PortalIndexGered door de zoemer HpD5UwnGered door de zoemer 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Gered door de zoemer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mürk
.
.
Mürk

Gered door de zoemer UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : mürk
Posts : 8
Gered door de zoemer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner:

Gered door de zoemer Empty
BerichtOnderwerp: Gered door de zoemer   Gered door de zoemer Icon_minitimedi feb 09 2016, 03:29

Die vrouw heeft het door! Mürk nestelde zich nog wat dieper in de stoel en deed de kap van zijn cape nog wat verder omlaag. Hij zat tussen de mensen in een shuttle naar de Starshine Academy. Hij zat zo verafgelegen mogelijk, maar centraal genoeg om niet op te vallen. De vrouw tegenover hem leek zo mogelijk wel in zijn kap te kijken. Wanneer hij zich verzit schijnt de blijk van de vrouw naar het zelfde punt te blijven kijken. Een korte blik achterom zou hem geleerd hebben dat ze de noodgevallen handleiding naast zijn hoofd probeerde te lezen. Mürk besefte zich dit niet en maakte na een paar lange minuten van de zenuwen een geluidje. De vrouw scheen hem nu eindelijk op te merken en begon gelijk een gesprek aan te knopen. Hier had hij op getraind. Hij liet haar onmiddellijk een pak kaarten zien. Nadat hij haar er een had laten kiezen, schudde hij de kaarten een paar maal en wilde net de bovenste kaart pakken toen er een zoemer ging. Blijkbaar waren ze eindelijk geland. Hij stopte onmiddellijk de kaarten in zijn mouw om daarna tussen de mensen naar buiten te verdwijnen. Hij was erg blij dat ze eindelijk waren aangekomen,want hij had niet willen weten hoe hij een gesprek had moeten ophouden als zijn truc was mislukt. Die truc mislukte om een of andere reden überhaupt altijd. Zal wel te maken hebben met dat zijn pak kaarten een aas mist en een paar vijven te veel heeft.

Eenmaal buiten aangekomen bleef hij ergens tussen de mensen op het lanceerplatform staan en haalde vlug de oude kaart uit zijn zak. Hij liep met zijn gezicht diep in de kaart verhuld snel de poorten van de school binnen. Als hij niet zo bang was geweest had hij waarschijnlijk uren blijven kijken naar al de dingen die hij nog nooit gezien had en de geluisterd naar de klanken die hij nog nooit gehoord had, maar vandaag had hij maar een ding aan zijn hoofd. Hij zou de school binnenkomen en zich verstoppen op de toiletten, dan keek hij wel weer verder.



Ik heb het idee dat het er verschrikkelijk uit ziet, maar het is het eerste wat ik geschreven heb in ongeveer drie jaar dus het moet maar :s
Overigens ik zie op dit forum niet echt een beschrijving over hoe de dingen er uit zien of werken zoals de shuttles en het lanceer platform, dus ik heb er maar was op los gefantaseerd. Corrigeer me als ik fout zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gered door de zoemer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» If I went out the back door nobody would stop me
» A new door opens {Alpha}
» Door de kale bomen.
» One door closed, Many doors open
» A new beginning [gereserveerd door auru]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-