PortalIndexI've never heard silence quite this loud. | Kanrou HpD5UwnI've never heard silence quite this loud. | Kanrou 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I've never heard silence quite this loud. | Kanrou

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
iiiiiiiiiiiiii
.
.
avatar

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : i
Posts : 370
Points : 5
I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Empty
BerichtOnderwerp: I've never heard silence quite this loud. | Kanrou   I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Icon_minitimema dec 09 2013, 15:20

The world isn't in your books

#$/%^|&*

it's out there.

Een verveelde blik decoreert Ludwig's lakse houding in de les kunst. Het is een donderdag middag en ondanks dat de morgen vrij vlot verlopen was, lijkt de tijd nu op slag langzamer te gaan. De normaal gemotiveerde leerling, Ludwig hangt achterover in 'zijn' bankje. Zijn ogen staren verveeld naar buiten terwijl zijn vingers actief bezig zijn met een potlood om zij as te laten kenteren. In de klas zou het stil moeten zijn maar Ludwig heeft nog nooit zo'n harde stilte in zijn leven gehoord. Links, rechts achter en voor hem waarneemt hij ophef over de opdracht die ze behoren te maken. Hoe, wat, waar en waarom vragen worden kruislings door elkaar heen gesteld. Allemaal nerveuze stemmetjes, bang de opdracht verkeerd geïnterpreteerd te hebben. Het rumoer komt tot een hoogtepunt waarna de lerares een berispend hoestje uit, een eerste waarschuwing. Het verbaal rumoer dimt een beetje, plaats makend voor het doffe getik van potloden op papier. Ludwig's potlood draait overigens nog steeds rondjes rond zijn slanke vingers. De opdracht 'teken een veilige situatie' was op zichzelf niet heel moeilijk, en Ludwig kon best wel wat situaties verzinnen. Het probleem lag hem opdat Ludwig niet kan tekenen, als in hij heeft twee linker handen en is hopeloos met beelden op papier te zetten. Poppetjes zijn bij Ludwig nog steeds: een streepje als lichaam en 4 streepjes als ledematen meer niet. Daar komt nog eens bij dat Ludwig kunst niet begrijpt, iets vitaals en fraais als het leven kun je niet vastleggen in zijn ogen. En dus blijft het tekenvel op het tafeltje voor hem volledig blanco.

Ludwig's typerend groene ogen met een gouden ring om de iris heen speuren de klas rond op zoek naar een idee wat hij mogelijk over zou kunnen nemen. Alles bleek overigens te ingewikkeld en of onnozel te zijn, waardoor Ludwig zijn blik al gauw op hetgeen richt wat levendiger was dan al wat zich in deze klas bevond. De wereld die zich achter de ruit verscholen hield. Het vriest buiten twee graden en ondanks dat een zwak zonnetje een poging doet om de boel op te warmen, lijkt het erop alsof het aanvoelt als min zes. Dromerig staart hij naar de poederige sneeuw. De onberoerde sneeuw doet Ludwig denken aan wolken of een opeenhoping van slagroom. Bij die gedachte protesteert zijn buik met een pijnlijk knorrend geluid. Hoe lang nog.. begint Ludwig zich af te vragen terwijl het hongerige gevoel zich verspreid. Een paar seconden later klinkt abrupt de bel waarop een boel gesteun en gekreun volgt vanuit de klas. De meesten waren gefrustreerd omdat ze de opdracht niet voltooid hadden, anderen hadden gewoon te lang in dezelfde verkrampte houding gezeten. En eentje, kreunde zachtjes om de buikpijn in zijn maag. Ludwig schiet omhoog bij het horen van de bel, negeert de leraar haar pleidooi om nog even te blijven zitten en is druk onderweg om zijn plek en blanco vel achter zich te laten. Met zijn voet op de plint voelt hij een rukje aan zijn arm. De lerares kijkt Ludwig schaapachtig aan, zijn 'tekening' in haar linkerhand. 'Wat betekend dit, meneer Ludwig' Ludwig schraapt zijn keel kort en antwoord vervolgens koeltjes: ''Dat is de plek waar ik me het meest veilig voel. Een plek waar niets of niemand is buiten mijzelf.'' Ludwig glimlacht onschuldig, neemt de lerares haar stilte als goedkeuring en loopt het klas lokaal uit. Hoe hij zo snel op een antwoord was gekomen was hem onduidelijk, maar het heeft hem voor nu 'gered'.

