PortalIndexLittle Question (Thayeline) HpD5UwnLittle Question (Thayeline) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Little Question (Thayeline)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tessaylina
.
.
Tessaylina

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILEReal Name : Tessa
Posts : 17
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimedi feb 12 2013, 18:33

Tessaylina was net nieuw op starshine academy, ze was op zoek naar haar slaapkamer, maar die vond ze niet. Ze vond zelfs de juiste etage niet. Er waren zoveel mensen die allemaal door elkaar liepen, ze waren van allemaal verschillende planeten. Ze durfde niet echt iemand aan te spreken, ze had schrik dat ze er iets stoms zou uitflappen. Het laatste wat ze wou was een slechte eerste indruk maken. Op de etage waar ze nu was liepen vooral leerlingen van de planeet Gren dus het was wel duidelijk dat ze niet juist zat. Zo liep ze bijna alle etage's af, uiteindelijk op een van de hoogste etages zag ze dat de meeste leerlingen van Pufoon waren. Ze zuchtte diep, ze was een beetje moe van al die trappen en gangen. Ze leunde even aan tegen de muur. Ze pakte uit een van haar koffers een flesje water, ze donk het helemaal leeg. Nu moest ze opzoek naar de juiste kamer, ze liep dezelfde gangen zeker 3 keer door, ze was nooit erg goed in zulke dingen. Ze besloot maar om toch iemand aan te spreken en het te vragen. Eerst dacht ze na over wat ze zou gaan zeggen. Dat deed ze heel vaak uit schrik om iets stoms te zeggen. 'Hallo, ik ben Tessaylina, ik ben nieuw hier en ik vind mijn kamer niet... zou je me kunnen helpen?', dat klonk best goed, nu moest ze kiezen wie ze zou aanspreken, ze wou al zeker niemand aanspreken die in een groepje stond, dus ze zocht naar iemand die alleen stond. Ze staarde rond, opzoek naar iemand... Bijna alle leerlingen stonden in een groepje te praten, ze zocht verder, haar oog viel op een mager meisje dat alleen tegen de muur in een boekje aan het lezen was, ze had lang blond haar. Tessaylina on haar gezicht niet zien, ze stond met haar rug naar haar. Tess besloot dat meisje aan te spreken, ze stapte zelfverzekerd naar het lezende meisje. Toen ze iets wou zeggen klonk haar stem heel raar, dat kwam omdat ze al een tijdje niks gezegt had. Tess kuchte even en probeerde het opnieuw: " Hallo, ik ben Tessaylina, ik ben nieuw hier en ik vind mijn kamer niet, zou je me kunnen helpen?"
Het meisje leek het niet gehoort te hebben, ze reageerde niet, ze was blijkbaar erg verdiept in haar boek. Even twijfelde ze of zie het niet aan een ander meisje zou vragen. Maar uiteindelijk besloot ze het toch weer opnieuw te proberen, Tessaylina tikte deze keer eerst op haar schouder. Tess sprak opnieuw dezelfde zin: "Hallo, ik ben Tessaylina en ik ben nieuw hier en ik vind mijn kamer niet... Zou je me kunnen helpen?"

||452 woorden LoL||


Laatst aangepast door Tessaylina op di feb 12 2013, 20:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimedi feb 12 2013, 19:39

Thayeline was aangekomen op Starshine Academy. Ze liep naar het gebouw waar de kamers waren. Waar zou de Air Magicians Etage zijn? Ze liep wat trappen op, trappen af, tot ze de juiste etage had.
Uiteindelijk zat ze wel op de juiste etage, maar de vraag die nu door haar hoofd spookte was waar haar slaapzaal was. Ze kon moeilijk op de grond slapen in deze gang... Ten minste, ze hoopte dat ze dat niet moest doen. Dat zou nogal vreemd zijn... En erg ook eigenlijk. Want welke school liet nu zijn kinderen op de grond slapen in de gang? Ze hoopte dat geen enkele school dat deed...
Ze lachte even om haar eigen gedachten en liep verder, zoekend naar de plek waar zij zou moeten slapen. Waarom stonden er nu geen bordjes op de deuren. Deuren waren er, rijen en rijen deuren, maar wat erachter zat was een groot vraagteken. Ze wou het eigenlijk best weten, dus legde ze haar oor tegen de eerste de beste deur. Ze hoorde het geluid van bladeren die omgeslagen werden. Nou, dat was een tegenvaller. Ze had iets spannender verwacht.
Na even zoeken wist ze nog steeds niet waar ze moest zijn. Oh help, ze zou het aan iemand moeten vragen. Dan maar wachten. Alles liever dan iemand die ze niet kende te moeten aanspreken.
Dan ging ze maar lezen. Lezen, lezen, o ja, ze hield van lezen. Ze grabbelde even in haar koffer en haalde er het boek uit waar ze in bezig was. Ze zocht haar bladwijzer en sloeg het boek open, waarna ze begon te lezen.
Ze hoorde iets, iemand die praatte tegen haar. 'Hallo, ik ben Tessaylina en ik ben nieuw hier en ik vind mijn kamer niet... Zou je me kunnen helpen?' Wacht... Tessaylina? Haar vriendin? Ach, ze had het zich vast ingebeeld, haar vriendin Tessaylina zou hier onmogelijk kunnen zijn. Ze zuchtte even en las verder in haar boek.
Plots schrok ze op van een tik op haar schouder. 'Hallo, ik ben Tessaylina en ik ben nieuw hier en ik vind mijn kamer niet... Zou je me kunnen helpen?' hoorde ze. Goed, het was toch echt.
Oh my god, het was echt, Tessaylina was haar achterna gekomen en nu stond ze hier, achter haar. Het was echt, ze praatte tegen haar. Met een klap sloeg Thayeline haar boek dicht, mompelde een vloekwoord omdat ze was vergeten haar boekenlegger ertussen te leggen en draaide zich dan om.
'Tessaylina, oh my god, je bent hier ook!' riep ze. De hele gang had het gehoord en keek op naar de meisjes. Thayeline beet even op haar nagel, een slechte gewoonte van haar, maar stopte dan om haar vriendin te omhelzen. 'Ik wist niet dat je ook ging komen, oh my god, oh my god, oh my god!!'


||467 woorden||Moehaha.||
||Wat vind je van m'n postsheet? Ik ga binnenkort eentje voor jou maken, trouwens ^^||



Laatst aangepast door Thayeline op wo feb 13 2013, 13:35; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessaylina
.
.
Tessaylina

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILEReal Name : Tessa
Posts : 17
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimedi feb 12 2013, 20:30

Tessaylina voelde een rilling door haar lichaam gaan, ze voelde vlinders in haar buik, zo blij was ze om haar beste vriendin eindelijk weer te zien. Er raasden een heleboel gedachten door haar hoofd. Thayeline riep voor heel de gang 'Tessaylina, oh my god, je bent hier ook!' Iedereen keek naar de meisjes, Tess voelde zich even ongemakkelijk door al die starende ogen maar dat was snel over als ze de brede glimlach op haar vriendin haar gezicht zag. Thayeline vloog Tess om de nek, ze gaf haar zo een harde knuffel dat ze dacht dat ze even geen adem kreeg. Maar dat kon Tess niets schelen. 'Ik wist niet dat je ook ging komen, oh my god, oh my god, oh my god!!' riep Thayeline uit. Tessaylina riep terug "Ik kan het niet geloven, eindelijk zie ik je weer, ik heb je zo gemist!"
Tess vroeg zich af hoe Thayeline zich nu voelde, waarschijnlijk heel erg blij. Maar Tess vond het nog steeds vreemd dat Thayeline zomaar naar een andere school was gegaan, weg van haar familie en weg van haar.

||Korte post wegens weinig inspi, srry ^^||


Laatst aangepast door Tessaylina op wo feb 13 2013, 11:02; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimedi feb 12 2013, 22:05

