PortalIndex[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror HpD5Uwn[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Empty
BerichtOnderwerp: [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror   [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Icon_minitimevr feb 15 2013, 17:45

Roakes x Tessaylina

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Event_BlindDate_zps46f7c2db

Mirror
Je hebt geen idee hoe het is gebeurd. Waarom het is gebeurd. Het is vast een grap, een gemene streek. Iemand heeft in een kwade bui waarschijnlijk een tijdelijke vloek over je uitgesproken, of iets in je drinken gedaan. Echt zo'n simpele kattenkwaad-spreuk waar niemand iets aan heeft, en die speciaal tot stand is gekomen om iemand in de maling te nemen. In ieder geval weet je dat je niet meer jezelf bent. Je bent geswitched met iemand anders qua uiterlijk betreft, ook al heb je helemaal geen idee wie dit meisje/deze jongen is die gefronst terugstaart in de spiegel. Je weet dat het verstandig is om nu ook als die persoon te gaan leven, op zijn/haar etage, in zijn/haar bed. Je zult voor zolang de vloek duurt zijn/haar kleding moeten dragen en met zijn/haar vrienden moeten omgaan. Vooral in het belang van de leraren is dat belangrijk. Zij zullen je al helemaal niet geloven, in de wetenschap hoe de jeugd tegenwoordig kan zijn. Het liefst sluit je je op in een bezemkast tot de spreuk is uitgewerkt, maar je hebt ook geen zin om je problemen op de hals te halen waar je dan later mee te maken zult krijgen. Er zit dus niets anders op. Lopen en je gedragen als een persoon die je helemaal niet kent is een vrij moeilijke opgave, maar hé; zo leer je je lover ook kennen. Het is vast een teken voor jullie om elkaar beter te leren kennen voor jullie samen een gelukkige toekomst tegemoet gaan, trouwen en kinderen krijgen en lachen als jullie terugdenken aan deze voorbestemde dag! En aah: wat een toeval. Daar zul je hem/haar net hebben. Of beter gezegd, jezelf.
De keus is nu aan jullie: duiken jullie heel romantisch een bezemkast in, ga je op zoek naar een oplossing of ga je liever undercover~?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Roakes
.
.
Roakes

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror   [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Icon_minitimezo feb 17 2013, 15:59

Roakes werd wakker, even rondkijkend door de kamer. Humm, ze had niet echt lekker geslapen, haar laken wou maar niet goed liggen, dus was de helft van haar lichaam niet bedekt geweest. Ze had het de hele nacht koud gehad, maar was te lui om een extra laken te halen.
Slaperig zwaaide ze haar laken van zich af. Haar voeten zette ze met een klap op de grond. Ze geeuwde even en liep naar de badkamer. Ze wierp een blik op de spiegel en slaakte een gil.
In de spiegel zag ze niet het meisje met de paarse ogen en de donkergrijze haren met pony. Ze zag een ander meisje. Bruin haar, bruine ogen, haar in 2 staartjes. De rekkertjes waren wat afgezakt door de slapen.
Nee, nee, nee, dit kon niet. Roakes liep weer naar buiten en rende dan de badkamer weer in. In de spiegel zag ze nog steeds het meisje dat ze niet eens kende. Wat was er gebeurt? Was ze aan het dromen?
Ze kneep even in haar arm. Nee, ze was niet aan het dromen. In één nacht was ze compleet van uiterlijk veranderd. Zomaar, zonder reden. Hoe kon dit? Vast één of andere flauwe plezante die een spreuk had uitgesproken over Roakes en dat meisje als wie ze er nu uitzag. Roakes vond het alleszins niet zo grappig.
Roakes begon zich aan te kleden. Het meisje als wie ze er nu uit zag had waarschijnlijk niet dezelfde stijl als Roakes, want Roakes had een nogal bijzondere stijl. Ze hield van printjes en kleuren matchen die de meeste mensen niet meteen samen zouden dragen. Vandaag koos Roakes een strakke rode legging met een grijs jurkje met donkere luipaardvlekken en grijze laarsjes.
Ze liep de gang in. Gelukkig was het niet al te druk. Als er hier mensen waren die vrienden waren van de persoon waarvan Roakes nu het uiterlijk had, zouden ze haar waarschijnlijk roepen, en dan zou Roakes het negeren omdat ze niet wist hoe de persoon met dit uiterlijk heette. Ze moest hem of haar zo snel mogelijk zoeken voor ze in de problemen kwam.
Roakes liep even door de gang van haar etage, de Fire Magicians etage. Dat was nog een probleem, ze wist niet of de persoon waarop zij nu leek ook een Fire Magician of een andere soort magie was. Het zou best raar overkomen als die persoon geen Fire Magician was, en zij uit de kamer van een Fire Magician kwam.
Plots hoorde Roakes een dichtslaande deur. Ze keek op, en schrok. Er stond een exacte kopie van Roakes tegenover haar. De Roakeskopie keek Roakes ook aan. Roakes liep naar haar kopie en zei: 'Waarom zie jij eruit als mij?' Ze klonk nogal geschrokken, maar ook een beetje boos, geen idee waarom.
Maar de belangrijkste vraag op dit moment was niet 'waarom ben ik boos op mijn kopie' maar 'wat is er in godsnaam aan de hand'....


