PortalIndexFerost zoeken. HpD5UwnFerost zoeken. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Ferost zoeken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Deshas

Deshas

Ferost zoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Ferost zoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Ferost zoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Ferost zoeken.   Ferost zoeken. Icon_minitimeza apr 17 2010, 15:14

Deshas rees vanuit de schaduw omhoog. De zon scheen behoorlijk fel. Met een nijdig gezicht knipte Deshas in zijn vingers en liet een zonnebril gemaakt van schaduwen op zijn neus verschijnen. ''Vervelende rot zon'' mompelde hij zachtjes. Met zijn handen in zijn zakken liep hij tussen de bomen door. Zo af en toe bleef hij staan om te voelen of Ferost dichtbij was. ''Ik hoop maar dat Celebrian een hele goede reden voor die spoedvergadering heeft'' mompelde hij nors terwijl hij op een snel tempo doorliep. Hoe sneller hij die vlooienbaal gevonden had, hoe sneller hij weer weg kon uit dat felle zonlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost zoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost zoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost zoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost zoeken.   Ferost zoeken. Icon_minitimeza apr 17 2010, 19:51

Ferost liep met lichte tred langs de bomen. Hij sloop haast en zorgde ervoor dat hij geen enkel geluid maakte. Niets om de natuur om hem heen te verstoren. Hij kwam net bij het meer vandaan. Zijn periode van boete doening was nu gelukkig bijna voorbij. Over een klein kwartiertje mocht hij gewoon weer praten en weer terug keren naar de Toren. Toch was het gevoel van schuld nog niet helemaal verdwenen. Plotseling bleef Ferost stokstijf stil staan. Het enige wat bewoog was zijn hand die uiterst langzaam en geroutineerd naar de stok tussen zijn riem greep die hij kon laten uitklappen tot zeis. Het hout groeide tot een lengte van net boven zijn hoofd en met een zacht sissend geluid schoot het metalen halve blad uit. Het metaal schitterde in het zonlicht terwijl Ferost behoedzaam dichterbij het geluid sloop. Toen ineens, alsof er ergens een singaal was gegeven, sprong Ferost zonder geluid te maken uit de bosjes en hield zijn zeis dreigend gericht tegen de persoon die hij gehoord had. Zijn woeste uitdrukking veranderde in verbazing toen hij Deshas zag. Hij had het moeten aanvoelen maar had geen enkel moment gedacht dat hij een van zijn collega's hier tegen het lijf zou lopen. Ferost ontspande zich wat meer maar bleef behoedzaam en alert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Ferost zoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Ferost zoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Ferost zoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost zoeken.   Ferost zoeken. Icon_minitimeza apr 17 2010, 20:08

Het geluid van sissend staal had Deshas direct gealarmeerd. Op hetzelfde moment als dat Ferost uit de struiken sprong draaide Deshas zich om. In die draai trok hij snel en soepel zijn zwaard uit de schede en hield die tegenover Ferost in aanvalspositie. Ook hij ontspande zich iets toen hij zijn collega herkende maar ook Deshas bleef alert en wantrouwig tegenover de ander. Na wat er laatst was gebeurd wist je het maar nooit. En Deshas wist dat dit voor beide kanten gold waardoor hij en Ferost zich in een extra gevaarlijke positie verkeerden. ''Nou dat scheeld mij weer zoeken'' begon Deshas stroef en bars. Hij liet de punt van het robijnen lemmet van zijn zwaard naar beneden wijzen maar omklemde het ivoren gevest daarintegen steviger om direct toe te slaan mocht dat nodig zijn. ''Kennelijk is je tijd nog niet om anders had je wel tegen me gesproken. Desnoods met scheldwoorden. Mooi dat je nog moet boete doen want dan kan ik mijn verhaal vertellen zonder onderbroken te worden'' zei hij. Hij bleef Ferost strak in zijn donkergroene ogen staren en moest moeite doen om zijn haatgevoelens te beheersen. ''Ik ben je komen zoeken op het verzoek van Celebrian. Ze zocht me op met de boodschap dat ze een spoedvergadering houdt. Ik moest dit aan je doorgeven met het bevel onmiddellijk naar de vergaderzaal te gaan. Als jij Airmid ook wil waarschuwen dan zoek ik Aidan wel op'' vertelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost zoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost zoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost zoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost zoeken.   Ferost zoeken. Icon_minitimeza apr 17 2010, 20:26

Een paar tellen bleef Ferost Deshas strak en nog altijd zwijgend aanstaren maar zijn blik zei genoeg. Wat doe jij hier? straalde zijn hele houding en blik uit. Hij ging normaal staan en zette de zeis naast zich neer. Ferost gezicht betrok even toen hij Deshas' eerste woorden hoorde. Ook zag hij de haatgevoelens weerspiegelt in zijn ogen. Dezelfde die hij op het moment voelde. Maar Ferost zette zijn woede om Deshas even opzij toen hij zijn reden van bezoek hoorde. Uit zijn zak viste hij een kleine zandloper aan een gouden ketting op. Toen het laatste beetje zand erdoorheen gegleden was stopte Ferost het ding terug en keek Deshas aan. ''Waar gaat die spoedvergadering over?'' was meteen het eerste wat hij vroeg. Zijn stem klonk een beetje raar en hees omdat hij hem al dagen niet had gebruikt. Ferost schraapte even zijn keel. ''Ik ga wel naar Airmid'' zei hij daarna met zijn normale stemgeluid tegen Deshas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Ferost zoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Ferost zoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Ferost zoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost zoeken.   Ferost zoeken. Icon_minitimeza apr 17 2010, 21:05

Deshas wachtte ongeduldig tot de zandloper leeg was zodat hij eindelijk antwoord kon krijgen op zijn verhaal en dan zo snel mogelijk weer verder kon. Hij keek Ferost weer aan toen hij zijn hese stemgeluid hoorde. ''Ja, als ik dat wist had ik het wel gezegd!'' snauwde hij op Ferost' eerste vraag. ''Sorry'' mompelde hij er haast onverstaanbaar achteraan. ''Ik heb het nogal druk de laatste tijd en er zijn een aantal periodes in mijn leven die ik nu voorgoed moet afsluiten. Ik ben op het moment vrij gestresst. Daarbij nog Savador opleiden, dat gedoe met Marcus en de Raad in het Rijk dat me niet kan missen nu'' zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost zoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost zoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost zoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost zoeken.   Ferost zoeken. Icon_minitimeza apr 17 2010, 21:56

Ferost keek even geschrokken naar Deshas toen hij tegen hem begon te snauwen. Hij was niet bang voor Deshas maar geschrokken van het plotselinge harde geluid. Snel herstelde Ferost zich terwijl hij met lichte verbazing het excuus van Deshas aanhoorde. Dat had hij nooit verwacht. ''Ik deel mee in je zorgen Deshas. Ook ik voel de laatste tijd dat er wel veel gespannenheid in de lucht heerst. Het is een drukke periode voor ons allemaal. Laten we daarom niet meer tijd verdoen dan nodig is. Jij gaat naar Aidan, dan ga ik naar Airmid'' zei Ferost vastberaden. Hij borg zijn zeis op en rende weg. Onder het rennen veranderde hij in een wolf en sprintte zo verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Ferost zoeken. UTL8oxA PROFILE
Ferost zoeken. UTL8oxA MAGICIAN

Ferost zoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost zoeken.   Ferost zoeken. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ferost zoeken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ferost?
» Zoeken
» Zoeken..
» David zoeken.
» Diva zoeken.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-