Voor Ludwig zijn lichaam als een raket naar de eetzaal verplaatst maakt hij een stop bij de sanitaire voorzieningen vlak naast een onderkomen lokaal. Op dit toilet was bijna nooit iemand en zo bleek de ruimte ook nu volledig leeg te zijn. Een zacht opgelucht zuchtje verlaat zijn mond wanneer hij de deur van een van de hokjes achter zich dicht trekt en op slot doet. Rustig maakt hij de knoop van zijn broek los en zipt hij zijn rits naar beneden. Zachtjes en opgelucht ademt hij uit wanneer grotendeels van de urine uit zijn blaas is. Als alles zijn systeem verlaten heeft spoelt hij door en sluit hij zijn rits en knoop weer. Ludwig verlaat het hokje en loopt rechtuit om zijn handen te wassen. Abrupt zwaait de deur open en verschijnt er wat het lijkt een meisjesachtig figuur in de deur opening. Ludwig's ogen worden groter en hij springt naar achteren een lichte blos op zijn wangen. Was hij de verkeerde deur naar binnen gelopen? Waren de twee toiletten van de binnenkant dan zo identiek aan elkaar? Door de schrik vergeet Ludwig de kraan uit te draaien en staart hij licht beschaamd naar beneden. Hij hoopte dat het meisje hem nu niet zag als een of andere viezerik die meisjes op de toiletten bespiedde. ''S-sorry, ik geloof dat ik de verkeerde deur ben binnen gegaan.'' Zijn de woorden die Ludwig's mond verlaten, een scheve glimlach op zijn gezicht. ''Ik kon toch zweren dat dit de jongens wc was.'' mompelt hij er achter aan, zijn gezicht ietsje betrekkend. Licht nerveus staart hij naar de tegels onder zijn voeten, het meisje met de lange blauwe haren had nog geen woord gezegd of spier vertrokken. Wat zou ze van hem denken? En moest hij zich voorbereiden op ellenlang strafwerk of.. of zelfs een bezoek aan mr. savador..? Een zucht ontglipt Ludwig's lippen, weer een geweldige dag voor Ludwig Will Kresnik.  

901, hoop dat je er wat mee kunt =]

©
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanrou
.
.
Kanrou

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Deemsiepeemsie
Posts : 509
I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: Norrie :twisted:
Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never heard silence quite this loud. | Kanrou   I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Icon_minitimedo feb 06 2014, 21:58