Ook Tessaylina was verrast om Thayeline te zien. Dat merkte ze maar al te goed aan de reactie die Tessaylina toonde. Ze vloog Thayeline zo hard om de nek dat ze bijna niet meer kon ademhalen, en ze riep net zo luid als Thayeline net had gedaan. 'Ik kan het niet geloven, eindelijk zie ik je weer, ik heb je zo gemist!' Vanbinnen was Thayeline helemaal aan het flippen. Vragen flitsten door haar hoofd. Waarom was Tessaylina naar hier gekomen? Was ze hier al lang? Waarom had ze niks laten weten?
'Ik heb je ook gemist! Waarom ben je naar Starshine Academy gekomen? Ik wist niet eens dat je ging komen, je kon toch wel een brief sturen of zo?' Ze lachte even, ze kwam nu wat boos over maar ze was allesbehalve boos. Ze was superblij, ze was zelden zo blij. Ze was weggegaan van Tess, maar zij was haar achternagekomen, en nu had ze echt veel zin in haar toekomstige leven hier op Starshine.
Wat zou ze nog allemaal meemaken? Geflipte momenten en enorme lachbuien, al dan niet tijdens de lessen, samen met Tessaylina zaten er al in, maar wat nog? Zou ze opnieuw verliefd worden? Zou ze veel nieuwe vrienden ontmoeten? Of zou ze haar oude leven hier opnieuw herbeleven? Als dat zou gebeuren, dan zou ze radeloos zijn, en dan zat de kans er niet in dat ze ooit nog zou denken 'mijn leven is perfect'...

||240 woorden||



Laatst aangepast door Thayeline op wo feb 13 2013, 13:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessaylina
.
.
Tessaylina

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILEReal Name : Tessa
Posts : 17
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimewo feb 13 2013, 09:56

Tessaylina liet na een heel lange, stevige knuffel Thayeline los. Thayeline zag er een beetje verwart uit, dat was ook heel normaal, ze is weggegaan van huis naar een andere school, en opeens staat haar beste vriendin voor haar. Thayeline vroeg lachend: "Ik heb je ook gemist! Waarom ben je naar Starshine Academy gekomen? Ik wist niet eens dat je ging komen, je kon toch wel een brief sturen of zo?" Tess vond het een beetje raar dat Tayeline zei dat ze in de plaats van naar starshine academy komen, ook gewoon een brief zou kunnen sturen. Maar het werd Tess al snel duidelijk dat ze het niet meende door de brede glimlach op haar gezicht. Tess begon uit te leggen waarom ze ook naar starshine academy was gekomen "Ik zal eens uitleggen waaro ik naar starshine academy ben gekomen, je weet misschien nog dat mijn ouders altijd ruzie maakten? Op een avond kwam ik thuis van school, ik liep voorbij de keuken en ik hoorde stemmen roepen en schreeuwen. Ik gluurde binnen in de keuken en ik zag mijn ouders weer ruzie maken. Ik bleef even kijken, en door mijn ouders zo te zien ruzieen werd ik verdietig, ik rende de trap op en sloot me op in mijn kamer. Toen ik op mijn bed lag moest ik denken aan hoe leuk we het die dag hadden op school. Toen ik opstond en uit het raam keek zag ik een brief liggen bij de deur. Ik sluipte naar beneden om de brief te pakken, toen ik voorbij de keuken liep hoorde ik een knal uit de keuken, mijn papa had met zijn vuist op de tafel geslaan uit woede. Ik was het echt beu daar. Toen ik de brief las die je mij had geschreven werd ik nog verdrietiger dan ik al was. Er stnd in die brief van jou dat je naar een andere school was 'starsine academy', en dat je nooit meer terug zou komen. Toe was ik echt super hard beginnen wenen. Het leek mij het beste om je ahterna te gaan. Ik heb een briefje naar mijn ouders geschreven, afscheid genomen van wat mensen en ik ben je achterna gegaan! Maar hoe komt het eigenlijk dat jij naar starshine academy bent gekomen?"

||377 woorden||
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimewo feb 13 2013, 11:08

