PortalIndexNice to see you ( Raffin and yoki) HpD5UwnNice to see you ( Raffin and yoki) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Nice to see you ( Raffin and yoki)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Yui chan
.
.
Yui chan

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimewo mei 28 2014, 19:01

Het is een normale dag als ze op het grasveld zit. Haar katten Myra en Kay liggen naast der. Ze spinnen zachtjes. Soms zag ze een schaduw maar als ze die zag dacht ze dat het een wolk was. Het deed haar denken aan een vroeger vriend van haar die ze had leren kennen. Hij had een draak en die ging zo snel dat je die zo beetje niet eens zag. ze miste hem best wel erg.

`ik rol door het gras, het is zo zacht`zong ze zachtjes zodat alleen hele goede oren haar konden horen. Haar katten keken verbaast naar der. Ze was niet vergeten dat haar dierlijke vorm een kat was dus dat ze de gedachte en geluiden die de katten maakte kon omzetten in haar eigen taal. ze glimlachde en had een gelukkige blik in haar ogen. Het was een mooie zonnige dag. Mischien zou er iets kunnen gebeuren maar mischien ook niet. Op starshine academt wist je het maar nooi. het leven kon de hemel zijn maar kon ook omslaan naar de hel. het was nog maar net de vraag wat er kwam opdagen of wat er weg bleef. Ze keek weer naar haar katten. Kay zat zijn poten te likken maar Myra keek omhoog naar de lucht met gespannen oortjes. Het was net of ze wat op merkte aan de lucht en iets hoorde. Myra vertelde haar dat ze een hoog geluid hoorde wat leek op iets dat ze eerder had gehoord. Toen Yuno dat hoorde keek ze verbaast naar Myra. ' het zou toch niet zijn draak zijn' zei ze hardop. Nee dat kan niet, hij zou niet hier komen dacht ze.


Laatst aangepast door Yuno Gasai op do mei 29 2014, 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimewo mei 28 2014, 20:37

Het was de eerste keer dat ze starshine academy zag. 'wow' zei raffin en ze keek naar beneden en zag iemand zitten. 'kom starfire ,laten we landen en aan haar vragen waar je je moet melden.' Ze landen en raffin stapte van starfire. Haar blauwe haar glinsterde in de zon.Ze hoopte dat ze vrienden zou krijgen, maar ze wist niet zeker of ze dat wel kreeg als ze wisten wat haar dierlijke vorm was. Ze liep naar het meisje en starfire liep met haar mee. 'hey, mag ik je iets vragen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimedo mei 29 2014, 10:04

Een draak lande op het grasveldje neer. het was duidelijk in haar ogen en nightfury. ze bekeek het meisje even. Duidelijk een water magician. Ze hield niet zo van water magcians. het was echt niks voor haar. weer keek ze naar de draak. Ze wist zeker dat ze die eerder had gezien. 'hey, mag ik je iets vragen?' vroeg het meisje aan der. Ze vroeg zich af of ze moet antwoorden maar besloot aardig te zijn. "natuurlijk mag dat. geen problemen mee" zei ze. toen stond ze op en liep naar de draak. " Hey starfire....teminstens als ik het me goed herinder." zei ze en myra kwam naast haar staan en miauwde. " Ja dat is starfire....de ex draak van Yoki" zei de kat en bevestigend knikte ze. Ze was benieuw of het meisje er ook van af wist. ze glimlachte naar het meisje. " je kent volgens mij mijn neefje Yoki wel. Dit was vroeger zijn draak" zei ze. Rustig wachte ze op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimedo mei 29 2014, 10:09

Rustig kwam hij aan lopen op het grasveld. hij had afgesproken met zijn nicht yuno. ze spraken wel vaker af en praatte dan over vroeger. Hij keek even rond en toen zag hij haar met een ander meisje. Plotseling zag hij de draak en keek toen verbaast. Hij rende naar hun toe. kay de kat van yuno sprong op hem af en hij knuffelde hem even. " starfire is hier!" zei de kat en hij knikte. Hij zette de kat neer en keek toen naar starfire. "Hey starfire...nieuw baasje?" zei die in de taal zodat de draak hem begreep. Hij fluitte even en toen kwam zijn eigen draakje er aan. Het was nog maar een jong een speels draakje en vloog een beetje onozel rond. Hij keek naar yuno en glimlachte even. " Zoo dus wel zijn niet meer alleen" zei hij rustig en grinnikte. hij nam het andere meisje even goed in zich op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimedo mei 29 2014, 14:05

