PortalIndexDarwin & Friends HpD5UwnDarwin & Friends 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Darwin & Friends

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aubree
.
.
Aubree

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimedi aug 27 2013, 11:29

Hi hi hello,
Ik ben op zoek naar vrijwilligers voor een plan wat ik sinds Bree’s creatie al heb. Ik wil d’r namelijk zo goed mogelijk ontwikkelen en dat is een stuk makkelijker als niet alles ongepland gaat.
Dus ik ben op zoek naar 4 tot 5 mensen die het niet erg vinden om Aubree Kingston’s vriendengroepje te vormen. Ik heb het liefst een aantal bestaande accounts, maar als het echt moet, mag je van mij een nieuwe aanmaken.

Ik ben niet echt op zoek naar specifieke types, maar als het dan toch moet, een paar opties:
- Een player die het met Bree maar heeft opgegeven. Dit is leuk omdat complimentjes alleen al Bree doen blozen, maar ze toch ontzettend koppig is en dit soort mensen claimt te haten. Dat ze er dus een bevriend kan leuk zijn. Also, mislukte flirtscènes zijn hilarisch.
- Een ouder persoon met een beetje meer Bree’s nuchtere instelling, een soort oudere broer/zus waarmee ze goed kan opschieten. Deze persoon hoeft niet in alles op haar te lijken, maar hij/zij moet iemand zijn waarbij Bree haar frustraties kwijt kan. Hier ben ik wel actief naar op zoek, want er gaan wat dingen met Aubree gebeuren waardoor ze wel wat steun kan gebruiken. Deze persoon kán een stagair zijn. [ Ingenomen door Earia ]
- Een wat losser, vrolijk persoon die Aubree in wat avonturen meetrekt, waardoor ze die ijzige Cassiaanse “I don’t care”-houding af leert. Een soort happy-go-lucky dus. [ Ingenomen door Auru ]
- Nathan
- Any good ideas you have.

Het lijkt me wel duidelijk dat het heel verschillende mensen zijn, maar ik wil ze samen in een vriendengroep stoppen en er dan wat leuks van maken.
Overigens denk ik dat het makkelijker is als in ieder geval Bree de mensen al bevriend heeft, want dat kost tijd met haar en ik denk niet dat ik zin heb om vier keer hetzelfde scenario uit te spelen. Ze hoeven elkaar echter nog niet te kennen – Bree kan hen aan elkaar voorstellen.

Dus, dat is ongeveer mijn plan. Als je mee wilt doen, yay. Als je niet mee wilt doen, nog steeds yay. But also poopy.

DIT IS EEN LIJSTJE VAN DE MENSEN DIE BREE GAAT KENNEN EN MOGEN:
- Nathan
- Auru
- Earia
- Free
- Free


Laatst aangepast door Aubree op di aug 27 2013, 17:25; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
.
.
Nathan

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimedi aug 27 2013, 11:44

"HEY IM YOUR FRIEND TOO. NO, I DONT CARE ABOUT WHAT YOU SAY."

Count Nate maar alvast in. Hij gaat dr niet met rust laten~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavriil
.
.
Gavriil

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILEReal Name : Linima
Posts : 100
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en duisternis
Klas: -
Partner: As Helen danced over the roads to Troy, so will my heart dance to her who is destined to fall in love.

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimedi aug 27 2013, 11:48

Ik twijfel of ik Auru op zal geven.
Zijn eeuwige optimisme en de standaard grijns op zijn gezicht past wel bij een los en happy persoon zoals je dat zo leuk omschreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimedi aug 27 2013, 11:54

*heeft z'n kk opgezocht*
He sounds really nice :3
Ik zou het leuk vinden, but it's your decision to make ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavriil
.
.
Gavriil

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILEReal Name : Linima
Posts : 100
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en duisternis
Klas: -
Partner: As Helen danced over the roads to Troy, so will my heart dance to her who is destined to fall in love.

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimedi aug 27 2013, 11:57

Ah F it, ik doe het gewoon.
Zo is hij misschien nog eens een keer actief xD
Schrijf Auru maar in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimedi aug 27 2013, 12:01

Je staat erbij ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimedi aug 27 2013, 17:15

Hmm... hmmmmmmmmm...
You know what, fuck everything to damnation, I'm just gonna throw dis down here;

Ik wil Earia wel aanmelden voor de grown-up sister type. Ze is 2 jaartjes ouder, is meer de stille luisteraar en laat zich niet snel in dingen meeslepen. So kan Bree altijd wel haar verhalen bij Earia kwijt. Bovendien heeft ze echt engelengeduld, so perfect voor opgekropte frustraties en all that funstuff.
But, your choice~
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimedi aug 27 2013, 17:24

Not gonna lie - Ear is pretty awesome and I'm glad you offered.
Ik zal je erbij zetten ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Rygh
.
.
Rygh

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILEReal Name : Thingy Mcgee
Posts : 55
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Hellfire - Fire x Darkness
Klas: Master Savador
Partner: Been there, probably already did that one too. Might be I'm up for a Second round, though.

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimezo sep 22 2013, 13:28

-walks in slowly-
Goed, ik ga toch maar even wat vragen hierover; gaat er hier... nog iets mee gedaan worden? Like, had je al plannen voor een bepaalde richting? Gaan de dingen zoals ze hier staan nog door? Gaan de characters nog met elkaar 'meeten' als een groep? Hoe gaan de dingen lopen?
Sorry als ik nu als nosy over kom, maar ik dacht hier opeens weer aan en het kwam in me op dat hier -Behalve bij Nathan, maybe?- nog niet echt iets mee gedaan is. So I would just like to know where we stand~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILE
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimezo sep 22 2013, 13:49

Ik zou Nariko wel willen laten meedoen.
Ze is heel verlegen en erg onzeker. Misschien kan Aubree het een beetje voor haar opnemen en haar wat zelf verzekerder maken?

Anders bied ik Yinthe aan, ze is een beetje vreemd, heeft rare uitspraken maar bedoelt alles goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomasso

Thomasso

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Double-o Seven
Posts : 436
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud ♥
Klas: N/A
Partner: You're so dark, babe.

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimezo sep 22 2013, 22:08

@Rygh: Yeah, you're right. I got mixed up in school business on the way, maar ik wil er zeker iets aan doen.

@Jinte: Wel, Bree is niet bepaald het type om het voor anderen op te nemen, maar een rare vriendin kan er altijd bij.

En zoals Anon al zei, het is leuk om een meettopic aan te maken waarbij de hele groep een beetje bijeen komt. So Imma do that, 'kay? Kay.
Will post link to it here.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Darwin & Friends UTL8oxA PROFILE
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitimezo sep 22 2013, 22:14

dan meld ik Yinthe met alle liefde aan ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Darwin & Friends UTL8oxA PROFILE
Darwin & Friends UTL8oxA MAGICIAN

Darwin & Friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darwin & Friends   Darwin & Friends Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Darwin & Friends

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» GZ || Friends for a Rebel
» Perhaps we can part as friends||Lie
» New places.. New friends.. [Syl]
» Goodbye my friends
» GZ friends and enemy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-