Het was weer een van die dagen dat het minder ging. Gelukkig wel beter dan de week ervoor waar hij geklusterd aan het bed zat. Dat gaf hem wel de tijd om een opdracht af te maken die vandaag. Een veilige situatie moest het worden. Als het niet voor zijn gevorderde kunst vaardigheden was kon hij het moeilijk volbrengen. De lange jaren in een ziekenhuiskamer hebben hem wel snel op een idee gebracht. Het zicht uit zijn kamer op de buitenwereld. In zijn ogen veilig en vrij. Ver weg van de verdoemenis van de witte muren en medische apparatuur. Velen zouden een ziekenhuis als veilige plek beschouwen maar naar mate de jaren toename, werden de witte muren een hel. Het enige wat er voorkwam, was het verdriet van achtergeblevenen en de vreselijke pijn van andere patienten. Als het niet voor de oude zuster was, was hij al binnen een jaar gek geworden. Door haar maakte hij kennis met de wonderen van de schilderkunst en wist hij heel goed het haar te doen van zichzelf en anderen. Na tien jaar in een ziekenhuiskamer was zijn haar heel erg gegroeid. De ravenzwarte lokken kwamen inmiddels al tot zijn liezen. Ook had hij iets anders gemerkt. Mensen konden zijn geslacht niet meer raden. Hij begreep dit deels wel. Door zijn aandoening kwam hij niet vaak de deur uit en kon hij niet trainingen doen. Dit maakte het dat hij een smal figuur had en een hele lichte porseleine huidskleur had. Het enige wat in de jaren wel mee werkte was zijn lengte. Hij had tegen de tijd dat hij ontslagen werd uit het ziekenhuis een lengte berijkt van 1 meter 81. Zijn bouw was er nog niet veel sterker of breder op geworden dus werd hij nog steeds als vrouw aangezien. Hij hield van zijn lieslange haar. Knippen was geen optie.
Na een jaar vrijheid zonder ziekenhuizen kon hij naar school. Een compleet nieuwe ervaring als je nog nooit een enkele kamer had verlaten. Hij stond met zijn neus voor het grootste avontuur wat hij ooit had meegemaakt. School, leraren en leeftijdsgenoten. Maar na een week had hij een eigen persoonlijke kamer en kende hij de weg naar de ziekenzaal wat in zijn geval toch wel van levensbelang was. Maar de weg naar het lokaal waar hij op dit moment moest wezen. Ho maar. Op dat gebied was het hier net een gigantisch doolhof. Met zijn schilderij onder de arm liep hij maar door de gangen. Hij werd er moe van. Niet door zijn aandoening maar het feit dat er niemand rondliep door de gangen. Tijdens lestijd zou er toch wel een docent door de gangen moeten lopen om spijbelende leerlingen te attenderen? Maar nee, tuurlijk niet. Dat doen ze niet als je ze nodig hebt. Hij liep gefrustreerd de toiletten in. Hopelijk ditmaal wel de herentoiletten. Die fout had hij al gemaakt en toen werd hij ondekt door lady Tári. Nee, dat liet hij niet gebeuren. Na minuten van zoeken had hij de juiste toiletten gevonden en was naar binnen gelopen. Hij had, voordat hij een hokje in was gegaan, zijn tas en het schilderij op de grond gezet voor de spiegels zodat deze niet al te vies werden. Enkele minuten waren verstreken bij het lozen van zijn ontlasting. Hij verliet het hokje en keek recht in de ogen van een onbekende jongen. Eerlijk gezegt was hij een beetje geschrokken omdat hij hem niet had horen binnen komen. En zo te zien was hij degene die dacht dat hij de verkeerde toiletten was ingelopen. De arme jongen zou zich een laplazeres schrikken als hij Kanrou’s stem zou horen. Hij liep op de open kraan af en waste snel zijn handen. ’S-Sorry, ik geloof dat ik de verkeerde deur ben binnen gegaan.’ Nog even zich stil houdend keek hij naar de schuine glimlach. ‘Ik kon toch zweren dat dit de jongens wc was.’ That’s it. Hij barste uit in het lachen. De zware en lage lag zal de ander wel duidelijk moeten maken dat hij mannelijk was. Al snel was hij gestopt met lachen en trok zich recht. ‘You walked into the right toilet. We are both male.’ Zijn Noord-Shadraanse accent was weer duidelijk herkenbaar. Hij maakte een kleine buiging. ‘Pardon my rudeness, the name is Kanrou Takumi.’ Hij ging weer rechtop staan en pakte zijn schilderij op met zijn tas. ‘If you would excuse me. I still need to find the art room, which I have been trying to find for the last half hour. Can you please point in the right direction?’ Beter iets dan niets. Hij moetst deze opdracht al een tijd geleden inleveren bij de docent maar hij had het juiste lokaal nog steeds niet gevonden.



{{Sorry voor de latigheid... -.-' Maar anyhow. 780 woorden. En dit is zijn schilderij: ||Linkje|| }}
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiiiii
.
.
avatar

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : i
Posts : 370
Points : 5
I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never heard silence quite this loud. | Kanrou   I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Icon_minitimezo feb 09 2014, 21:36

The world isn't in your books

#$/%^|&*

it's out there.

Ludwig houdt zijn typerend groene ogen star op de tegels onder zijn voeten gericht, een veel makkelijker 'doelwit' als het meisje wat voor hem staat. Ludwig zucht vooraleer hij het persoon voor hem vastberaden en voorbereid aankijkt. Vastberaden om de klap op te vangen en voorbereid voor de ellenlange preek of berisping die ging komen. Ludwig is dit soort 'geluk' onlangs wel gewend, wat hij ook doet hij lijkt het tegenwoordig niet helemaal goed te doen. Zelfs slapen lijkt hij tegenwoordig 'fout' te doen, en dat lijkt onmogelijk maar dat is het niet. Niet in Ludwig's groene ogen. Ludwig schrikt zich een ongeluk wanneer een zware stem door de ruimte heen resoneert. Even kijkt hij schichtig om zich heen om te vinden of er wellicht nog een andere jongen hier de wc was binnengekomen maar hij kwam tot de bevinding dat hij alleen was met de.. jongen? Het geluid is duidelijk afkomstig van de man voor hem, de man die hij voor een vrouw aangezien had. Mindfuck.