ஐ488 woordenஐNiet erg dat ik als eerste heb gereageerd?ஐ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessaylina
.
.
Tessaylina

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA PROFILEReal Name : Tessa
Posts : 17
[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror   [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Icon_minitimedi feb 19 2013, 20:41

Tessaylina wreef in haar ogen, ze draaide vermoeit haar hoofd naar haar wekker, ze probeerde af te lezen hoe laat het was. De cijfers waren een beetje wazig, ze wreef nogmaals in haar ogen. Deze keer kon ze de cijfers goed lezen: '07:22'
Tessaylina was plotseling klaarwakker, ze had al 22 minuten wakker moeten zijn. De andere leerlingen waren vast al aan het ontbijten. Ze stond direct op, als eerste kamde ze haar haar, Tess was nogal verslaaft aan haar haar. Ze wist niet waarom maar haar haar MOEST altijd perfect zitten. Vlug maakte ze twee staartjes in haar haar met een mooi lang rood lint, die staartjes had ze altijd in haar haren. Ze smeet haar kledingskast open en zocht wat kleren uit, Tess had zoals al de andere leerlingen op starshine academy haar eigen stijl van kleren, Tess draagde meestal een jeansbroek met kleurrijke pull of T-shirt. Ze hield niet echt van al die rokjes en kleedjes. Ze pakte een willekeurige jeansbroek uit haar kast, samen met een lichtblauwe pull, lichtblauw was immers haar lievelingskleur. Ze moest nu eigenlijk gaan ontbijten, maar als ze nu maar zou binenkomen, zou iedereen haar aanstaren omdat ze te laat was, ze zou bovendien ook een preek krijgen van de leerkracht die daar was, dus ze besloot maar niet te ontbijten. Dat deed Tessaylina wel vaker,... Ze keek opnieuw naar haar klok, ze las: '07:25'. De leerlingen zouden ieder moment kunnen binnenkomen om hun tanden te komen poetsen. Dus ze ging alvast haar tanden gaan poetsen. Voor de lavabo's hingen groote ronde spiegels. Tess ging voor eetje staan, zonder in de spiegel te kijken pakte ze haar tandenborstel en tandpasta. Toen keek ze voor zich uit. Ze schrok zich rot, in de spiegel zag ze iemand, maar het was niet Tessaylina, maar dat vreemde meisje stond waar zij stond. Gedachten raasden door Tess's hoofd. 'Wat is er gebeurd?' riep ze geschrokken uit. Gelukkig had niemand het gehoord, want dat zou nogal raar overkomen, maar het was nog raarder dat ze er helemaal anders uitzag? Waar was het tengere bruine meisje gebleven? Ze zag in de spiegel een meisje met blauw-grijs lang haar en groote paarse ogen. Tessaylina had dat meisje nog nooit gezien, maar zij was het. Ze was in de war, ze ging even zitten op een krukje dat in de badkamer stond. Ze dacht na, iemand had vast een grap met haar uitgehaalt, en nog een ander meisje dat er nu vast zo uitzag als zij... Tessaylina stond weer op, ze keek in de spiegel en moest even lachen, ze wist niet waarom, misschien was de situatie haar even teveel geworden? Ze poetste snel haar tanden en ging opzoek naar het meisje dat nu waarschijnlijk hetzelfde meemaakte als zij.
Ze liep gehaast de gang in, ze liep de hele gang door en gluurde alle kamers even binnen, maar ze vond het meisje niet dat op haar leek. Dan ging ze maar zoeken op andere etage's, op de etage onder de etage waar ze nu was vond ze het meisje ook niet, die daaronder ook niet... Na een hele tijd zoeken ging ze naar de laatste etage die ze nog niet had doorzocht, het was de etage van de Fire Magicans. Ze sloeg de deur achter zich toe, het eerste meisje dat ze zag leek precies op haar, alleen een verkeerde versie, ze had GEEN rode staartjes, en ze had lelijke kleren aan vond Thessaylina. De reactie van het meisje was: 'Waarom zie jij eruit als mij?' Het meisje leek een beetje boos, Tessaylina vond dat ze daar helemaal geen reden voor had, ze antwoordde bot: "jaah, goede vraag en waarom zie gij eruit als mij als ik vragen mag?!" Even stond ze versteld van zichzelf, het was niet de bedoeling om zo boos antwoord te geven...

