PortalIndexBooze, music & chocolat.. what else does a girl need? HpD5UwnBooze, music & chocolat.. what else does a girl need? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Booze, music & chocolat.. what else does a girl need?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Romance
.
.
Romance

Booze, music & chocolat.. what else does a girl need? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
Booze, music & chocolat.. what else does a girl need? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

Booze, music & chocolat.. what else does a girl need? Empty
BerichtOnderwerp: Booze, music & chocolat.. what else does a girl need?   Booze, music & chocolat.. what else does a girl need? Icon_minitimeza mei 25 2013, 23:09


Hmm.. chocolade in alle smaken en kleuren, voldoende films om een heel weekend mee door te komen en enkele cd’s zaten onderop in de mand die nu werd meegedragen naar de keuken om op het keukenblok te worden geplaatst. De koelkast ging open en verschillende pakketjes werden in de mand gestopt om daarna weer te worden gesloten en de persoon zich naar de andere kant van de keuken verplaatste en een middelgrote doos oppakte en meenam naar de mand. De mand zelf hing aan de vrije arm zodat de deuren nog gemakkelijk konden worden geopend en gesloten en dat de persoon er überhaupt zelf ook nog doorheen kon komen wat op zich ook wel handig was. Nu was het slechts hopen dat er geen tegenliggers waren op de trap of dat een verdwaalde docent zou vragen waarom ze niet in de les was op het moment. Romance zou natuurlijk de waarheid kunnen vertellen, zeggen dat een vriendin zich had opgesloten in haar kamer en bijna in een depressie was beland waar zelfs zij niet aan kon tippen, maar dan zou die haar natuurlijk meteen volgen of nog erger.. Er zouden ouders worden ingeschakeld en als dat eenmaal gebeurde, dan wist al snel de gehele school ervan en zou een simpele depressie niet worden geloofd. Er zouden puntjes worden verzameld en lijnen worden getrokken en niet veel later zou er een schoolkrant zijn opgericht waarin de voorpagina alleen maar over het moordmysterie ging waarvan werd vermoed dat zij het had gedaan. Ja, okee, dat zou dus niet gaan gebeuren. Gelukkig had Romance op het moment dan ook geen les en kon ze dat als geldige reden gebruiken. Inmiddels was ze de helft van het grote trappenhuis al afgedaald, wat natuurlijk veel te langzaam ging voor haar smaak en met een sprong stond ze enkele seconden later op de begane grond waar een grote toegangsdeur was naar de etage van de Shadranen. Even schudde ze haar hoofd voordat ze met haar rug de zware deur openduwde. Waarom was ze toch altijd het beste bevriend met Shadranen? Zelfs na haar reizen op de planeten zou ze na Puffoon liever op Shadra wonen. Er was iets serieus mis met haar, ook waarschijnlijk gebeurt door die Shadranen.. Die hadden iets met haar hersenen gedaan, dat moest wel. Eenmaal door de deur sloot die vanzelf en was de enige warmte te vinden uit de haardvuren die zacht in de schouwen branden en de enige vorm van licht vormden. Gelukkig hoefde ze niemand te vragen waar Erza zich verborgen hield en enkele minuten later stond ze ongeduldig voor de deur. De deur die op slot was. Driemaal klopte ze op de deur voordat ze begon uit te roepen. ‘Lightning Farron.. Ik heb je nu lang genoeg laten kniezen in dat hol dat je hebt gecreëerd voor jezelf, maar nu is het over. Open die deur of ik trap het in.’ Romance wist dat ze klonk als een bazige moeder, maar dat precies de richting die ze op probeerde te gaan. Erza zou het dan niet eens overwegen om de deur voor haar te openen, wat betekende dat ze andere opties had, leuke andere opties. Toch wachtte ze enkele minuten voordat ze haar spullen op de grond zette en haar been hief. ‘Dit heb ik nou altijd al willen doen.’ Mompelde ze licht voordat ze hard bij het slot trapte zodat de deur openvloog. Daarna pakte ze kalm de spullen op en plofte op het bed. ‘Goede- eh’ Romance keek even op de klok. ‘Goedemorgen slaapkopje. Ik heb alles bij me wat je nodig kunt hebben. Ik heb de machine, de chocolade, het ijs, voldoende drank en fruit, daarnaast een cd met huilmuziek en een met metal. Oh, en nog een stuk of tien films die je misschien nodig zult hebben. Dus wat wil je eerst? Jezelf bezatten, volvreten, uithuilen en met vertellen hoe het met je gaat of zal ik je eerst onder die douche zetten waarvan ik weet dat het goddelijk warm water verspreid?’ Na alles uitgepakt te hebben, keek ze pas voor het eerst naar het gezicht van Erza.

Pour le Bugsy..
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Booze, music & chocolat.. what else does a girl need?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» U WANT CAKE ND BOOZE M8?
» Sitting with a pretty girl. My pretty girl...
» Music is in the Air
» Music of the Earth
» Magic of Music

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-