PortalIndexLes hidden magic: Liam HpD5UwnLes hidden magic: Liam 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Les hidden magic: Liam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Yori

Miss Yori

Les hidden magic: Liam UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ............
Posts : 137
Les hidden magic: Liam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Lucht
Klas: I own one.
Partner:

Les hidden magic: Liam Empty
BerichtOnderwerp: Les hidden magic: Liam   Les hidden magic: Liam Icon_minitimedi jul 29 2014, 02:27



les hidden magic
Liam

Het was vroeg in de ochtend en ze was al klaar wakker. De kat had zijn tijd van zijn leven met al het gekroel wat het beestje kreeg terwijl ze zelf op een stukje brood aan het kauwen was. Ze staarde afwezig naar buiten toe. Wederom had de jongen zich aangemeld voor een les, maar zoals vele lessen was hij niet op komen dagen. Ze zou een afspraak maken met deze jongen nu. Langzaam stond ze op en bekeek de kat die haar gekwetst aankeek. “Hey, had je maar niet op me moeten zitten.. “ Was haar antwoord simpel, ze was blij dat ze in de jaren kattentaal had geleerd want de kat mopperde wat terug en ging al snel op de vaste plek liggen.
Yori pakte het een en andere en besloot haar weg te maken naar de ruines waar ze haar les zou gaan geven. Ze nam de tijd meer en in de loop van de wandeling verborg ze haar magie zelf, liet bij de ingang van de ruines een briefje achter. Noord 50, west 10, noord 25, oost 25, zuid 15. Stond op het briefje vermeld, ook stond er een paar kattenpootjes bij en als een watermark in het stukje perkament een schoenafdruk.
Ze zat rustig op een stuk gesteente te mediteren tot op een moment dat ze steentjes hoorde verplaatsen, enkele vogels waren opgeschrokken en vlogen weg met wat nodig kabaal. “Your late… “ Verzuchte ze toen ze vurig magie herkende. Het moest de jongen wel zijn, haar gouden ogen opende zich en bekeek de jongen nog een keer, op tijd was op tijd en niet later…
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam
.
.
Liam

Les hidden magic: Liam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlie
Posts : 253
Points : 15
Les hidden magic: Liam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador >w>
Partner: Love me till it hurts

Les hidden magic: Liam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les hidden magic: Liam   Les hidden magic: Liam Icon_minitimevr aug 01 2014, 19:31

Liam zuchtte kreunend toen de wekker vroeger af ging dan normaal. Hij was al even wakker, maar hij had gewoon geen zin om op te staan. Voor een keer vond hij op bed blijven liggen een beter idee. Hoogstwaarschijnlijk, of eigenlijk wel zeker, kwam dat doordat een leraar een afspraak met hem gemaakt had om vandaag een privé les met hem te hebben. Alle vorige lessen had hij 'perrongelijk' gekipt. Niet dat hij iets tegen survival had, alleen hij had niet het idee dat de leraar hem daar nog veel in bij zou kunnen brengen. Daarbij waren de lessen te vroeg naar zijn zin en zeker met zijn voormalig alcohol gebruik was het geen goede tijd geweest aangezien hij nog in bed zijn roes aan het uitslapen was.
Met tegenzin sleurde hij zich toch zijn bed uit. Na zijn normale ochtend routine slofte hij op zijn dooie gemak richting de ruïnes waar ze af hadden gesproken. Tot zijn verbazing zag hij niemand staan, maar nadat hij dichterbij was gekomen zag hij een briefje hangen. Met een zucht pakte hij het briefje van de muur en las wat er op stond. "Great..." verzuchten hij. Niet dat het moeilijk was voor hem om het te vinden. Met zijn slome pas liep hij door de ruïnes heen en volgde het blaadje.

Na een klein tijdje gelopen te hebben kwam hij op de plaats aan waar de leraar zat. "Als je bij het blaadje had gestaan dan was ik niet laat geweest." antwoordde hij droogjes terug. Zoals de lerares hem bekeek, bekeek Liam haar ook. Aan haar uitstraling kon hij wel begrijpen waarom ze het vak was gaan geven, maar toch bleef hij zich afvragen of zij hem wat bij kon leren wat hij nog niet wist. En wat was beter dan het te vragen? "Ga je alleen maar basis dingen leren of kun je me daadwerkelijk dingen leren die ik nog niet weet? Want als dat zo is hoef je me niet in andere lessen te verwachten." Sprak hij recht voor zijn raap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://liamegao.tumblr.com
Miss Yori

Miss Yori

Les hidden magic: Liam UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ............
Posts : 137
Les hidden magic: Liam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Lucht
Klas: I own one.
Partner:

Les hidden magic: Liam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les hidden magic: Liam   Les hidden magic: Liam Icon_minitimedo sep 11 2014, 11:45

Ze had in de tijd dat ze aan het mediteren was hem in de gaten gehouden. Het leek erop dat hij de raadsel op het papiertje niet eens oploste waarna ze toch even zuchten. Soms waren hersens veel te ver te zoeken, dat had ze nu ondertussen wel weer ver gezocht.

Nu dat de jongen voor haar neus stond en haar de schuld gaf. Kwam er een klein geniepig lachje op haar gezicht. “So… if this would be real… you would be dead by now.. I could sense your magic miles away. If I was a sniper, I would have shot you dead already. And talk about the paper, if you would have followed the footprint printed in it, you would have seen an arrow on it. It dedicated the direction to walk to. So… If you still think you would have survived this if we wered both on a assassin mission. You would die between 5 minutes.. “ Zei ze droogjes en haalde haar schouders nonchalant op. “So… straight up your back and concentrate on your magic, do you feel it? Can you direct all your magic to one finger?” Haar manier van lesgeven kon maar een ding zijn. Gewoon doorgaan met dit soort types en anders een á twee andere dingen in het spel gooien. Ze wist wel een zwakke schakel van hem, ze was niets voor niets een assassin en Princess.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam
.
.
Liam

Les hidden magic: Liam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlie
Posts : 253
Points : 15
Les hidden magic: Liam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador >w>
Partner: Love me till it hurts

Les hidden magic: Liam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les hidden magic: Liam   Les hidden magic: Liam Icon_minitimeza okt 11 2014, 18:39

Liam rolde zijn ogen op de leraar en lied haar het briefje zien met de coördinaten. "Listen, it said this, nothing like 'do it unnoticed' or 'inmagine yourself in a dangerous situation'. So if you had said that then you would probably noticed me when I suddenly was behind you. And on second hand. I wasn't lost." antwoordde hij knarrig terug. Ja, dit was een goed begin...

Liam vernauwde zijn ogen wat op hoe de leraar verder haar commando's gaf en wilde hoe hij zijn magie naar een punt bracht. Hij nam het echter aan als een uitdaging dat hij haar zou laten merken dat hij totaal niet onbekend er mee was. Met een diepe zucht ging hij rechter staan en zetten zijn voeten iets uit elkaar. Hij lied zijn ogen wat rusten zodat hij nog steeds alles kon zien, maar wel beter kon focussen. Hij lied het eerst naar het midden van zijn borstkas gaan wat er door licht begon te gloeien. Nadat hij het daar had zitten lied hij het naar zijn schouder gaan, door naar zijn elleboog en vervolgens door naar zijn hand. Mat nog en diepe zucht lied hij het naar zijn wijsvinger gaan waarna hij de leraar aan keek. Al dacht hij dat hij zijn magie in zijn vinger had zitten, het was maar een gedeelte er van, het gedeelte dat hij daadwerkelijk kon beheersen. Het onbeheersbare wat zich normaal op zijn schouders uiten lied zich ook in dit niet beheersen. Doordat de vlammen op zijn schouders nu ook niet zichtbaar waren en hij voor zijn gevoel het bij zijn magie had zitten merkte hij dat zelf ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://liamegao.tumblr.com
Miss Yori

Miss Yori

Les hidden magic: Liam UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ............
Posts : 137
Les hidden magic: Liam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Lucht
Klas: I own one.
Partner:

Les hidden magic: Liam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les hidden magic: Liam   Les hidden magic: Liam Icon_minitimeza nov 29 2014, 20:58

Can you even do it boy?

Ze horde z’n nag een beetje en zuchtte zelf ervan. “You do realize, you have to survival every moment of your being...” Zei ze nog als een kleine lectuur… Iemand die dacht alles te weten… Ze verzuchte zichzelf erop en ging met armen over elkaar staan.

Ze was snel verder gegaan met de les. Weliswaar als een commando want dit bleek een lastige jongen te zijn. Hij nam een aparte houding aan en ze bekeek de houding van de jongen alsof ze op een hondenshow diertjes zat te bestuderen. Armen over elkaar, rond hem lopen en rustig toe kijken. Wat afkeurend schudde zn hoofd. “Again. Start again.” Zei ze vanzelf en liet hem nog een keer doen. “You are not using everything..” Verzuchte ze. “There is still magic in your body. So you are not directing it to one point. If you do not take this serious you can also just shoo away… “ Zei ze kil en gaf hem nu direct een keuze om te nemen. “Do realize, you will fail for this class..”
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam
.
.
Liam

Les hidden magic: Liam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlie
Posts : 253
Points : 15
Les hidden magic: Liam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador >w>
Partner: Love me till it hurts

Les hidden magic: Liam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les hidden magic: Liam   Les hidden magic: Liam Icon_minitimezo nov 30 2014, 18:12

Liam verbeet zijn woorden weg op de lectuur. Als hij zou blijven reageren dan bleven ze er in hangen, want de leraar leek er nu ook niet echt een die snel op zou geven.