'Ik zal eens uitleggen waaro ik naar starshine academy ben gekomen, je weet misschien nog dat mijn ouders altijd ruzie maakten? Op een avond kwam ik thuis van school, ik liep voorbij de keuken en ik hoorde stemmen roepen en schreeuwen. Ik gluurde binnen in de keuken en ik zag mijn ouders weer ruzie maken. Ik bleef even kijken, en door mijn ouders zo te zien ruzieen werd ik verdietig, ik rende de trap op en sloot me op in mijn kamer. Toen ik op mijn bed lag moest ik denken aan hoe leuk we het die dag hadden op school. Toen ik opstond en uit het raam keek zag ik een brief liggen bij de deur. Ik sluipte naar beneden om de brief te pakken, toen ik voorbij de keuken liep hoorde ik een knal uit de keuken, mijn papa had met zijn vuist op de tafel geslaan uit woede. Ik was het echt beu daar. Toen ik de brief las die je mij had geschreven werd ik nog verdrietiger dan ik al was. Er stnd in die brief van jou dat je naar een andere school was 'starsine academy', en dat je nooit meer terug zou komen. Toe was ik echt super hard beginnen wenen. Het leek mij het beste om je ahterna te gaan. Ik heb een briefje naar mijn ouders geschreven, afscheid genomen van wat mensen en ik ben je achterna gegaan! Maar hoe komt het eigenlijk dat jij naar starshine academy bent gekomen?' zei Tessaylina. Thayeline had het hele verhaal aandachtig geluisterd. Dat Tessaylina's ouders ruzie maakten wist ze al langer dan vandaag, Tessaylina had haar hart vaak uitgestort bij Thayeline op school of toen ze afspraken bij Thayeline of Tessaylina thuis. Haar ouders maakten ook soms ruzie, maar niet erg vaak, en meestal moesten Thayeline en haar broertje Damien dan naar boven terwijl haar ouders praatten. Ze had er zich niet echt iets van aangetrokken, ze wist niet waarom ze naar boven moesten, maar ze had er niet echt problemen mee. De oude Thayeline, die zich geen zorgen maakte.
Thayeline antwoordde op Tessaylina's vraag. 'Pff, gewoon, ik had geen zin meer om op Puffoon te blijven. Met al die mensen die heel de tijd over me roddelden en zo... Je weet wel over wie ik het heb. Nee, ik had echt geen zin meer om tussen al die mensen die me niet mochten te leven, het had geen zin. Misschien kan ik hier wel opnieuw beginnen, een derde kans, na het lager en het middelbaar. Nog een kans om te tonen dat ik wel voor mezelf kan opkomen, dat ik iets kan,... Snap je?' Ze wist wel dat het erg moeilijk ging zijn om dat doel na te streven en dat het waarschijnlijk niet zou lukken, maar als ze die gedachte negeerde, had ze toch een beetje kans dat het wel ging lukken. Thayeline beet op haar nagel en mompelde stilletjes: 'Het gaat niet lukken, hè?'[/font]

||492 woorden||Reactie op dit: "Tess vond het een beetje raar dat Tayeline zei dat ze in de plaats van naar starshine academy komen, ook gewoon een brief zou kunnen sturen." Ik bedoelde dat Tess een brief kon sturen om te zeggen dat ze naar ssa ging komen xD||

Terug naar boven Ga naar beneden
Tessaylina
.
.
Tessaylina

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILEReal Name : Tessa
Posts : 17
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimewo feb 13 2013, 21:17

'Pff, gewoon, ik had geen zin meer om op Puffoon te blijven. Met al die mensen die heel de tijd over me roddelden en zo... Je weet wel over wie ik het heb. Nee, ik had echt geen zin meer om tussen al die mensen die me niet mochten te leven, het had geen zin. Misschien kan ik hier wel opnieuw beginnen, een derde kans, na het lager en het middelbaar. Nog een kans om te tonen dat ik wel voor mezelf kan opkomen, dat ik iets kan,... Snap je?' antwoorddeThayeline op Tess's vraag. Tess begreep Thayeline perfect, want ze had namelijk hetzelfde meegemaakt in het lager, veel medeleerlingen roddelden over haar, soms zeiden ze hett zelfs recht in haar gezicht. Maar daar trok Tess zich niet echt iets van aan. Op het moment zelf voelde ze zich wel rot, maar eens dat overwas kon het haar geen meter meer schelen. Ze had het al te druk met haar ouders. Tessaylina kon er niet tegen als haar ouders ruzie maakten. Ze probeerde bijna altijd tussen beide te komen en ze het te laten goedmaken. Maar dat lukte maar heel zelden. Hoe ouder ze werd, hoe minder ze zich van haar ouders aantrok. Tess laatste jaren op puffoon trok ze zich ook niet echt meer iets aan van haar ouders ruzie's. Toen trok ze meestal naar haar kamer. Toen Tess naar het middelbaar ging kreeg ze een nieuwe kans, en daar maakte ze ook gebuik van. Ze was iets minder gesloten, maar nog te veel gesloten om echt één van de 'populaire' te zijn. Tess kwam goed overeen met de populairste van school maar het nadeel daarvan was dat die populaire haar beste vriendin Thayeline niet af kon. Op een dag vroeg die popu of ze bij hen wou open tijdens de pauze Tess zou dus echt populair kunnen worden. Maar dan zou ze haar beste vriendin moeten veraden, en dat had Tess er zeker niet voor over. Thayeline had zoveel voor haar klaar gestaan, ookal had Tess heel rot tegen haar gedaan. Het was Tess niet waard om haar beste vriendin te verliezen...

