PortalIndexMirror My Malady~ [OPEN] HpD5UwnMirror My Malady~ [OPEN] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Mirror My Malady~ [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nathan
.
.
Nathan

Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

Mirror My Malady~ [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Mirror My Malady~ [OPEN]   Mirror My Malady~ [OPEN] Icon_minitimewo mei 29 2013, 17:04

Shout to all my lost boys. Bangarang!
De muziek knalde op een brutale wijze zijn hoofd in, het snelle tempo en de industriële herrie zorgend voor een gevoel van euforie. Geen emotioneel gejammer of slome ballads voor hem. Hij viel daar eerder van in slaap. Hij ging voor luider, sneller en vooral iets waar hij alert mee bleef. Hij droomde niet graag weg. Wat was er eigenlijk om van te dromen? Zijn leven als professionele honkballer? Zijn leven als hij niet geboren was in een achterstandswijk? Het leven in een rijk en mentaal stabiel gezin zonder het voortdurende geruzie van zijn broers, de aangebrande lucht van het eten dat zijn moeder maakte en het neerknuppelen van straatschoffies? Hoewel elke tiener daarvan droomde, was het niet iets voor Nathan. Hij kon zichzelf niet op zijn luie kont zien zitten en thee drinken met de koningin. Hij was gemaakt voor het buitenleven, voor de adrenaline die door zijn lijf gierde als hij over gebouwen rende en sprong. Niemand die hem kon pakken, niemand die ook maar van dak naar dak durfde te springen. Hij kon gerust omdraaien en ze uitschelden voor watjes omdat ze niet durfden te springen. En als ze dan sprongen, tja, driekwart haalde het niet en viel niet al te gracieus naar beneden. Maar dat was dan mooi niet zijn schuld. Zij waren zo dom geweest om te springen. Hij had nog zo gezegd dat ze het nooit zouden halen.

'-geniaal! Dit kleine onderkruipsel liet ze toch springen en ze vielen van het gebouw af en braken hun benen!'
'DAT IS NIET GRAPPIG, MICHAEL. NATHAN, HOE VAAK HEB IK JE WEL NIET VERTELD DAT JE--'
'Ja, maar mam! Ik zei nog: ''Je haalt het toch niet! Je haalt het toch niet!'' En--'
'ONDERBREEK ME NIET ALS IK AAN HET PRATEN BEN.'
'Je daagde ze uit, Nathan. Je zei: ''Kom op, watjes! Spring als je durft! Spring dan! Te bang? Te schijterig om zo'n klein stuk te springen?'''
'Daniel, dat heb ik helemaal niet--'
'NATHAN WILLIAM COLLINS, JIJ ZIT ZO DIEP IN DE PROBLEMEN.'


Haha. Oké, hij had ze toch wel uitgedaagd.
Nathan grinnikte zacht en keek naar zijn verbonden handen die in zijn schoot lagen en met het draadje van zijn koptelefoon speelden. Zijn voet tapte mee met het ritme van de muziek. Hij was blij in het leven dat hij nu leefde. Hoewel hij nu zijn broers niet om zich heen had en de dagen hier saai en rustig voorbij zouden gaan zonder de kick van adrenaline waar hij zo van hield. Zijn knuppel lag thuis, omdat hij geen wapens mee mocht meenemen naar school en een knuppel toch wel echt een wapen voor de strijdlustige Nathan was. In plaats daarvan had hij zijn gesigneerde honkbal meegenomen - speciaal gesigneerd door zijn favoriete honkballer - en kon hij die in ieder geval naar andermans hoofd gooien.
Hij keek op toen de shuttle stopte met trillen en wierp een blik door het raampje naast hem. Hij was aangekomen. Mooi! Hij kon niet meer stilzitten in deze metalen bak. Nathan stond op, pakte zijn kleine koffer van het bagagerek en slingerde zijn rugtas over één schouder. Zijn muziek ging uit en met grote passen stond hij al vlug op het platform, de zon fel schijnend op zijn hoofd. Hij hoefde zijn ogen gelukkig niet dicht te knijpen, want hij had zijn vertrouwde zwarte pet op. Met zijn vrije hand verplaatste hij zijn koptelefoons en liet ze om zijn nek hangen terwijl zijn felle blauwe ogen rondgingen door vierkante brillenglazen. Dit zag er eigenlijk best mooi uit, al dat bos en de bergen. Het zou een leuke plaats zijn om te gaan hardlopen, weer eens iets anders dan het stadspark. Nathan keek even achterom toen de shuttle weer vertrok. Het liet pluimen van rook achter in de lucht die langzaam weer uiteen vielen en één werden met de atmosfeer.
'No turnin' back now, brotha'.' zei hij tegen zichzelf.