||636 woordjes|| en ik zy tog da ge eerste mogt? xx||
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror   [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Icon_minitimezo feb 24 2013, 20:52

Het meisje had kleren aan die helemaal niet bij Roakes pasten. Een jeansbroek en een pull. Damn, wat saai... Roakes schaamde zich een beetje voor het meisje die zich zo aankleedde, het paste niet bij Roakes. Roakes had het meer voor flashy kleurtjes, printjes.... Ze weigerde om een normale jeans aan te trekken, het was altijd één met een fel kleurtje, een printje, een scheur... Maar deze had een normale broek. HELP!
En dan die pull, een gewone lichtblauwe. Kom op, dat was toch saai? Voor Roakes moest ALLES een printje of iets anders speciaal hebben, anders weigerde ze het te dragen of te kopen. Vroeger droeg ze enkel flashy kleren zonder print of zo, maar dat was dan. Nu moest het allemaal opvallen voor Roakes. Geen effen kleuren. Enkel prints of andere speciale dingen.
'Jaah, goede vraag en waarom zie gij eruit als mij als ik vragen mag?!' antwoordde het meisje bot. Ha, ze ging bot doen. Roakes kreeg een geïrriteerde blik op haar gezicht. Als de mensen bot begonnen te doen dan liet Roakes het niet zomaar passeren. Dan zocht je problemen bij Roakes. En problemen was nu niet bepaald wat je wou. 'Ik weet niet of je oren in orde zijn of niet, maar ik stelde de vraag. Dus normale mensen beantwoorden dat met een antwoord en niet met een vraag.' siste ze. Haar voet tikte op de grond.
'En als je liever je zin doet dan een antwoord te geven, dan mag je net zo goed je omdraaien en je een hele dag verbergen onder je lakens voor je problemen maakt onder mijn naam.' voegde ze eraan toe.


ஐ269 woordenஐNiet zo goed maar er stond niet echt iets in je post dat ik kon gebruikenஐDe post met Thayeline doe ik morgen, ik moet nu stoppen op de pcஐ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessaylina
.
.
Tessaylina

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA PROFILEReal Name : Tessa
Posts : 17
[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror   [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Icon_minitimema feb 25 2013, 17:55

Tessaylina had haar antwoord niet zo bot bedoeld, ze hoopte dat dat meisje het ook niet bot zou opvangen, maar dat hoopte ze verkeerd. Het meisje werd boos en riep grof terug: 'Ik weet niet of je oren in orde zijn of niet, maar ik stelde de vraag. Dus normale mensen beantwoorden dat met een antwoord en niet met een vraag.' Tessaylina werd woedend, Roakes had helemaal geen reden om zo boos te worden, integendeel, Tessaylina wou vrienden worden maar zij begint over stressy te roepen. Tessaylina zou op haar vorige school niks gedaan hebben en gewoon geprobeert hebben om het bij te leggen voor er problemen kwamen met een leerkracht of zo iets in die aard. Maar een nieuwe school, nieuwe kans, betekende ook een nieuwe Tessaylina voor haar. Ze besloot er verder op in te gaan. Roakes tikte geïrriteerd met haar voet op de grond. Voor Tessaylina iets kon zeggen zei Roakes met een sissende stem: 'En als je liever je zin doet dan een antwoord te geven, dan mag je net zo goed je omdraaien en je een hele dag verbergen onder je lakens voor je problemen maakt onder mijn naam.' Dat was dé druppel, Tessaylina had beslist dat het oorlog zou worden tussen de twee. Tessaylina riep terug: "'t zelfde voor u, en wilt gij alstublieft eens wat kleren aantrekken die op iets trekken? want een beleefd type zoals ik, loopt met geen kleren rond die op vuilniszakken lijken met een lelijk printje!"
Tessaylina zag het gezicht van Roakes rood worden van woede, ze twijfelde even maar toen ging ze toch door, Tess was nog lang niet uitgepraat: "Als ge wilt kan ik u wat manieren bijleren, dat hebt ge nodig! Wie heeft u eigenlijk opgevoed? een straatbende?"
Tessaylina was nog nooit zo hard tegen iemand uitgevlogen, aan een kant had ze er wel wat spijt van, want dit zou ongetwijfeld voor problemen zorgen, maar dat had ze ervoor over om dit kreng een lesje te leren.
Er stonden nog een heleboel andere kinderen in de gang, de meeste van hen waren in een groepje rond de twee ruziënde meisjes gaan staan.
Tessaylina voelde zich ongemakkelijk toen ze doorkreeg dat al die mensen haar aanstaarden. Tessaylina had even de neiging om weg te rennen en haar onder haar deken te verstoppen, maar nu ze een ander persoon was ging dat niet lukken, ze wist niet eens waar de kamer van Roakes was.

||403 woorden|| meer kon ik er echt niet inzetten hoor :c ||
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror   [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Icon_minitimema feb 25 2013, 19:46

''t zelfde voor u, en wilt gij alstublieft eens wat kleren aantrekken die op iets trekken? want een beleefd type zoals ik, loopt met geen kleren rond die op vuilniszakken lijken met een lelijk printje!' riep het meisje. Wacht, WÀT? Vuilniszakken met een lelijk printje? Nu was ze ECHT te ver gegaan. Roakes' kleren waren alles voor haar schold je die uit, dan ging het niet goed komen. En dat deed dit meisje, hoe haar naam ook mocht zijn.
Roakes begon rood te worden van woede, dit kind ging ver. Verder dan ze moest proberen bij Roakes voor ze ging uitbarsten. 'Als ge wilt kan ik u wat manieren bijleren, dat hebt ge nodig! Wie heeft u eigenlijk opgevoed? een straatbende?' zei het meisje. Goed, nu was ze te ver gegaan. Mijlen te ver. Als ze aan opvoeden dacht ze aan haar moeder en haar dood had ze nog niet verwerkt.
Huilen kon later, nu moest ze sterk blijven en tonen wat ze kon.
Rond de twee meisjes stonden al een tiental kinderen die nieuwsgierig keken. Het leek dat het meisje zich wat ongemakkelijk begon te voelen. Ooh, het bange haasje werd bang. Wat een stoer kind zeg, werd al nerveus bij dit kleine aantal kinderen die haar aanstaarden. Nu was wel een goed moment voor haar om te tonen wat ze kon.
'Ik heb lelijke kleren aan? Ik heb een eigen stijl, die is misschien wel apart maar het toont wie ik ben en daar kom ik voor op. Ik ga niet veranderen omdat jij deze Roakes niet leuk vind. En als je dat niet accepteert ga dan maar een beetje van een rots springen of whatever je graag doet.' reageerde Roakes op het eerste met een geamuseerde glinstering in haar ogen en een gemene grijns op haar lippen. Ze vond dit bijna leuk.
'En ik ben goed opgevoed. Ik noem dit niet onbeleefd, ik noem dit opkomen voor mezelf.' zei Roakes, antwoordend op het tweede. 'Zo te zien iets dat jij niet hebt geleerd, aangezien je nu al helemaal nerveus word bij de aanwezigheid van tien mensen. In mijn opvoeding heb ik dingen geleerd die goed zijn voor mijn toekomst, en dat is niet altijd vriendelijk. Maar dat is nu een manier om te overleven in een wereld met mensen die denken dat ze beter zijn of dat ze de baas kunnen spelen. Of irritante mensen. Daar heb je er ook genoeg van. Perfect voorbeeld heb ik hier voor me.' Roakes grinnikte. Hier genoot ze echt van.


