttle weer dicht en steeg op. ''Stomme vent'' mompelde Servatius terwijl hij de shuttle nakeek. De keizersarend was alweer iets anders aan het zoeken om de slopen. ''Meath, gedraag je'' zei Servatius rustig tegen de arend. Die keek even om maar gehoorzaamde toen. Servatius keek een beetje rond op het platform. Hij lette niet op de voetstappen achter hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodbook.actieforum.com
Deshas

Deshas

Yeah...whatever. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Yeah...whatever. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Yeah...whatever. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yeah...whatever.   Yeah...whatever. Icon_minitimezo jun 20 2010, 09:04

Deshas kwam het platform oplopen. De hele dag zat hij al opgesloten in zijn kamer. De hele dag was hij al naar nieuwe spreuken aan het zoeken. Nu had hij even een pauze nodig. Dus hij was uit zijn kamer vertrokken en gewoon gaan lopen. Zijn voeten zouden hem wel ergens heen leiden. Maar het betwijfelde hem of het toeval was toen hij op het platform aan kwam. Eerst moest hij twee keer goed kijken voor hij het geloofde. ''Servatius'' mompelde hij zacht in zichzelf toen hij hem uiteindelijk herkende en echt geloofde dat hij het was. Hij hoorde zijn woorden die voor de vogel bedoeld waren. ''Je hebt je vogel verval genoemd?'' vroeg Deshas kalm om meteen ook te laten merken dat hij aanwezig was. ''Lang niet gesproken Servatius. Welke malloot heeft jou weer tot leven gewekt?'' vroeg hij daarna met een lichte grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Servatius
.
.
Servatius

Yeah...whatever. UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 189
Yeah...whatever. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere en vuur magie.
Klas: 6e klasser
Partner: I can't let anyone too close

Yeah...whatever. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yeah...whatever.   Yeah...whatever. Icon_minitimezo jun 20 2010, 18:51

Servatius keek niet om toen hij een stem hoorde. ''Heb je daar problemen mee dan?'' klonk het al dreigend waarna hij, met zijn hand al op het gevest van zijn zwaard om zijn heup, zich omdraaide. Zijn blik hatelijk maar dat veranderde direct toen hij Deshas herkende. Hij liet het gevest van zijn zwaard weer los en zijn gezicht vertoonde een verbaasde blik. Heel even maar, daarna grijnsde hij breed. ''Kijk eens aan. Deshas, Heer der Duisternis. Lang niet gesproken neef'' zei hij grijnzend. ''Ik zocht je al. Ik hoorde al van die geruchten dat je nog steeds in leven was, al had ik je me ouder voorgestelt. Hoe dan ook, ik werd opgepakt door de kinderbescherming die me dwong nog een jaar naar school te gaan. Vandaar dat ik hier kwam. Niet wetend natuurlijk juist degene tegen te komen die ik zocht'' glimlachte Servatius. ''Eigenlijk was jij die malloot. Geen zorgen ik leg het je nog wel eens uit. Maar hoe staat het leven neef?'' vroeg Servatius terwijl hij Deshas kalm aankeek en zijn handen in zijn broekzakken stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodbook.actieforum.com
Gesponsorde inhoud



Yeah...whatever. UTL8oxA PROFILE
Yeah...whatever. UTL8oxA MAGICIAN

Yeah...whatever. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yeah...whatever.   Yeah...whatever. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Yeah...whatever.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» yeah, Bye now
» Yeah, I need my friend right now.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-