OPEN FOR ANYONE.
Blah, ik ben wat stroef. Moet weer in het schrijven komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Mirror My Malady~ [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror My Malady~ [OPEN]   Mirror My Malady~ [OPEN] Icon_minitimewo mei 29 2013, 18:08

Waar was die MP3-speler? Ongeduldig zat Roakes op haar bed, te rommelen in de knalrode koffer die waarin ze haar spullen bewaarde. Ze zwoor dat ze hem daar had gestopt. In dat ene aparte zakje. Nog heel even en echt, dan ging ze ontploffen. Ja, daar zag ze een zwart glanzend ding! … Nee, het was haar MP3 niet. Met een klap knalde ze het bovenste deel weer op het onderste en gaf een mep op het harde plastic. Evanlyn keek geschrokken op. 'Shh, rustig maar, lieverd,' zei ze, terwijl ze de kat even oppakte, een kus op haar hoofd drukte en haar dan weer neerzette.
Wel, verder zoeken. Ze ging echt niet naar buiten zonder die MP3. Ze begon alles stuk voor stuk eruit te gooien. Een grote stapel lag al achter haar als ze eindelijk had gevonden wat ze wou. Ze zuchtte even, liet de MP3 en de oortjes daarvan in haar zak glijden. 'Evanlyn, kom je?' Ze hoorde een zacht gemiauw, gevolgd door een zachte plof van de kattenpootjes die op de vloer belanden. Let's go!
Ze drukte de oortjes in haar oren en scrolde even door de lijst met de nummers die op haar MP3 stonden. Voornamelijk rocknummers, af en toe ook een trager liedje of iets van een ander genre. Ze klikte een liedje aan en meteen klonken de eerste beats in haar oren. Zachtjes zong ze de lyrics van 'The Pretender' mee terwijl haar zwarte Dr. Martens in hetzelfde ritme op de stenen tikten.
Ze vond van zichzelf dat ze er best cool uitzag – een strakke jeans, een losse turkooizen trui en dan haar laarzen. Een lange beige jas met een riem, die los langs haar heupen hing. Het was misschien wel wat arrogant dat ze zichzelf beschreef als 'cool', maar het was alleszins beter dan die bange angsthazen die zelf nog niet in het openbaar durfden te verschijnen. Zoals die Tessaylina. Man ,wat haatte ze dat kind.
Iemand had een stomme grap of whatever uitgehaald, waardoor ze van uiterlijk gewisseld waren. En zij besloot maar wat bot te doen tegen haar. Roakes had haar even goed op haar plaats gezet, waarna ze helemaal nerveus werd toen er mensen kwamen kijken. Daar was zij niet op voorbereid, maar Roakes wel. Ze moest even grijnzen toen ze eraan terugdacht. Het was echt zo grappig geweest… Voor Roakes dan.
Anyway, waar zou ze nu heen kunnen gaan? Wat gaan lopen in het bos, beetje relaxen aan het water, lol trappen in de stad, kattenkwaad uithalen in de school zelf? Ah well, ze zou gewoon wat kunnen rondlopen en zien waar ze uit zou kunnen hangen, misschien wat nieuwe mensen ontmoeten die niet zo irritant zouden doen als sommige anderen…
Ze keek even op als ze aan was gekomen bij het lanceringsplatform. Het was niet zo druk. Misschien kon ze hier wel wat chillen en eventuele nieuwe leerlingen welkom heten. Ze plofte neer op de grond met haar benen losjes voor haar. Evanlyn kwam op haar schoot liggen. Roakes aaide haar even en luisterde dan verder naar de muziek met gesloten ogen.
Ze schrok op van het geluid van een landende shuttle. Haar donkere ogen richtten zich op de plaats waar de shuttles landden. De deuren schoven open. Roakes zette snel haar muziek af, haalde de oortjes uit haar oren en rolde ze rond de MP3, die ze in haar zak liet glijden. Ze nam Evanlyn op, waarna ze wat dichter liep naar de plaats van de gelande shuttle. Ze scande de mensen die uit de shuttle kwamen.
Haar oog viel op een jongen met een pet en een bril die een koptelefoon rond zijn nek had. Oeh, aan die koptelefoon te zien hield hij vast ook van muziek, net zoals Roakes, en dan had ze een onderwerp om over te praten. Met de kat in haar handen liep ze richting de jongen. Als de mensenmassa wat minder was geworden, zette ze het beest weer op de grond. 'Hi,' zei ze tegen de jongen. 'Aangezien je net uit de shuttle kwam, besloot ik even welkom te komen zeggen. Welkom!' Haar stem klonk opgewekt. 'Ik heet trouwens Roakes, Roakes Dust. En zij,' vertelde ze terwijl ze naar de kat wees ,'heet Evanlyn.' Ze glimlachte vriendelijk naar de jongen met vrolijke lichtjes in haar ogen.