Ludwig wilt zichzelf voor zijn hoofd slaan maar onderdrukt de neiging stevig. Waar Ludwig nu eigenlijk zou moeten wegkijken blijft hij in verbazing naar de jongen staren. Elke vezel neemt hij in zich op tot hij inderdaad tot de conclusie kan komen dat dit inderdaad een jongen is die voor hem staat en geen meisje zoals hij gezegd had. Hoe kon hij zo stom zijn!? Hij verdacht zichzelf van een misdaad die erg was maar wat hij zojuist had gezegd was misschien nog wel veel erger als dat. Ludwig doet een schietgebedje voor een gat wat onder zijn schoenen zou verschijnen waar hij dan zoals een konijn doorheen zou kunnen zakken. ''Mijn welgemeende excuses.'' herhaalt hij zijn waarschijnlijk nutteloze woorden. ''Ik vrees dat je lange haar mijn ogen en hersenen betoverd hebben.'' probeert hij tevens een compliment in zijn verontschuldiging toe te voegen. Ludwig's ogen verwijden iets bij het horen van het Shadraanse accent en knikt simpel, onwetend wat hij daar nog aan toe moet voegen. Zonder te twijfelen maakt Ludwig de ongemakkelijke buiging terug en knikt hij respectvol. ''Ludwig.. Ludwig Will Kresnik.'' stelt hij zichzelf voor, een smalle waterige glimlach op zijn lippen verschijnend. ''Leuk je te ontmoeten, ondanks de wellicht storende omstandigheden.'' Zegt Ludwig vriendelijk waarna hij zijn houding iets meer ontspant. ''En plaats.'' mompelt hij grijnzend, kort een jongen ogend die het toilet na lichte twijfel toch komt binnen gelopen. Kort valt Ludwig's oog op het schilderij wat Kanrou vastpakt na hun bondige ontmoeting. Alle net-heden achterwege gelatend wijst Ludwig kort naar Kanrou's schilderij. ''Heb je dat zelf geschilderd?'' Ludwig's blik glijd van het schilderij onder Kanrou's arm naar Kanrou's diepe ogen. ''Het is een knap stuk kunst in ieder geval.'' merkt Ludwig vervolgens schouderhalend op. Ludwig is een doperwt in kunst zoals het uur hiervoor ook wel gebleken is. Hij heeft er niet de hand noch de concentratie voor. Ludwig zal álles dus als een 'goed' schilderij zien aangezien hij er evenmin talent als oog voor heeft. Ludwig stopt zijn handen in zijn broekzak en knik actief op de vraag van Kanrou. ''Natuurlijk, ik kom er net vandaan.'' Eerlijk gezegd zag Ludwig ertegenop om weer naar  het lokaal terug te gaan wat hem zojuist een uur heeft vastgehouden. Maar hij wilt het misverstand van eerder goed maken en is daarvoor bereid om de lerares nogmaals onder ogen te komen. ''Ik zal even met je meelopen, dat maakt het eenvoudiger, en dat is het minste wat ik kan doen na mijn 'belediging'.'' Ludwig draait zich een kwartslag en houd de deur voor Kanrou open. ''Zullen we dan maar? Het toilet zal het schilderij niet veel goed doen.'' zegt Ludwig weifelend, duidend op de vochtigheid in de ruimte. Hoe hij nu weer in deze situatie was beland zou een vraagstuk voor de nacht zijn maar voor nu besluit Ludwig gewoon mee te gaan met de flow. Zichzelf zijn 'fout' nog niet vergevend.

605. Moet weer een beetje inkomen in dit topic. Dus I'm sorry als Lud in een keer een 360 change heeft gekregen haha xD

©
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanrou
.
.
Kanrou

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Deemsiepeemsie
Posts : 509
I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: Norrie :twisted:
Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never heard silence quite this loud. | Kanrou   I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Icon_minitimema jun 23 2014, 14:50