ஐ419 woordenஐMoehaha. Roakes is echt gemeen nu xDஐKwam er net achter dat ik nog een sheet hebஐ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessaylina
.
.
Tessaylina

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA PROFILEReal Name : Tessa
Posts : 17
[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror   [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Icon_minitimedi maa 19 2013, 21:06

'Ik heb lelijke kleren aan? Ik heb een eigen stijl, die is misschien wel apart maar het toont wie ik ben en daar kom ik voor op. Ik ga niet veranderen omdat jij deze Roakes niet leuk vind. En als je dat niet accepteert ga dan maar een beetje van een rots springen of whatever je graag doet.' Van een rots springen? jaah, als jij eerst gaat, wou Tessaylina zeggen, maar ze hield zich in, ze wou niet zo laag zakken als Roakes.
'En ik ben goed opgevoed. Ik noem dit niet onbeleefd, ik noem dit opkomen voor mezelf. Zo te zien iets dat jij niet hebt geleerd, aangezien je nu al helemaal nerveus word bij de aanwezigheid van tien mensen. In mijn opvoeding heb ik dingen geleerd die goed zijn voor mijn toekomst, en dat is niet altijd vriendelijk. Maar dat is nu een manier om te overleven in een wereld met mensen die denken dat ze beter zijn of dat ze de baas kunnen spelen. Of irritante mensen. Daar heb je er ook genoeg van. Perfect voorbeeld heb ik hier voor me.'
Oww wat?? Tessaylina stond versteld, dat irritante kind durfde nogal, en ze wist blijkbaar veel van mensen belachelijk maken. Roakes had blijkbaar door dat ze wat verlegen was. Tessaylina zag een klein gemeen lachje verschijnen op het gezicht van Roakes, ze leek er wel van te genieten. Tessaylina had zin om het af te trappen en onder haar lakens van haar bed te gaan wenen, maar dan zou Roakes haar blijven achtervolgen, pesten, treiteren en belachelijk maken. Dat zou Tessaylina niet mogen laten gebeuren. Ze had gehoopt op nieuwe mensen leren kennen, veel vrienden te hebben en wat meer populair zijn, maar dit meisje zou alles kunnen verpesten. Tessaylina bleef even stil denken, ze keek rond zich heen, intussen waren er al een heleboel mensen nieuwschierig komen kijken. Tessaylina moest zich sterk houden, het mocht absoluut niet opvallen dat Tessaylina zich zo bang en weerloos voelde tegenover die vreemde en gemene Roakes.
Tessaylina kon niet direct op een goed antwoord komen om Roakes terug te pakken, dus flapte ze er maar iets uit: 'Je denkt echt dat je stoer bent he? als je iemand de grond inboort voor meerdere mensen? Aan zo'n soort mensen heb IK dus een hekel!'
Opeens kwam Tessaylina op hét perfecte antwoord: 'Oke, ten eerste, ik spring van een rots als jij uit een vliegent vliegtuig springt!, ten tweede, jij bent totaal niet goed opgevoed, je komt op voor jezelf door andere mensen te pesten, in de plaats van opkomen voor jezelf, om je ware ik. Ten derde, ik denk totaal niet dat ik beter ben, ik voel me heel vaak onzeker door mensen zoals jij!!'

||450 woorden x
x||
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA PROFILE
[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror UTL8oxA MAGICIAN

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror   [EVENT] Le Blind Date~ || Mirror Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[EVENT] Le Blind Date~ || Mirror

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [EVENT] Le Blind Date~ || Less is More!
» [EVENT] Le Blind Date~ || Rangers!
» [EVENT] Le Blind Date~ || Exterminators
» [EVENT] Le Blind Date~ || Just Married~
» [EVENT] Le Blind Date~ || Tasty~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-