x Klein beetje derp, maar ik moet nog wat wennen aan Roakes omdat het een maand geleden is dat ik met haar heb gepost. Hopelijk kan je er wat mee~ x
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
.
.
Nathan

Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

Mirror My Malady~ [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror My Malady~ [OPEN]   Mirror My Malady~ [OPEN] Icon_minitimedo mei 30 2013, 18:54

Nathan draaide om op zijn hielen toen de shuttle slechts een zwart stipje aan de lucht was en keek even rond naar wie er uit de andere shuttles stapten. Er waren een paar mensen die uit de Shadraanse shuttle stapten - ugh, Shadranen, shady mensen - en een paar die uit de Grense shuttle kwamen - hippies die de grasgod aanbidden, geen haar beter dan Shadranen voor Nathan. Hij volgde ze even met zijn ogen voor hij zich van hen afwendde en zijn tas wat verder over zijn schouder hees. Dit zou nog wat worden. Hij en Shadranen in één gebouw... Hij was er een paar tegen gekomen en ze waren hem gelijk al niet bevallen. Het leek soms bijna alsof ze iets van je wisten, iets belangrijks. En soms had Nathan als hij te lang keek het gevoel dat ze hem met een soort van dreiging aankeken, alsof ze met hun ogen spraken en zeiden: ''Hey, stop met kijken of we helpen je te stoppen.'' Hij was niet bang voor ze, hij irriteerde zich gewoon aan hun hele houding. Nou was hij wel de laatste die over houding mocht zeuren, maar Nathan had altijd zijn mening wel klaar.
Goed, hij stond hier inmiddels al een paar minuten en nog steeds was hij niet aangekomen bij de school. Niet echt een wonder sinds de school zeker niet naar hem toe zou komen en hij er niet terecht kon komen als hij niet liep. Was het een voorteken? Zou dit een vreselijke school zijn? Nathan schudde zijn hoofd. Te vergezocht. Bovendien geloofde hij niet eens in voortekens. Hij zette een paar passen over de brug en stapte op het zandpad dat naar de school leidde. Hoe de school dan ook was, het was wel heel mooi. Hij kon de witte torens in de verte zien en het bos zag er geweldig uit. Voor een stadsjongen was hij redelijk dol op bossen. Zoveel ruimte om te bewegen en rond te rennen... Nathan zette net een pas tot zijn voet ergens achter bleef haken. Hij keek omlaag en zag dat zijn veter los zat. Vlug knielde hij neer om de veters weer vast te strikken en ging recht staan. Zijn ogen vielen gelijk op een zwartharig meisje dat op hem af kwam. Kwam ze echt naar hem toe of zou ze langs hem heen lopen? Oh well, hij wachtte het maar af. Hij zette zijn bril recht en glimlachte toen ze hem begroette. Ze leek in een goede bui en aardig ook. 'Dank je! Ik ben Nathan Collins, ik kom van Puffoon. Winderige planeet als je het mij vraagt. Het mag wel 'ns wat rustiger.' zei hij en keek even naar de kat toen Roakes deze voorstelde. Hij knielde neer en stak zijn hand uit naar het beest, het kattenmens dat hij ook was. 'Hey daar, kittycat.' zei hij vrolijk en stond na korte tijd weer op. 'OK, vertel me: wat in hemelsnaam kan ik van deze school verwachten? Dit is mijn eerste magic school, dus eh, ik heb geen idee.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Mirror My Malady~ [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror My Malady~ [OPEN]   Mirror My Malady~ [OPEN] Icon_minitimema jun 03 2013, 20:52

