PortalIndexFerost? HpD5UwnFerost? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Ferost?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Niah

Miss Niah

Ferost? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Ferost?   Ferost? Icon_minitimevr feb 05 2010, 19:50

Kikuri liep een beetje moeizaam door de toren heen opzoek naar Ferost. Ze had van Norwood gehoord dat hij hier ergens moest zijn, maar waar had ze geen idee van. ze durfde ook niet te roepen omdat ze bang was dat anderen haar zouden horen. Ze liep verder en verder. Soms stopte ze even om te luisteren of ze iemand hoorde maar als ze niemand hoorde liep ze weer verder. Haar nadeel was ook nog eens dat ze Ferost nog nooit gezien had, dus ze had ook gene idee van wie ze moest zoeken of naar wat voor persoon ze moest kijken. Na een tijdje lopen ging ze tog maar een deur binnen die ze was tegen gekomen. toen ze de kamer in keek zag ze een persoonstaan ze vroeg zachtjes 'stoor ik? ik ben opzoek naar Ferost bent u dat of weet u waar ik die kan vinden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost? UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimevr feb 05 2010, 19:57

Ferost stond gewoon in zijn eigen kamer. Het was gewoon mazzel dat Kikuri juist Erdore in liep. Toen Ferost een zachte meisjesstem hoorde draaide hij zich half om. Zijn donkergroene irissen keken even naar het meisje. ''Ik ben Ferost. En nee je stoort niet. Waar kan ik je mee helpen?'' vroeg hij kalm. ''Ga zitten'' gebood Ferost met een vriendelijke glimlach naar het meisje en wees naar een stoel die in de kamer stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Ferost? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimevr feb 05 2010, 23:27

Kikuri was heel blij dat ze de goede kamer had uitgekozen en dat was ook te zien op haar gezicht wand ze had een hele breede blije grijns gekregen. nadat ze de woorden Ferost had gehoord en was gaan zitten nadat hij het had aangeboden stelde ze zih eigen voor 'ik ben Kikuri, ik ben naar u opzoek gegaan omdat ik graag meer informatie over Deshas wil hebben.' Ze keek Ferost met haar grote paarse ogen aan in zijn donkergroene irissen en wachte geduldig of hij haar meer zou willen vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost? UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimeza feb 06 2010, 07:59

Ferost was zelf ook gaan zitten en wachtte kalm af wat het meisje hem wou vragen. Ze stelde zichzelf eerst voor als Kikuri. Ferost keek echter even verbaasd op van haar vraag. ''Waarom wil je iets over Deshas weten?'' vroeg hij verbaasd. ''En wat dan precies?'' vroeg hij erachteraan om aan te geven dat hij wel bereid was antwoord te geven. ''Toch moet ik je eerlijk bekennen dat ik ook lang niet alles van Deshas weet'' eindigde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Ferost? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimeza feb 06 2010, 11:38

'Ik weet dat u ook niet alles weet over Deshas maar wat ik van Norwood en de andere heb gehoord weet u ongeveer wel het meest.' Begon ze. 'Ik zou graag meer over Deshas willen weten omdat Norwood me voor hem heeft gewaarschuwd dat ik uit zijn buurd moet blijven en dat hij een beetje zenuwachtig werd toen ik hem wat langer aan keek.' Ze keek naar Forest met een beetje een verlegen blik. Ze was het niet egt gewend om tegen iemand die ze helemaal niet kende en voor het eerst zag gelijk zo'n grote vraag te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost? UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimeza feb 06 2010, 11:47

''Tja, Deshas en ik hebben een lange geschiedenis samen'' zei Ferost zacht op de eerste woorden van Kikuri. ''Ik snap wel dat ze je gezegd hebben bij Deshas uit de buurt te blijven. Hij is nogal onvoorspelbaar zie je. Dat hij zeneuwachtig werd als je hem voor lange tijd recht aankijkt is ook vrij begrijpelijk. Deshas is een machtig man, daar zal ik niet over liegen. Misschien wel machtiger dan wij allemaal'' zei Ferost ernstig. Met 'wij' doelde hij op de andere Legendarische Magican's. ''Hoe het ook zij, hij is niet echt meer gewend dat iedereen hem recht aankijkt. De meeste wenden hun blik van hem af om hem niet recht in zijn ogen te hoeven kijken'' legde hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Ferost? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimeza feb 06 2010, 15:29

Kikuri luisterde naar zijn woorden. Ze begreep nu wel waarom hij zenuwachig werd toen ze in zijn ogen keek. 'Waarom kijken de mensen hem dan niet recht in zijn ogen aan? ik vind juist dat hij hele mooie en misterieuse ogen heeft.' Ze gniffelde even. Half nog gniffelend keek ze Feros weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost? UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 10:30

''Als de ogen het laatste zijn wat je ziet voordat je driehonderd jaar onder zeil gaat in een stenen tijdloze gevangenis denk je daar wel anders over'' zei Ferost kalm maar met een kleine grijns. ''De meeste mensen zijn bang van Deshas Kikuri. En de meeste hebben er ook alle rede toe. Deshas is in en in slecht Kikuri. Hij twijfelt niet als hij iemand het leven moet benemen'' vertelde Ferost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Ferost? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 10:52

