PortalIndexDoor de kale bomen. HpD5UwnDoor de kale bomen. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Door de kale bomen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILE
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimewo okt 21 2009, 12:26

Haji liep tussen de bladerloze bomen van het bos door. Een waterig zonnetje brak door de donkere wolken heen en liet de sneeuw die onder zijn voeten kraakte glinsteren. Haji had zijn handen in zijn zakken en zijn zware cello kist om èèn schouder hangen. Hij had hem eigenlijk altijd mee tenminste zolang hij niet in een les zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 21 2010, 21:47

kikuri was een beetje verdwaald geraakt ook al deed ze dat vaker om alles op een rijtje te zetten en liep door totdat ze iets bekents zou zien wat ze zou herkennen en terug kon lopen tot dat ze door de bomen heen totdat ze iemand in de verte zag staan. ze bleef even achter een boom op veilige afstand staan om te kijken of hij iets ging doen. toen ze besloten had dat hij waarschijnlijk niet zo gevaarlijk zou zijn kwam ze voorzichtig tevoorschijn. ze liep dichter naar de persoon toe en vroeg 'komt u hier vaak of bent u ook een beetje verdwaald?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILE
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 10:02

Haji keek om toen hij ineens een stem hoorde. Hij keek neer op het meisje, waarschijnlijk Shadraans. ''Allereest, mijn naam is Haji. Dus zeg alsjeblieft geen u. Zoveel ouder dan jij ben ik ook weer niet'' zei hij. ''Ten tweede ben je verdwaald? Je bent nieuw hier is het niet?'' vroeg hij daarna. Het lukte hem een kleine glimlach te tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 10:29

'Ja dat klop' zij Kikuri een beetje verlegen. 'Ik heb nieuw maar ik ben niet helemaal verdwaald', wand ze wist ongeveer nog wel de weg terug. 'Ik ben een beetje het terein aan het verkennen zodat ik steeds beter de weg hier een beetje weet te vinden' zij ze met een klein lachje op haar gezicht. toen ze nog wat dichter bij was gekomen zag ze nu Haji beter. 'Welke magie hebt u.. uh... sorry jij eigenlijk?' vroeg ze een beetje verlegen. Ik heb duisteren met een beetje water magie maar die water beheers ik nog niet zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILE
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 10:59

Haji hees even met een hand de zware cello kist wat beter op zijn schouder. Normaal gesproken zou je zo'n kist op twee schouders dragen omdat hij anders veel te zwaar was maar Haji droeg hem over èèn schouder. ''Ik kom van Cassia, dat houd dus in voor mij dat ik water magie beheers'' zei hij kalm tegen het meisje voor hem nadat hij haar vraag had gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 11:06

Kikuri lachte even, maar besefte toen dat ze zich nog helemaal niet aan Haji had voor gesteld. 'sorry ik heb me nog niet voorgestleld, ik ben Kikuri' zei ze met een lach op haar gezicht. Vanbinnen voelde ze zich stom omdat ze dat helemaal vergeten was, maar ze kon er nu al niks meer aan doen dus ze slaakte even een bijna onhoorbare zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILE
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 11:17

''Aangenam Kikuri'' zei Haji kalm. Hij had het haar niet kwalijk genomen dat ze het vergeten was. ''En hoe vind je het trouwens op deze school?'' vroeg hij daarna. Gewoon eigenlijk om maar een gesprek te beginnen. Meestal was Haji niet zo'n prater maar waar hij echt niet tegen kon was stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 11:45

'Ja het bevalt me wel tot nu toe ik heb al een duistere magie leraar gevonden, nu zoek ik eigenlijk nog een water leraar' zij ze een beetje lacherig. ze giechelde even zachtjes. toen er een zachte windvlaag wkam sloot ze even haar ogen om goed te kunnen luistern. toen ze haar ogen weer open deed keek ze Haji aan, en tot haar verbazing zag ze toen pas de grote cello kist. 'Is die kist niet te zwaar om die op een schouder te dragen?' vroeg ze daarom ook met een verbaast gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILE
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 18:37

Haji glimlachte even licht om Kikuri's woorden. Hij keek even op van haar vraag. Omdat hij zelf gewend was aan de cello kist was hij vergeten hoe zwaar dat ding wel niet kon zijn. ''Ik ben gewend geraakt aan het gewicht. Ik voel hem eigenlijk niet eens'' zei hij. ''Mijn opa had me nog geleerd hoe ik moest spelen. Sinds hij dood is draag ik eigenlijk al die kist bij me, tenzij ik in een les zit dan'' vertelde Haji daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 22:08

Kikuri keek Haji even van top tot teen en zag toen pas dat hij er best gepierd uitzag. Ze aarzelde even maar vroeg toen een beetje zacht ' zou je voor mij een stukje willen spelen?'. Ze had muziek altijd al mooi gevonden alleen haar pogingen tot muziek spelen waren altijd tevergeefs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILE
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 22:16

Haji glimlachte even om Kikuri's verzoek. ''Tuurlijk'' zei hij zacht. Hij liet de cello kist van zijn schouder glijden en zette hem op de grond. Daarna knielde hij erbij neer en opende de kist waarna hij zijn cello en de strijkstok van zijn grootvader eruit pakte. Haji zocht een rots uit en plaatste de cello tussen zijn benen en de hals tegen zijn schouder. Zijn vingers omklemde de snaren. Haji zette de strijkstok op de snaren en begon te spelen.

https://www.youtube.com/watch?v=aRqHTeKcHPA
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 22:20

Kikuri keek hem met grote ogen aan toen hij begon met spelen. ze had een plekje voor Haji's neus uitgezocht en was daar gaan zitten. ze bleef maar kijken hoe de strijkstok over de snaren heen gingen en hoe soepel zijn vingers waren. Ze had het ook niet gemerkt toen hij was gestopt met spelen, daar kwam ze pas achter toen hij zijn handen stil hield. Ook had ze niet gemerkt dat er een traan over haar linger wang was gaan rollen omdat ze het zo mooi vond klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 22:33

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 22:36

Kikuri schrok en stond razendsnel op, normaal gesproken had ze het wel gehoord als iemand aan kwam lopen maar ze was zo weg gezonken geweest in de muziek van Haji dat ze het helemaal niet gehoord had. Eerst keek ze even naar Haji toen naar het meisje 'nee, niet echt denk ik'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 22:52

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:02; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimedo jan 28 2010, 22:55

'Maakt niet uit' zij ze met een glimlach op haar gezicht. Kikuri begon zich langzaam een beetje onzeker te voelen.'Ik ben kikuri, ik zit hier nog niet zo heel lang op school'. Ze bekeek Amy even van top tot teen maar bleef bij haar ogen hangen, Maar ze kon niet egt iets bijzonders bij haar in de ogen vinden. Alleen maar een beetje verdriet wat waarschijnlijk met haar verleden te maken zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILE
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimema feb 01 2010, 08:23

Haji glimlachte even licht toen hij de traan bij Kikuri had opgemerkt. Hij boog zich naar voren en veegde voorzichtig met zijn duim de traan van haar wang waarna hij weer normaal ging zitten. Hij keek even kalm op toen er een ander meisje aan kwam. Toen ze vroeg of ze stoorde schudde Haji enkel kalm zijn hoofd van nee. ''Mijn naam is Haji'' stelde hij zichzelf voor aan het meisje dat zich had voorgesteld als Amy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimema feb 01 2010, 09:32

Kikuri was zo geschrokken van Amy dat plotseling was aan komen lopen dat, nu ze weer wat rustiger was, pas merkte hoe lief ze het wel niet vond van toen Haji haar traan had weg geveegt. Pas nu dat ze er aan terug denkt merkte ze dat ze er een beetje verlegen en rood van was geworden. ze keek even Haji aan om zijn emotie te lezen maar hij had een kalme emotie attans dat is wat ze kon zien, maar ze vroeg zich af of het wel zijn egte emotie was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genesis

Genesis

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 26
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: shadra duister/vuur
Klas: stagiare dark magic
Partner:

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimema feb 01 2010, 21:33

niet ver van de groep vandaan was genesis aan het rusten in een boom en luisterde naar de muziek van haji.

ze zeggen altijd dat muziek het beest temt bij genesis geeft het hem rust om naar muziek te luisteren.

hij staat op en gaat de groep eens van dichterbij opserveren van uit een hoger punt in een boom, waar hij ze goed kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimema feb 01 2010, 21:38

Kikuri's goede gehoor had iets boven in de bomen gehoord en keek rond om te kijken wie het was. ze was eerst bang dat het Deshas zou zijn maar toen ze de gestalte zach wist ze dat hij het niet was, maar wie het wel was wist ze ook niet. 'Hey, jij daar. Als je aan het bespieden of aan het observeren bent doe het dan zachter' ze grinikte even zachtjes
ze keek even de anderen aan of die de persoon in de bomen ook hadden opgemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genesis

Genesis

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 26
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: shadra duister/vuur
Klas: stagiare dark magic
Partner:

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimema feb 01 2010, 21:46

genesis sprong naar beneden en lande neer.

ik was aan het observeren, het is een bezigheid zullen we maar zeggen

trouwens ik heet genesis aangenaam en jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimema feb 01 2010, 21:52

'Ik ben Kikuri' en ze bekeek ook hem van top tot teen en bleef zoals gewoonlijk in zijn ogen hangen. ze kreeg een vreemt gevoel van hem maar ze wist niet of het een goed of een slechtgevoel was. Ze keek voor de zeker heid of hij wapens bij had maar zogouw ze kon zien had hij die niet bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimezo feb 21 2010, 20:30

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Genesis

Genesis

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 26
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: shadra duister/vuur
Klas: stagiare dark magic
Partner:

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimezo feb 21 2010, 21:59

aangenaam mijn naam is Genesis zei hij kalm. ik ben inderdaad een stagiaire van jullie school. wat doen jullie zo laat hier nog door het bos? vroeg hij met een serieuze stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitimema feb 22 2010, 16:13

Kikuri keek even naar de hemel. Opzich was het nog niet echt donker. Zelf wist ze niet hoelaat het was, maar dat kon haar ook niet schelen. Ze zou de volgende dag tog geen lessen hebben dus kon ze uitslapen. 'Aangenaam kennis te maken'. Zij ze uit beleeft heid. Ze had hem een keer eerder gezien in een les van haar maar toen sliep ze nog half.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Door de kale bomen. UTL8oxA PROFILE
Door de kale bomen. UTL8oxA MAGICIAN

Door de kale bomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de kale bomen.   Door de kale bomen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Door de kale bomen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Master Kale?
» Op zoek naar Master Kale.
» Kennis maken met Master Kale
» [Halloween Evenement] Bostocht Groep Kale
» Genezen en opzoek naar mijn geliefde Kale

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-