Tijdens dat hij zijn magie naar een vinger probeerde te brengen dacht hij dat hij alles had. Toen hij het anders hoorde en het opnieuw moest doen fronste hij wat meer. Hij begreep niet waarom het niet goed was. Zover hij wist en kon voelen had hij alles.
Weer begon hij zijn proces opnieuw. Dit keer meer geconcentreerd.  Hij ademde diep in en lied het rustig uit. Weer pakte hij al van zijn magie, maar het oncontroleerbare weigerde mee te gaan, wat resulteerde in het zelfde einde.

Liam zijn blik werd wat pissig en boos bij haar woorden dat hij anders kon gaan. "I'm really trying here!" Zei hij geïrriteerd. "I don't know if you noticed or are not even paying attention yourself, but I'm really trying. As far as I know do I have everything!  doordat hij juist hier opgefokt door raakte kwamen zijn vlammen naar buiten. "Shit!" Vloekte hij waarna hij weg keek en zijn eigen magie weer los lied. Nu het kwartje gevallen was bij hem deed hij zijn armen over elkaar heen en keek Yori aan. "You can fail me for this class already."  Zei hij duidelijk niet blij. "I can't control it... I can't. There is magic in me that won't listen to me. The flames on my shoulder is the proof. So if that is what I have to do to not fail, I'll never pass." Zijn ogen gleden terug naar Yori en hij zuchten een keer diep. "Don't get me wrong. I don't want to fail this class, but I'm training for 7 years on that magic and all I acomplished is that those flames won't hurt if they are touched and part of the heat is gone." Zei hij en bleef haar in haar ogen aan kijken. Liam sprak de waarheid. Hij kon er daadwerkelijk niks mee en wilde deze class niet falen, maar de keuze leek nu niet echt bij hem te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://liamegao.tumblr.com
Miss Yori

Miss Yori

Les hidden magic: Liam UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ............
Posts : 137
Les hidden magic: Liam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Lucht
Klas: I own one.
Partner:

Les hidden magic: Liam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les hidden magic: Liam   Les hidden magic: Liam Icon_minitimezo jan 04 2015, 13:41

Occ; Ten eerste, sorry het is laat, was de topic beetje vergeten. En ten tweede het is klein maar wist niets anders.

Ze had enkel haar armen over elkaar geslagen toen liam zo tegen haar begon, een wenkbrouw ging omhoog en ze keek hem alles behalve vrolijk aan. Ze begon op hem neer te kijken en bij het horen van opgeven had ze genoeg. Ze gaf hem een knal op zijn kop en boog iets naar hem toe. “Dat wil ik never nooit niet meer horen. ‘You can fail me for this class already.’ “ Ze was alles behalve vrolijk toen ze dát hoorde. Haar ogen stonden niet vriendelijk meer. “WIJ gaan dan wat anders voor jou verzinnen, je kan er enkel op net aan voldoende op eindigen. Je gaat alle lessen inhalen bij mij op het reservaat, verder zorg je ervoor dat je ALLES opzoekt over magie verbergen, maakt er een verslag van. Minimaal 15 pagina’s!” Zij wist dat het gemakkelijk kon halen, mits je het goed deed. “Geen gemaar geen gezeur, zorg dat je geen vlekken maakt op het verslag. Je levert het bij mij in volgende week op Gren en dan zien we verder. Voor nu een F. “ Zei ze kil. “Problemen of vragen Egao?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam
.
.
Liam

Les hidden magic: Liam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlie
Posts : 253
Points : 15
Les hidden magic: Liam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador >w>
Partner: Love me till it hurts

Les hidden magic: Liam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les hidden magic: Liam   Les hidden magic: Liam Icon_minitimedo jan 08 2015, 05:31

Liam rolde zijn ogen toen Yori blijkbaar niet naar zijn woorden had geluisterd. Hij klemde zijn kaken op elkaar en zijn vlammen begonnen bozer op zijn schouders te branden. Met moeite hield hij zijn woorden in tijdens dat ze sprak en haar niet onderbreken.

Eenmaal dat ze klaar was keek hij haar zwaar pissig aan. "Ja." Zei hij op een net zo'n stem terug. "Luister de volgende keer ook naar mij en luister vooral naar mijn woorden. Zoals ik al zei, Ik wil NIET falen. Ik wil deze klas halen." Hij zuchten maar een keer diep om zich wat rustiger te maken. Toen hij uitademde zakte zijn vlammen wat, maar ze bleven wel branden.
"En geef het adres of iets waar ik heen moet op Gren." Zei hij nog en deed zijn armen over elkaar.

~x~ Sorry dat deze ook zo klein is ^-^' ~x~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://liamegao.tumblr.com
Gesponsorde inhoud



Les hidden magic: Liam UTL8oxA PROFILE
Les hidden magic: Liam UTL8oxA MAGICIAN

Les hidden magic: Liam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les hidden magic: Liam   Les hidden magic: Liam Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Les hidden magic: Liam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Les: Hidden Magic
» Dark Magic Les 2~ Zelfverdediging Light Magic
» [Dark Magic Les 1] Moon Magic
» Hidden UnderWorld
» The Hidden Kingdoms

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Old Ruins-