Ze keek naar de jongen die er aan kwam. Starfire leek onrustig te zijn om hem. 'ja ik heb een nieuwe rijder..' zei starfire tegen de jongen. Raffin keek naar het draakje bij hem en glimlachte. 'hoi ik ben nieuw hier en ik heet Raffin en jullie heetten?' Ze keek naar starfire die zich zo te zien nog steeds ongemakkelijk noemde. Ze verluisterde naar haar.'rustig maar ,waar ken je hem van?' 'Hij was mijn oude rijder..' zei starfire. Raffin keek weer naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimedo mei 29 2014, 20:21

'hoi ik ben nieuw hier en ik heet Raffin en jullie heetten?' zei ze. Niet echt geintereseerd was hij er in. Het deed hem maar niks dat yuno met een ander meisje was terwijl hun twee een afspraak hadden. Hij wist wel dat de draak haar aan haar eerste keer rijden op een draak deed denken en aan haar beste vriend Camel maar toch voelde hij zich er niet veel beter mee. "Ik ben yoki" zei hij een beetje afwijkend. Hij keek naar yuno en was benieuwd hoe zij zou reageren. Het was maar beter dat Raffin niets te veel van de familie zou weten maar hij wist niet wat yuno zou gaan doen. Yuno was nogal opelijk tegen iedereen. Ze had geen geheimen
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimedo mei 29 2014, 20:25

Ze hoorde dat het meisje zich voorstelde en dat yoki naar haar keek. Yoki was altijd benieuwd wat zei zou zeggen tegen iemand die nieuw was. Ze was altijd openlijk." Ik ben yuno" zei ze en toen liet ze haar ketting zien. "Hier staat ons familiesymbool op" zei ze rustig en keek toen naar starfire. Haar katten begonnen onderling te praten. Ze sloot even haar gedachte er voor af. Ze keek naar yoki die duidelijk zich niet op zijn gemak voelde. Ze keek toen weer naar het meisje. "Raffin is een mooie naam" zei ze. Ze wist niet echt meer wat te zeggen.

( familiesymbool is het symbool van city of bones)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimedo mei 29 2014, 21:53

Raffin keek naar het symbool wat yuno liet zien ,ze wist zeker dat ze het herkende en ergens eerder had gezien. 'dus je hebt een nieuwe draak yoki ?' zie starfire die zich zo te zien nog steeds niet op haar gemak voelde. Ze vroeg zich af of yuki en yuno haar zouden accepteren als ze wisten wat haar dierlijke vorm was ,omdat haar dierlijke vorm niet zo vaak voor kwam bij water magicains. Ze was toch een beetje zenuwachtig. "eh..weten jullie waar ik me moet melden??" Starfire liep wat naar Raffin waarschijnlijk omdat ze dan zich iets op haar gemak zou voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimevr mei 30 2014, 10:05

Ze merkte op dat Raffin zich niet erg op haar gemak voelde. Myra bekeek Raffin goed. “ Ze heeft nog een dierlijke vorm” zei Myra. Yuno luisterde naar haar en knikte. Ze wist dat Myra gelijk had. Ook kay had het door. Kay was meer van het water type en vertrouwde Raffin duidelijk ook met haar dierlijke vorm maar Myra hield afstand. Myra voelde zich meer thuis bij Yoki en Dominic. “ Een draak is denk ik haar dierlijke vorm” zei Kay tegen der. Het zou wel is waar kunnen zijn dacht ze.

