PortalIndexSavador!!! HpD5UwnSavador!!! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Savador!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Felicia
.
.
Felicia

Savador!!! UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Savador!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Savador!!! Empty
BerichtOnderwerp: Savador!!!   Savador!!! Icon_minitimezo maa 28 2010, 19:33

Felicia was met veel moeite eindelijk ergens anders geraakt, en ze dacht dan even aan het gesprek met Deshas daarnet. Ze zucht dan ook even diep, aangezien ze niet wist waar Savador zat. Algauw keek ze kort in het rond, en ze kwam dan aan bij een kantoor. Ze keek even verbaasd naar de deur, waarna ze dan in het rond keek. "Ik ben toch niet weer verdwaald hé?" Mompelde ze dan ook tegen zichzelf, en ze snoof dan ook even diep. Daarna richt ze zich op de deur, en ze klopte er dan ook op. Toch was ze nieuwsgierig van wat hier achter deze deur was, en ze nam dan de deurknop rustig vast. Algauw deed ze deze al omlaag, en net als ze die wou openen merkte ze dat deze opslot zat. "Hmpfh." Mompelde ze dan weer, en ze deed dan een poging om deze toch te openen. Al wist ze niet dat dit het kantoor van Savador was, maargoed ze bleef gewoon verder proberen om die deur te openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador!!! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador!!!   Savador!!! Icon_minitimezo maa 28 2010, 22:07

Savador kwam de hoek omgelopen met een stapel papieren in zijn handen. Hij had een stapel met andere papieren weg moeten brengen en had voor het geval er in zijn kantoor rondgesnuffeld werd de deur op slot gedraaid. Nieuwsgierige leerlingen die hun ongesnoten neuzen in zijn administratieve zaken staken waren wel het allerlaatste dat hij kon gebruiken. Saethion hing als een dooie tuinslang om zijn nek en maakte er optimaal gebruik van dat hij op deze manier kon meeliften. De slang hief loom zijn kop op toen hij een gestalte voor de kantoordeur zag staan en begon zacht te sissen. Niet uit vijandigheid, daar klonk het te zacht voor, meer als begroeting. Savador keek ook op en zag meteen wie Saethion begroette. Felicia stond aan de deur van zijn kantoor te trekken en te duwen. Van de achterkant leek het haast wel alsof ze in wilde breken. 'Zijn we de dief aan het uithangen?' vroeg Savador zacht toen hij vlak achter Felicia stond. Zijn stem had bloedserieus geklonken, maar de kleine grijns op zijn gezicht verried dat hij het niet meende. Hij wendde zijn blik daarna van haar af en haalde de kantoordeur van het slot. Zwijgend liep hij naar binnen en legde de stapel papieren op zijn bureau. Daarna draaide hij zich weer naar Felicia om. 'Je had me ergens voor nodig?' vroeg Savador glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Felicia
.
.
Felicia

Savador!!! UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Savador!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Savador!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador!!!   Savador!!! Icon_minitimezo maa 28 2010, 22:32

Felicia zucht dan ook als het niet lukte, en toch gaf ze gewoon niet op. Ze moest zien binnen te komen, en ze hoorde het gesis niet echt. Nouja ze was te druk bezig om binnen te komen, waarna ze dan uiteindelijk schrok van zijn vraag. "Aaaah doe dat nooit meer mij zo doen schrikken gekkie." Zei Felicia dan tegen hem, en ze keek hem dan ook aan. Ze kon het even niet laten om te lachen, waarna ze hem dan bekeek. Dan richt ze haar blik op de slang, en ze raakte hem even kort aan. Algauw volgde ze hem met haar blik naar binnen, en ze hoorde dan zijn andere vraag. "Ja, euhm Deshas heeft jou nodig om de vloek te verwijderen." Zei ze dan tegen hem met een brede grijns, en ze voelde hoe haar hart weer een sprongetje maakte. Ze werd wat rood, maar dan probeerde ze zich weer te herstellen. Ze moest er niet aan denken om te gaan blozen, maargoed dan wendde ze haar blik af van hem om het te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador!!! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador!!!   Savador!!! Icon_minitimezo maa 28 2010, 22:52

Savador grijnsde breed toen hij merkte dat hij Felicia had laten schrikken. Hij lachte zacht met haar mee terwijl hij de laatste dingen in zijn kantoor ordende. Zijn grijns werd een lichte glimlach toen hij hoorde waar Felicia voor was gekomen. 'Deshas?' herhaalde hij langzaam, meer om Felicia te plagen dan dat hij aan het nadenken was. Savador liep zijn kantoor weer uit en draaide de deur op slot. Daarna boog hij zich wat naar Felicia toe. 'Hoe staat het ermee?' vroeg hij zacht. 'Is er al een vonk overgesprongen?' Hij grijnsde en streek een aantal lange lokken achter zijn schouder. Hij wist dat hij Felicia daarmee een verlegen gevoel bezorgde. En dat was precies ook zijn bedoeling. 'Dus je hebt hem al opgezocht?' ging Savador verder ter zake terwijl hij al voor Felicia uit begon te lopen. 'Erg initiatief van je. Al vraag ik me af waarom ik genoodzaakt ben. Zover ik weet kan ik niets doen.' Dat laatste was meer in zichzelf mompelend dan op Felicia gericht. Savador bleef met een peinzende blik verderlopen terwijl hij Saethion over zijn lijf streek, niet eens omkijkend of Felicia hem wel volgde of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Felicia
.
.
Felicia

Savador!!! UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Savador!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Savador!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador!!!   Savador!!! Icon_minitimema maa 29 2010, 18:09

Felicia keek hem afwachtend aan, en ze sloot dan ook kort de ogen. Toen ze de naam van Deshas op een plagende manier hoorde, keek ze natuurlijk weer weg van hem. "Plaag me zo niet." Zei ze dan ook grinnikend tegen hem, en ze keek dan naar hem toen ze zijn vragen hoorde. "Ik heb geen idee, misschien maar misschien ook niet." Zei ze dan raadselachtig tegen hem, en ze stak dan haar tong naar hem uit. "Wel echt initiatief was het niet, aangezien ik verdwaald was en toevallig in de toren was beland." Zei ze dan ook tegen hem, en ze keek hem dan ook aan. Daarna liep ze hem achterna, en ze ging uiteindelijk naast hem verder. Ze dacht dan ook even na over de omhelsing die ze Deshas had gegeven, en dat deed haar wangen even héél lichtjes kleuren. Ze had geen idee waarom ze dat gedaan had, maar agh verder maakte ze er niet echt een probleem van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador!!! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador!!!   Savador!!! Icon_minitimema maa 29 2010, 22:19

Savador bleef voor Felicia uit lopen terwijl hij Saethion onophoudelijk over zijn paarse schubben streek. Hij keek Felicia vanover zijn schouder glimlachend aan toen ze haar tong naar hem uitstak. In zijn goudgekleurde ogen lag een ondeugende fonkeling. 'Je had in ieder geval het initiatief Deshas raad te vragen,' reageerde Savador kalm op haar woorden. 'Ik kom mee naar Dorchadas. Als ik dan nodig ben om je vloek op te heffen, wil ik weten hoe.' Savador keerde zijn gezicht weer naar de gang voor zich en was bereid direct door te lopen naar Dorchadas.

(Ik maak wel topic aan =] )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Savador!!! UTL8oxA PROFILE
Savador!!! UTL8oxA MAGICIAN

Savador!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador!!!   Savador!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Savador!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Say hello! [+Savador]
» Savador?
» punishment || Savador
» Savador?
» Straf bij Savador

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-