‘Dank je! Ik ben Nathan Collins, ik kom van Puffoon. Winderige planeet als je het mij vraagt. Het mag wel 'ns wat rustiger.’ zei Nathan. Sja, dat kon ze zich best voorstellen, op een luchtplaneet is er meestal wel wind. Dat is ook de bedoeling van een windplaneet, dacht ze. Zoals het op een duistere planeet donker was en op een vuurplaneet warm en op een waterplaneet nat. Dus die opmerking was best logisch en nutteloos, eigenlijk. Maar ze besloot haar mond maar te houden om er niet voor te zorgen dat de nieuwe haar direct ging haten.
Nathan bukte zich naar Evanlyn die braafjes naast Roakes’ benen op de grond bleef staan. Hij stak z’n hand uit naar haar. ‘Hey daar, kittycat,’ klonk het vrolijk. Nathan was net zo’n kattenmens als Roakes zelf, wat leuk! Roakes zou zich niet kunnen inbeelden wat te doen zonder haat kat. De perzikkleurige vacht van het beestje maakte haar altijd blij, en ook al accepteerde Evanlyn de knuffels niet altijd, toch hield Roakes van haar.
Na even ging Nathan weer opstaan. ‘OK, vertel me: wat in hemelsnaam kan ik van deze school verwachten? Dit is mijn eerste magic school, dus eh, ik heb geen idee,’ vroeg hij. Hier kon Roakes best wel wat over vertellen. Ze zat hier bijna een jaar. Als je in een relatie raakte met iemand en de ex daarvan komt het te weten, dan kan je vette problemen krijgen, met andere woorden, een bijna-doodervaring.
Tijdens bepaalde lessen gym wordt je verzopen in een soort van klein meertje omdat je magiesoort vuur is en je voor geen enkele reden tegen water moet vechten, ook al kan je niet zwemmen en heb je grondige hekel aan water, word je tegen een ijsmuur gegooid waar je nog dagen lang last van hebt.
Je word door random mensen met een random iemand van uiterlijk verwisseld waardoor die bot beginnen te doen en jij bot terugdoet en er zo een hele ruzie ontstaat die je nooit meer goed krijgt, en dan nog met iemand waarmee je nog enkele jaren op dezelfde school zal zitten, zodat je daar nog even mee zit opgescheept.
Ja hoor, alles hier is leuk, je kan echt leuke dingen van deze school verwachten. Maar dat was vast niet waar Nathan om vroeg, hij vroeg om de leuke dingen, de enige dingen die buiten de school gekend zijn. ‘Lieve’ leerkrachten, ‘geweldig’ schoolhoofd, ‘interessante’ lessen, ‘toffe’ gebeurtenissen. Maar waar de buitenwereld niks van wist, was hoe het echt ging op zo’n school zoals deze.
Ooit werd iedereen er wel een keer gebroken. Pesten, blauwtjes lopen, stukgelopen relaties. Dat waren de dingen die een school leuk of niet maakten voor de leerlingen. Maar dat vergaten alle leerkrachten die reclame maakten voor scholen. Hoe de leerlingen zich voelden. Egoïstische leerkrachten, blinde leerkrachten. Moesten ze eens weten hoe slecht sommigen zich hier voelden, moest de buitenwereld dat eens weten?
‘Pff, valt wel mee. Soms zijn er wel toffe lessen, over het algemeen wel vriendelijke leerkrachten, maar soms steekt het wel eens tegen, als je bijvoorbeeld verschrikkelijke opdrachten krijgt of gewoon irritante leerkrachten. En ik heb al wat verghalen gehoord over het schoolhoofd, dus ik zou maar opletten met wat je zegt tijdens de lessen of je kan nog even in het ‘gezellige’ kantoor van het schoolhoofd gaan zitten.’ zei ze, half lachend. De echte waarheid liet ze maar weg, voor Nathan weer in de shuttle naar huis zou springen.


x Mijn excuses voor de laatheid, forgive me~ x
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA PROFILE
Mirror My Malady~ [OPEN] UTL8oxA MAGICIAN

Mirror My Malady~ [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror My Malady~ [OPEN]   Mirror My Malady~ [OPEN] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mirror My Malady~ [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» You're like a mirror to me
» Like a glittering mirror {Kit}
» [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror
» The lost mirror of the dead. [[Romance]]
» All I ever needed was the music and the mirror. {Ludwig}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-