PortalIndexDierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts HpD5UwnDierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aressuka
.
.
Aressuka

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Empty
BerichtOnderwerp: Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts   Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Icon_minitimedo jun 13 2013, 09:25

Ik ben tot de ontdekking gekomen hoe ik plaatjes kan uploaden. Om dat te vieren wil ik wat dierenfoto's laten zien die ik op mijn vakanties heb genomen. Deze foto's zijn trouwens alweer een jaar oud.
Warning: De plaatjes zijn groot. En als ik zeg groot bedoel ik ook echt Groot :}

Een schattig marmotje in Oostenrijk:

Piggy says 'hello':

Badger! Dit was trouwens de best van de serie die ik daarvan had:

Je hoeft niet naar Afrika om een buffel van dichtbij te zien:

Jong mannetjeshert in Schotland:

I see what you did there:

Ik doe André van Duin na:

Deze heb ik als achtergrond op mijn laptop staan. Dit gestreepte dier staat bekend als een 'Zorse' en is in feite een kruising tussen een zebra en een paard:

Hoe bedoel je 'ik zie er maf uit?':


Op mijn camera staan nog wat gave hertenfoto's die ik dit jaar genomen heb. :3 Zodra die op mijn laptop staan zet ik ze hier erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts   Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Icon_minitimedo jun 13 2013, 11:40

Aressuka schreef:
En als ik zeg groot bedoel ik ook echt Groot :}


True that Stare
Ik moest de das echt even op mijn beeldscherm zoeken.
Maar mooie foto's, er zitten een paar hele bijzondere tussen. En zelfs de vliegen staan er mooi op Woot!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Aressuka
.
.
Aressuka

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts   Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Icon_minitimedo jun 13 2013, 12:21

Ehe bedankt ^^
Ik ga nog even uitvogelen hoe ik de afbeeldingen kleiner kan gaan maken. En eerlijk gezegd vond ik die vliegen juist irritant Razz
Maar fijn dat je het leuke foto's vind ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts   Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Icon_minitimedo jun 13 2013, 13:17

Leuk, Alexa ;D
Leuk en groot x3
Ben benieuwd naar de herten.
En als je ze op bv Flickr upload kan je verschillende maten kiezen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy Jackson
.
.
Percy Jackson

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rebecca
Posts : 178
Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water || Dark
Klas: Master Kana
Partner: Love is like a bittersweet migraine honey.

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts   Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Icon_minitimedo jun 13 2013, 16:37

Mooie foto van die das, je moet echt geluk hebben gehad dat je die hebt gezien Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts   Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Icon_minitimevr jun 14 2013, 07:30

Eerlijk gezegt viel de geluksfactor voor die dassenfoto wel mee hoor Embarassed
De foto is gemaakt vanuit een observatiehok vlak bij de dassenburcht. Er werd daar gezegd dat de kans om dassen te zien 90% is. Het schijnt namelijk de beste plek te zijn om dassen te spotten en ik was door stom toeval dus daar.
Missschien kan ik nog het adres vinden van de B&B waarvan het terrein is. Het stuk land waar deze dassen leven is namelijk particulier bezit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA PROFILE
Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts UTL8oxA MAGICIAN

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts   Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dierenfoto's op mijn vakanties en andere plaatsen door Autimuts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mini-side story by Autimuts
» Door de kale bomen.
» Spoiler? Andere naam?
» A new door opens {Alpha}
» Gered door de zoemer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Dieren-