PortalIndexGirl without label HpD5UwnGirl without label 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Girl without label

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leana

Leana

Girl without label UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 85
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: Miss Eres
Partner: We accept the love we think we deserve

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Girl without label   Girl without label Icon_minitimewo apr 03 2013, 21:34

Hey everyone!

Ik geloof dat ik nog niet een voorsteltopic had gemaakt, ookal loop ik hier nu al een paar maandjes rond. Hierbij dus:

Hoi, mijn naam is Iris. Soms ook wel Ier genoemd, maar alleen door mijn beste vriendin. Ik ben op dit moment 15 en ik woon vlakbij Nijmegen, Gelderland. Hier woon ik al mijn hele leven, hier wonen al mijn vrienden etc. Ik heb Dyscalculie en ADHD. Maar een bijzondere vorm ADHD waardoor het net ADD is, dus ik ben meestal erg rustig en dromerig maar de 'H' staat voor mijn drukte (soms woede) uitbarstingen. Zoals ik al zei, ik ben erg dromerig. Ik heb een huge fantasie en breng het grootste deel van mijn tijd dromend door. Ik zou graag een gebruik hiervan maken en een boek schrijven, maar ik krijg nooit echt iets op papier. Ook kan ik niet echt tekenen, of dichten, of bewerken. Ik ben best wel talent loos. Ik heb één groot talent: Lui zijn. Dat brengt uren lang computeren en gamen en tv/films kijken met zich mee. Iets anders waar ik goed in ben is fangirlen. Ik ben heel erg fan van een groep weirdo's genaamd de Janoskians. Dat zijn vijf jongens die op YouTube filmpjes zetten, je moet zelf maar kijken waarover (lui, hèhè). Ik houd ook erg van One Direction, maar ben een beetje over die fase heen. Ik RPG nu zeker al drie jaar, ik ben in de eerste klas van de middelbare begonnen en zit nu in de derde. Ik ben eigenlijk onzekerder in de RPG dan op school, al ben ik heel erg Social Awkward. Mensen denken vaak dat ik heel onzeker en verlegen ben, terwijl ik eigenlijk heel rustig ben. Op de basisschool ben ik hierdoor ook vaak gepest. Ik was een makkelijke prooi, omdat mijn hersenen op de één of andere vage manier nooit een goed antwoord weten, en ik was anders. Ik heb nooit echt ergens bij gehoord. Ik was nooit een bepaald soort meisje. "Girl without a label." Dat was natuurlijk ook een goede reden. Maar ik heb me nooit zo veel aangetrokken van anderen hun mening. Tenzij het over mijn schrijf werk gaat. Schrijven is iets waarin ik mezelf kwijt kan. Ik zal dan misschien nooit echt goed kunnen schrijven, en ook geen lange verhalen, maar als ik schrijf is het iets persoonlijks. Er zit altijd wat in verwerkt wat echt uit mijn hart komt en dus ben ik heel onzeker als het op schrijven aan komt. Dus ook in de RPG. Ik ben altijd bang een spammer te worden genoemd, of dat mensen mij en mijn posten irritant vinden, dit was toen ik begon met RPG'en ook iets wat me tegenhield. Toch probeer ik net als in de werkelijke wereld me niks aan te trekken van wat mensen van me vinden, en dat lukt aardig.

Verder ben ik heel snel bang voor dingen en ontwikkel ik erg snel fobieën. Er valt niet zo veel over te zeggen, ik ben gewoon idioot snel bang en loop dus ook bij een psycholoog. Ik ben daardoor wel goed in angsten overwinnen. Deze angsten hangen ook weer samen met de ADHD maar ik zeg altijd "ADHD is een oorzaak, geen excuus." Je kunt ook niet te laat op school komen omdat je ADHD je langzaam maakt, dat is iets wat je zelf in de hand hebt.

Wat random feitjes about me:
- Ik heb een Appelsap verslaving en drink bijna niks anders.
- Ik doe graag moeilijk. Ik kies eerder de moeilijke weg dan de makkelijke, en toch ben ik erg lui.
- Ik kan er niet tegen als ik dingen onafgemaakt afhaak. Ik raak gefrustreerd en wil het per-se afmaken, en anders stop ik er voorgoed mee. Dit gaat soms echt heel ver.
- Ik kan soms uit het niets dingen roepen die helemaal niks met de situatie te maken hebben en dan gewoon verder gaan met waar ik mee bezig was, soms heb ik niet eens echt door dat ik iets heb gezegd.
- Ik ben best arrogant, maar zal altijd mezelf becritiseren.
- Geef me een glas cola en ik stuiter voor de komende drie uur door het huis.
- Van Coca Cola heb ik geen last wat slapen betreft, van Freeway Cola lig ik drie kwart van de nacht wakker, mits ik het minstens drie uur van te voren drink.
- Een jaar geleden had ik nooit honger of dorst, nu heb ik altijd honger en dorst.
- Ik ben Tumblr verslaafd.
- Als ik een engelstalige film kijk onder ondertiteling geef ik heel sarcastisch commentaar en praat de komende paar uur half engels zonder dat ik het door heb. Bij engelse films mét ondertiteling heb ik dit niet en ook niet bij nederlandse.
- Ik wil later Journalist worden.
- Ik ben altijd vrolijk, tenzij ik een liedje hoor wat me verdrietig maakt. Dan kan ik ook echt even depri raken en echt even een goed potje janken maar dat zal altijd onopgemerkt gaan.
- Ik kan de "Cup Song" uit Pitch Perfect.

Ik hoop dat dit genoeg info was.
Liefs Iris -


Laatst aangepast door Leana op vr apr 05 2013, 21:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosie

Rosie

Girl without label UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita ~
Posts : 454
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire ~ Earth
Klas:
Partner: I'm gonna make you fall for me, but I won't catch you

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimewo apr 03 2013, 21:54

Hayhay~
Mede Tumblr-addict hierzo! ^^ Wat is je link van je blog? Kan ik je volgen c:
Ik ben ook fan van One Direction (wou het toch even zeggen ook al zeg je dat je over die fase heen bent).
Ik ben trouwens ook lui. En ik wil later ook journalist worden. En ik heb een broer met ADHD.
Je bent hier al even dus welkom is geen gepast woord nu... En als je nog vraagjes zou hebben, stuur pm's naar mensjes die niet bijten ^^
Xoxo Talita~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Girl without label UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimewo apr 03 2013, 22:36

Hooooi Iris c:
Appelsap verslaving klinkt best wel als een van de meest awesome verslavingen xD
*ziet al mensen bij een soort Anonieme Alcoholisten meeting zitten, maar dan voor appelsap..*
Yeah ok. Sorry voor die random opmerking xD

Ik vind je chars enzo altijd heel awesome [waardoor het mij verwonderd dat ik nooit een topic met je heb gehad~] :3
Yeah, derp. I have no idea what to write.. Bananaphone. Stare
Rainbow Sheep ~Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Girl without label UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimewo apr 03 2013, 23:39

Eigenlijk lijk je wel een beetje op mij. Ik ben ook heel lui, heb ADD en heb altijd honger en dorst. Vreemd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leana

Leana

Girl without label UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 85
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: Miss Eres
Partner: We accept the love we think we deserve

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimedo apr 04 2013, 17:29

Haha, op school ben ik echt zo'n misfit maar op internet kom ik allemaal mensjes tegen die op mij lijken... Internet is zo veel beter.

En Emma, voor dat topic kan gezorgd worden... Als het jouw uitkomt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Girl without label UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimedo apr 04 2013, 17:32

Hahaha. Ik heb precies hetzelfde idee. En het zijn nog best veel mensen, waarom kunnen die dan niet bij mij op school zitten ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leana

Leana

Girl without label UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 85
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: Miss Eres
Partner: We accept the love we think we deserve

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimedo apr 04 2013, 17:43

Dat zou echt een perfecte school zijn, vooral omdat iedereen hier elkaar gewoon accepteert zoals hij/zij is.

BTW: mijn tumblr
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Girl without label UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimedo apr 04 2013, 17:48

Ik volg je nu (:
Mijn blog heet ღ ʟ ᴏ ᴠ ᴇ ~ ᴘ ᴇ ᴀ ᴄ ᴇ ✌ en de link is deze (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leana

Leana

Girl without label UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 85
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: Miss Eres
Partner: We accept the love we think we deserve

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimedo apr 04 2013, 17:52

En ik volg jouw nu Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Lust

Lust

Girl without label UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Emma
Posts : 444
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en bliksem
Klas: nvt
Partner: If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror, look a little closer, stare a little longer. Because there is something inside you that made you keep trying despite everyone told you to quit.

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimedo apr 04 2013, 18:17

Leana schreef:
En Emma, voor dat topic kan gezorgd worden... Als het jouw uitkomt?
Ahhh *sobs in a corner* Ik zou het graag willen, maar heb echt te weinig tijd.. Oh Noes!
En dan gaan mijn posts sucky worden, dus dat doe ik niemand aan :']
Maar je houdt er 1tje van me tegoed Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Leana

Leana

Girl without label UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 85
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: Miss Eres
Partner: We accept the love we think we deserve

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimedo apr 04 2013, 18:47

Scott schreef:
Leana schreef:
En Emma, voor dat topic kan gezorgd worden... Als het jouw uitkomt?
Ahhh *sobs in a corner* Ik zou het graag willen, maar heb echt te weinig tijd.. Oh Noes!
En dan gaan mijn posts sucky worden, dus dat doe ik niemand aan :']
Maar je houdt er 1tje van me tegoed Razz
Yay! Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Girl without label UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimedo apr 04 2013, 22:15

Herro Iris, u bent er inderdaad al een tijdje, but still: Welcome~ Woot!
Surry voor mijn late verwelkoming ;w;
Wees vooral niet bang met posten en stuff, want u bent alles behalve een spammer. Het gaat er inderdaad om dat je er plezier in hebt. Dat is het allerbelangrijkste :3
Met vragen en problemen mag u altijd een PB sturen. Nog veel plezier en such verder Rainbow Sheep

Girl without label Kb6e76
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Tári
.
.
Tári

Girl without label UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimevr apr 05 2013, 15:26

IRIS! Jump
Waarom staan er dingen in die ik niet wist? *Was ervan overtuigd dat ze je redelijk goed kende*
Of ik ben de helft gewoon vergeten.. Zou me niet eens iets verbazen XD
En bij de rest lag ik gewoon dubbel van het lachen.. Vooral bij je appelsap verslaving Oh Noes!

Terug naar boven Ga naar beneden
Leana

Leana

Girl without label UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 85
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: Miss Eres
Partner: We accept the love we think we deserve

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimevr apr 05 2013, 21:30

@Noah: Dank je. Dat ik geen spammer ben is wel goed om te horen. (:

@Betsie: Maar die appelsap wist je al. Ik drink niks anders, dus als het nog niet was opgevallen in de pauzes of zo...

Maar welke wist je dan niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Girl without label UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimevr apr 05 2013, 22:30

Ik wist niet dat je bij een psycholoog liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Malekith
.
.
Malekith

Girl without label UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimewo apr 10 2013, 22:50

APPELSAPBOX!! Ik dacht dat ik de enige was :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Leana

Leana

Girl without label UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 85
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: Miss Eres
Partner: We accept the love we think we deserve

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitimedo apr 11 2013, 11:34

Awh yiss, ik dacht ook dat ik de enige was haha!! Yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Girl without label UTL8oxA PROFILE
Girl without label UTL8oxA MAGICIAN

Girl without label Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girl without label   Girl without label Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Girl without label

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sitting with a pretty girl. My pretty girl...
» new girl
» God just has to be a girl | Ren
» Another Girl ;3
» Hey, little girl.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -