PortalIndex[GEZOCHT] Best friend <3 HpD5Uwn[GEZOCHT] Best friend <3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GEZOCHT] Best friend <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jade
.
.
Jade

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lies
Posts : 74
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Water ღ
Klas: 4th class ღ
Partner: Everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for ღ

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimezo sep 01 2013, 16:31

Zoals de titel al luidt, ik ben opzoek naar een vriend/vriendin voor Jade. Ik heb iets minder dan 2 jaar ervaring met RPG'en, so don't worry about that.

Oke, even iets in het kort over Jade: Jade is een jonge tiener van eind haar 16e levensjaar. Ze is niet de meest spontane pup van het nest en is het liefst op haarzelf. Haar kledingstijl is casual met een vleugje alternatief en scene erin vermengd. Jade heeft lang, ravenzwart haar en jadegroene ogen, waar ze evenals haar naam aan te danken heeft. Ze houdt erg van tekenen en is het liefst creatief bezig met allerlei 'projecten' die zich in haar hoofd vormen. Veel vrienden heeft ze nooit gehad, de enige echte vriend is haar ijsvogeltje Lillith. Haar dierlijke vorm is een chocolade bruine Siberische husky, al neemt ze het liefst haar menselijke gedaante aan. Haar sterkste magiesoort is water, maar ze heeft ook aanleg voor duistere magie -aangezien haar vader Shadraans was en haar moeder van Cassia kwam-, maar veel interesse heeft ze er niet in. Ze houdt ook erg van athletiek en turnen, maar door haar gebrek aan zelfvertrouwen durft ze zich niet vaak in de gymzaal te vertonen. Kort samengevat: Jade is verlegen, creatief, sportief, gevoelig, soms koppig, onzeker, maar ook lief.

Algemene eisen:
- Geen spam.
- Bekend met ABN.
- Actief.
- Posts met inhoud.

Eisen vriend/vriendin:
- Actief.
- Ongeveer even oud als Jade.
- Jongen of meisje maakt me niet uit.


Code:
[b][u]Lijstje:[/u][/b]
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
Gelieve bovenstaande lijstje kopiëren en invullen. :3

Aanmeldingen:
- Razina
- Aubree
- Hisuki
- Aeryn

Als er nog vragen zijn, stuur me gerust een pm (:

xx Lies


Laatst aangepast door Jade op di sep 03 2013, 15:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://coconutts.deviantart.com
Razina

Razina

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Lizzy
Posts : 275
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimezo sep 01 2013, 16:44

Lijstje:
Naam: Icidu.
Leeftijd: Zeventien.
Karakter: Kijk bij voorsteltopic, sorry kan niks geen url's etc kopieren via mob.
Motivatie: Het lijkt me leuk als Icidu ook een beste vriendin heeft aangezien ze zelf nogal Vriendloos is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimezo sep 01 2013, 16:51

Lijstje:
Naam: Aubree/Darwin Kingston
Leeftijd: 16
Karakter: Perfectionistisch, tomboy-achtig en teruggetrokken. Bree is een heel nuchter typje en maakt eigenlijk moeilijk vrienden vanwege haar realistische, botte manier van doen. Ze heeft een hekel aan arrogante types en wordt rond dat soort mensen wat opvliegend, maar rond haar vrienden heeft ze een wat zachtere kant die ze liever achterhoudt. Voor meer info -> voorsteltopicje
Motivatie: Wel, voor Aubree wil ik het liefst een realistische vriendengroep. Bree en Jade lijken ergens wel op elkaar en omdat ze allebei van Cassia komen kunnen ze misschien wat makkelijker vrienden worden. Het is waarschijnlijk wel handig om te doen dat ze al vrienden zijn tenzij je daar heel veel op tegen hebt omdat ze niet bepaald makkelijk te bevrienden is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hisuki

Hisuki

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita ~
Posts : 52
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas:
Partner:

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimezo sep 01 2013, 17:26

Lijstje:
Naam: Thayeline Goldlock
Leeftijd: 16
Karakter: Thayeline is best bijzonder qua karakter: ze heeft twee 'karakters' die eenvoudig kunnen omslaan en passen bij hoe ze zich voelt.
//The Wallflower [Als ze zich schaamt of nerveus is]
Verlegen - Awkward - Onzeker - Op de achtergrond
//The Centre Of Attention [Bij vriendinnen of als er niks speciaal gebeurt]
Zoekt aandacht - Luid - Een beetje rutaal - Gestoord - Wannabe - Schaamt zich niet
//Always there [Deze eigenschappen zijn er eigenlijk altijd]
Betrouwbaar - Flapuit - Lui - Ijdel
Motivatie: Thayeline lijkt best wel op Jade, enkel is Thayeline niet echt sportief. Thayeline heeft het een heel klein beetje moeilijk met vrienden maken, maar als je haar vriendin bent, dan is ze een superleuk persoon. Ik zou graag een vriendin voor haar hebben omdat het leuk is om te posten met Thay als ze zich ontspannen bij een vriendin voelt, en ik zou het leuk vinden als ze echt een beste vriendin heeft waar ze zichzelf bij kan zijn. Ze zal Jade ook nooit laten vallen als ze er goed mee bevriend is en zal ook geen ruzie zoeken, want ze laat niet graag vrienden vallen omdat ze het moeilijk vind om daarna nieuwe te zoeken en en ze haat ruzie.

EDIT; Ik trek mijn aanvraag tijdelijk in, ik heb even een ander ideetje voor een vriend voor haar - maar als dat niks word, zet ik 'm terug, tenzij de deadline al voorbij is 'f course.


Laatst aangepast door Hisuki op ma sep 02 2013, 21:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeryn

Aeryn

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : M'non
Posts : 150
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Air
Klas: x
Partner:

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimema sep 02 2013, 18:04

Lijstje:
Naam: Aeryn Edward Sayan
Leeftijd: Sweet sixteen fifteen Stare
Karakter: Aeryn heeft vaak de neiging om op een spottende toon te praten en is soms wat afstandelijk. Die afstandelijkheid komt grotendeels door het feit dat hij moeite heeft andere te vertrouwen. Hierdoor kan hij ook minder aardig overkomen dan dat hij werkelijk is, maar als hij je eenmaal vertrouwd ben je een vriend voor het leven en kan hij soms een beetje overbeschermend zijn. Verder is hij iemand van weinig woorden en begeeft zich meestal wat meer op de achter- dan voorgrond, hoewel hij zich zo nu en dan ook wel laat horen. En al helemaal als hij je eenmaal kent. Je moet hem trouwens niet lang op een plek laten zitten niks doen, hij gaat zich geheid vervelen. Tenzij hij deze rust zelf opzoekt om even na te denken. Dan kan hij bij wijze van spreken uren achtereen stilzitten. 
Motivatie: Tja, hij is lonely, heeft qua familie nog alleen zijn broer en kan wel een goede vriend(in) gebruiken c: Vooral eentje die begrijpt hoe het is om geen vrienden te hebben. Plus, hij zou Jade gewoon een schop onder de kont geven mocht ze verlegen gaan doen. If you know what I mean xD
He is like that Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
.
.
Jade

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lies
Posts : 74
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Water ღ
Klas: 4th class ღ
Partner: Everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for ღ

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimedi sep 03 2013, 15:49

Sorry, dat ik een paar dagen niks van me heb laten horen :c

Ik heb, na lang nadenken, mijn keuze kunnen maken. Het was zeker niet makkelijk omdat alle aanmeldingen even leuk en interessant waren, maar ik heb mijn keus laten vallen op Aeryn en Aubree c:
Tussen jullie kon ik niet kiezen xD

De rest ontzettend bedankt voor jullie aanmeldingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://coconutts.deviantart.com
Aeryn

Aeryn

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : M'non
Posts : 150
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Air
Klas: x
Partner:

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimevr sep 06 2013, 21:56

Lateness
Topicje doen dan maar? cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
.
.
Jade

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lies
Posts : 74
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Water ღ
Klas: 4th class ღ
Partner: Everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for ღ

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimezo sep 08 2013, 19:34

Yes c:
Wie opent 'm?

Laat xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://coconutts.deviantart.com
Aeryn

Aeryn

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : M'non
Posts : 150
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Air
Klas: x
Partner:

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimema sep 09 2013, 17:39

Kan jij 'm openen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
.
.
Jade

[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lies
Posts : 74
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Water ღ
Klas: 4th class ღ
Partner: Everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for ღ

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitimevr sep 13 2013, 17:19

Late reactie x3
Sure, ik probeer 'm vandaag of morgen te openen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://coconutts.deviantart.com
Gesponsorde inhoud



[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA PROFILE
[GEZOCHT] Best friend <3 UTL8oxA MAGICIAN

[GEZOCHT] Best friend <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Best friend <3   [GEZOCHT] Best friend <3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GEZOCHT] Best friend <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [GZ] Le best friend
» [GZ] Friend~
» |GZ| Friend
» [GZ] friend (sort of)
» When would I get a friend?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-