Ze bekeek Raffin nog is goed. Ze kon de taal van haar nightfury goed spreken en beheerste het ook goed. Zij had alleen die vaardigheden aan geleerd. Ze vertouwde haar wel maar ze wist dat ze ergens mee moest oppassen. Iets dat haar katten instinct zei. Het weer werdt wat bewolkter. “ Waar wil je heen dan?” zei ze rustig. “ Naar de schoolmeester of zullen we hier blijven?” zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimevr mei 30 2014, 10:07

Yoki had aandachtig geluisterd naar wat Myra over haar gezegd had tot dat de vraag van zijn vroegere draak doordrong. “Ja, ik heb een nieuw draakje, hij heet Menio” zei hij. Hij tilde Myra op. “ Dus je dierlijke vorm is een draak Raffin” zei hij rustig. Hij was wel aan zulke dingen gewend en niks verbaasde hem meer. Aan hoe de katten zich gedroegen wist hij al genoeg. Hij zag dat Yuno rustig begon te vragen waar ze heen wou. Het maakte hem niet zo veel uit wat er ging gebeuren of waar ze naar toe zouden gaan zolang ze maar iets deden.

Menio ging zitten op het gras en spreidde zijn vleugels. Hij spuwde een paar kleine vlammetjes. “ Ha we hebben een meisje als draak” zei hij een beetje spottend maar alleen Yoki en Yuno zouden hem kunnen horen. Hij stamde immers van het familiesymbool af. Hij liep een beetje rond en ging toen liggen.

Yoki keek naar de draak en grinnikte toen hij dat gezegd had. Het was zo typisch Menio dat het hem ook al niet verbaasde. Hij keek naar Yuno en wachte rustig haar orders af. Hij was gewend om haar te beschermen
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimevr mei 30 2014, 15:23

Starfire keek naar Menio op een manier die Raffien niet aan stond. "starfire wat je ook van plan bent ,laat hem met rust." verluisterde ze naar starfire. "dus je dierlijke vorm is een draak Raffin" zei yoki tegen haar. hé hoe wist die dat nou weer dacht ze. Ze raakte een beetje in paniek ,wat niet normaal voor haar was. Ze wist dat als ze echt in paniek zou raken ze drakenogen zou krijgen , dus ze probeerde te kalmeren. "eh..ik denk dat we hier wel kunnen blijven.." zei ze om antwoord te geven op yuno's vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimevr mei 30 2014, 20:43

Yuno knikte toen ze de antwoord op haar vraag had gehoord. “Menio doe is normaal.” Zei ze in het Raziaans naar hem. Menio knikte goedkeurend. Ze keek toen naar Yoki met een waarschuwende blik. “ Dat jij zo goed met je draakje kan omgaan. Ik wist wel dat hij tegen jou zei dat ze een draak was” zei ze weer in het Raziaans. Toen richtte ze zich op het meisje en begon weer in de standaard taal te praten. “Welkom hier op SSA. Je hoeft je niet angstig te voelen over je dierlijke vorm” zei ze en veranderde toen in een kat en weer terug. “ zie je meerderen kunnen dat” zei ze en wees toen naar Yoki. “Niks raars aan op ssa hoor.” Zei ze en glimlachde. Ze hoopte dat ze het meisje op gemakt stelde


( Haha even voor de duidelijkheid Yoki is ook mijn achount xxx)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimevr mei 30 2014, 20:54

Toen Yuno hem op zijn dierlijke vorm had gewezen keek hij angstig uit zijn ogen en toen ze zo tegen hem praatte werd hij boos. Als hij in zijn dierlijke vorm veranderde gebeurde er altijd nare dingen. Zijn ogen werden heel erg donkerzwart en ze keken naar Yuno. Hij keek woedend uit zijn ogen. Myra rende op hem af en miauwde. “ Yoki niet doen” zei de kat en hij beheerste zich zelf weer. Hij keek toen rustig naar Menio. Zijn draak kalmeerde hem altijd.

Menio kwam op hem af en deed zijn kop lang zijn gezicht. Hij aaide het beestje je liefelijk en glimlachte er naar. “ Waarom is Yuno zo geïnteresseerd in haar. Is ze beter dan mij” Spraak hij in zijn eigen taal. Menio schudde zijn hoofd. “ Yuno wil gewoon vrienden worden. Ze is aardig tegen iedereen. Ze is het tegen over gestelde van jou. Ik weet dat je haar wil beschermen maar laat haar maar even” zei hij in de zelfde taal terug. Myra knikte yoki toe. “ ja het is wel goed zo” zei in het raziaans. Hij ging weer over in de normale taal. “ ja welkom hier” zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 13:37

Raffin had niet echt het idee dat Yoki haar mocht. Ze keek naar hem en heel even veranderde haar ogen in drakenogen. Ze keek naar de katten van Yuno en toen terug naar Yuno. Starfire keek nog steeds naar Menio ,maar ook naar de katten van Yuno ,iets stond haar niet aan zag Raffin."starfire.." zei Raffin in een taal die starfire kon verstaan. "ehm...dus het is normaal dat water magicains ook een draak als dierlijke vorm kunnen hebben?" Ze voelde dat ze haar kalmte verloor wat nooit gebeurde. Starfire gromde naar Menio. "starfire hou op!" zei ze weer in de taal die starfire kon verstaan. Ze voelde zich boos worden. Haar ogen veranderden weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 13:47

hij zag hoe Raffin haar ogen in een andere kleur ogen. het waren draken ogen. hij keek even naar yuno en zuchte. ze had haar te veel verteld dacht hij. hij ging beschermend naast yuno staan. Myra ging haar pootjes aflikken en deed net alsof er niks gebeurde. Zijn symbool begon te gloeien en verbaast keek die er naar. " yuno" zei hij rustig en keek toen naar haar medalion, ook die gene gloeide. hij keek angstig er naar. dit was niet normaal, er klopte gewoon iets niet. hij deed zijn medaillon van zich af en deed het is zijn tas. hij wist dat als hij nu boos zou worden in een raaf zou veranderen en dat het leven voor iedereen dan een hel zou worden. hij hij bedaarde zijn woede en keek toen naar Raffin." rustig maar...ik ben gewoon geen type die iedereen mag" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 13:55

Raffin keek naar Yoki en toen naar Yuno ,ze zag dat haar medaillon gloeide. "W-wat is dat?" Ze hoorde een geluid achter haar. Starfire keek om haar heen en leek onrustig , haar ogen en tekens kleurden blauw en er kwam ijs op de grond. "starfire rustig" zei ze ,maar ze werd zelf ook onrustig. Ze had het akelige gevoel dat ze bekeken werden door iets. Opeens kwam er zwarte rook overal om hun heen. "wat te..." Iets greep haar en trok haar de mist in. Alles werd zwart voor haar en ze gilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 14:04

Yuno merkte dat Raffin plotselings weg was. teminstens ze zag het gewoon. Ze veranderde in een kat en ging bij kay en myra zitten. "myra, het is duister he?" zei ze tegen der en haar kat knikte. ze kon goed zien in het donker. " Yoki, ben je er nog?" zei ze en ze voelde een hand op haar kattnhoofdje en ze werdt opgetild. ze was nog veilig bij yoki. nu moest ze nog een plan hebben om raffin terug te krijgen. " Yoki, verander in een raaf" zei ze in het raziaans. ze wist dat yoki het hier nooit mee eens zou zijn maar ze had geen keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 14:12

Starfire zag hoe Raffin de mist werd in getrokken. "RAFFIN!!" ijs schoot van de grond omdat starfire in paniek was. "we moeten haar helpen, we moeten iets doen!" zei starfire. ijsspegels komen om de grond. de mist werd dikker en sloot starfire in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 14:19

Yoki merkte dat starfire in gevaar was. Behendig als hij was sprong hij over de ijspegels heen en hield starfire vast. " we gaan haar helpen en yuno ook" ze hij rustig en hij aaide de kat yuno. myra en kat kwamen zelf aan lopen. " we gaan haar helpen" zeiden ze. Menio kwam er rustig aan lopen. "Wat donker zeg" zei hij en toen gleed hij weg. "auw" zei hij. Yoki schudde zijn hoofd." we moeten Raffin vinden" zei hij zocht het gebied af. Hij had geen keuze als hij dat ding moest verjagen moest hij maatregelen nemen. hij zette yuno op de grond neer en veranderde in een raaf. alles werdt nog donkerde en het ongeluk kwam naar bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 14:25

Starfire keek naar Yoki. Raffin lag op de grond en bloedde heel erg. Dat ding had haar haar grootste angst laten zien. Het was een angstdemon. Ze werd een beetje wakker en keek om zich heen. Toen ze recht op wou zitten schoot er een vreselijke pijn door haar heen. "auw!" schreeuwde ze en bleef liggen. Ze voelde zich duizelig. Nog even en ze zou flauwvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yui chan
.
.
Yui chan

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yui
Posts : 155
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Fire class
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 14:30

Haar katten ogen schenen in het donker. ze zag Raffin liggen en rende er naar toe" miauw miauw" zei ze en ten verandere ze terug. " gaat het?" zei ze maar eigelijk wist ze het antwoord al wel. Ze keek naar haar verwondingen. "wat is er gebeurd?" zei ze en keek angstig. Een hele beeld onstond er voor haar. de dood van haar ouders, het kwijt raken van yoki. ze taste in het duister. "yoki" schreeuwde ze en ze begon te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 14:38

Raffin zag Yuno en dat ze hetzelfde had wat zij had gehad. "Yuno het is niet echt!! Het is een angstdemon!!" Ze wou op staan ,maar had te veel pijn. "Yuno hoor je me?! Het is niet echt!! Probeer je er tegen te verzetten!" Ze keek naar de mist die nu naar hun toe kwam. "oh oh nee niet nog een keer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 14:43

Yoki hoorde yuno gillen. Hij rende naar haar toe en omhelsde haar. " yuno, rustig ik ben er nog wel. ik ben bij je" zei hij. hij toonde geen aandacht voor Raffin. Yuno had zijn hulp nodig. hij streelde over haar wang heen en aaide door haar haren. "rustig" zei hij. hij keek bezorgd naar haar. de mist kwam dichter bij.


Yuno voelde de armen van yoki om haar heen. ze was veilig voor haar gevoel. plotseling begon ze te trillen. " Blijf van der af" zei ze zelf maar niet met der eigen stem. ze schrok er zelf heel erg van. ze drukte zichzelf nog meer tegen yoki aan. "help me" zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 14:53

Starfire zag de mist naar ze toekomen. "oh oh ,we moeten weg bij die mist." De mist sloot ze in en alles werd zwart voor starfire. Ze zag nog eens hoe haar ouders vermoord werden en ze zag hoe raffin werd doorboord door een zwaard. "RAFFIN!!" schreeuwde ze. In paniek schoot ze ijsspijlen over a om haar heen.

Raffin hoorde Starfire schreeuwen. '' Starfire!!! Het is niet echt!!" Ze wilde opstaan en starfire zoeken , maar er schoot weer pijn door haar heen. "Yoki het is een angstdemon ,en hij heeft starfire en de rest!!" zei ze en keek bezorgt naar Yoki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitimeza mei 31 2014, 15:00

Hij hoorde wat raffin zei en lachte toen. "o een angst demoon" zei hij en hij veranderde in een raaf en vloog er heen. " rustig maar allemaal" zei hij. "het is een angst demoon". myra draaide met haar ogen en miauwde. " zorg ff voor kay en starfire" zei ze en liep gemakkelijk de mist uit. hij veranderde weer en legde zijn hand op starfire neer en tilde kay op. " Demoontje wat wil je van ons?" zei hij op zijn gemak. hij was niet ergens bang voor dus hij had geen angsten.

Yuno keek naar de plek waar yoki verdwenen was. 'yoki'zei ze zachtjes. ze huilde geruidloos. ze was bang dat hem iets overkwam. ze wou opstaan en ze werdt plotseling ondersteund. ze voelde een klein katten lichaampje. " myra" zei ze en glimlachte. de kat miauwde. "geen angst tonen alles komt goed" zei de kat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA PROFILE
Nice to see you ( Raffin and yoki) UTL8oxA MAGICIAN

Nice to see you ( Raffin and yoki) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you ( Raffin and yoki)   Nice to see you ( Raffin and yoki) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nice to see you ( Raffin and yoki)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» (closed) {with Kirito,Yoki,Yuno) A old friend.
» Shadows in the light (Yuno,Yoki,Liv,Raffin)
» raffin
» Yoki Zahn.
» Yoki and Yuno

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-