'Het gaat niet lukken, hè?' vroeg Thayeline onzeker. Tessylina moest even over haar antwoord nadenken, ze wou Thayeline zeker niet teleur stellen, maar ze wou ook niet liegen. Tess koos haar woorden zorgvuldig en antwoordde op Thayline's vraag.
"Kijk, in het lager hadden we niet echt succes met heel dat popu gedoe, in het middelbaar had je ok niet echt geluk maar ik het het al ietsje beter, miss heb jij NU wel geluk en ik niet! Maar het belangrijkste is dat we altijd vriendinnen blijven, niets mag tussen ons inkomen. Ik ben je al eens bijna verloren, ik wil niet dat dat nog eens gebeurd!"
Tess meende haar antwoord, het kwam recht uit haar hart, en ze hoopte dat Thayeline dat besefte en dat het haar goede hoop gaf!

||482 woordjes||
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimedo feb 14 2013, 20:48

Thayeline zag dat Tessaylina over haar woorden nadacht, en toen zei ze: 'Kijk, in het lager hadden we niet echt succes met heel dat popu gedoe, in het middelbaar had je ook niet echt geluk maar ik het het al ietsje beter, miss heb jij NU wel geluk en ik niet! Maar het belangrijkste is dat we altijd vriendinnen blijven, niets mag tussen ons inkomen. Ik ben je al eens bijna verloren, ik wil niet dat dat nog eens gebeurd!'
Thayeline liet de woorden even tot haar doordringen, dacht na over wat Tessaylina gezegd had. In het middelbaar had Tessaylina inderdaad meer geluk gehad op school dan Thayeline. Over Tessaylina werd amper geroddeld, en over Thayeline vrij veel. Het populairste meisje van de school wou best met Tessaylina optrekken, zo lang Thayeline er niet bij was. Dat meisje kon Thayeline niet af, en ze zwoor dat ze haar nooit iets had misdaan. In tegendeel, Thayeline was altijd aardig tegen haar. Maar dat mens accepteerde Thayeline maar niet. Thayeline had haar zo vaak geholpen, maar ze kreeg niks terug. Ook als Thayeline met een idee kwam, kraakte ze het af, of als ze het wel een goed idee vond, zei ze later dat het haar idee was. En natuurlijk geloofde iedereen het populaire meisje, want zij was leuk en kwam met alle ideeën, en hoe zou zo'n stil, onpopulair meisje als Thayeline dat idee krijgen en uitvoeren? Zelf Tessaylina geloofde de leugen van het populaire meisje. Ze maakten er af en toe nog ruzie over, en eigenlijk had Thayeline het Tessaylina nog niet helemaal vergeven dat ze haar niet geloofde toen ze zei dat het haar idee was.
Thayeline knipperde even met haar ogen, ze was al een tijdje stil, en dat zou misschien wel raar overkomen, dus knikte ze even snel als antwoord op wat Tessaylina had gezegd. Ze was het ermee eens, maar een antwoord erop kon ze niet echt formuleren dus ze bleef maar stil, en ze knikte nog eens terwijl ze weer op haar nagel begon te bijten.


ஐ341 woordenஐHopelijk kan je er wat meeஐ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessaylina
.
.
Tessaylina

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILEReal Name : Tessa
Posts : 17
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimema feb 18 2013, 20:00

Toen Tessaylina haar antwoord had gegeven op Thayeline's vraag wachtte ze gespannen af op Thay's reactie,... Vreemd genoeg antwoordde Thayeline niet, ze bleef een hele tijd stil nadenken. Tessaylina dacht even dat ze misschien iets verkeerd gezegt had, ze trok een vragend gezicht naar haar vriendin. Ze had de boodschap blijkbaar ontvangen en gaf snel een knikje als antwoord. Toen begon ze op haar nagels te bijten, dat deed ze wel vaker, het betekende meestal dat ze niet goed wist wat ze moest zeggen. Plotseling werden de twee meisje uit hun gedachten gehaalt door een helse bel. Tessaylina verschoot zo hard dat ze haar koffer die ze vast had op haar teen liet vallen. Tessaylina liet een luide kreun horen. Terwijl ze met haar handen rond haar voet geklemt op één bee stond te springen zag ze alle mensen in de gang langzaam maar zeker verdwijnen , ze liepen allemaal een van de vele lokales en kamers binnen. Tessaylina vroeg zich af waar ze nu heen moest, maar die gedachte vervaagde snel toen ze de pijn in haar voet weer voelde. Ze wist niet hoe het kwam maar door die ene koffer deed haar voet zo ontzettend veel pijn dat ze even moest gaan zitten. Tess vond niks om op te gaan zitten dus liet ze zich maar zakken op de grond. De weinige mensen die nog in de gang liepen keken Thay en Tess vreemd aan, maar dat kon haar even niets schelen.


||244 woordjes voor jou xx ♥||
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimema feb 25 2013, 17:40

Er weerklonk plots een luide bel. waardoor Tessaylina erg schrok. Ze liet haar koffer vallen op haar teen. Dit deed duidelijk erg veel pijn, want Tess liet een luide kreun horen. Met één hand hield ze haar voet vast en ze sprong op één been. 'Haha, slim.' lachte Thayeline een beetje. Zelf was ze enkel maar een beetje in de lucht gesprongen, maar ze had niks laten vallen omdat ze zo geschrokken was.
Tessaylina ging op de grond zitten. Waarschijnlijk was het omdat haar voet te veel pijn deed om op te gaan staan. Thayeline ging naast Tessaylina op de grond zitten. De mensen die passeerden keken het duo wat raar aan. Dat was Thayeline wel gewoon, mensen die haar raar aankeken. En het erge was dat ze de helft van de tijd niet wist waarom.
Nu wist ze het wel, maar vroeger hadden de mensen haar soms vreemd aangestaard om redenen die ze zelf niet wist. Meestal was het dan omdat er iets op haar gezicht zat, er een roddel over haar verspreid was waarvan ze niet op de hoogte was,... Dat was niet erg aangenaam, mensen keken haar aan alsof ze een alien was. En later schaamde ze zich dood.
'Alles oké?' vroeg Thayeline aan Tessaylina. Thayeline nam aan dat Tessaylina's voet niet zo veel pijn deed. Meestal was het wel dat ze erg overdreef als ze pijn had. Dan zij ze om de vijf minuten dat het zeer deed of zo. Thayeline vond het wel grappig, maar na even begon het wel vervelend te worden. Maar het ging wel weer over.


ஐ264 woordenஐ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessaylina
.
.
Tessaylina

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILEReal Name : Tessa
Posts : 17
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimema feb 25 2013, 18:06

Tessaylina zat kreunend op de grond, Thayelina haar reactie was: 'Haha, slim.'. Ze moest er duidelijk om lachen, dat deed Thayeline wel vaker, ze dacht zeker dat het niet zoveel pijn deed, wel dus! Thay lachte wel vaker om dingen die niet grappig of zelfs pijnlijk waren. Dat was een van de kanten die Tess niet leuk vond aan Thay.
De mensen die voorbei liepen keken de twee raar aan, maat dat kon haar niks schelen. Ze had het wel drukker met haar voet. Thay zei: 'Alles oké?' Tessaylina antwoorde: "niet echt, mijn voet doet pijn en jij staat me uit te lachen!" Tessaylina probeerde Thayeline niet aan te kijken, ze probeerde op te staan... Zonder succes, ze trok zichzelf omhoog aan haar koffer. Toen ze recht stond zei ze tegen Thayeline: "bedankt voor de hulp hoor, sarcastisch dan! Weet jij misschien of die bel voor ons is? zo wel, dan zijn we flink te laat..." Tessaylina keek vragend rond zich heen, de meeste air magicans waren er nog steeds, dus een grote kans dat de bel niet voor hen was, gelukkig, het zou wel schaamtelijk zijn als je moet binnenkomen als de les al bezig is, dacht Tess.
Tessaylina was vergeten waarom ze eigenlijk hier was, door het weerzien was ze het vergeten, Tessaylina fronste haar voorhoofd en stond op het punt te vragen aan Thayeline of zij misschien nog wist wat ze aan het doen was voor het gelukkig weerzien. Plots kwam ze er weer op, Tessaylina was opzoek naar haar slaapkamer, hopelijk slaapte ze in dezelfde kamer als Thayeline, dat zou echt geweldig zijn. "In welke kamer slaap jij? Ik hoop dat we in dezelfde kamer slapen, alleen vind ik mijn kamer niet, kan je helpen?" Vroeg Tessaylina.

||290 woorden|| er stond weinig bruikbaar in je post, srry||
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitimema mei 06 2013, 21:16

'Niet echt, mijn voet doet pijn en jij staat me uit te lachen!' zei Tessaylina. Ohh, damn. Dat had Thayeline wel vaker, dat ze lachte met iemand die pijn had en dat ze dan nogal een… negatieve reactie terugkreeg. Ah well, kon zij eraan doen dat ze het eigenlijk best grappig vond als iemand een beetje pijn had? En hoeveel pijn kon het eigenlijk doen, zo'n koffer? Ze moest gewoon wat minder overdrijven.
Tessaylina probeerde op te staan. Even lukte het niet, dus Thayeline overwoog om haar hand uit te steken om te helpen, maar Tessaylina's koffer had haar al geholpen. 'Bedankt voor de hulp hoor, sarcastisch dan!' zei Tessaylina. Graag gedaan. 'Weet jij misschien of die bel voor ons is? Zo wel, dan zijn we flink te laat…'
Vragend keek Tessaylina om zich heen. Thayeline haalde haar schouders op. 'IDK,' zei ze. Praten in afkortingen was een vreemde gewoonte van haar, die ze vaak bij haar vriendinnen toepaste. 'Ik denk van niet, anders zou iedereen wel weg zijn. En anders hebben we een probleem.' bracht ze wat lacherig uit.
Tessaylina fronste even haar voorhoofd, en vroeg dan: 'In welke kamer slaap jij? Ik hoop dat we in dezelfde kamer slapen, alleen vind ik mijn kamer niet, kan je helpen?' Thayeline haalde even haar schouders op. 'Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik loop hier maar wat, ik heb serieus geen idee.' Ze glimlachte even.
'Maar we kunnen het misschien aan een leerkracht of zo vragen? Die zal het vast wel weten.' stelde ze voor. 'Of gewoon in een random bed gaan liggen. Kan niks mis mee zijn toch?' voegde ze eraan toe. Ze lachte even. Dat was gewoon de droogste mop die ze kon bedenken. Maar Tessaylina was dat al gewoon van haar, dus er was niks mis mee.
Ze rommelde even in haar koffer, op zoek naar iets om te eten. Na even zoeken vond ze een doos met snoepveters. Ze trok het deksel eraf en haalde een grote hand snoep uit de doos. Met haar mond vol zei ze: 'Jij ook eentje?' tegen Tessaylina. Ze knabbelde op het snoep en slikte het weer door, waarna ze nog een handvol nam.
Argh, ze was weer aan het snoepen. Moest ze echt mee leren stoppen. Ze at en at en at, en had daarna spijt als ze weer een paar kilo was bijgekomen. Maar toch deed ze het opnieuw. Ze wou stoppen, moest stoppen, maar het lukt niet. En ze haatte zichzelf daarvoor, maar toch snoepte ze even later opnieuw veel te veel.
Haar gewicht was iets wat heel erg moeilijk lag bij Thayeline. Ze was er eigenlijk nooit tevreden mee, ze vond zichzelf altijd te dik, ook al was ze eigenlijk te mager voor haar leeftijd. Maar wie kon er iets aan veranderen? Thayeline was onzeker over hoe ze eruit zag, en niks kon dat veranderen.
Weeral nam ze een grote hand vol snoepveters en propte die in haar mond, haar hand met de doos snoep erin nog steeds uitgestoken naar Tessaylina. Als ze niks ging nemen, oké dan, dan had Thayeline meer. Ze grijnsde even, en nam dan nog wat snoep. Zucht…


x 525 woorden x Laat, lol x
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Little Question (Thayeline) UTL8oxA PROFILE
Little Question (Thayeline) UTL8oxA MAGICIAN

Little Question (Thayeline) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little Question (Thayeline)   Little Question (Thayeline) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Little Question (Thayeline)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Why? (Thayeline)
» Thayeline Goldlock
» Reading [Thayeline]
» Dating the Devil [Thayeline]
» Les: Auramantie || Lea, Zack en Thayeline

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VII - Air Magicians Dormitory-