PortalIndexYoki Zahn.  HpD5UwnYoki Zahn.  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Yoki Zahn.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Yoki Zahn.  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Yoki Zahn.  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Yoki Zahn.  Empty
BerichtOnderwerp: Yoki Zahn.    Yoki Zahn.  Icon_minitimeza feb 22 2014, 11:47

Hey , ik ben Yoki Zahn. Ik kom van de planeet shadra. Ik ben 16 jaar oud en ik ben hier na toe gekomen omdat ik van me eigen school ben afgestuurd door te veel schorsing maar dit jaar ga ik veel beter mijn best doen. Mijn moeder of vader zijn overleden en mijn achter tante en oom ook had ik gehoord van mijn ouders toen ze nog leefde. Ook heb ik een achternichtje maar ik zou niet weten hoe ze heet maar weet wel dat ze op deze school zit dus vraag ik of iemand me wil helpen haar te vinden.

Ik spreek  klassiek en modern Shadraans en ook Raziaans. Raziaans komt doordat me vader het aangeleerd heeft van me achter tante en mij  het dus heeft aangeleerd. Het is niet zo moelijk om te spreken maar als je me niet helemaal begrijp dat is oke.

Ik hou heel erg van het schrijven van verhalen. Het is erg leuk om te doen en dat is ook een van mijn favorite dingen.


Nu even wat algemenen dingen over mij die je echt wel moet weten.

Naam: Yoki Zahn.
Leeftijd : 16
Geboren op: 14 december 1997
Geboorte plaats. Shadra
Aangeboren magie. Dark
Huidige magie gebruik: Dark en fire.

Dierlijke vorm. Ik ben een zwarte raaf met grote snavels. Breng vaak ongeluk zonder dat ik het zelf door heb daarom ben ik geliefde niet in mijn dierlijke vorm.
Huisdieren: Een klein zwart-rood draakje met een halsbandje om ze nek in de kleur zwart. Menio is de naam van het kleine draakje. Vroegere vorm van de draak is Starfire. De draak die nu tot bezitting is van Raffin, Echter weet ze dit nog niet
Bezittingen. Om me nek draag ik een medaillon die mijn dierlijke vorm tegen houdt. Dit medaiilon is van mijn tante en oom geweest en deze heb ik geerft. op het medaillon staat het familiesymbool
Uiterlijk:  eehmm...?
Haar: Mijn haar heeft witachtige plukken en als ze zon er op schijnt wordt het een beetje roomkleurig.
Ogen: mijn ogen zijn hemelsblauw maar worden rood als ik echt boos ben op je. Dus maak me maar niet te boos aub.
Bouw: Yoki (ik dus) ben nogal sterk van bouw maar ook lenig genoeg. Ben niet super lenig maar het is genoeg om er mee door het leven te komen en me zelf te redden.

innerlijk: Yoki mag op het eerste gezicht iedereen. Niemand vindt hij eng om mee om te gaan maar als je iets fout doen mag hij je dan ook echt niet meer. Verder is hij een aardige en sportieve jongen. Heeft een goede houding maar houdt er niet van om te veel te flirten. Op zijn oude school was Yoki erg populair maar daar heeft die nu niet zo veel zin in om weer te doen. Hij heeft respect voor iedereen als je dat ook voor hem hebt. Houdt van mensen die niet te veel opvallen.

Likes: Chocolade, freerun ,scouting en eerlijkheid  
Dislikes: Cupcakes, te opvallende mensen en betweters.
Hobby’s: Tekenen, Muziek maken en freerunnen en scouting

Yoki is dol op feerunnen maar hij gata meer uit naar scouting. hij vindt het leuk om verantwoordelijkheden te hebben en heeft daar ook helemaal geen probleem mee. behalve als het echt zijn eigen schuld niet is.

Geschiedenis: In een heldere nacht wanneer de sterren aan de hemel stond werd Yoki geboren. Zijn ouders waren niet arm maar ook weer niet rijk. Hij had het leuk als klein kind en kreeg alles was zijn hartje begeerde tot dat die 12 werd en zijn ouders dood gingen. Had alles geërfd maar deed er niet veel mee. Hij voelde zich alleen op de wereld. Gelukkig kon hij zich redden met wij hij geleerd had. Op zijn 16de verjaardag besloot hij om zijn achter nichtje te zoeken waar hij de naam niet van wist. Het enige wist hij dat haar ouders ook dood waren en dat ze van de planeet Raza kwam maar op een dag zou hij haar vinden en zijn leven met der delen. haar beschermen zoals het hoorde als een neef.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Yoki Zahn.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zahn Mortiér [WIP]
» Zahn Mortiér || WIP.
» Yoki and Yuno
» Nice to see you ( Raffin and yoki)
» Old Enemies ( Raffin, Liv en Yoki)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Dark Magicians-