PortalIndexSavador? - Pagina 2 HpD5UwnSavador? - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Savador?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Deshas

Deshas

Savador? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Savador? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Savador? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 24 2010, 17:56

(smakelijk)

Deshas knikte even kort op Savadors woorden. Hij had zijn hand al op de deurklink liggen toen hij die van Zalas hoorde. Even versteende Deshas. Daarna draaide hij zich half om naar Zalas. ''Da que deus mamou o leite do seu peito Zalas. Non e maravilla de saar contreito'' sprak Deshas zacht en in het oud-Shadraans. Vertaald was het dit: Pas op met je woorden Zalas. Vooral jij weet snel tè veel. Daarna verliet Deshas het kantoor en deed de deur achter zich dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zalas

Zalas

Savador? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Savador? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Savador? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 24 2010, 18:25

Zalas zweeg op de woorden van Deshas. Maar hij kon ze wel verstaan. Ook hij was met die taal opgevoed. Zalas staarde een beetje doods voor zich uit totdat elk geluid dat verried dat Deshas er nog was, was verdwenen. Daarna leek het alsof Zalas wakker werd uit een soort trance en hij keek Savador aan. ''Uitstekend'' zei hij kalm alsof Deshas hem nooit bedreigd had en hij nooit zo van de wereld had gestaart in de verte. ''Gezien de omstandigheden zal ik u niet lang meer vasthouden hier. Machihair heeft veel te maken met visualisatie. Voel dat van elke haarwortel op uw hoofd de magie naar de punten stroomt. Zie het voor u dat ze veranderen in mist, in uw geval zwarte denk ik. Pas zodra u dat goed voor u ziet zegt u de spreuk Egil Saga'' zei Zalas tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 24 2010, 19:24

Savador had Deshas' woorden zwijgend opgevangen, maar ze niet begrepen. Hij kende wel een aantal woorden en zinnen in het Oud-Shadraans, maar hem was het Shadraans van nu aangeleerd. Hij keek even kort naar Zalas. De woorden waren immers op hem gericht, en erg vriendelijk hadden ze niet geklonken. Savador liet het maar voor wat het was toen Deshas zijn kantoor uiteindelijk verliet en Zalas uit een soort trance leek te ontwaken. Hij knikte licht met zijn hoofd na zijn uitleg en sloot zijn ogen. In opperste concentratie maakte hij allereerst zijn hoofd leeg van de laatste gedachtes die erin rondspookten. Daarna begon hij pas met het inbeelden dat al zijn magie tot in de kleinste puntjes van zijn haar stroomde. Dat beeld hield hij vast, en zag even later voor ogen hoe zijn haar in mist veranderde. Vreemd idee eigenlijk. 'Egil Saga,' siste Savador zacht. Om zijn concentratie te behouden, hield hij zijn ogen gesloten, maar wist op die manier niet of het had gewerkt of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Zalas

Zalas

Savador? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Savador? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Savador? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 24 2010, 22:04

Zalas begreep wel waarom Deshas Savador had gekozen. Die man straalde veel kracht uit als hij zo in concentratie zat. Die zal het nog ver brengen dacht Zalas. Hij keek kalm naar de punten van Savadors haar die een soort knipperlicht waren geworden tussen zwarte mist en haarstrengen. ''Het begint al te dagen. Meer kan ik u niet helpen. Ik kan u enkel adviseren veel te oefenen. Tweemaaldaags moet genoeg zijn schat ik zo'' zei Zalas waarna hij opstond. ''Ik zal u verder niet lastig vallen. Maar op den duur zou ik aan Deshas vragen of hij iets voor u kan maken, iets van een kraal of zoiets dergelijks dat u in uw haar kan doen zodat die mist geen eigen wil krijgt'' zei Zalas. Hij maakte even met zijn vinger een rondje van zwarte rook in de lucht en maakte er een zwart haarelastiek van. ''Nu uw Machihair magie is opgewekt zal het zich steeds verder ontwikkelen. Maar om ongelukken te voorkomen heb ik een advies. Vastzetten dat haar'' zei Zalas en gooide Savador het haarelastiekje toe. ''Als u me verder ooit nog nodig hebt kunt u me vinden op de etage van Shadra'' zei hij. Daarna verliet ook Zalas het kantoor, Asb'el op zijn hielen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 24 2010, 22:25

Savador opende zijn ogen weer zodra hij Zalas' stem hoorde. Kennelijk aan zijn woorden te horen had het gewerkt, al was het dan nog wel op een zwakke manier. Hij had ook niet gedacht dat zijn haar direct al bij de eerste poging in zwarte mistflarden zou veranderen. Hij bleef Zalas een aantal seconden doordringend aankijken toen hij hem adviseerde om tweemaaldaags te oefenen. Hij zou nog veel meer oefenen dan dat, wanneer hij er tenminste de tijd voor had. Deze spreuk wilde hij zo snel mogelijk onder de knie krijgen. Hij fronste even toen Zalas hem tipte om zijn haar vanaf nu vast te zetten. Terwijl Zalas de ruimte verliet, staarde hij een poos naar het zwarte haarelastiek dat op zijn schoot terecht kwam. Savador streek even peinzend door zijn zwarte lokken en vroeg zich af of hij het ooit nog los zou kunnen dragen zonder er anderen daarbij te kunnen verwonden. Want zijn haar hing al sinds zijn jeugd niets anders dan sluik om zijn gezicht. Savador hield zijn haar bijeen en deed het in een lage staart. Het zou wat wennen worden. Tenslotte stond hij op en verliet niet veel later zijn kantoor om richting Dorchadas te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Savador? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Savador? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Savador? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Savador?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Say hello! [+Savador]
» Write me Up - Savador, Reá
» Straf bij Savador
» A new one has come {Savador}
» Savador!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-