PortalIndex[GEZOCHT] Best friend <3 HpD5Uwn[GEZOCHT] Best friend <3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GEZOCHT] Best friend <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jade
.
.
Jade

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lies
Posts : 74
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Water ღ
Klas: 4th class ღ
Partner: Everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for ღ

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimezo sep 01 2013, 16:31

Zoals de titel al luidt, ik ben opzoek naar een vriend/vriendin voor Jade. Ik heb iets minder dan 2 jaar ervaring met RPG'en, so don't worry about that.

Oke, even iets in het kort over Jade: Jade is een jonge tiener van eind haar 16e levensjaar. Ze is niet de meest spontane pup van het nest en is het liefst op haarzelf. Haar kledingstijl is casual met een vleugje alternatief en scene erin vermengd. Jade heeft lang, ravenzwart haar en jadegroene ogen, waar ze evenals haar naam aan te danken heeft. Ze houdt erg van tekenen en is het liefst creatief bezig met allerlei 'projecten' die zich in haar hoofd vormen. Veel vrienden heeft ze nooit gehad, de enige echte vriend is haar ijsvogeltje Lillith. Haar dierlijke vorm is een chocolade bruine Siberische husky, al neemt ze het liefst haar menselijke gedaante aan. Haar sterkste magiesoort is water, maar ze heeft ook aanleg voor duistere magie -aangezien haar vader Shadraans was en haar moeder van Cassia kwam-, maar veel interesse heeft ze er niet in. Ze houdt ook erg van athletiek en turnen, maar door haar gebrek aan zelfvertrouwen durft ze zich niet vaak in de gymzaal te vertonen. Kort samengevat: Jade is verlegen, creatief, sportief, gevoelig, soms koppig, onzeker, maar ook lief.

Algemene eisen:
- Geen spam.
- Bekend met ABN.
- Actief.
- Posts met inhoud.

Eisen vriend/vriendin: