PortalIndex|GZ| Friend HpD5Uwn|GZ| Friend 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 |GZ| Friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gavriil
.
.
Gavriil

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILEReal Name : Linima
Posts : 100
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en duisternis
Klas: -
Partner: As Helen danced over the roads to Troy, so will my heart dance to her who is destined to fall in love.

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimeza jul 27 2013, 01:06

Oké, ik ben voor Gavriil dus op zoek naar een heel specifiek soort beste vriendin. Maar daar hoort wel een stukje geschiedenis aan vast:

Warning: this may be very creepy for some people xD
In Gavriils familie is het beroep van kapper en pruikenmaker al eeuwen doorgegeven van ouder op kind. Het is een familiebedrijf die op Cassia een redelijk naam heeft opgebouwd. Ze stonden bekend als uitstekende kappers en van het mooiste haar dat werd afgeknipt werden pruiken gemaakt waarbij de concurrentie groen zag van jaloezie. Pruiken voor opera, theater, de hoge adel of gewoon kale mensen met veel geld, de pruiken van het familiebedrijf Volodymyr stonden bekend als de absolute top. Ook Gavriil werd op jonge leeftijd door zijn vader al ingewijd in het maken van pruiken en het knippen van haar. Hij bleek er al snel aanleg voor de hebben en hielp zijn vader steeds vaker in de winkel. De zaken gingen goed, zo goed dat ze eigenlijk handen tekort kwamen. Daarom nam Gavriils vader een nieuwe werkneemster aan om hen te helpen. Ze was ongeveer van Gavriils leeftijd en vreselijk enthousiast en toegewijd aan het bedrijf. Zij en Gavriil werden goede vrienden, beste vrienden kon je wel stellen. Uren brachten ze samen door in het atelier waar Gavriil haar leerde hoe de pruiken gemaakt werden.

Maar het was moeilijk om de beste te blijven. Vooral als er zoveel concurrentie was die je maar wat graag zag falen. Gavriils vader was mentaal een instabiel mens. Het was niet meer dan logisch dat hij doorsloeg. Gavriils vader begon mensen te ontvoeren om hun haar te stelen. Hij dwong zijn zoon en zijn werkneemster om het haar eraf te halen. Om ervoor te zorgen dat ze de natuurlijk golving van het haar perfect konden namaken werden de twee vrienden genoodzaakt om deze ontvoerde mensen te scalperen. Op den duur werd het niet meer dan routine en voelde Gavriil zich haast gehersenspoeld als hij zijn ''werk'' deed. Toch had het wel nut want hun pruiken waren beter dan ooit. Maar zomaar mensen ontvoeren bleef niet onopgemerkt. Gavriils vader werd opgepakt. Gavriil was net onderweg naar huis na een bezorging toen hij de inval zag en was direct gevlucht. De andere werkneemster had minder geluk. Tijdens de inval was zij net bezig geweest een nieuwe lading haar te stelen. Beide personen werden opgepakt en naar het gesticht gebracht want ook Gavriils beste vriendin had net als hij ernstig mentale schade opgelopen bij het werk wat zij gedwongen waren te doen. Maar nu, een jaar na de inval, is ze ontsnapt...

Informatie over het karakter
Het karakter is heel vrij om te bespelen. Maar er zijn een paar rode richtlijnen:
Gavriils vriendin heeft ernstig mentale schade verkregen door het incident en zal op veel momenten niet helder kunnen denken over haar acties wat haar levensgevaarlijk maakt. Ze is ten eerste op zoek naar Gavriil omdat hij haar beste vriend was. Ze is dan ook jaloers en agressief tegen andere mensen als die met Gavriil praten. Niet omdat ze verliefd op hem is, maar omdat ze vreselijk bang is om vervangen te worden als beste vriendin.

Hoe ze is ontsnapt, uiterlijk, en andere karaktereigenschappen laat ik geheel over aan de eigen verbeelding.

Eisen:
- Het moet echt een meisje zijn.
- Ze moet rond Gavriils leeftijd zijn. Mag iets jonger, mag iets ouder maar niet al te veel verschil.
- Je moet een mentaal gestoord persoon kunnen spelen.
- Regelmatig online zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rivaille
.
.
Master Rivaille

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizz
Posts : 159
Points : 5
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Water
Klas:
Partner:

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimeza jul 27 2013, 04:59

Zou ik Limia aan kunnen melden?
ik heb me altijd voorgehouden om mijn chars niet gestoord te maken, maar Limia word dan toch echt een
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Casca

Miss Casca

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : An0N - 3.o
Posts : 179
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth//Wood
Klas: -
Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimeza jul 27 2013, 13:48

HMMMMMMMMMMMMM Stare
I am weak... Maar ik heb der al helemaal in me hoofd. En wanneer een character eenmaal in m'n kop zit, gaat ie er ook echt niet meer uit. Zucht...
Ik meld mezelf aan voor een nieuw character; Avaritia. Of ook wel gewoon Avaria genoemd door familie en vrienden en al die ongein. En ik heb der gisternacht more or less al behoorlijk uitgedacht. She was hauting me... Heb zelfs al een faceclaim voor der. Kanoe Yuuko, van Dusk Maiden.

Faceclaim:

Het is een tijdje geleden dat ik een gestoord character gespeeld heb, so zullen er heus wel wat dingen veranderen in de loop van de tijd. Maar voor nu is dit een aardige basis.

Goed, Avaria is dus een meisje met een zooitje psychische aandoeningen. Ze heeft een psychose, met een lichte, opbouwende vorm van schizofrenie, zoals dit wel vaker het geval is bij een psychose. Ook heeft ze een bipolaire stoornis, wat de oorzaak is van haar plotse stemmingswisselingen.
Avaria heeft twee kanten; Haar 'normale' kant, zoals de meeste mensen haar kennen en haar 'gebroken' kant. In haar normale toestand is ze de dromerige, vriendelijke Avaria. Een meisje met een verbeeldingskracht die bijna beangstigend genoemd kan worden. Ze is nogal een dagdromer, opgesloten in haar eigen wereldje en het is moeilijk voor haar om lang gefocust te blijven op één specifiek iets. Een beetje ADD dus ook wel, hoewel dit nooit 'officieel' is geconcludeerd.
Ze is een net meisje en doet wat er van haar gevraagd en verwacht word met precisie en secure zorg. Soms slaat ze hier een beetje in door en werkt ze de dingen té perfect uit. En dat is in vrijwel alles te merken. Haar kleding, haarstijl, manier van lopen, zelfs de manier waarop ze puntjes op de i zet tijdens het schrijven. Ze heeft een enorme hekel aan imperfectie en word al gek als ze ziet dan een schilderij een paar graden scheef hangt. De oorzaak hiervan is, zoals wel te verwachten valt, haar OCS. Het voordeel hiervan is dat het meisje een oog voor detail heeft en dat niks haar ontgaat. Ook zal ze haar werk direct zo goed mogelijk doen en kan je altijd verwachten dat je klusjes netjes en secuur gedaan worden.
Hoe dan ook, in deze staat is ze een dromerig, nieuwsgierig, stil, vriendelijk persoon. Ze is hierin nog redelijk stabiel en bewust van al dat er om haar heen is. Iemand die net zomaar, zonder een goede rede, een ander wat aan zou doen.

Wanneer ze omslaat en in haar gebroken toestand raakt, zal het eerst nauwelijks te merken zijn. Aangezien ze nogal stil is en in de meeste gevallen op de achtergrond verkeerd, merken heel veel mensen het niet direct. Maar wanneer je wat meer op haar let en naar haar ogen kijkt, zal je deze verandering het beste en snelste opvangen. Een bepaald licht sterft dan weg, alsof er iets in haar hoofd knapt. In deze staat is haar brein een bende aan vreemde gedachten en is er geen logica aan haar gedachtegang meer te binden. Zo kan ze in deze staat opeens een enorme lachbui krijgen om de gekste dingen, of in huilen uitbarsten wanneer iemand iets tegen haar zegt. Ook zal ze in deze staat in de meeste gevallen in de derde persoon praten. Ze verliest al haar rationaliteit en denkt dat de hele wereld tegen haar is, of juist mét haar is. En beide gevallen beeld ze in twee totaal verschillende versies uit.
Wanneer ze denkt dat je tegen haar bent, benaderd ze je eerst heel voorzichtig. Houd je in de gaten, blijft je schaduwen tot ze een geschikt moment ziet om op je af te gaan; in de meeste gevallen als je alleen bent. Dan zal je pas langzaam op je afkomen, beschuldigd ze je van vreemde dingen en wordt haar houding steeds vijandiger. In deze toestand ziet ze elk voorwerp als een wapen en zal ze die tegen je gebruiken wanneer je haar de kans hiervoor geeft. Zelfs iets simpels als een pen zal tegen je gebruikt worden als je niet goed uitkijkt. Het is dan ook van hoog belang dat échte steekwapens uit haar bereik gehouden worden.

De andere kant, als Avaria je ziet als iets goeds, is in haar onstabiele toestand echter niet veel beter te noemen. Wanneer mensen haar vriendelijk benaderen, wil ze deze vriendelijkheid teruggeven. Op haar geheel eigen manier. Ze zal je willen koesteren, als een huisdier. Spreekt je toe als één of ander bijzonder kind en word na verloop van tijd ook behoorlijk handtastelijk. In deze toestand beeld ze vaak haar seksuele frustraties uit. En dit gebeurt bij zowel het mannelijke, als het vrouwelijke geslacht. En wanneer mensen haar van zich afduwen, schiet Avaria alsnog in de vijandige staat. Hoe je het ook wendt of keert; je komt er bij haar nooit uit als winnaar.

Random facts;
- Avaria heeft watermagie en woudmagie. Woudmagie gebruikt ze het voornaamst.
- Avaria houdt énorm van insecten.
- Ze heeft een vrouwelijke tarantula als huisdier' Isbreá.
- Vooraf deed ze aan een kappersopleiding, maar heeft deze door al wat er gebeurd is nooit af kunnen maken.
- Ze heeft een enorme interesse voor porseleinen poppen.


So. That will be all for now Stare
Hope you like her. -flies away-
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimeza jul 27 2013, 15:16

@Lizzy: Ik ken Limia niet zo heel goed. Zou je misschien een voorbeeld postje van haar kunnen maken voor me?

@Anon: Wanneer ik denk dat je karakters niet interessanter kunnen worden kom je met zoiets. Wat ontzettend gaaf bedacht. (Ik vind persoonlijk dat je haar hoe dan ook moet aanmaken. Ook als het niet als Gavriils vriendin is. Ze is te gaaf om niet aan te maken)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Gavriil
.
.
Gavriil

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILEReal Name : Linima
Posts : 100
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en duisternis
Klas: -
Partner: As Helen danced over the roads to Troy, so will my heart dance to her who is destined to fall in love.

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimevr aug 23 2013, 00:05

Ik gooi dit wel even hier neer voor het gemak.

Voor het eerste topic tussen Avaria en Gavriil ben ik op zoek naar iemand die ''slachtoffer'' wil zijn. Het liefst een vrij onschuldig iemand. Je hoeft Gavriil niet al te kennen. Desnoods komen ze elkaar voor de eerste keer tegen. Man of vrouw maakt ook niet uit. Het gaat erom dat Avaria iemand met Gavriil ziet praten en denkt dat ze vervangen is. Dus degene moet er ook vrede mee hebben dat Avaria je gaat aanranden...ahem, nogal handtastelijk kan worden xD

Vrijwilligers....? Twisted Evil :Y 
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ruuzjeeh
Posts : 617
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Water
Klas: I'm the Medic;
Partner: So often I thought to replace that one slot;

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimevr aug 23 2013, 00:16

Oh, ik zou zo hard vrijwilliger zijn, maar ehm, Nate is een bitch, August kan zelf ook met scharen spelen en Elliot is precies goed maar... Oh Noes! Dat doe ik hem niet aan :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimevr aug 23 2013, 02:06

That's oké Ruuz, ik zou het mijn eigen characters eigenlijk ook niet aan willen doen xd

Although, wil ik wel even een extra note maken op Avaria haar aanpak; het hangt af van de persoon waarmee ze Gavriil aan zal treffen. Onschuldige types en grotere, minder onschuldige types krijgen andere reacties van der, ofcourse. Kan alleen niet zeggen welke minder erg is. Terwijl ze onschuldige typetjes waarschijnlijk, zoals Lin al zei, handtastelijk zal benaderen, zal het best wel eens een mogelijkheid kunnen zijn dat ze de grotere, 'gevaarlijkere' types wat agressiever zal benaderen. Like... dat ze je ogen uit wil steken met een potlood, of je hersenpan in probeert te slaan met de dikke van Dale, om maar een boom in het bos te noemen.
Maar; ik beloof niks, want ze nogal onvoorspelbaar, so who knows~

Maar hiermee wil ik dus zeggen dat een onschuldig character zeker niet een must is, ik zal al blij zijn als iemand zich hiervoor vrijwillig aanmeldt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimevr aug 23 2013, 06:41

Sorry Anoneke.

Ik had het erbij gezet omdat jij toen in het onzintopic had gezegd dat je het liefst een onschuldig iemand wou. Maar bedankt voor je inbreng.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
August

August

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ruuzjeeh
Posts : 617
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Water
Klas: I'm the Medic;
Partner: So often I thought to replace that one slot;

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimevr aug 23 2013, 08:40

Hmmmh dan wil ik Nate best vrijwilliger laten zijn, als er verder geen andere aanmeldingen zijn/komen~ Hij heeft toch een kick under his arse nodig en hij is een taaie, dus dan voel ik me gelijk minder slecht :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenshi
.
.
Tenshi

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anique
Posts : 160
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Master Norwood
Partner:

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimevr aug 23 2013, 09:23

Hmmm hmmm... als het nog kan en lukt... wil Kasumi wel slachtoffer laten worden? XD othersides.... meh...
Geef je 2 keuzes C:
Syo of Kasumi xD kijk maar of je er wat mee kan. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimevr aug 23 2013, 13:03

Als je nog iemand nodig hebt.. Ach, whatever ik zet t gwn neer en dam kiezen jullie maar~
Ik bied zowel Moyra als Tsunami aan (omdat ik niet weet of de voorkeur op jongen of meisje ligt en ik ze allebei wel in die situatie zou plaatsen *cruelness*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimevr aug 23 2013, 13:15

Bree kan. Ik doe 't Floor niet aan, maar Bree is op haar eigen manier ontzettend onschuldig en ik wil wat character development met d'r doen, dus dat komt goed uit :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimeza aug 24 2013, 22:42

Oké, ik had eigenlijk niet al zo snel best wel een goed aantal mensen verwacht. O lordy, nou moeten we kiezen. Hmmm... Stare
Lin en ik zullen het gaan overleggen. Jullie horen nog van ons -poefs away-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavriil
.
.
Gavriil

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILEReal Name : Linima
Posts : 100
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en duisternis
Klas: -
Partner: As Helen danced over the roads to Troy, so will my heart dance to her who is destined to fall in love.

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimedi aug 27 2013, 10:44

Het was echt even goed overleggen. Maar uiteindelijk hebben Anon en ik gekozen voor:

Nathan

Het was heel veel afwegen tegen elkaar en natuurlijk kijken hoe onze eigen karakters op die van jullie zouden reageren. Waarschijnlijk betekend het ook dat we (ik in ieder geval xD) met de rest wel een apart topic zou willen. Maar dat komt nog wel eens.

In elk geval bedankt aan iedereen die zich hier voor had aangemeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimedi aug 27 2013, 17:19

Nod-nod

We zaten er nogal mee te klooien, omdat bij elk persoon Avaria heel anders zou reageren. Dat maakte het kiezen daarom nogal moeilijk. So, ook namens Anon; meer aparte topics zouden zeker welkom zijn Stare

And many thanks voor iedereen die zijn dierbare characters als slachtoffer heeft opgegeven. Ik zeg maar alvast dat het me allemaal zeer gaat spijten. Maar er is gelukkig niet voor niets een schooldoctor~
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
.
.
Nathan

|GZ| Friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitimedi aug 27 2013, 18:11

HAHAH. Dit had ik zó niet verwacht :'D
Maar goed, uiteraard zal ik met plezier meewerken en uh, mep maar wat sense in Nate, zou ik zeggen~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



|GZ| Friend UTL8oxA PROFILE
|GZ| Friend UTL8oxA MAGICIAN

|GZ| Friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: |GZ| Friend   |GZ| Friend Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

|GZ| Friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [GZ] Friend
» [GZ] Le best friend
» [GZ] Friend~
» [GZ] friend (sort of)
» When would I get a friend?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-