Kikuri luisterde naar de woorden van Ferost. 'Stenen gevangenis?' Vroeg ze een beetje verbaast. 'Maar als Deshas zo gevaarlijk is, waarom is hij hier dan nog? Hier lopen zat leerlingen rond die misschien dan gevaar lopen'. Ze dacht even stilletjes in zichzelf. 'Maar wat is er dan met Deshas gebeurt dat hij nu zo slecht is. Ik geloof nooit dat hij zo geboren is.' Ze keek Forest aan maar haar lach en gegiggel was nog niet verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost? UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 17:32

''Eigenlijk horen wij driehonderd jaar geleden te leven Kikuri. Tenminste todat Deshas met een waanzinnige idee kwam alle macht te willen hebben en ons besloot op te sluiten in een soort stenen omhulsels waarbinnen de tijd stopte. In het laatste gevecht tussen Deshas en mijzelf lukte het me om hem in zijn eigen gevangenis op te sluiten. Totdat we nu weer, driehonderd jaar later, vrij zijn gekomen'' legde Ferost uit. ''Ik denk niet dat Deshas snel leerlingen zal aanvallen. Dat is gewoon tegen zijn princiepes. Hoe dan ook sinds Katherine gestorven is, is Deshas zowiezo gewetenloos geworden'' zei hij. ''Katherine was de enige vrouw waar Deshas ooit van gehouden heeft. Ze had zelfmoord gepleegd. Deshas was er helemaal stuk van. Ik denk dat dàt de knop in zijn gedachte heeft omgezet'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Ferost? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 21:13

Kikuri luisterde aandachtig naar Ferost. Ze was even geschrokken toen ze hoorde dat de vrouw waar Deshas van hield zelfmoord had gepleegd. Na een tijdje zei ze 'waarvoor is Deshas dan zo geworden? Wat wil hij dan berijken?'. Bij Kikuri gingen er ook meteen tientallen vragen door haar hoofd maar ze had besloten om ze ongeveer een voor een te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost? UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 21:22

''Ik denk dat hij de klap van Katherine's dood niet aan kon Kikuri. Wat hij wil bereiken hiermee is volgensmij nooit meer verliefd worden. Als bijna iedereen een hekel aan je heeft of doodsbang voor je is wordt dat wel een stuk makkelijker'' zei Ferost kalm. Hij had Kikuri zien schrikken toen hij over Katherine's dood verteld had. Maar ja, zij wou antwoorden. Dan zou ze ook de volle waarheid krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Ferost? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 21:27

Kikuri snapte het nogsteeds niet. 'k heb Deshas met nog iemand zien vechten of sparren op het grasveld maar het was niet de normale vorm van Deshas. Hoe komt het dat ik er dan niet bang voor ben toch na alles wat u me heeft verteld? En als hij geen liefde meer wild voelen waarom gaat hij dan niet dood? Dan voel je tog niks meer waar je ook heengaat? En mischen ziet hij dan zijn liefde weer'. Zei ze een beetje overhaast maar wel goed verstaanbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost? UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 21:31

''Waarom dood als je ongelofelijk veel macht heb?'' vroeg Ferost kalm. ''Jij hebt hem enkel gezien Kikuri en even met hem gesproken. Hij heeft je niet bedreigd, hij heeft je nooit aangevallen. Jij hebt nog geen rede om bang van hem te zijn'' ging hij door. ''Deshas wilt misschien nooit meer verliefd worden maar hij komt er nog wel achter dat je zoiets niet kunt beinvloeden. Liefde overkomt je gewoon of je het nou wilt of niet'' eindigde Ferost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Ferost? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 21:44

Kikuri had niet echt het idee dat dit gesprek de goede kant op ging. Ferost had natuurlijk gelijk over dat zij nog geen reden tot angst had voor Deshas. Ze stond een beetje haastig op waardoor ze bijna viel. Sorry nog trouwens dat ik zomaar binnen kwam vallen en u overlaad met allemaal vragen. Ze zuchte even zachtjes. Dan ga ik maar zei ze een beetje twijfelachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Ferost? UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 21:48

''Het geeft niet'' wuifde Ferost Kikuri's verontschuldiging weg. Hij stond ook op en liep kalm naar de deur. ''Ik ga je niet verbieden om met Deshas om te gaan. Dat mag ik niet eens. Dat men je waarschuwt is voor je eigen bestwil maar enkel jijzelf kunt je eigen maatstaf bepalen. Als jij dus wat meer over Deshas wilt weten moet dat kunnen. Als je naar hem zelf toe wilt gaan idendito, maar verwacht geen hartelijk welkom'' zei Ferost. Hij hield de deur daarna voor Kikuri open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Ferost? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitimezo feb 07 2010, 21:53

Kikuri zach hoe Ferost opstond en de deur voor haar opendeed. Nadat hij klaar was met praten was ze opzich best blij dat ze antwoord had gekregen op de vragen die ze gesteld had. 'Nog bedankt voor alles' zei ze en liep de gangen in in de hoop dat ze metene de goede kant op liep en niet weer een uur liep te dwalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Ferost? UTL8oxA PROFILE
Ferost? UTL8oxA MAGICIAN

Ferost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ferost?   Ferost? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ferost?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ferost zoeken.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Erdore - The Room of Nature-