Ontmoetingen op deze school bleken maar niet normaal te gaan. De eerste keer dat hij iemand tegen kwam, was hij vol in zijn gezicht geslagen door Ro en de tweede keer lady Tári in de damestoiletten. En nu hij eens in de juiste toiletten was werd hij nog als een vrouw aangezien. Het leven is niet eenvoudig als je er zo vrouwelijk uitziet. Zijn lichaam was nou eenmaal smal en tenger doordat hij tien jaar in een ziekenhuis gelegen had, wat hem ook geen gelegenheid gaf om naar een kapper te gaan. Na veel ervaring te hebben opgedaan, wist hij dat het er vrouwelijk uitzien meer voordelen had dan nadelen. Maar toch was het altijd lastig in situaties zoals deze. Alleen de mensen die zijn tweeling broer kende, konden wel weten dat hij mannelijk was. Hij kon er soms wel om lachen, de reactie van die jongen toen hij door had dat Kanrou mannelijk is. Prizeless face. Dit maakte zijn slecht begonnen dag iets beter. ‘Mijn welgemeende excuses. Ik vrees dat je lange haar mijn ogen en hersenen betoverd hebben.’ Betoverd… Ok, van alle dingen die je zou kunnen zeggen, zei hij dat? Wat hij dacht kon men met gemak zien in zijn gezicht. Een ‘waarom-zei-je-dat-op-die-manier-gezicht’. ‘Het is wel goed. Je zou de eerste zijn die mij wel ziet zoals ik ben.’ Echt maar dan ook echt de eerste. Maar dat hield hem niet tegen om zich elke keer weer netjes voor te stellen. Zijn manier van voorstellen had ook een kleine buiging inbegrepen en die andere jongen bleek daar wat minder comfortabel zijn. ‘Ludwig. Ludwig Will Kresnik. Leuk je te ontmoeten, ondanks de wellicht storende omstandigheden. En plaats.’ Hij keek even rond en pakte zijn tas en het schilderij van de grond. ‘De toiletten. Niet een geheel gepaste omstandigheid maar niet zo zeer storend. Het blijkt dat dit de plek ik waar ik vele nieuwe gezichten ontmoet.’ Wat zou het betekenen dat hij toch altijd maar mensen blijft ontmoeten in de toiletten? Het was de laatste tijd de enige plek waar hij ook maar iemand tegen kwam. Niet echt wat hij van school had voorgesteld toen hij dagen lang uit dat ene raam keek. Zijn “veilige plek” die hij had geschilderd voor de les was dan ook dat raam. Zijn beeld van vrijheid in de wereld voorbij het raam, weg van de witte muren en de medicijnen van het ziekenhuis waar hij groot en deels zijn leven heeft moeten doorbrengen. Hij had dan ook niet veel plezier bij het schilderen van zijn opdracht, maar toch kon hij zich verzetten om het te maken en het achter zich te laten. Vrijheid had hij immers nu in zijn handen. ‘Heb je dat zelf geschilderd? Het is een knap stuk kunst in ieder geval.’ Had Ludwig nog nooit echte kunst gezien en gevoeld? Zo’n compliment voor een kleine verf schets. ‘Ik had veel tijd om te oefenen. Maar toch bedankt.’ Het bleef een compliment en dus moet je degene bedanken. Hij was opgevoed om een gentleman te worden en raar genoeg was die opvoeding bij hem wel goed gekomen. Echter was het altijd stipt op tijd komen niet een gemakkelijk iets. Zoals nu, hij had al vele lessen gemist door zijn richtingsgevoel. Mensen bleven altijd aardig om hem de weg te wijzen, zelfs terwijl sommigen al wisten dat het geen nut had om hem ergens naar toe te sturen. ‘Natuurlijk, ik kom er net vandaan.’ Dus hij zat in een van zijn klassen, mooi. Dan zou hij vaker aan hem de weg kunnen vragen. ‘ Ik zal even met je meelopen, dat maakt het eenvoudiger, en dat is het minste wat ik kan doen na mijn “belediging”.’ Het zat hem mee vandaag, eerst voor een keer de juiste toiletten vinden en dan ook nog iemand laten meelopen zodat hij zeker niet verdwaald kon raden. ‘Een zeer goede oplossing voor mijn akelige richtingsgevoel.’ Een klein lachje om de lichtelijke schaamte te verbergen. Echt veel anders kon hij niet. ‘Zullen we dan maar? Het toilet zal het schilderij niet veel goed doen.’ Wederom lachte hij licht. ‘Haha, even though it would fit with the coloring of the wall. Maar ja laten we gaan.’ Met een rustige pas liep hij Ludwig achterna richting het lokaal voor kunst waar hij afgelopen uur eigenlijk had moeten zitten. Zucht. Het was niet makkelijk met het richtingsgevoel van een wortel.


En ja hoor, ik ben weer begonnen met posten ^^ Here ya go, een korte post van 731 woorden -.-' Ik hoop dat je er nog wat van kan maken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA PROFILE
I've never heard silence quite this loud. | Kanrou UTL8oxA MAGICIAN

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never heard silence quite this loud. | Kanrou   I've never heard silence quite this loud. | Kanrou Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I've never heard silence quite this loud. | Kanrou

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Haaaii [+kANROU
» To be heard [Bunny]
» What?! Never heard a guy sing?! [Akira]
» Dreaming Out Loud. ~
» A loud quietness

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Student's Bathroom-