PortalIndexDerde Les - Pagina 4 HpD5UwnDerde Les - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Derde Les

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Deshas

Deshas

Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Derde Les - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derde Les   Derde Les - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 16 2010, 21:00

Deshas keek Shong even kalm aan. Maar in zijn ogen was te zien dat hij vermoeid was. ''Kataro kan meer aan dan je misschien denkt'' zei hij enkel. Met zijn armen over elkaar geslagen bleef Deshas Kataro een aantal seconden zwijgend en bedachtzaam aankijken. ''Je wil echt graag hier op school magie leren hè?'' vroeg hij zacht en met een zucht. Zijn stalen blik verzachtte iets. Daarna keek Deshas weer naar Shong. ''Hoe erg deed hij zijn best? Maakte hij er iets van?'' vroeg hij Shong. Hij wachtte kalm diens antwoord af. Misschien moest hij Kataro een kans geven om zichzelf te bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Derde Les - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derde Les   Derde Les - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 16 2010, 21:15

Shong leek straal langs de twee zusters die voor zijn neus zaten heen te kijken en keek Kataro onderzoekend aan toen hij zei dat hij wel wat kon hebben. Hij kon hem geen ongelijk geven, want hij zag er inderdaad ongehavend uit, op een paar enkele schrammen na. Shong schrok licht toen hij merkte dat Deshas hem aankeek, duidelijk zichtbaar doordat hij wat overeind veerde. Hij wilde eigenlijk onder zijn bureau duiken om zich voor Deshas te verstoppen en zodat hij alleen tegen zijn witte hanenkam kon praten, die er ongetwijfeld bovenuit zou steken. Hij had een hand op de tafel gelegd en zat al half voorover gebogen, maar hij weerhield zichzelf ervan toen hij een vraag over Kataro stelde. Shong kwam weer overeind en schoof zijn stoel weer aan, alsof hij er nooit aan had gedacht om zich voor Deshas te verstoppen. Terwijl hij zijn handen op het bureau vouwde, keek hij hem breed glimlachend aan. 'Absoluut, absoluut. Die jongen wist een watergeest op te roepen; een heuse prestatie op zijn leeftijd, als je het mij vraagt,' antwoordde hij glunderend. Shong wendde zijn blik van Deshas af en keek Kataro goedkeurend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Kara
.
.
Kara

Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
Posts : 56
Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark&Water magic
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Derde Les - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derde Les   Derde Les - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 16 2010, 21:31

:3


Laatst aangepast door Kara op di dec 27 2011, 11:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Derde Les - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derde Les   Derde Les - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 16 2010, 21:40

Deshas knikte even kort op Shongs woorden. Daarna keek hij weer naar Kataro. ''Goed dan. Als jij denkt dat je het aankan dan zal ik je niet tegen houden Kataro. We zien wel wat er van komt'' zei hij simpel. ''En nu naar de Toren met jou. Als je dacht dat wat ik net deed straf was, wacht dan maar tot we terug in de Toren zijn. Dan zul je pas zien wat straf inhoud. Je mag dan wel talent voor magie hebben, je hebt nog altijd wel mijn gezag ondermijnd. En dan zul je ook voelen wat er gebeurd als je dat doet'' zei hij kil. Deshas legde zijn hand op de schouder van Kataro en duwde de jongen voor zich uit naar buiten. ''Ga maar vast, ik haal je zo wel in'' zei hij tegen hem. Daarna draaide Deshas zich in de deuropening nog een keer om naar Shong. ''Vraag niet teveel van die jongen. Hij mag misschien èèn keer een goede prestatie hebben geleverd maar dit is pas zijn eerste school. Heel veel dingen zijn nog onbekend voor hem. En let een beetje op hem. Hij is de enige familie die ik nog heb'' zei Deshas zacht. Om wel nog te laten zien dat hij niet zwak was keek hij Shong kil aan. ''En als die jongen ook maar iets overkomt dan verpulver ik je botten tot stof'' zei hij koud. Daarna liep Deshas het lokaal uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Derde Les - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derde Les   Derde Les - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 16 2010, 22:11

De brede glimlach was nog altijd niet van Shongs gezicht verdwenen. Hij vond het fijn voor Kataro dat hij zich nu wel met de lessen en magie mocht bemoeien. Hij verdiende het dubbel en dik, vond hij, want van wat hij vandaag van hem had gezien deze les, had hij toch wel enige aanleg en talent voor magie. Zijn jolige uitdrukking verminderde even toen Deshas zich in de deuropening nog tot hem wendde. Het maakte plaats voor angst zodra hij zijn laatste woorden hoorde. 'Kan ik wel begrijpen, hoor!' riep hij hem op een mislukte vriendelijke toon na, die meer angst dan vriendelijkheid had. 'Komt voor elkaar,' voegde hij er kleintjes aan toe. Shong liet een opgeluchte zucht ontsnappen toen Deshas eindelijk weg was, en richtte zich tot Amy en Kara. 'Wel dan, excuses voor alle oponthoud. Zullen we dan maar met het gesprek beginnen?' vroeg hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Kara
.
.
Kara

Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
Posts : 56
Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark&Water magic
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Derde Les - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derde Les   Derde Les - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 16 2010, 22:32

:3


Laatst aangepast door Kara op di dec 27 2011, 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Derde Les - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derde Les   Derde Les - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 16 2010, 23:32

Shong keek glimlachend van de een naar de ander en luisterde aandachtig naar de reden van hun gesprek. 'Jazeker, jazeker,' antwoordde hij op Kara's vraag. 'Ik heb een zegel bij uw zuster geplaatst, waarin het watermonster als het ware opgesloten zit. Voor enige tijd, helaas, dat wel. Tot het zegel gaat slijten of in contact komt met duistere magie. Het is dan ook wijs dat u enig contact met duistere magie mijd, juffrouw.' Hij keek Amy even streng aan, maar glimlachte toen al weer. Shong krabde zich even in zijn warrige haar toen Kara vroeg wat er met haar zus was. Waarom vroeg ze dat aan hem? 'Ik zou het niet weten, juffrouw,' antwoordde hij eerlijk. Hij veegde wat ongemakkelijk wat vuil van zijn bureau. 'Anders nog iets waar u het over wilde hebben of me over wilde spreken?' vroeg Shong zwak glimlachend terwijl hij zich weer tot de twee zusters richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Gesponsorde inhoud



Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
Derde Les - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

Derde Les - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derde Les   Derde Les - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Derde Les

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Derde Les - Fire Magic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Water Magic-